Onko 160cm pituinen mies liian lyhyt?

mies.

Tämä kysymys on siis erityisesti naisille

19

2907

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö.ö.ö.ö'

      Liian lyhyt mihinkä?
      varmaan malliksi on liian lyhyt ja poliisiksi yms.

    • Naisasialooseri.

      Riippuu naisen pituudesta. Tottakai 160cm mies on liian lyhyt 165cm naiselle, mutta 150cm naiselle juuri sopivan pituinen.

    • 6+7

      Itselleni on liian lyhyt. Olen 164cm pitkä nainen ja kyllä minusta miehen pitää olla ainakin 170cm pitkä. Nykyinen poikaystäväni on 177cm, aivan sopiva minulle, mukavasti pääsen hänen kainaloonsa. :)

    • No mulle on.

      170-senttisetkin on vielä aikamoisia tappeja. Jostain syystä pienet miehet vaikuttavat paljon lyhyemmiltä kuin vastaavan pituiset naiset. Monesti olen saanut katsella 170-senttiseksi itseään väittävän häiskän päälakea yläviistosta... ja itse olen 165.

    • Kuvottavaa.

      Tässä se nähdään, että naiset on pinnallisempia kuin miehet, kun tuolla toisessa ketjussa miehet sanoi, että heitä ei haittaa, jos nainen on 150cm,

      • Jotkut miehet sanoivat noin mutta useat sanoivat, että on liian lyhyt. Ja osuvampaa olisi verrata pitkää naista ja lyhyttä miestä. En ymmärrä miten kukaan voi olla niin pinnallinen, että parisuhde on pituudesta kiinni. Toki itsekin jos saisin valita, niin ottaisin lyhyen miehen mutta ei se mikään vaatimus ole.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Jotkut miehet sanoivat noin mutta useat sanoivat, että on liian lyhyt. Ja osuvampaa olisi verrata pitkää naista ja lyhyttä miestä. En ymmärrä miten kukaan voi olla niin pinnallinen, että parisuhde on pituudesta kiinni. Toki itsekin jos saisin valita, niin ottaisin lyhyen miehen mutta ei se mikään vaatimus ole.

        Sanos muuta. Pituus on etu miehille ja lyhyys naisille. Vastaväittäjille terveisiä, että poikkeus toki vahvistaa säännön.


    • pasistisuikale
      • Matrix

        Mika on niin positiivinen tyyppi,että se kompensoi kaiken muun alleen. Fiksu kaveri ja juttua tulee.


    • Ei ole.

    • nainen.

      Aiheuttaa ennakkoluuloja ennenkuin mieheen tutustuu.
      Olen itse 160cm ja olin parisuhteessa 30 vuotta 190senttisen miehen kanssa. Jotenkin tottui pitkään mieheen ja lyhyet tuntuu oudolta. Ei pitäisi tuntua, myönnän...

    • 2+18

      Olen 173 cm ja mieheni ovat olleet n. 167 cm ja 174cm. Eli en tosiaankaan hylkää miestä pituuden takia. Kyllähän se ois tietysti mukava tuntee itsensä pienemmäksi miehen rinnalla, mutta minkäs teet. Nytkin tapailemani mies on minua n. 5 cm lyhempi.
      Oli mulla kerran lyhyt suhde melkein kaksimetriseen mieheen ja olihan se kiva kun toinen nosteli ja pyöritteli mua kuin halusi ja pystyin laittaa korkeet korot. Mut ei pituus oo mulle kuitenkaan se ratkaiseva tekijä.

    • Ei ole liian lyhyt

      Aloittajalta valitettavasti unohtui mainita, mihin tarkoitukseen hän 160-senttistä miestä ajattelee käytettävän. Vastaus kysymykseen riippuu tietysti olennaisesti tästä seikasta, ellei kysyjä sitten tarkoittanut: onko 160-senttinen mies liian lyhyt kaikkiin tarkoituksiin?

      Tässä tapauksessa on helppo vastata, että ei ole liian lyhyt. Esimerkiksi kääpiönheittoon hän olisi juuri sopivan mittainen. Muihinkin sirkusalan töihin hän varmasti soveltuisi, mm. klovniksi.

      Koska tämä on sinkut-palsta, mielessä kävi sellainenkin vaihtoehto, että aloittaja tarkoittaa: onko 160-senttinen mies liian lyhyt seurustelusuhteeseen? Mutta tuskinpa kukaan nyt tuollaista ihan vakavissaan kysyisi.

      • Hukkapätkä

        Pituusero tasottuu vaakatasossa.


    • ...

      Aivan varmasti tuollainen pituus on miinus monen naisen kirjoissa, melko varmasti suurimman osan.

    • Anonyymi

      Pitäiskö, nuo lyhyemmät miehet sitten vaan tappaa, kun ne saa kuitenkaan parisuhdetta eikä kelpaa kellekään. Kuluttavat sitten vaan energiaa ja vihreitä alkaa harmittaan. Pitäisikö tästä perustaa sellanen organisaatio joka noi hoitais lyhyet pois ja valtio antais jonkun poisto rahan, että sais sitte toi organisaatio paukkuja pistooliin ostaa.

    • Anonyymi

      Antiikkinen aloitus, mutta vastaan silti. Itselleni 160cm mies voisi olla liian lyhyt, kun olen 174cm pitkä itse. Ei minua haittaisi itsessään miehen lyhyys, mutta en ole koskaan tavannut noin paljon itseäni lyhyempää miestä, joka ei olisi ollut jotenkin vaivautunut pituudestaan seurassani tai tehnyt minulle selväksi, että olen liian pitkä naiseksi. Käytän myös korkoja, joten huitelen kepeästi yli 180cm korkeudessa, mikä tuntuu olevan monelle pitkällekin miehelle "liikaa". Yhdenkään miehen takia en kuitenkaan jätä korkoja käyttämättä. Eli kyse on enemmänkin kemioiden yhteensopivuudesta ja terveestä itsetunnosta kuin fyysisestä pituudesta.

    • Ei varmaankaan jos nainen on 150 cm tai vähemmän.

    • Anonyymi

      Kaikki on siitä kiinni mihin vertaa. Itse olen 174cm ja huomenna kotiini tulee exä 184cm t.nainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe