TUSKA...

tyts

...räyh,kohta taas rymisee kaisaniemessä.
olisin ihan näin mielenkiinnolla kysellyt ihmisiltä että mitä kukakin lähtee sinne katsomaan?
....kun omasta mielestäni on aika huonot esiintyjät tänävuonna...patsi DIO!ja muutama pienempi bändi.

12

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristessa

      Tuskan kattaus ei tänä vuonna ole paras mahdollinen.

      Itse odotan omia kasarisuosikkejani eli Dioa ja Death Angelia. Uudemmista bändeistä tsekkaamisen arvoisia ovat Dark Tranquillity, Impaled Nazarene & Swallow the Sun. Näidenkin lisäksi mm. Diablo ei taatusti livenä petä.

      Joka vuosi on joku bändi yllättänyt positiivisesti, joku ennalta kova taas on osoittautunut huonoksi, joten eiköhän tänäkin vuonna ole yllätyksiä tiedossa...

      • uusko

        Lasketko impaled nazarenen uudeksi bändiksi. Ovat kyllä aika kauan veivanneet


      • Tristessa
        uusko kirjoitti:

        Lasketko impaled nazarenen uudeksi bändiksi. Ovat kyllä aika kauan veivanneet

        Noh, Death Angel teki ekan demon 1986 ja Dio puolestaan levytti jo 1970-luvun alussa. Impaled Nazarene näki päivänvalon 1990 ja tuotantoa alkoi tulla 1991. Että tässä mielessä Impaled on 'uudempi'.

        Itse taas ensimmäisen Dion levyn hankin 1985 (Last In Line) ja Death Angelin taas 1989 (Frolic Through The Park). Impaledin tuotantoa kuulin vasta 90-luvun loppupuolella, joten ainakin mulle nuo Imput on "uusi bändi"...


      • uusko
        Tristessa kirjoitti:

        Noh, Death Angel teki ekan demon 1986 ja Dio puolestaan levytti jo 1970-luvun alussa. Impaled Nazarene näki päivänvalon 1990 ja tuotantoa alkoi tulla 1991. Että tässä mielessä Impaled on 'uudempi'.

        Itse taas ensimmäisen Dion levyn hankin 1985 (Last In Line) ja Death Angelin taas 1989 (Frolic Through The Park). Impaledin tuotantoa kuulin vasta 90-luvun loppupuolella, joten ainakin mulle nuo Imput on "uusi bändi"...

        ok perustelut mennee läpi :-)


    • kolli

      En juurikaa huonoja esiintyjiä listalta löytäny..

      In Flames, soilwork, diablo, mokoma, dark tranquillity , kotiteollisuus, sinergy ... muita ei nyt tuu mielee, mutta aika helvatan hyviä bändejä!!

      • Papana17

        No, siinähän luettelit juuri kaikki maailmankaikkeuden paskimmat bändit. Erityisesti nämä suomalaiset, mutta eipä noilla ruotsalaisillakaan pitkälle pötkitä.

        "En juurikaa huonoja esiintyjiä listalta löytäny..

        In Flames, soilwork, diablo, mokoma, dark tranquillity , kotiteollisuus, sinergy ... muita ei nyt tuu mielee, mutta aika helvatan hyviä bändejä!!"


    • metal militia

      Kyllä sinne pääsdisdds näitä "jöötteporibändejä" menen katsomaan, eli in flames, soilwork ja dark tranquillity. Toki myös mokoman uusi tuotanto kiinnostaa kovasti, kun on ole siihen vielä päässyt tutustumaan.

      Harmittaa kyllä pirusti, kun en ollut viime vuonna. Olisi sentään ollut lauteilla ainakin type-o-negative, ajattara ja arch enemy!

      • Tristessa

        Itse muistan viime vuodelta ainakin tuon Typen setin. Ajattaran aikana olin jossain muualla ja Arch Enemyn keikkaa en muista, mikä taas ei tarkoita ettenkö olisi ollut paikalla ;)


      • Mosh
        Tristessa kirjoitti:

        Itse muistan viime vuodelta ainakin tuon Typen setin. Ajattaran aikana olin jossain muualla ja Arch Enemyn keikkaa en muista, mikä taas ei tarkoita ettenkö olisi ollut paikalla ;)

        En pane tästä päätäni vadille, mutta mun mielestä Ajattara ei soittanut Tuskassa viime vuonna, vaan edellisenä! Hyvän keikan vetivät silloin, vaikka bändi olikin vielä melko tuntematon.


    • > BlackOut <

      Joudun hammasta purren tyytymään vain lauantain ohjelmistoon, kun muut menot rajoittavat Tuskailuani.
      Mielestäni katsomisen arvoisia keskimmäisenä päivänä ovat Sinergy, Swallow the Sun, Machine Men ja tietenkin Nightwish. Iloisia yllätyksiä luvassa - varmasti.

    • Kukkis

      Swallow The Sun, Nigtwish, Ensiferum(hitto kun on päällekkäin Nazarenen kanssa), Sinergy, In Flames, Charon... Onhan siellä niitä...
      Tulee VARMASTI hyvä viikonloppu!

    • Mosh

      Tänään menen Stellan avajaisklubille katsomaan Barathrumia.
      Perjantailta kiinnostavat eniten Sonata Arctica, Ensiferum, Mokoma ja Stellassa Imperanon.
      Lauantaina Turisas, Twilightning (piru kun ovat päällekkäin! Täytyy vissiin katsoa puolet toisesta ja puolet toisesta.), Sinergy, Death Angel, ja Tavalla Amoral.
      Sunnuntaina Chaosbreed, Diablo ja Dio, sekä Stellassa Korpiklaani.

      Eli joka päivälle on luvassa rutkasti hyvää möykkää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe