Jos teidän keski-ikäinen mies treenaisi kolme kertaa viikossa jotain urheilua ja kävisi joka kerta puolitoistatuntiset kaljottelut siihen perään jossain baarissa näiden pelikamujensa kanssa? Onko ok? Mulle on ollut mutta nyt sapettaa kun miehen täytyy lähteä risteilylle vielä näitten samojen tyyppien kanssa ! Siis olenko ihan nipo? Ukot on 30-50 v ukkomiehiä ja muutama sinkku joukossa ja jokunen eronnut. Perussettiä siis. Kukaan ei sylje lasiin. Onko ne homoja vai mitä? Ne on harrastanut nuorista saakka yhdessä ja kiintymys on silmiinpistävää.
Mitä tykkäisitte vaimot?
20
725
Vastaukset
- 19+12
Juurihan vastasit itse tilanteeseen "Ne on harrastanut nuorista saakka yhdessä". Totta helvetissä ihminen kiintyy toiseen jos on ollut tekemisissä toisen kanssa jo kymmeniä vuosia, enkä usko, että tilanteessa on mitään seksuaalista vaan ihan normaalia miesten välistä ystävyyttä.
Ongelma ei taida oikeasti liittyä näiden miesten keskenäiseen harrastamiseen vaan pikemminkin siihen, että toivoisit miehesi viettävän aikaa enemmän sinun kanssasi.- Pillastunut vaimo
No kyllä me ollaan yhdessä tosi paljon tosin minun kanssani ei ole ollut halukas lähtemään viihdejuttuihin. Lähtee kun pakotan. Näiden kavereiden kanssa kyllä olemiset on sille luontaisempia. Olen aatellut että eikö tuon ikäiselle riittää jo kolme kertaa viikossa näkemiset ja ihmettelenkin tätä ukkomiesten hinkua sinne laivalle erikseen vielä dokaan ? Voi olla että olen mustis ja peloissani että tekee tyhmiä.
- heavy mital
Olet selkeästi jäänyt neljänneksi. Urheilu, kalja ja kaverit ovat kiilanneet mitalisijoille.
- dfs fsd
Tuolla tyylillä tulee helposti alkoholisteja. Ei se kaljoittelu rajoitu kolmeen päivään.
Näin kävi kaverin isälle, treenien jälkeen juominen lähti pikkuhiljaa lapasesta. - juurikin noin
Sairasta kieltää toiselta oma tärkeä harrastus, joka antaa elämälle sisältöä. Enpä kyllä ihmettelisi vaikka mies lähtisi petosten tielle, jos kotona tuollainen nalkuttava akka. Keksi oma harrastus ja tapaa ystäviäsi, anna miehesi tehdä sama.
- Juurikin noille
hei haloo en ole kieltänyt treenaamasta päinvastoin se on ollut mulle ihan ok mutta nyt tekisi mieli jo laittaa raja johonkin. Mieti nyt tuon ikäinen mies jaksaa lähteä rillutteleen poikien kanssa vielä laivallekkin? Mulla on itse sellainen näkemys että tuollaiset reissut voisi tehdä ihan pariskuntina jo. Lähtisin mielelläni vähän tanssimaan. Kyllä ymmärrän nuorien kundien rilluttelureissut vielä treenien lisäksi mut jotenkin tota en ymmärrä. Jep olen aloittanut jo oman harrastuksen mut kaljalle en ole kyllä niiden lisäksi vielä jäänyt. Toki meidän harrastusporukka on lähdössä Kuubaan tanssimatkalle mut en ole ilmoittautunut. Toi miesten reissu ei kyllä liity niiden urheilujuttuihin mitenkään?
- Rauhoitu .
Juurikin noille kirjoitti:
hei haloo en ole kieltänyt treenaamasta päinvastoin se on ollut mulle ihan ok mutta nyt tekisi mieli jo laittaa raja johonkin. Mieti nyt tuon ikäinen mies jaksaa lähteä rillutteleen poikien kanssa vielä laivallekkin? Mulla on itse sellainen näkemys että tuollaiset reissut voisi tehdä ihan pariskuntina jo. Lähtisin mielelläni vähän tanssimaan. Kyllä ymmärrän nuorien kundien rilluttelureissut vielä treenien lisäksi mut jotenkin tota en ymmärrä. Jep olen aloittanut jo oman harrastuksen mut kaljalle en ole kyllä niiden lisäksi vielä jäänyt. Toki meidän harrastusporukka on lähdössä Kuubaan tanssimatkalle mut en ole ilmoittautunut. Toi miesten reissu ei kyllä liity niiden urheilujuttuihin mitenkään?
Jos sinä et kerran lähde Kuubaan, niin mieskään ei siaisi mennä risteilylle? Hmm...
Minä en kyllä ottaisi miehen menoista hernettä nenään. Sitä paitsi ukkojen matkat on ukkojen matkoja ja naisten matkat naisten matkoja. Oman kumppanin kanssa huumori vaan ei lennä samlla tavalla reisussa kuin kavereitten. Parisuhde aika on sitten eriliaista ja syvempää, mutta on hienoa että on myös kavereita parisuhteen lisäksi. - pillastunut vaimo
Rauhoitu . kirjoitti:
Jos sinä et kerran lähde Kuubaan, niin mieskään ei siaisi mennä risteilylle? Hmm...
Minä en kyllä ottaisi miehen menoista hernettä nenään. Sitä paitsi ukkojen matkat on ukkojen matkoja ja naisten matkat naisten matkoja. Oman kumppanin kanssa huumori vaan ei lennä samlla tavalla reisussa kuin kavereitten. Parisuhde aika on sitten eriliaista ja syvempää, mutta on hienoa että on myös kavereita parisuhteen lisäksi.Se kuuban reissu olisi kyllä harrastukseen liittyvä mutta en lähde kun ei ole varaa. Miehen reissu on vaan ryyppäämistä mutta kai nuo miehet sen ansaitsevatkin vielä treenireissujensa lisäksi jotta jaksaa kotona sitten kökkiä meikän kanssa? Veisi minut edes joskus mutta joo kyllä saan lähteä likkojen kanssa jos haluan mutta eihän se siitä itsekkään tykkää.
Saihan se kuitenkin lähteä mutta täällä vaan purkaan kun ei ollut mulle mieleinen juttu. En minä ole mikään luvan antaja mut olisin toivonut pyyntöä mukaan tai että olisi vaan ollut lähtemättä. - nytmäentajua
pillastunut vaimo kirjoitti:
Se kuuban reissu olisi kyllä harrastukseen liittyvä mutta en lähde kun ei ole varaa. Miehen reissu on vaan ryyppäämistä mutta kai nuo miehet sen ansaitsevatkin vielä treenireissujensa lisäksi jotta jaksaa kotona sitten kökkiä meikän kanssa? Veisi minut edes joskus mutta joo kyllä saan lähteä likkojen kanssa jos haluan mutta eihän se siitä itsekkään tykkää.
Saihan se kuitenkin lähteä mutta täällä vaan purkaan kun ei ollut mulle mieleinen juttu. En minä ole mikään luvan antaja mut olisin toivonut pyyntöä mukaan tai että olisi vaan ollut lähtemättä.Mä en oikein tajua, miten voit olla noin pillastunut puolison laivareissusta. Jos kerran vuodessa jossain reissussa käy ilman puolisoa, niin ei se maata kaada. Et taida luottaa häneen? Luuletko, että käy vieraissa reissullaan?
Meillä on naisporukka, joka käy reissussa silloin tällöin ilman puolisoita. Mukavaa on ollut ja aina on hengissä kotiin tultu. Ei naisten matkat kamalan paljon miesten matkoista poikkea, ryypätään, keskustellaan ja käydään tanssimassa. Sunkin kannattaisi lähteä johonkin. Et tarvitse siihen puolison lupaa niinkuin ei hänkään tarvitse sinun lupaasi. Ei reissun tarvitse olla mikään Kuuban matka, naapurikaupunki riittää ihan hyvin.
Mitä sä sillä olisit voittanut, jos mies olisi jättänyt lähtemättä vain sun pyynnöstä? Kyllä olisi miestä keljuttanut ja varmasti olisit kuullut siitä jälkeenpäin. - Avioliittokarsina!
pillastunut vaimo kirjoitti:
Se kuuban reissu olisi kyllä harrastukseen liittyvä mutta en lähde kun ei ole varaa. Miehen reissu on vaan ryyppäämistä mutta kai nuo miehet sen ansaitsevatkin vielä treenireissujensa lisäksi jotta jaksaa kotona sitten kökkiä meikän kanssa? Veisi minut edes joskus mutta joo kyllä saan lähteä likkojen kanssa jos haluan mutta eihän se siitä itsekkään tykkää.
Saihan se kuitenkin lähteä mutta täällä vaan purkaan kun ei ollut mulle mieleinen juttu. En minä ole mikään luvan antaja mut olisin toivonut pyyntöä mukaan tai että olisi vaan ollut lähtemättä.Miksi ihmeessä pitäisi jättää elämä elämättä sen takia, että on pariutunut. Anna toisen elää ja elä itsekin. Omat menot eivät tietenkään ole este mennä joskus yhdessäkin tekemään jotain muuta kuin "kotona kökkimistä".
- ymmärränvaimoa
nytmäentajua kirjoitti:
Mä en oikein tajua, miten voit olla noin pillastunut puolison laivareissusta. Jos kerran vuodessa jossain reissussa käy ilman puolisoa, niin ei se maata kaada. Et taida luottaa häneen? Luuletko, että käy vieraissa reissullaan?
Meillä on naisporukka, joka käy reissussa silloin tällöin ilman puolisoita. Mukavaa on ollut ja aina on hengissä kotiin tultu. Ei naisten matkat kamalan paljon miesten matkoista poikkea, ryypätään, keskustellaan ja käydään tanssimassa. Sunkin kannattaisi lähteä johonkin. Et tarvitse siihen puolison lupaa niinkuin ei hänkään tarvitse sinun lupaasi. Ei reissun tarvitse olla mikään Kuuban matka, naapurikaupunki riittää ihan hyvin.
Mitä sä sillä olisit voittanut, jos mies olisi jättänyt lähtemättä vain sun pyynnöstä? Kyllä olisi miestä keljuttanut ja varmasti olisit kuullut siitä jälkeenpäin.Ehkä nyt ei ole kyse pelkästä yhdestä laivareissusta. Mietis nyt. Kolme kertaa viikossa kaljottelua treenin päälle, on se aika usein. En minäkään tykkäisi, jos oma naiseni kävisi jatkuvasti oluella, vaikka silloin tällöin kyllä käykin pelin jälkeen. Kolme kertaa viikossa on kyllä jo vähän ongelma mun mielestä, johan siinä tulee kaljamahakin eikä liikunnasta mitään hyötyä.
Kyllä pitää voida harrastukset ja ystävät pitää, eikä vaimo niitä ole kieltämässäkään. Kiva olisi kuitenkin, jos myös olisi kiinnostusta tehdä niitä hauskoja juttuja sen oman kumppaninkin kanssa.
Kyllä meillä ainakin on kaksistaankin hauskaa ja varsinkin silloin, kun on yhdessä kavereiden kanssa. Mutta me ollaan tietysti vielä suht. nuoria naisia molemmat ja seurusteltukin "vasta" nelisen vuotta.
- Tykkäisin kovasti
Miksi sinä et tee samoin? Ota mallia ja pistä ranttaliksi, 'näytä närhen munat'. Ukko voi rauhoittua sitä seuratessa, älä sinä vahingossakaan.
- pillastunut vaimo
Ei millään jaksaisi..mut pitää varmaan..
- Väsymätön
Mitähän jaksamattomuus mahtaa tarkoittaa? Kaavoihin kangistumista, paikoilleen jämähtämistä, fyysistä väsyttämistä ... Voit olla varma, että kun pääset toimintaan käsiksi, kaikenlainen väsymys kaikkoaa sen siliän tien.
Jos syö oikein, nukkuu riittävästi ja liikkuu säännöllisesti, niin väsy on harvinainen vieras. Jos em. huolimatta on nuutunut olo, kannattaa miettiä mielen syöverit selviksi, kulahtanut ajatusmaailma, siis väärä asenne, voi aiheuttaa jopa sitä kuuluisaa masennusta.
Pillastuminen on hyvä merkki elossa olemisesta, väännä se vain positiivispainotteiseksi asioitten eteen päin viemiseksi, uusien tuulien hakemiseksi ja uuden, tuoreen, nykyaikaisemman asennemaailman hahmottamiseksi. - AP Kiittää
Kiitos sain kyllä oikeasti hyviä ja asiallisia vastauksia. Koitan nyt purkaa turhautumista johonkin positiivisempaan tekemiseen. Olitte kaikki oikeassa. On ollut vain kamalasti sressiä ja tuo miehen rilluttelureissukin meni muuten ihan käteen. Mokasi mutta ei kuitenkaan kaiketi ole pettänyt. Mitään ei ole vielä rikottu. Koitan ottan paremman asenteen siitäkin huolimatta että mies veti reissun pitkän kaavan kautta. Kai se kosti mun jäkätyksen mulle?
- Vanha mutta kokenut
Jos kosti niin lähde ihan hyvällä omallatunnolla itse (tai tyttökavereiden kanssa) pienelle risteilylle. Toki kysyt mieheltäsi haluaako lähteä mukanasi.Eihän sinunkaan tarvitse pettää mutta ainakin selviää miehelle että sinäkin voit lähteä ja vientiäkin löytyy tarvittaessa.
Älä provosoi vaan yritä niinkuin sanoit tehdä jotain positiivista. Typerää touhua mieheltäsi jos kostaa jäkätyksen reissulla.
Ja ehkä on hyvä kehuakin miestäsi aina välillä jos aihetta on. Tuskin muuten enää olisitte yhdessä. - ihmetyttää
Tuli vaan mieleen, et jos ensin huhkitaan jossain kuntosalilla parikin tuntia ja sitte mennään kaljottelemaan puolekstoista tuntia, niin eikös tulos ole sillon -0? Eli mitä se rehkiminen hyödyttää jos mennää kittaamaan kaloreita kupuun? Kaipa se syy on sitte se, että pääsee kavereiden kanssa vaan vetää rentoa...
- Ex-feministi
Jos ne ei olekaan siellä kuntosalilla laihduttamisen, vaan lihaskunnon takia? Ei kai se 1-2 olutta kuitenkaan saman tien lihaskuntoharjoittelun tehoa vie? Sitten se voi olla myös sellainen miesten yhteinen stressin purku heti. Naisilla zumba, näyteikkunaostokset ja caffe latte, miehillä raudan nostelua, autoista puhumista ja oluet.
- joopa joo
1-2 olutta puolentoista tunnin pitusessa kaljottelussa, okei... ;D
- Ex-feministi
joopa joo kirjoitti:
1-2 olutta puolentoista tunnin pitusessa kaljottelussa, okei... ;D
Ok, realistisempaa on 1-3 olutta. Se on tuohon tilanteeseen ihan tavallinen määrä. Tämä kommentti reaalihavainnon pohjalta, omassa työssä nähty. Siellä ne istuu pöpisemässä eikä siis ole taloudellisesti mitään tuottavampia asiakkaita, mutta ystävällisiä ja miellyttäviä asiakkaita kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418