Mitä mieltä olet ruskeat silmät ja blondit hiukset yhdistelmästä

doften

Siis naisilla`. Ja ruskeilla silmillä tarkotan melkeimpä mustia eli tosi tummanruskeita

39

3909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syöverisilmät

      Hui kauhee. Juoksisin karkuun.

      • doften

        Sellaset latinoiden, mustien, ja aasialaisten silmät näyttää helposti syöverisilmiltä koska niistä ei taitu kauheesti muu kun se musta mut mullä on lämpimän tummanruskeet eikä mitkään syöverit!


      • Antisyöverisilmät
        doften kirjoitti:

        Sellaset latinoiden, mustien, ja aasialaisten silmät näyttää helposti syöverisilmiltä koska niistä ei taitu kauheesti muu kun se musta mut mullä on lämpimän tummanruskeet eikä mitkään syöverit!

        No, sitte!! Welcome to my life!!


    • 17

      Joskus nähnyt tuon määritelmän täyttävän naisen ja hyvältä näytti. Oli tosin hemaiseva nainen muutenkin.

    • olisko ehkä

      Sitä mieltä että on ehkä värjännyt hiuksensa? Vaikka kyllä noita luonnostaan blondeja ruskeasilmäisiä varmaan on?

      • doften

        No itseasiassa olin pienenä blondi vaikka onkin tummanruskeet silmät :) Myöhemmiten ne muuttu tummanvaaleiks ja nykyään värjään ruskeiks, aattelin värjätä takas vaaleiks ku monet on kehuneet lapsuuskuvia ja sanonu että sopis


      • Anonyymi

        Minulla on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on

        Vau, varmaan muutenkin upean näköinen, kyllä minullekkin kelpaisi


    • yksi n

      Voisiko mikään olla epäluonnollisempaa?

      • vois olla

        Vaikkapa sinisilmäinen olmi korpinmustalla tukalla?


      • 12
        vois olla kirjoitti:

        Vaikkapa sinisilmäinen olmi korpinmustalla tukalla?

        Käyppä joskus vaikka brittein saarilla tai läntisessä keski-euroopassa. Siellä ei ole mitenkään erikoista että ihmisellä on todella tumma tukka ja siniset silmät. Vaaleat hiukset/ruskeat silmät ei taas ole yleinen oikein missään. Oli miten oli, jos väritys on sinulle luontainen niin se näyttää hyvältä.


      • hdfg
        vois olla kirjoitti:

        Vaikkapa sinisilmäinen olmi korpinmustalla tukalla?

        Reps! :D


      • ..........
        12 kirjoitti:

        Käyppä joskus vaikka brittein saarilla tai läntisessä keski-euroopassa. Siellä ei ole mitenkään erikoista että ihmisellä on todella tumma tukka ja siniset silmät. Vaaleat hiukset/ruskeat silmät ei taas ole yleinen oikein missään. Oli miten oli, jos väritys on sinulle luontainen niin se näyttää hyvältä.

        No mun kaverilla on luonnostaan vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Pitäiskö viedä sirkukseen tai jotain?


      • 8
        12 kirjoitti:

        Käyppä joskus vaikka brittein saarilla tai läntisessä keski-euroopassa. Siellä ei ole mitenkään erikoista että ihmisellä on todella tumma tukka ja siniset silmät. Vaaleat hiukset/ruskeat silmät ei taas ole yleinen oikein missään. Oli miten oli, jos väritys on sinulle luontainen niin se näyttää hyvältä.

        Ne keski-eurooppalaisten siniset silmät ovat kuitenkin väritykseltään paljon voimakkaamman siniset. Eivät sellaiset hailakan tiskiveden väriset kuin suomalaisilla.

        Yleensä vaalea tukka ja ruskeat silmät näyttävät yhtä luonnottomalta kuin suometarten hailakat silmät ja korpinmusta tukka -yhdistelmä.


      • onko se 12v.?
        .......... kirjoitti:

        No mun kaverilla on luonnostaan vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Pitäiskö viedä sirkukseen tai jotain?

        Ei todellakaan oo aikusella ihmisellä noin.
        Todella epäluonnollisen näköstä, mutta jos feikki pissistyyli iskee...


      • ookkonää tyhymä?
        onko se 12v.? kirjoitti:

        Ei todellakaan oo aikusella ihmisellä noin.
        Todella epäluonnollisen näköstä, mutta jos feikki pissistyyli iskee...

        Meinaatko että aikuisella hiukset värjääntyy tummaksi jos on ruskeat silmät, että se jotenkin valuu sieltä silmistä se ruskea väri hiuksiin?


      • Colours are great
        12 kirjoitti:

        Käyppä joskus vaikka brittein saarilla tai läntisessä keski-euroopassa. Siellä ei ole mitenkään erikoista että ihmisellä on todella tumma tukka ja siniset silmät. Vaaleat hiukset/ruskeat silmät ei taas ole yleinen oikein missään. Oli miten oli, jos väritys on sinulle luontainen niin se näyttää hyvältä.

        Pojallani oli pienenä hyvinkin vaalea, pitkä, kihara tukka ja silmät erittäin tummanruskeat. Silmät toki edelleen samanväriset mutta hiukset vähitellen tummuneet tummanvaaleiksi. Jos hän nyt värjäisi hiuksensa lapsuutensa hiusten värisiksi, ajattelisin että näyttäisi kyllä omituiselta suorastaan? Toisaalta jos aurinko etelässä ne haalistaa ja samalla tulee pintaan väriä niin mikä ettei vois olla komeakin, kai?
        Orlando Bloomilla Taru sormusten herrassa vaaleat hiukset, kummalliselta näytti... Mutta tyttö voisi olla vaikka kauniskin.
        Tummatukkaiset, kalpeakasvoiset, sini-ja vihreäsilmäiset irkut ja skotit ovat todella kauniita / komeita! Ekaa kertaa Irlannissa käydessäni suorastaan tuijotin heitä!


    • naftaleffa

      Voi jumankauta mitä kehujen kalastelua taas..

      • doften

        Ja milläköhän tavalla muka kalastelen kehuja???? Ihan viattomasti kysyin että onko se muiden mielestä hyvän vai huonon näköistä :D Ei mun mielestä mun alotusviestistä voi ees saada sellasta kuvaa että kalastelisin kehuja. Olis eri asia jos alotusviesti ois tämmönen ''niin olen siis ihan super kaunis nainen kellä on ruskeet silmät sopisko mulle blondit?? On siis muuten pitkät ja paksut hiukset ja sopii kasvoihin!''
        Taidat itse vaan olla kateellinen tai katkera


      • .....
        doften kirjoitti:

        Ja milläköhän tavalla muka kalastelen kehuja???? Ihan viattomasti kysyin että onko se muiden mielestä hyvän vai huonon näköistä :D Ei mun mielestä mun alotusviestistä voi ees saada sellasta kuvaa että kalastelisin kehuja. Olis eri asia jos alotusviesti ois tämmönen ''niin olen siis ihan super kaunis nainen kellä on ruskeet silmät sopisko mulle blondit?? On siis muuten pitkät ja paksut hiukset ja sopii kasvoihin!''
        Taidat itse vaan olla kateellinen tai katkera

        :D Ihan hyvä vastaus, mutta...

        ehkä siten, että tämä on samaa kategoriaa kuin "mitä mieltä olet pitkistä naisista?" tai mitä mieltä olette bruneteista naisista".Näkemättä on paha sanoa! En ole mitään mieltä pitkistä tai bruneista yleensä, ja mistään silmien tai hiusten väristäkään ei ole mitään erityistä mielipidettä.

        Mutta onhan tuo yhdistelmä sinäänsä erikoinen, jos on siis luonnostaan, eli varmasti huomion ainakin herättää. Niinkuin nyt vaikka tummahiuksinen kirkkaansinisillä silmillä kuulostaa jännältä, varmasti kiinnittäisi ainakin huomion.. Mutta ei se kauniiksi vielä tee, erikoiseksi kylläkin.


    • lsmdlömölsdm

      Joskus se toimii tosi hyvin se yhdistelmä ja joskus huonommin. Riippuu vähän taustastakin nimittäin aasialaiset eivät ole blondeina mitenkään erityisen kauniita. Niille sopii paremmin se sellainen "aasialaisblondi" eli käytännössä ruskean sävy kun mustaa tukkaa on vähän vaalennettu. Jenkeissähän se on sellainen perinteinen italo-lookki, että naiset värjää tukan blondiksi vaikka luonnostaan tummia ovatkin. Ihan kivalta se niillä näyttää (esim. Linda Cardellini)

    • naftaleffa

      No mitäs muutakaan haluat kuulla kun kehuja? Typerää kysellä moisia. Jotkut tykkää, jotkut ei. Rakastan ruskeita tai tummia hiuksia. Tumman ruskeita, keskiruskeita ja mustiakin. Eli ei, en ole kateellinen tai katkera tms.

      • TYYYYYHHMÄÄÄ

        Kaikki on typerää jos oikein tarkkaan katsotaan. Tuo sinunkin kommentti on todella typerä. Ja tämä minun kommenttini myös.


      • doften

        Hmm... mietitäänpäs. Mitähän mä tällä keskustelulla oikein hain... on muuten ihan helvetin vaikeaa päätellä alotusviestistä. OLISKO VAIKKA _MIELIPITEITÄ_ :D
        Olet kyllä harvinaisen tyhmä tapaus. Taidat olla katkera


      • heh:)
        doften kirjoitti:

        Hmm... mietitäänpäs. Mitähän mä tällä keskustelulla oikein hain... on muuten ihan helvetin vaikeaa päätellä alotusviestistä. OLISKO VAIKKA _MIELIPITEITÄ_ :D
        Olet kyllä harvinaisen tyhmä tapaus. Taidat olla katkera

        Juuri stä tämä oli.Kehujen kalastelua ja olemattoman itsetunnon nostoyritystä.Säälittävää ja naurettavaa touhua!


      • doften
        heh:) kirjoitti:

        Juuri stä tämä oli.Kehujen kalastelua ja olemattoman itsetunnon nostoyritystä.Säälittävää ja naurettavaa touhua!

        On se nyt perkele että nykyään _KAIKKI_ on kehujen kalasteluja?? Kohta varmaan peräpukama voiteesta kysely on kehujen kalastelua. Se, että tulkitset tän keskustelun kehujen kalasteluna kertoo kyllä enemmän susta itsestäs kun musta. Ite taidat harrastaa jotain kehujen kalastelua kun kerta tänkin tulkitset niin. Puhut ittesi vaan pussiin, kyllä sussa jotain mätää on kun näin yksinkertasen ja viattoman keskustelun heti tyrmäät ''kehujen kerjäämiseks'' vaikka tässä ei ole viitattu sellaiseen pätkääkään.
        SINUN touhus on säälittävää, naurettavaa ja LAPSELLISTA. Ollaan saatu täällä hyvät naurut, kiitos siitä :D


      • doften
        heh:) kirjoitti:

        Juuri stä tämä oli.Kehujen kalastelua ja olemattoman itsetunnon nostoyritystä.Säälittävää ja naurettavaa touhua!

        Ja onneks mulla on niin hyvä itsetunto että lähinnä naurattaa tollanen paskan jauhaminen :D Jos jollain on huono itsetunto niin sulla, kun koet pakonomaista tarvetta tulla haukkumaan tuntemattomia säälittäväksi ja naurettavaksi ynnä muuta. Toitottavasti sinulla ei ole miestä tai lapsia, toisaalta vaikutat kyllä niin lapselliselta että ruudun takaa voi hyvinkin paljastua 14v tyttönen jolla on huono itsetunto


      • kehut tai kateus
        doften kirjoitti:

        Ja onneks mulla on niin hyvä itsetunto että lähinnä naurattaa tollanen paskan jauhaminen :D Jos jollain on huono itsetunto niin sulla, kun koet pakonomaista tarvetta tulla haukkumaan tuntemattomia säälittäväksi ja naurettavaksi ynnä muuta. Toitottavasti sinulla ei ole miestä tai lapsia, toisaalta vaikutat kyllä niin lapselliselta että ruudun takaa voi hyvinkin paljastua 14v tyttönen jolla on huono itsetunto

        Jos meinaat tällä palstalla kirjoitella, niin paras tottua kehukalastussyytöksiin. Eli mitä tahansa kirjoitat, kyse on joko kehujen kalastelusta tai vaihtoehtoisesti kateudesta.

        Ja alkkuperäiseen kysymykseen: ruskeat silmät mielestäni sopivat vaaleisiin hiuksiin ihan yhtä hyvin kuin tumminkin.


    • elllaaaa

      Itellä on tummanruskeat silmät ja vaaleat hiukset LUONNOSTAAN ja tummat hiukset ei sovi, kokeiltu on.,,.

    • anz79

      Täällä kans yks luonnottoman näköinen :D Tosin ihan tummanruskeat ei silmät ole. Jossain valossa taittaa vihreätä. Hiusvärejä ollu pinkistä mustaan, mutta tunnet omimmaksi nämä vaalennetut. Ja eipä muiden mielipiteellä ole paskaakaan väliä. Mut AP:lle sanoisin, että kokeile :) Aina voit värjätä hiukset muun väriseksi.

      • brunevaa

        Joo aina voi värjätä sit muun väriseks, mutta tukka on käytännössä pilalla vaalennuksen jälkeen. Ihan jees, jos haluaa hampptukan.


    • Tuumaan siihen

      Että jaa.

    • InlineSixB-series

      Naisilla ruskeat silmät on aina plussaa, ei sen hiusten värin niin väliä oo :) Ja asiasta poiketen, omat kulmakarvat, ei mitään pelkästään maalattuja...

    • Joskus näin tehnyt

      Minulla ruskeat silmät ja joskus menin blondaamaan hiukseni ja näytin oikeasti ihan hirveältä... Ei vaan minulle sopinut. Kyllä ruskea tukka sopii parhaiten muutenkin tummalle ihmiselle! Siitä tulee jotenkin niin teennäisen näköinen, jos tumma blondaa... Mutta joillekin voi sopia hyvinkin :) Ja blondi kyllä korostaa ihan hyvin ruskettunutta ihoa...

    • Toimii :D

      Omasta mielestä just paras yhdistelmä naisella.

      T: poika 16v

      mut joo on vaan mun mielipide tietty

    • <<<<

      KYL MÄ TOLLASEN KANS VOISIN SEURUSTELLA JA SIT OLLA VIEL SELLANEN HAALARIASUINEN MIES JOKA TULIS TÖISTÄ PUOLEN PÄIVÄN AIKAAN JA AJAIS 240 TURBOVOLVOLLA JA KYSYIS TÄLTÄ ET MISSÄ ASUT. JOSKUS SITTEN AJAISIN TÄN KAVERINI SERKUN ELI MILJAN SIT VIELÄ KAVERINI MUMMOLLE JOSSA TÄÄ ASUIS

      • <<<<

        OIS KIVA SEURUSTELLA TOLLASEN KANS JA OLLA JUST SELLASEN KANS KIHLOISSA. AVOLIITOSSA JA PARISUHTEESSA JA SIT VIELÄ NAIMISISSA JOSTA SYNTYIS 2 LASTA


    • fkkfk
    • Lähes kaikki blondihiuksiset ruskeasilmäiset naiset näyttää hyvältä minun silmissäni ja jos on vielä aito vaaleahiuksinen,niin usein on myös todella kauniita. Olisin ottanut vaikka vaimoksi sellaisen,mutta kaikki kaunottaret on varmaankin varattuja,kun ei näy missään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe