Enpä tänne hetkeen ole kirjottanut, ku tuntuu et ei täältä löydä ketää :I mut ois kivaa saada naispuolisista seuraa ja ei haittais tyttöystäväkään.. On just tullut senverta petetyks et ois ihan jees ku löytäs jonku.. oon itte siis 19v poika ja luonteelta kyllä mukava ja avoin ja pinnallinen en ole.. ulkonäöltä mustat pitkähköt hiukset, sinivihreet on silmät ja 172 . no kuvia on olemassa sitte mut oon nyt niin väsynyt et ei jaksais täs enempää jaaritella.. kuhan toivon et vastailette jos ootte vähänkää samas tarpees ja tällee. kysyy voi mitä vain. niija ei mitää vaatimuksii ku ny tyttö olisit ja vaikka 15-22v ja tosiaa mesee :) nyt koisii->
tyttöystävä ois kiva tai seura.......
tällänen-92
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684755KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1793706- 1763301
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723134Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502879- 251974
- 241901
- 1771691
- 301676
- 431375