lumigerie.fi nettikauppa

nani

Minun on vaikea löytää itselleni sopivia rintaliivejä. Tällä hetkellä ainoat sopivat ovat lindexiltä löydetyt, kokoa 90D.
Lumingerien sivuilla on laskuri jolla voi laskea itselleen oikean koon, laittaa vain rinnanympäryksen ja rintojen päältä otetut mitat. Minulle laskuri tarjosi kokoa 80G, mittani siis 85 ja 105.
Voiko kokoni olla noin erilainen kuin mitä olen käyttänyt, vai uskallanko tilata tuolta ihan huoletta tuota kokoa? Onko muilla kokemuksia tuosta nettikaupasta?

10

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CurvyKate36E

      Omat mittani ovat 83 ja 106. Minulle laskuri tarjoaa kokoja eu 75J ja uk 75GG. Onko sinulla leveä selkä? Minulla on ja tuntuu, että ehkä siitä syystä lähes kaikki laskurit tarjoavat minulle isompaa kokoa, kuin mitä normaalisti käytän, mm. Changen laskuri antaa tulokseksi 75H.

      Monet asiantuntijat suosittelevat isorintaisille pienempää ympärystä kuin mitä mitta oikeasti on, koska ympärys kuitenkin löystyy ja tuki siten vähenee. Mulla on kuitenkin tällä hetkellä kaikki liivit kokoa 80E tai 36E. Ne 36E:t ovat Curvy Kate -merkkiset.

      Lumingerien sivuilla olevat Curvy Kate Portia -liivit koossa 36E eivät taas sopineet minulle, kuppi oli jotenkin liian syvä tai ehkä jopa yhtä kokoa liian iso. Toisaalta kolmas Curvey Kate -malli, jota kokeilin Helsingin Stockalla, oli taas kupiltaan liian matala ja 36E kiristi, mutta seuraava koko oli iso.

      Sun mitathan ovat lähes samat kuin mun, joten 90D on kyllä sinulle väärä koko. Kuppi saattaa olla sopiva, mutta ympärys on varmasti liian suuri.

      Anita.comin laskuri ehdottaa mulle kokoa 85F, joka olisi sekä ympärysmitaltaan että kupiltaan mulle liian suuri. Tästä laskurista saan kooksi 85E: http://www.85b.org/bra_calc.php

      Asut ilmeisesti pienellä paikkakunnalla, kun sanot, että liivejä on vaikea löytää. Kun vierailet isommassa kaupungissa, käy erikoisliikkeissä ja Stockalla kokeilemassa eri merkkejä. Sen jälkeen on helpompi tilata netistäkin.

    • nani

      Juu kyllä mulla itseasiassa aika levee selkä on, enpä edes ajatellut et sekin vois asiaan vaikuttaa.
      Tosi harvoin pääsen mihinkään isompaan kaupunkiin, eli nettikaupasta on yritettävä löytää sopivat, onneksi voi vaihtaa/palauttaa jos ei heti löydy oikeanlaisia. Kiitos vastauksestasi :)

    • CurvyKate36E

      Tosiaan uskon, että se vaikuttaa asiaan, jos selkä /rintakehä levenee ylöspäin v-mallisesti reilusti vielä rintaliivien alaosan jälkeen. Silloin rinnan päältä mitattuna tulee enemmän lisäsenttejä kuin sellaisella, jonka selkä on suorempaa mallia. Tossa yhdessä laskurissa oli mukana vielä rinnan yläpuolelta otettava mitta ja siinä sain pienemmän kuppikoon kuin muissa.

    • Tyytyväinen asiakas

      Itse tilasin juuri kyseisestä verkkokaupasta oman kokoni, joka oli aivan eri kuin mitä heidän laskurinsa väitti, ja oli aivan sopivan kokoiset. :)

      • CurvyKate36E

        Miten paljon pieleen se Lumingerien laskuri näytti sulle?


    • riippuvainen iso

      En kyllä suosittele tilaamaan netistä kalliita liivejä ellei palautussysteemi ole helppo.

      Itse tilasin juuri mainitsemasi merkin liivit laskurin mukaan ja ne ovat pitempään käytettynä ikäväntuntuiset. Alussa ne tuntui suht hyvältä, joten en palauttanut niitä. Nyt harmittaa. Niissä liiveissä on vielä se vika, että ne kaarituet törröttävät siitä keskeltä rumasti.

      Kokoni on 90-95/F tai G, mallista riippuen. Rintani on leväet ja riippuvat : ( Olen ollut itku kurkussa liiviongelman kanssa, kun en ole löytänyt hyviä kaarituellisia liivejä. Ainoat sopivat ovat olleet 5v sitten Anttilan alekorista ostetut 10e liivit! Nyt löysin Seppälästä ihanat 95F liivit kympillä, kun oli tarjous. Normihinta kai 19.90. Ja heti perään ellokselta aivan mahtavat kaarituelliset liivit hintaan 37e.

    • niinse menee

      iTSE OLEN TILANNUT SIELTÄ LIIVEJÄ JA AINA LÄHES VÄÄRÄNKOKOISIA,KAAPIT PURSUAA NIIDEN LIIVEJÄ.KOKONI ON 85H PRIMADONNA LIIVIESSÄ,anteeksi capslock unohtui päälle. Jotenkin liian avoimia malleja heillä ja eivät tue kunnolla ja hihnat liian ohuet.Palauttanutkin olen ja se on ihan helppo homma.enemmänkin iltakäyttöön suurinosa.ja nuo kuvat joissa liivit on päällä niim ne kuvat on photoshopattu tai malleilla ihan normi rinnat eli eipä roiku ei.

    • CurvyKate36E

      Lumingeriessahan on monenmallisia ja -merkkisiä liivejä, kaikenlaisia olkahihnoja myös. Eivät kaikki mallit ole mitenkään erityisen avoimia tai iltakäyttöön tarkoitettuja.

    • 70F

      Minulle on Changen myyjä katsonut koon 70F, niitä olen käyttänyt, ja ihan oikea koko on. Lumingerien laskuri tarjosi mittaustulosten perusteella 70 I-J, ihan en kuitenkaan lähtisi semmoista kokoa tilaamaan.. Tietääkö muuten kukaan, mistä löytyisi liivejä isolla kupilla, mutta pienellä ympäryksellä? Changesta olen ostanut, mutta kaipaisin välillä vaihtelua...

    • 90H

      Olen tilannut Lumingeriesta urheiluliivit ja kolmet tavalliset jokapäiväiseen käyttöön. Yhdet palautin, koska malli ei ollut minulle sopiva. Palautus oli ilmainen ja rahat tulivat tilille viikossa. Minulle Lumingerien laskuri näyttää liian isoa kuppikokoa. Ilmeisesti siksi, että rintani eivät ole kovin kiinteät, pienempi kuppi tuntuu paremmalta, etteivät ne pääse hölskymään. Saahan sieltä sitä paitsi tilata juuri sen kokoiset kuin haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe