Miehellä kainalokarvat?

Epäsiistiä

Mitä naiset tykkäätte ja miehet itsekin, jos miehellä kainalokarvat, sellaiset puskat? Itse en pidä, kun sellaiset on miesystävälläni. Olen maininnut niistä, että pitäiskö ajaa ne pois, mut hän näyttää selvästi loukkaantuneelta. Alapään karvoituksen ajaa pois, mutta kainalo ja rintakarvat rehottaa...

31

6897

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huohhh

      Makuasia. Itse ajelen kainalokarvat ihan hygienia ja mukavuus syistä. Jos puskaa viitsii aamuin illoin hyvin pestä, niin tuskin siitä haittaakaan on.

    • kiyujgtrfw

      vahva karvoitus on ällöttävää niin alapäässä, kainaloissa, selässä kuin rinnassakin.

    • whileyour

      en tykkää karvaisista -ällöttää tummat haisevat puskat kainaloissa-

    • eloveena

      eihän niitä karvoja miehellä saa siellä e-suomen "metropoleissa" olla kun ei siellä ole miehiäkään. Laukku kainalossa kulkevia neitejä!

    • deft

      Pari-kolme kertaa vuodessa voi kainalokarvat ajaa. Ellei sitten ryhdy uimariksi.

      Mitä vikaa rintakarvoissa? Onko se jokin esteettinen juttu...?

    • karvaisuus jees

      Miehelle sopii karvaisuus, ehkä ihan yltiöapinamaisuus ei ole kiva, mutta muuten kyllä mielummin karvoilla kuin ilman. Hyi kauhea joku kainalo- tai häpykarvaton mies, yhh.

      • deft

        Vastakohdat vetää puoleensa, ehh ;)
        Vai oletko itse karvainen nainen?


      • u0päupioj

        Samaa mieltä olen. Sen verran vanhanaikainen olen, että karvaton mies ei silmää hivele eikä himoja sytytä. Puhtaus on kaiken a ja o eli epäsiisti haisuli turn off. Suihkunraikas luonnontilainen mies on paras!


      • karvaisuus jees
        deft kirjoitti:

        Vastakohdat vetää puoleensa, ehh ;)
        Vai oletko itse karvainen nainen?

        Kyllähän niitä karvoja naisillakin kasvaa, toisilla on luonnostaan enemmän ja toisilla vähemmän. Minä kuulun joukkoon keskinkertaista hiukkasen enemmän, eli siistimishommia on aina välillä tehtävä, jotta kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea :D


      • deft
        u0päupioj kirjoitti:

        Samaa mieltä olen. Sen verran vanhanaikainen olen, että karvaton mies ei silmää hivele eikä himoja sytytä. Puhtaus on kaiken a ja o eli epäsiisti haisuli turn off. Suihkunraikas luonnontilainen mies on paras!

        Suihkunraikkaus on puhtaus on kyllä jesh.
        Vanhanaikaisuudesta en tiedä. Siis että kuinka kauas pitää historiaan mennä ja puhutaanko "mehtäläisistä" vai jostain muista miesryhmistä :D
        Pitäisikö lihaksikkailla (lue: bodareilla) olla ryijy vai onko sittenkin parempi että löytyy karvaton sixpack?


      • deft
        karvaisuus jees kirjoitti:

        Kyllähän niitä karvoja naisillakin kasvaa, toisilla on luonnostaan enemmän ja toisilla vähemmän. Minä kuulun joukkoon keskinkertaista hiukkasen enemmän, eli siistimishommia on aina välillä tehtävä, jotta kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea :D

        Sitähän men antiapinamaiset miehetkin koetetaan saada aikaan. Siistimishommia, sukupuolesta riippumatta.
        En mä silti sanois että mun kropan karvoitus olisi mitenkään plussaa jos nainen joutuisi päättämään karvaisen tai vähemmän karvaisen miehen väliltä :D


    • täysin nolla

      Mä ajelen kainalo ja munan karvat säännöllisesti.Rintakarvoja vähän siistin ettei olis niin pitkät

    • ....

      Karvat veks!

    • sheivaan

      Minulla on karvoja jaloissa, rinnassa ja mahassa, mutta kainalosta ajan ne kyllä pois, ihan vain hygieniasyistä, vaikka kainaloita joka päivä pesenkin. Ilman kainalokarvoja on vaan paljon helpompi pysyä fressinä.
      Tuota tuskin edes kukaan huomaa, että ne on ajettu, eikä se minua haittaisi vaikka huomaisikin.

      Karvoista noin ylip; minusta on aika neitimäistä yökötellä karvoja, kyllä MIEHEN kropan pitäisi saada näyttää mieheltä.
      Vaikka itsekin kyllä kovasti pidän naiseni posliinista, niin en voisi häntä vaatia sitä ajelemaan, tai kuvitellakaan yökötteleväni sitä.

    • :--)

      Mun mielestä on jotenkin miehekästä kun on kainalokarvat. Mutta nojaa samapa tuo.

