Eurovizionin laulukisastudio

Maailma pidättelee henkitystä. Huomenna se alkaa, ja Suomen Spernilla on semifinaalissa yheksäntenä. On se kyllä niin karmee biisi ettei yhtä huonoa ole Suomikaan koskaan lähettänyt noihin geimeihin, ja se on jo saavutus. Eli saattaa se mitaleille päästä.

Laittakaahan omat suosikit framille. Ja jos sattuu niistä joku pärjäämään niin mikäs sen hianompaa.

21

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja laittakaa myös inhokkinne esille, niistä saa aina paremmin juttua aikaseks.

      • Joo ja sen verran vielä että tää ketju on palstan 2500:s mikäli toi laskuri on tajuissaan, joten tähän kannattaa kirjoittaa vaikkei olis edes asiaa.


    • Inhokki taitaa valitettavasti olla Pernilla :/

    • Ruotti voittaa koko skaban. Pidän myös Italian biisistä. En voi sietää Venäjän mummoja!

      • Saatat olla Ruotsin osalta valitettavasti ihan oikeassa.


    • Nonni.

      Mä laitan kärkeen Unkarin, Valko-Venäjän ja Latvian. Varsinkin toi Latvian biisi jäi soimaan, eikä ihme kun on ihan päkäpäkäpässiäni-pohjalta. Melodiassa jotain samaa tyyliä kuin Blackmore´s Night bändin tuotoksissa, ja tekstikin oli sellainen joka oli hyvä esittääkin englanniks että siitä saa tolkun. Pääosa englannin kielellä esitetyistä biiseistä kun paranis jois ne esitettäis vaikka sanskriitiksi.

      Ylivoimainen inhokkini on Ruotsi. Mikä ihmeen kurkkukakominen nyt on tullut pinnalle kun niin monessa biisisssä on sellaista tökkimistä? Vai onko ne kaikki ruotsalaisen euroviisukirnun tuotoksia? Tosi ärsyttävää kuitenkin. Peukkua alas.

    • No nyt tuli sellainen vähemmän kiinnostava aihe.
      Eiköhän lie ne mummelit voita.
      En ole kuunnellut kun ihan vähän koko kappaleita

      • ingaliina

        Mä katsoin ensimmäisen karsinnan ja oli niin erikoisia kappaleita.Ei minuakaan kyllä kiinnosta tänä vuonna kun suomi putosi heti.


    • Noh, Bärnillä ei jatkoon päässyt, kuten ei pitänytkään. Hieman hämmensi hänen poikkeuksellisen voimakas nuotin vIerestä laulaminen. Liekö jännittämisellä ollut osasyynsä..

      • Jonkinlainen vastuu pitäisi olla heilläkin jotka lähettävät tommosen naapurintytön kilpailemaan velipoikansa rustaamalla äitienpäivä-vaimikäsenyoli-laululla toiselle puolen maailmaa, missä vastassa on eurooppalainen musiikkiteollisuus ja jokusatamiljoonaa katsojaa. Se koko valintaprosessi oli farssi ja floppi johon ainoastaan Yle kykenee niin päättäessään.


      • Zone kirjoitti:

        Jonkinlainen vastuu pitäisi olla heilläkin jotka lähettävät tommosen naapurintytön kilpailemaan velipoikansa rustaamalla äitienpäivä-vaimikäsenyoli-laululla toiselle puolen maailmaa, missä vastassa on eurooppalainen musiikkiteollisuus ja jokusatamiljoonaa katsojaa. Se koko valintaprosessi oli farssi ja floppi johon ainoastaan Yle kykenee niin päättäessään.

        Minäkää en kyllä tajua, että miksi laitettiin tuollanen biisi tonne kilpailuun ??? Oli jo tosi pohjanoteeraus. Mä en kestäny kahtoa ees loppuun, ku mua hävetti nii kamalasti.

        Mä muutes tykkään Ruottin laulusta. ;))


      • mii-su kirjoitti:

        Minäkää en kyllä tajua, että miksi laitettiin tuollanen biisi tonne kilpailuun ??? Oli jo tosi pohjanoteeraus. Mä en kestäny kahtoa ees loppuun, ku mua hävetti nii kamalasti.

        Mä muutes tykkään Ruottin laulusta. ;))

        Nyt mää tiedän!
        Espanjan edustajalle on ilmoitettu että se ei saa voittaa kilpailua kun kisojen järjestäminen on niin pirun kallista http://www.hs.fi/kulttuuri/Espanjan euroviisuedustajaa pyydettiin välttämään viisuvoittoa/a1305570995087

        Suomessa Yle on tehny jo sille Suomen tuomaristolle selväks että valkkaavat edustajaks Suomen loppukilpailuun sellaset biisit että ei stte varmana voiteta Bakussa, ja valkkashan ne, ja ottivat kunnolla varman päälle. Vähä kun että olis valittu Kirsti Paakkanen Suomen edustajaks Miss Universum kisoihin. Ei pahemmin vaaraa tulla voittajaks.

        Niin, Moro Miisu. Olitkos maailmanympärimatkalla kun ei oo sua hetkeen näkyny? ;)


      • Zone kirjoitti:

        Nyt mää tiedän!
        Espanjan edustajalle on ilmoitettu että se ei saa voittaa kilpailua kun kisojen järjestäminen on niin pirun kallista http://www.hs.fi/kulttuuri/Espanjan euroviisuedustajaa pyydettiin välttämään viisuvoittoa/a1305570995087

        Suomessa Yle on tehny jo sille Suomen tuomaristolle selväks että valkkaavat edustajaks Suomen loppukilpailuun sellaset biisit että ei stte varmana voiteta Bakussa, ja valkkashan ne, ja ottivat kunnolla varman päälle. Vähä kun että olis valittu Kirsti Paakkanen Suomen edustajaks Miss Universum kisoihin. Ei pahemmin vaaraa tulla voittajaks.

        Niin, Moro Miisu. Olitkos maailmanympärimatkalla kun ei oo sua hetkeen näkyny? ;)

        Tuo vois hyvin pitää paikkansa, ettei haluta voittaa, ku kisat maksaa. :)

        En ole ollu missään. Sen verran oon matkustellu, että oon menny töihin tuohon parin kilometrin päähän. :D
        Mulla on ollu vaa veto poissa. Tiiän mistä se johtuuki. Kaippa se tästä lähtee taas...ainaski toivon niin. :))


    • BBB ejk

      Saksalle ääneni annan ja Eestin poikaa symppaan ;)

    • Oli muuten eka kerta koko mun euroviisufanitus urallani, kun veikkasin oikean maan voittajaksi. Yleensä on mun veikkaukset mennee ihan metsään. :)

      • Siinä jossain vaiheessa katellessa tuli mieleen että onkohan se Loreeni entinen Lauri.


      • Göörän Göpö
        Zone kirjoitti:

        Siinä jossain vaiheessa katellessa tuli mieleen että onkohan se Loreeni entinen Lauri.

        Tai Lars :)


      • Zone kirjoitti:

        Siinä jossain vaiheessa katellessa tuli mieleen että onkohan se Loreeni entinen Lauri.

        Mites tommosia tuli mieleen ? :P Ihan tuo oli naisen näkönen ja ääniki oli kimakka. :))


    • Ohi meni koko skaba. Ihan väärät lähetysajat meikäläisen elämänrytmiin. Koetin mä jälkeenpäin kuunnella netistä kappaleita, mutta loppui kärsivällisyys kesken kaiken. Suomen kappalehan oli jo alunalkaen tuhoon tuomittu, pliisu viisu.

    • minttu-maria99

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe