Angel tattoo Kuopiossa :D

osataan kuopiossakin

27

5142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamjnhbhnjk
    • pahoja on

      Pakkko myöntää, kiitti vaan, että täällä naurettiin ihan solmussa noille kuville. Hevonen on ku alakoululaisen töherrys sammakonsilmineen ja valkoista husittu miten sattuu tökerösti. Ja toi kissa sitten! REPS!

    • SummerSon

      Silti hänellä riittää asiakkaita koska ihmiset haluavat halpaa :/

    • ,sklmnjkbshl

      Niinpä.... halpaa ja äärimmäisen tökeröä.

    • Angel teki mulle noin 10 X 6 cm kuvan käsivarteen ja oli niinkun perseestärevitty ukkosenraiskaama harakka,vaikka pitikin esittää jotn aivan muuta.Sanoi olevansa itse ihan tyytyväinen lopputulokseen :).Otin päälle heti muutaman kuukauden kuluttua uuden..

    • ei ikinä sinne

      Angel tattoon Marianne tekee ällistyttävän tökeröä ja huonoa jälkeä. Säälittävä kädetön amatööri.

    • Tuosta kissasta tuli mieleeni, että eipä ole lähtökohtakaan kovin kummoinen. Lopputulos ei useinkaan ole edes maalareilla lähtökohtaa parempi.
      Tuo hevonenkin varmaan vastaa sitä kuvaa, mikä on tekijälle annettu malliksi. Huonoista kuvista ei näe syvyyttä ja sitä ei välttämättä osaa ajatellakkaan. harmittavaa jos tatuoinnin tekijä ei ole kritisoinut niitä kuvia, mitkä ovat olleet tatuointien lähtökohtana.
      Olen tehnyt öljyväri ja kynäruiskumaalauksia ja joskus on joutunut jonkun valokuvan mukaan joutunut kuvan tekemään. Itseni mielestä lopputulos on ollut ihan hanurista, mutta muistuttanut kuitenkin sitä kuvaa, mikä minulle on esitetty ja maalauksen itselleen saanut on ollut lopputulokseen tyytyväinen.
      Mitään surkeaa kuvaa ei kannata viedä kenellekkään, sillä lopputulos harvemmin on alkuperäistä kuvaa parempi.
      Itse en ole kovin innostunut tatuoinneista, vaan otin kantaa pelkästään siitä syysä että lähtökohta on ainakin tuon kissan kohdalla todella surkea ja varmaan tuokin tekijä kykenisi paremman lähtökohdan ollessa kyseessä tekemään paremman kuvan. Olisi kiva nähdä kuinka vääristyneeltä se hevosen kuva näyttää, minkä mukaan ensimmäinen kuva on tehty. Nimittäin tuttu asia näyttää tutulta huonostakin kuvasta, mutta jonkun muun silmissä se voi näyttää vaikka miltä.
      Huonoista ja epäselvistä kuvista on hyvin vaikea saada mitään hyvää aikaiseksi.

      • awertttt

        Aivan samaa katsoin itsekkin. Olisin itse kieltäytynyt tekemästä kuvaa noin huonon mallin mukaan.
        No onhan tatuointi sitten muutoinkin viturallaan suhteiden puolesta....


      • p-brell

        Tän päivän osaavat artistit osaavat muokata kuvia niin tietokoneella että niihin saadaa syvyydet ja pystytään pelaamaan valolla ja varjolla.
        Asiasta on ihan opetusmateriaalia niin tatuoitsijoille kuin maalaajillekkin tilattavissa dvd muodossa.
        Eli kuvan muokkaus on aina paikallaan tuollaisissa töissä ja osaavissa käsissä ihan perusjuttu.


      • awertttt kirjoitti:

        Aivan samaa katsoin itsekkin. Olisin itse kieltäytynyt tekemästä kuvaa noin huonon mallin mukaan.
        No onhan tatuointi sitten muutoinkin viturallaan suhteiden puolesta....

        Katselin tuon Angelin nettisivun kuvia hänen tekemistään tatuoinneista ja ihan tatuoinnin näköisiä tatuointeja.
        Kun eläimistä tekee kuvia, niin pitäisi aika hyvin tuntea eläimen lihasrakenne. Varmaan tuon hevoskuvan alkuperäinen kuva on ollut liian tumma ja jättänyt liikaa arvailujen varaan, kun ei ole ihan anatomia osunut kohdalleen, vaikka jos katselee ihan peruinteisiä vanhoja tatuointeja joita on jossakin afrikan eteläkärjen kiertämisen jälkeen tehty Rotterdamissa, niin kyllähän siihen tatuoinnin olemukseen kuuluu mielestäni se jälki inhimillisyydestä, eli tatuoinnin ei pidä olla täydellinen kopio jostakin.
        En tiedä tehdäänkö valovan mukaan ensin luonnos, jolle haetaan hyväksyntä ja sitten vasta kuva nahkaan. Olisi aika loogista tehdä ensin vaikka lyijykynällä tai hiilellä luonnos kuvasta, sillä silloin on parempi korjailla mittasuhteita ja hiukan tutkia rakennettakin onko oikeanlainen.


