Tämä kysymys on siis erityisesti naisille
Onko 160cm pituinen mies liian lyhyt?
19
3064
Vastaukset
- ö.ö.ö.ö'
Liian lyhyt mihinkä?
varmaan malliksi on liian lyhyt ja poliisiksi yms. - Naisasialooseri.
Riippuu naisen pituudesta. Tottakai 160cm mies on liian lyhyt 165cm naiselle, mutta 150cm naiselle juuri sopivan pituinen.
- 6+7
Itselleni on liian lyhyt. Olen 164cm pitkä nainen ja kyllä minusta miehen pitää olla ainakin 170cm pitkä. Nykyinen poikaystäväni on 177cm, aivan sopiva minulle, mukavasti pääsen hänen kainaloonsa. :)
- No mulle on.
170-senttisetkin on vielä aikamoisia tappeja. Jostain syystä pienet miehet vaikuttavat paljon lyhyemmiltä kuin vastaavan pituiset naiset. Monesti olen saanut katsella 170-senttiseksi itseään väittävän häiskän päälakea yläviistosta... ja itse olen 165.
- Kuvottavaa.
Tässä se nähdään, että naiset on pinnallisempia kuin miehet, kun tuolla toisessa ketjussa miehet sanoi, että heitä ei haittaa, jos nainen on 150cm,
Jotkut miehet sanoivat noin mutta useat sanoivat, että on liian lyhyt. Ja osuvampaa olisi verrata pitkää naista ja lyhyttä miestä. En ymmärrä miten kukaan voi olla niin pinnallinen, että parisuhde on pituudesta kiinni. Toki itsekin jos saisin valita, niin ottaisin lyhyen miehen mutta ei se mikään vaatimus ole.
gloriana_demeter kirjoitti:
Jotkut miehet sanoivat noin mutta useat sanoivat, että on liian lyhyt. Ja osuvampaa olisi verrata pitkää naista ja lyhyttä miestä. En ymmärrä miten kukaan voi olla niin pinnallinen, että parisuhde on pituudesta kiinni. Toki itsekin jos saisin valita, niin ottaisin lyhyen miehen mutta ei se mikään vaatimus ole.
Sanos muuta. Pituus on etu miehille ja lyhyys naisille. Vastaväittäjille terveisiä, että poikkeus toki vahvistaa säännön.
- pasistisuikale
164cm mies ei ainakaan ole liian lyhyt naisille:
http://www.mikanyyssola.fi/?p=5366- Matrix
Mika on niin positiivinen tyyppi,että se kompensoi kaiken muun alleen. Fiksu kaveri ja juttua tulee.
Ei ole.
- nainen.
Aiheuttaa ennakkoluuloja ennenkuin mieheen tutustuu.
Olen itse 160cm ja olin parisuhteessa 30 vuotta 190senttisen miehen kanssa. Jotenkin tottui pitkään mieheen ja lyhyet tuntuu oudolta. Ei pitäisi tuntua, myönnän... - 2+18
Olen 173 cm ja mieheni ovat olleet n. 167 cm ja 174cm. Eli en tosiaankaan hylkää miestä pituuden takia. Kyllähän se ois tietysti mukava tuntee itsensä pienemmäksi miehen rinnalla, mutta minkäs teet. Nytkin tapailemani mies on minua n. 5 cm lyhempi.
Oli mulla kerran lyhyt suhde melkein kaksimetriseen mieheen ja olihan se kiva kun toinen nosteli ja pyöritteli mua kuin halusi ja pystyin laittaa korkeet korot. Mut ei pituus oo mulle kuitenkaan se ratkaiseva tekijä. - Ei ole liian lyhyt
Aloittajalta valitettavasti unohtui mainita, mihin tarkoitukseen hän 160-senttistä miestä ajattelee käytettävän. Vastaus kysymykseen riippuu tietysti olennaisesti tästä seikasta, ellei kysyjä sitten tarkoittanut: onko 160-senttinen mies liian lyhyt kaikkiin tarkoituksiin?
Tässä tapauksessa on helppo vastata, että ei ole liian lyhyt. Esimerkiksi kääpiönheittoon hän olisi juuri sopivan mittainen. Muihinkin sirkusalan töihin hän varmasti soveltuisi, mm. klovniksi.
Koska tämä on sinkut-palsta, mielessä kävi sellainenkin vaihtoehto, että aloittaja tarkoittaa: onko 160-senttinen mies liian lyhyt seurustelusuhteeseen? Mutta tuskinpa kukaan nyt tuollaista ihan vakavissaan kysyisi.- Hukkapätkä
Pituusero tasottuu vaakatasossa.
- ...
Aivan varmasti tuollainen pituus on miinus monen naisen kirjoissa, melko varmasti suurimman osan.
- Anonyymi
Pitäiskö, nuo lyhyemmät miehet sitten vaan tappaa, kun ne saa kuitenkaan parisuhdetta eikä kelpaa kellekään. Kuluttavat sitten vaan energiaa ja vihreitä alkaa harmittaan. Pitäisikö tästä perustaa sellanen organisaatio joka noi hoitais lyhyet pois ja valtio antais jonkun poisto rahan, että sais sitte toi organisaatio paukkuja pistooliin ostaa.
- Anonyymi
Antiikkinen aloitus, mutta vastaan silti. Itselleni 160cm mies voisi olla liian lyhyt, kun olen 174cm pitkä itse. Ei minua haittaisi itsessään miehen lyhyys, mutta en ole koskaan tavannut noin paljon itseäni lyhyempää miestä, joka ei olisi ollut jotenkin vaivautunut pituudestaan seurassani tai tehnyt minulle selväksi, että olen liian pitkä naiseksi. Käytän myös korkoja, joten huitelen kepeästi yli 180cm korkeudessa, mikä tuntuu olevan monelle pitkällekin miehelle "liikaa". Yhdenkään miehen takia en kuitenkaan jätä korkoja käyttämättä. Eli kyse on enemmänkin kemioiden yhteensopivuudesta ja terveestä itsetunnosta kuin fyysisestä pituudesta.
Ei varmaankaan jos nainen on 150 cm tai vähemmän.
- Anonyymi
Kaikki on siitä kiinni mihin vertaa. Itse olen 174cm ja huomenna kotiini tulee exä 184cm t.nainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608