Halpa veto Venäjältä euroviisuihin

Ei mee läpi

Kasrjalaismummeleille virsut jalkaan ja daa.

9

113

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiinnosta

Ei mee läpi tai sitten Eurooppalaiset on tyhmempiä kuin luultiinkaan.Kyseinen Venäjän biisi on niin tehty. Tuohivirsut jalkaan ja tyhmät puvut ja karjalaismummelit. Njet pasaalusta.

• uralin tuolta puolen

Buranovskije mummot ja udmurtin kieli. Eipä ole sama asia kuin karjalaismummot.

• rock'n roll-58

Just joo. Ja täällä taas itkuvirsikansa jankkaa. Tuubissa muu Eurooppa nauraa ja iloitsee mummojen hyvästä bailumeiningistä. Hällä väliä meneekö läpi, vai, ei, se on se ja sama. Pääasia se on, että on hyvä meininki. Vaan, kun eräät Suomessa osaavat vain itkeä.

• Miten tällä kertaa?

Samanlainen veto oli se kun suomalaiset hevipopparit laittoivat naamarit päähän. Silloin äänestäjät meni halpaan.

• hanki elämä.

Sulla on ongelma.

• Se pärjäs kun

oli erilaista --- erilaista p askaa nimittäin.

• maruna

Taitaa olla sulle katkeran kalkin paikka huomenna, sillä jos ESC-fanit vain saisivat päättää, niin mummot ovat jatkossa. Karjalaismummoista minä en tiedä, koska en tiedä missä kilpailuissa sellaisia on, mutta Udmurtian mummot näyttävät olevan ESC-fanien listalla sijalla 6. :D

Tahdotkos vielä kuulla Suomen sijan fanilistalla?

Näyttäisi siltä, että Suomi kuuluisi ensimmäisenä putoaviin. Eli fanilistalla on sijalla 11, toimittajien blogeja, kun nopeasti lukaisin, niin bongasin mielenkiintoisen pointin eräästä: Suomi olisi melko varmasti menossa finaaliin, mutta esityksen apeus, eli visuaaliset efektit saattavat pudottaa.

Varmimpana jatkoon pääsijänä. Eli ensimmäisen semifinaalin voittajana Esc-fanit
      tällä hetkellä pitivät:
      DA-DAA!

ISLANTI

Mikäpäs tuossa, kaunis kappale, upea pari. Osaavat laulaa ja esiintyä ja muutenkin on näyttävää katseltavaa.

Seuraavina jatkossa olisikin sitten Kreikka, Kypros ja Romania. Tanska. Venäjä ( :D ) Irlanti. ( :D ) Sveitsi, Unkari ja Moldova.

• Mummuvoimaa

Kyllä mummut ja leivinuuni jyräävät, vaikken itse heitä äänestäkään. Voitto taitaa olla aikas varma, ihmeitä pitäisi tapahtua, jos joku muu mummut pieksäisi. :)

• harihari

Näyttäshän tuolla olevan muutama muukin maa joita myös hehkutetaan maailmalla. Enkä usko mummmoihin, korkeintaan toiseksi tulevat, mutta yhden asian minä toivoisin.
        Että mummmelit kidnappaisivat Venäjälle palatessaan mukaansa tuon Jewardsin. Eikä Jewardsista enään sen jälkeen tarvitsisi kuulla ikinä. Pahasti minäkin pelkään sitä, että muutoin ne ovat taas Euroviisuissa 2013 Irlannin edustajina. Ovatkohan kaikki laulajat Irlannissa siirtyneet tanssia naputtamaan River Dancen riveihin. Vai, mikä on, kun ei parempaa heiltä kuulla. Pitää varmaan hankkia valmiiksi risti television yläpuolelle lauantaita varten. Tai, rukoilla ainakin hartaasti, että vanhemmat tajuaisivat piillottaa mukuloittensa kännykät äänestyksen ajaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe