Suklaa-allergia

Jyrpy

onkin vain allergiaa torakoille. Monet naiset pitävät suklaasta, mitä se kertoo heidän miesmaustaan?

http://www.hs.fi/elama/Suklaa-allergia onkin torakka-allergiaa/a1337479080636?ref=tf_iHSisboksi630-artikkeli

10

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi sun. Ei enää tee yhtään mieli ulkomailta tuotua suklaata. Aika pahoja ne ovatkin suomalaisen suklaan makuun tottuneelle :(

• Jyrpy

Ei kaakaota Suomessa poimita. Jos tulee allergiaoireita, voi jatkossa tulla myös oksennus.

• Jyrpy kirjoitti:

Ei kaakaota Suomessa poimita. Jos tulee allergiaoireita, voi jatkossa tulla myös oksennus.

Ei mulle tule. Ainoat suklaat jotka kutittaa ja kuivaa kurkkua on Tupla ja Fazerina. Sama tilanne ollut aina. Niissä on jotain muuta.

Eikös niitä torakoita syödä jossain päin maailmaa, vaikkei ne mua kyllä innosta yhtään. Vähän olen etanoita kyllä ajatellut :)

• Jyrpy
        sxthsens kirjoitti:

Ei mulle tule. Ainoat suklaat jotka kutittaa ja kuivaa kurkkua on Tupla ja Fazerina. Sama tilanne ollut aina. Niissä on jotain muuta.

Eikös niitä torakoita syödä jossain päin maailmaa, vaikkei ne mua kyllä innosta yhtään. Vähän olen etanoita kyllä ajatellut :)

Oisko manteli sitten?

• Jyrpy
        sxthsens kirjoitti:

Kai niitä jossain Aasiassa grillataan. Vietnam? Thaimaa?

• Jyrpy kirjoitti:

Oisko manteli sitten?

Voin syödä mantelia. Jotain muuta se on. Olen ajatellut joskus, et ainakin Fazerinassa voisi olla pomeranssin kuorta, koska se maistuu siltä. Tuplasta en ole varma ja ainakin kaikkia pähkinöitä voin syödä.

• Jyrpy kirjoitti:

Kai niitä jossain Aasiassa grillataan. Vietnam? Thaimaa?

Niin. Siellä jossain sirkat ja toukat maistuvat, Varmaan maistuisivat mullekin, koska pidän poppareista jolle ainakin osa maistuu.. ja jossa siis torakanreisiä kuhisemalla :(

• sxthsens kirjoitti:

Niin. Siellä jossain sirkat ja toukat maistuvat, Varmaan maistuisivat mullekin, koska pidän poppareista jolle ainakin osa maistuu.. ja jossa siis torakanreisiä kuhisemalla :(

Siis näin tv:stä, miten joku söi ötököitä ja kuvaili niitä popparin makuisiksi.

• wr

Voi juma lau ta.
      Erittäin ällöttävää.

Olipa kiva kuulla. Seuraavassa allergiatestissä maistetaan ensin suklaata ja sitten haukataan torakkaa. Sillähän se selviää.

• eiköhän sitä paskaa oo löytyny sellaisista ruuistaki joissa sitä ei pitäis olla, ties mitä sitä on elämänsä aikana napaansa ahtanu.. että eipä laimenna ainakaan tän neitin suklaanhimoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      133
      4135
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      191
      3905
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2626
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2412
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2183
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1756
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1385
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1382
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1291
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1079
    Aihe