    • karvainen mies- nam

      Miehen PITÄÄ olla karvainen! Ah.
      Nenä ja korvakarvat on ainoat mitkä ei miellytä. :-D

    • pirkkis85

      Höpönhöpön miehen pidä olla karvainen. Omistakin kainaloista huomaan, että jos ei jaksa sitä parin millin sänkeä sheivata niin haiseehan se päivän jälkeen pahemmalle kuin karvaton kainalo. Ja nainen olen, ja miesten hiki on tunnetusti voimakkaampaa.. En halua köllöttää kainalossa ja haistella jotain hikiryijyä.

      Samoin munankarvat, ja persekarvat olisi hyvä ajella/siistiä. Esteettisempää ja hygienisempää. Mielellään niitä karvattomia kassejakin imeskelee jos sattuu eteen, karvaisia kiivejä en hellittele suulla missään nimessä.

      Rintakarvoilla ja muulla ei niin väliä ole, kunhan ei näytä miltään intialaiselta mattokauppiaalta sentään...

      • karvattomat nautinno

        Samoin munankarvat, ja persekarvat olisi hyvä ajella/siistiä. Esteettisempää ja hygienisempää. Mielellään niitä karvattomia kassejakin imeskelee jos sattuu eteen, karvaisia kiivejä en hellittele suulla missään nimessä."

        Ajele itse mieheltäsi palleista karvat pois. Minä luulen ettei kovin moni mies vastustelisi jos muija pyytäisi saada ajaa munat posliiniksi jos olisi kokenut kuinka hyvää naisen kieli tekee karvattomille kasseille..


    • Hyvä ihminen

      Joskus harvoin ajan kainaloni reuhkat pois, mutta pääosin runsas suihkussa käynti ja sunominen pitävät tämän sinkun paikat puhtaina ja sippuan tuoksuisina.

      Siis kunhan jokaisen hikisen askareen ja työpäivän päätteeksi käy suihkussa, ei karvoitus pääse lemppaamaan ja olo on mitä mainioin.

      Myös vaatteita tulee vaihdettua kesken päivän, vaikka olisikin vapaapäivä.

      Eli haju ratkaisee, ei itse karvoitus minusta.

      • Hyvä ihminen

        Oho, näppis jättää näköjään a kirjaimen pois.


    • Mies ei ole mies

      jos siinä ei ole KARVOJA ,ihastunut aitoon suomalaiseen tosi karvaiseen mieheen.

    • Sheivaanitsenikyllä

      No en ihmettele, jos ap:n mies näyttänyt loukkaantuneelta. Järkyttävää- miks ihmeessä miehellä ei sais olla kainalokarvoja?!!!!! Ja oman rakkaan hiki on paras haju, nam

    • Kyllä karvainenkin

      mies voi olla siisti ilman karvojen ajelua minä ainakin tykkään omasta karvapalosta ja tykännyt jo 15 vuotta.

    • juuu

      kyllä muiden kuin ala ja yläpääkarvojen leikkely on hinttien hommaa.

      itse en sellaseen suostuis.

    • karvakallefsfadefes

      Kun on näin karvainen kuin minä, niin eipä pahemmin naiset ahdistele :(. Enpä kyllä rupea karvoja ajelemaan, ainakaan kaikkia. Ei sitä paljon muuta kerkeisi sitten tehdäkään.

    • YTM:D

      Kertokaas nyt sitten.. mikä helvetin hinttari villitys on iskenyt kun nyt 2 kesänä olen liikkunut kaupungilla shortseissa ja olen ollut kaupungin ainut mies joka ei ole sheivannu sääriään kuin naiset.
      Kysyin naisystävältäkin asiasta ja piti outona jos mies ajaisi sääret. Silti ei voi olla huomaamatta kuinka yleistä tämä on nykyään. Jumalauta vanhoilla äijilläkin sääret kiiltelee sileinä.

      • Karvoja saa olla

        Kyllä miehellä pitää säärikarvat ja kainalokarvat olla, muut karvat saakin sitten ajella..


    • Anonyymi

      Saa ja voi olla karvoja. Ihan siloinen mies ei oikein sytytä. Omalla sais olla enemmän rintakarvoja. Munakarvat on siistit sekä kainalokarvat. Käsissä sopivasti ja jaloissa. Itseni ei miehessä kiinnosta karvat tai puute pääasia että on puhdas. Exällä oli kauheet puskat kainaloissa niitä olisi voinut ainakin siistiä. Rintakarvoja saa olla runsaastikin.

    • Anonyymi

      Mielummin ei karvapuskia missään. Ei nyt täysin karvattomaksi tarvitse ajaa, mutta ei mitään etovia puskia, edes kainaloissa. Rintakavoista en tykkää yhtään ja alapään karvat olisi hyvä ajella. Sääret ja käsivarretkaan eivät ole kivat, jos näyttää gorillalta.

    • Anonyymi

      Karvat sopii naiselle,mutta ei kainaloon.
      Upea olet karvainen nainen**

    • Anonyymi

      Osalla on ihan ok mut on tullu nähtyä miehillä sellaisia aivan järkyttävän ällöttäviä hien polttamia kainalokarvapuskia että hyi olkoon. 🤮

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe