Mitä tuotteita käytätte päivittäin kasvojen ihon pesuun?
Päivittäinen ihonhoito
4
333
Vastaukset
- YritysPoliisi
Vettä!
Ei en omista päivävoidetta ja kaulahuivia, tralallaalal.
Voisi kaverit ottaa etäisyyttä jos kertoisin
päivävoiteesta ja kaulahuivista. - huivit rulez
Pesen naamani aamuin illoin Cliniquen kuivalle sekaiholle tarkoitetulla nestemäisellä kasvosaippualla. Välillä jollain kuorivalla aineella, kuten neutrogenan blackhead eliminating daily scrubilla. Ihoni on herkkä ja kuivuu helposti pinnasta, mutta mustapäitä ja finnejä tulee jos en puhdista ja kosteuta ihoa kunnolla.
- Galevi
Mä oon käyttänyt jo kaks vuotta Bionia ja kyllä meinaan käyttää jatkossakin, tosi hyviä tuotteita eikä ole edes pahan hintasia. Mulla on ihan perus setti eli putsari, kuorinta, kosteusvoide ja mustapäille semmone sulattaja. Pysyy naama silosena.
- ..................>
Kasvot (ja kropan) pesen Sebamed Liquid face and body washilla, kosteusvoiteeksi Essex hydrogeeli lotion. (Molemmat apteekista.)
Kerran viikossa otan suodattimesta vähän kahvinporoja ja sekoitan ne juoksevaan hunajaan. Tällä pyörittelemällä kuuraan naamasta kuolleen solukon pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023