TUSKA...

tyts

...räyh,kohta taas rymisee kaisaniemessä.
olisin ihan näin mielenkiinnolla kysellyt ihmisiltä että mitä kukakin lähtee sinne katsomaan?
....kun omasta mielestäni on aika huonot esiintyjät tänävuonna...patsi DIO!ja muutama pienempi bändi.

12

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristessa

Tuskan kattaus ei tänä vuonna ole paras mahdollinen.

Itse odotan omia kasarisuosikkejani eli Dioa ja Death Angelia. Uudemmista bändeistä tsekkaamisen arvoisia ovat Dark Tranquillity, Impaled Nazarene & Swallow the Sun. Näidenkin lisäksi mm. Diablo ei taatusti livenä petä.

Joka vuosi on joku bändi yllättänyt positiivisesti, joku ennalta kova taas on osoittautunut huonoksi, joten eiköhän tänäkin vuonna ole yllätyksiä tiedossa...

• uusko

Lasketko impaled nazarenen uudeksi bändiksi. Ovat kyllä aika kauan veivanneet

• Tristessa
        uusko kirjoitti:

Lasketko impaled nazarenen uudeksi bändiksi. Ovat kyllä aika kauan veivanneet

Noh, Death Angel teki ekan demon 1986 ja Dio puolestaan levytti jo 1970-luvun alussa. Impaled Nazarene näki päivänvalon 1990 ja tuotantoa alkoi tulla 1991. Että tässä mielessä Impaled on 'uudempi'.

Itse taas ensimmäisen Dion levyn hankin 1985 (Last In Line) ja Death Angelin taas 1989 (Frolic Through The Park). Impaledin tuotantoa kuulin vasta 90-luvun loppupuolella, joten ainakin mulle nuo Imput on "uusi bändi"...

• uusko
        Tristessa kirjoitti:

Noh, Death Angel teki ekan demon 1986 ja Dio puolestaan levytti jo 1970-luvun alussa. Impaled Nazarene näki päivänvalon 1990 ja tuotantoa alkoi tulla 1991. Että tässä mielessä Impaled on 'uudempi'.

Itse taas ensimmäisen Dion levyn hankin 1985 (Last In Line) ja Death Angelin taas 1989 (Frolic Through The Park). Impaledin tuotantoa kuulin vasta 90-luvun loppupuolella, joten ainakin mulle nuo Imput on "uusi bändi"...

ok perustelut mennee läpi :-)

• kolli

En juurikaa huonoja esiintyjiä listalta löytäny..

In Flames, soilwork, diablo, mokoma, dark tranquillity , kotiteollisuus, sinergy ... muita ei nyt tuu mielee, mutta aika helvatan hyviä bändejä!!

• Papana17

No, siinähän luettelit juuri kaikki maailmankaikkeuden paskimmat bändit. Erityisesti nämä suomalaiset, mutta eipä noilla ruotsalaisillakaan pitkälle pötkitä.

"En juurikaa huonoja esiintyjiä listalta löytäny..

In Flames, soilwork, diablo, mokoma, dark tranquillity , kotiteollisuus, sinergy ... muita ei nyt tuu mielee, mutta aika helvatan hyviä bändejä!!"

• metal militia

Kyllä sinne pääsdisdds näitä "jöötteporibändejä" menen katsomaan, eli in flames, soilwork ja dark tranquillity. Toki myös mokoman uusi tuotanto kiinnostaa kovasti, kun on ole siihen vielä päässyt tutustumaan.

Harmittaa kyllä pirusti, kun en ollut viime vuonna. Olisi sentään ollut lauteilla ainakin type-o-negative, ajattara ja arch enemy!

• Tristessa

Itse muistan viime vuodelta ainakin tuon Typen setin. Ajattaran aikana olin jossain muualla ja Arch Enemyn keikkaa en muista, mikä taas ei tarkoita ettenkö olisi ollut paikalla ;)

• Mosh
        Tristessa kirjoitti:

Itse muistan viime vuodelta ainakin tuon Typen setin. Ajattaran aikana olin jossain muualla ja Arch Enemyn keikkaa en muista, mikä taas ei tarkoita ettenkö olisi ollut paikalla ;)

En pane tästä päätäni vadille, mutta mun mielestä Ajattara ei soittanut Tuskassa viime vuonna, vaan edellisenä! Hyvän keikan vetivät silloin, vaikka bändi olikin vielä melko tuntematon.

• > BlackOut <

Joudun hammasta purren tyytymään vain lauantain ohjelmistoon, kun muut menot rajoittavat Tuskailuani.
      Mielestäni katsomisen arvoisia keskimmäisenä päivänä ovat Sinergy, Swallow the Sun, Machine Men ja tietenkin Nightwish. Iloisia yllätyksiä luvassa - varmasti.

• Kukkis

Swallow The Sun, Nigtwish, Ensiferum(hitto kun on päällekkäin Nazarenen kanssa), Sinergy, In Flames, Charon... Onhan siellä niitä...
      Tulee VARMASTI hyvä viikonloppu!

• Mosh

Tänään menen Stellan avajaisklubille katsomaan Barathrumia.
      Perjantailta kiinnostavat eniten Sonata Arctica, Ensiferum, Mokoma ja Stellassa Imperanon.
      Lauantaina Turisas, Twilightning (piru kun ovat päällekkäin! Täytyy vissiin katsoa puolet toisesta ja puolet toisesta.), Sinergy, Death Angel, ja Tavalla Amoral.
      Sunnuntaina Chaosbreed, Diablo ja Dio, sekä Stellassa Korpiklaani.

Eli joka päivälle on luvassa rutkasti hyvää möykkää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3123
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      743
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      740
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      630
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      597
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      520
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      519
    9. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      511
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36