Mitä tuotteita käytätte päivittäin kasvojen ihon pesuun?
Päivittäinen ihonhoito
4
347
Vastaukset
- YritysPoliisi
Vettä!
Ei en omista päivävoidetta ja kaulahuivia, tralallaalal.
Voisi kaverit ottaa etäisyyttä jos kertoisin
päivävoiteesta ja kaulahuivista. - huivit rulez
Pesen naamani aamuin illoin Cliniquen kuivalle sekaiholle tarkoitetulla nestemäisellä kasvosaippualla. Välillä jollain kuorivalla aineella, kuten neutrogenan blackhead eliminating daily scrubilla. Ihoni on herkkä ja kuivuu helposti pinnasta, mutta mustapäitä ja finnejä tulee jos en puhdista ja kosteuta ihoa kunnolla.
- Galevi
Mä oon käyttänyt jo kaks vuotta Bionia ja kyllä meinaan käyttää jatkossakin, tosi hyviä tuotteita eikä ole edes pahan hintasia. Mulla on ihan perus setti eli putsari, kuorinta, kosteusvoide ja mustapäille semmone sulattaja. Pysyy naama silosena.
- ..................>
Kasvot (ja kropan) pesen Sebamed Liquid face and body washilla, kosteusvoiteeksi Essex hydrogeeli lotion. (Molemmat apteekista.)
Kerran viikossa otan suodattimesta vähän kahvinporoja ja sekoitan ne juoksevaan hunajaan. Tällä pyörittelemällä kuuraan naamasta kuolleen solukon pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161