Sukuelinherpes

kirveltää

Hei! Minulle ja kumppanilleni puhkesi samaan aikaan herpes sukuelimiin. Kumpikaan ei ollut aiemmin sairastanut herpestä. Onko tämä mahdollista?
Kauankohan virtsakirvely-vaihe mahtaa kestää?

8

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaahan sen
    • sannassa

itsekin pelästyin ko tautia.mutta näyttäisi sille että olisi vain hiiva.oletteko varmoja et herpes?

• ap

No ollaan varmoja. Haavaumia ja rakkuloita... Ja virtsaaminen krvelee...

• th.34

Jommalla kummalla on ollut oireeton herpes joka nyt oireilee tai sitten molemmilla. Ei se teihin ilmasta ole tullut, eli jompi kumpi on tartuttanut toisen, herpes voi olla oireeton vuosia, vuosikymmeniä ja silti henkilö on tartuttaja, oireeton kantaja voi olla tartuttaja.

Eli jommalla kummalla on herpes ollut, se vain ei ole oireillut aiemmin. Tai sitten huuliherpesvirus on nyt sitten riehaantunut esim. suuseksin harrastamisen takia genitaalialueella jne.

Menkää nyt lääkäriin kun on aktiivivaihe päällä, se voidaan hyvin diagnosoida ja saatte lääkitystä joka helpottaa oloa. Paranehan herpes ei koskaan.

• Ei kiva tauti

Lääkekuuri kannattaa ottaa. Se helpottaa/lyhentää oireita. Viiden päivän kuuri.

Itsellä tuo kirvely helppas lääkkeen aloituksesta ehkä kolmantena päivänä jonkin verran ja lakkas kokonaan viidentenä lääkepäivänä.

Eka kerta itsellä ja ei todellakaan mukava tauti.Eka kerta on pahin ja virus tosiaan jää elmistöön loppuiäksi.

• heppeenluoooma

joku puhu et se uusiutuu alkuvaihees usein mut esim 10v päästä enää harvoin ja ei välttämättä enää koskaa...??

• ........

Kellä uusii, kellä ei, ei siihen ole mitään yksittäistä kaavaa. Joku puhu?! Ei ainakaan th:n ammattilainen

• yllättynyt

Hei! Minulla ilmestyi päivä sitten penikseen lähelle kiveksiä ihme patti ja se tän päivän aikana on si lähteny pois jotenkuten mut siihen jäi pieni rakkula se ei ole kivulias ellei ota kontaktia esim boxerin kankaan kanssa viimeisestä yhdynnästäni on aikaa melkeimpä 2kk voiko tässä olla kysessä tänä sukuelinherpes/jokin muu tauti vai onko vaan finni?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe