Missä se kokeneisuus näkyy?

5456rfd

Tähän toivoisin enemmän naisten vastauksia, koska hehän siitä kokeneisuudesta puhuvat eniten/ainoastaan. En oo mieheltä koskaan kuullu et naisen pitäis mieluiten olla kokenut.

Itsellä tästä tulee ensimmäisenä mieleen seksikokemus(tiedä sit tarkottaako naiset edes tätä) joten tässäpä pari omaa mielipidettä seksi kokeneisuudesta:
-olen harrastanut seksiä säädyllisten naisten kans sekä "jakarien" kans ja mielestäni naisten seksitaidot eivät toisistaan poikenneet. Naisenhan ei tartte seksin aikana yleensä kun maata jossain eri asenossa ja mies peräti liikuttaa sit lannettaan. No ratsastaessa tietty vähän tarvii liikkua mut liike on hyvin yksinkertainen. no toki se vaatii jo motoriikkaa ratsastaa yhden päällä, hoidella kaksi käsin ja viimeiselle antaa poskihoitoa, mut ihan normi seksistä nyt puhe eli yks nainen yks mies. Hieman eirailisia liikkeitä on tietysti montakin, mut nehän osaa kuka vaan ku kattoo kuvasta, ellei sit oo kyseessä joku 80v tyyppi joka ei kuperkeikkaakaan osaa. Eli tiivistettynä mun mielestä seksi on hyvin simppeliä puuhaa ja kaiken uuden oppii kerta kokeilulla. Kokeneisuudessa ei siis voi olla kyse seksisuorituksesta.

Sen tiedän että seksikokenut mies saa johdateltua tilanteet nopeammin siihen pisteeseen että päästään harrastamaan seksiä, se on se kokemuksen tuoma itsevarmuus kun tietää jo etukäteen et siihen se kuitenkin menee.

No jos se kokeineisuus onkin sit jotain muutakun seksi niin mitä se on? Naiset monesti vaan sanoo sen yhden sanan eli kokeneisuus. Antakaapa ihan konkreettisia käytännön esimerkkejä teidän eteen tulleesta kokemattomuudesta. Jos se on seksi niin mikä asento se oli mitä mies ei osannut ja miksi ei osannut, oliko liike motorisesti liian vaativa vai vaatiko se mieheltä liikaa notkeutta tai lihasvoimaa?

Selviä käytännön esimerkkejä naiset, kiitos.

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

En ole nainen, mutta veikkaanpa kyse on juuri siitä itsevarmuudesta ja siitä että kokenut ottaa "ohjat käsiin" varmemmin eikä ujostele. Saattahan joku kokenutkin kyllä ujostella aina uuden naisen kanssa, mutta kai se on sitä samaa shittiä että miehen pitää olla se aggressiivinen luolamies joka tulee ja ottaa, että noin voi tuntea olevansa se iiih.. nainen (eli vähän yksinkertainen ja passiivinen otus jolle tehdään asioita, mutta jonka ei tarvitse itse toimia).

• Voivat tarkoittaa myös parisuhdekokemusta. Eräs nainen kertoi että riskinä on että mies hakee vain kokemusta ja haluaa sitä saatuaan kokeilla myös muita naisia. Eikä halunnut alkaa enää opettaa parisuhteen perusteita.

• 3+2

"parisuhteen perusteita"

Eli?

• 3+2 kirjoitti:

"parisuhteen perusteita"

Eli?

En tiedä, kun ei ole parisuhdekokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59