      • FunnyDude
        strernkreuz kirjoitti:

        Katselin tuon Angelin nettisivun kuvia hänen tekemistään tatuoinneista ja ihan tatuoinnin näköisiä tatuointeja.
        Kun eläimistä tekee kuvia, niin pitäisi aika hyvin tuntea eläimen lihasrakenne. Varmaan tuon hevoskuvan alkuperäinen kuva on ollut liian tumma ja jättänyt liikaa arvailujen varaan, kun ei ole ihan anatomia osunut kohdalleen, vaikka jos katselee ihan peruinteisiä vanhoja tatuointeja joita on jossakin afrikan eteläkärjen kiertämisen jälkeen tehty Rotterdamissa, niin kyllähän siihen tatuoinnin olemukseen kuuluu mielestäni se jälki inhimillisyydestä, eli tatuoinnin ei pidä olla täydellinen kopio jostakin.
        En tiedä tehdäänkö valovan mukaan ensin luonnos, jolle haetaan hyväksyntä ja sitten vasta kuva nahkaan. Olisi aika loogista tehdä ensin vaikka lyijykynällä tai hiilellä luonnos kuvasta, sillä silloin on parempi korjailla mittasuhteita ja hiukan tutkia rakennettakin onko oikeanlainen.

        Joillekkin kelpaa huono tatuointi, toiset haluaa upean tatuoinnin. Sinulle näköjään kelpaa huono, sinunlaisten takia nuo "butcher" liikkeet on pystyssä.


      • FunnyDude kirjoitti:

        Joillekkin kelpaa huono tatuointi, toiset haluaa upean tatuoinnin. Sinulle näköjään kelpaa huono, sinunlaisten takia nuo "butcher" liikkeet on pystyssä.

        Heh heh. Ajattelin tatuoinnin symboliikkaa, enkä muotia. Nythän on inaktiivisia ja sellaisiakin tatuointeja jotka loistavat mustavalossa.
        Eli: http://www.youtube.com/watch?v=nZrKEewZbuE&feature=related
        Kysehän on siitä ottaako tatuoinnin symboliikan vuoksi vai muodin vuoksi.
        Oppirahojahan tuo Angel vielä makselee, mutta pystyy kuitenkin tekemään monenlaisia kuvia siitä huolimatta.
        Minulle ei kelpaa kekenkään tekemä tatuointi, sillä siihen tatuointiin jonka joskus maksan jollekkin sisällytetään jotakin sellaista, mitä eivät tatuoijat kykena omalla kalustollaan tekemään, koska osa tehdään aivan erilaisella tekniikalla. Mistään piirustuksen tai maalauksen näköisestä jutusta ei ole kyse. Systeemia on suunniteltu monta vuotta.
        TOP SECRET!!! :)


    • jodjjiåojiiiiiiiii

      Entäpä toi sammakon ja virtahevon näköinen "hevonen"? HAHHAA!!!!

    • <3tattoos

      Kun halvalla ja nopeasti saa niin ihmisiä hänen liikkeessään riittää, alan ammattilaiset saa sitten korjata jäljet, eli sinne meni sitten se halpuus.

      Tyhmyydestä sakotetaan!

    • klluuyi

      No en lähtis ehdottaa kenellekkään tatuoijalle fotorealismia, jos en ole nähnyt sen kaltaisia piirroksia häneltä. Tiedän monia tatuoijia, jotka osaa piirtää loistavasti esim. kasvokuvia, mutta kieltäytyvät tekemästä realismitatskoja vielä.
      Ei niitä turhaan sanota alan vaikeimmiksi kuviksi.

      Lähtökohtia tällaisen tatuoinnin tekoon on monia....kopioidaan kuvaa muokaten photarilla tuummemaksi/vaaleemmaksi jne, että kuvasta tulee parempi tehdä tatuointia. Vaaleita osia tummenetaan, että saadaan esille kerroksellisuus ja päinvastoin tummista kohdista....Piirretään kuvan päälle suoraan alla siirtopaperi tai valopöydällä kopioidaan kuvasta äärirajat/valot ja varjot jne. ja tehdään siirtopaperi. jne jne tapoja on niin monia, kuin on tekijöitäkin.
      Mutta siirtokuvan tulee olla täydellinen, että kuvasta tulee mallin kaltainen

      Siksipä mielestäni kys. tekijän kissa on viturallaan. On yritetty vääntää tatuointia suoraan huonosta mallista ja sitten suhteetkin esim. silmässä on viturallaan.
      Mutta jostakin sitä on aloitettava. Tuo ei todellakaan paikallaan portfolioon.

    • SleepNow

      Tuo muija ei osaa piirtää, pitää osata piirtää HYVIN ennen kuin edes haaveilee tatuoijan urasta.

    • Minä
    • FineWork

      Aivan hienoja ovat.

    • salme.t1

      Nuo alkupään mielipiteet ovat niin negatiivisia että haiskahtavat tilaustyönä tehdyiltä kateelisen kollegan aivoituksilta.

      • lifemocker

        puolet esim tinos tattoon asiakkaista muodostui ihmisistä jotka tuli korjaamaan angel tattoon söherryksiä


      • TiedänJotainNäistä
        lifemocker kirjoitti:

        puolet esim tinos tattoon asiakkaista muodostui ihmisistä jotka tuli korjaamaan angel tattoon söherryksiä

        lifemockerhan on täysin oikeassa. Olen ollut useasti Tinon liikkeessä joku on ollut Angel's Tattoon jäljiltä tehtyä kuvaa korjauttamaan, tai siis varaamaan aikaa sen korjaukseen. Esim minun ex-avovaimolla oli kaksi pientä tatuoitia jotka oli tehnyt sama neitokainen ennenkuin tuli liikkeineen kuopioon. Niin kyllä naurettiin kuville erään toisen tatuoijan kanssa.... Tinohan ne sitten korjasi ja hyvä tuli =)


    • TiedänJotainNäistä

      Mutta ei haukuta enempää, resti in peace. Eli Mariannehan kuoli jonkun aikaa sitten syöpään.

    • Näinkö on

      Onko tosi että kyseinen henkilö kuollut syöpään?

      • lävistetty

        kyllä on valitettavasti:(


    • Anonyymi

      Onko tää liike olemassa vielä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe