Mummot!

33

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailmassa on räikeä virhe, euroviisut.

      • Yleisradio Tuhottava

      • MUMMOT:.!1%#+?!1
        Yleisradio Tuhottava kirjoitti:

        .

        "Muuten olen sitä mieltä, että Yleisradio on tuhottava"

        Yle-ärkkopee nimittelee suomensukuisia kansoja "kakaroiksi"

        "Udmurtian mummo-ilmiö nostaa vähemmistökysymykset esille
        Äiti-Venäjä on tottunut pitämään kakaransa kurissa mutta nyt yksi sen lapsista on päässyt kansainvälisesti esille."

        http://yle.fi/uutiset/udmurtian_mummo-ilmio_nostaa_vahemmistokysymykset_esille/6135490

        .

        .

        "MUMMOT TULOOOO"

        Har!

        .


    • En tiedä kuulenko väärin, mutta kuulostaa kuin ne mainitsisi sanan votka tossa useamman kerran..En osaa venäjätä, jotten tiedä..

      • :) Venäjän osaamattomuudessa se on vain eduksi. Mut ihan sydämellisesti tsemppaan noi mummot voittoon! Kerrankin viisuissa jotain kolahtavaa.


      • maniamaria kirjoitti:

        :) Venäjän osaamattomuudessa se on vain eduksi. Mut ihan sydämellisesti tsemppaan noi mummot voittoon! Kerrankin viisuissa jotain kolahtavaa.

        Jep, täällä ollaan kotikatsomossa ihan täpinöissään..

        "Bum bum" :D


    • Mää en oo noita kisoja seurannu bout neljännesvuosisataan, mitä nyt duuni- ja siviilikaverit on koittaneet pitää ajan tasalla ja "sivistää". Silti toi babuska-setti shokeeras. Tovin pohditamatta olematta voin todeta että musta siinä käy hyvin ilmi ko. kisojen todellinen arvostus ja merkitys. Noihin leikkeihin voi heittää mitä vaan stagelle ja silti se otetaan kohtalaisen vakavasti. Pitäisköhän lähteä ite vinkumaan sinne, sama kai se on kenet sinne Suomesta paiskataan :)

      • Siis musta toi on paras Euroviisuehdokas noin kahteen vuosikymmeneen :/ Eiku ainakin kolmeen..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siis musta toi on paras Euroviisuehdokas noin kahteen vuosikymmeneen :/ Eiku ainakin kolmeen..

        Paljon mahdollista :)
        Mutta sekin kertoo aika paljon. Tai no, lähtöjäänhän toi kisa on ollut nimenomaan kansallista kulttuuria esittelevä liennytysohjelma, joten siihen noo babushkat on ihan täydellisiä.
        Luojan kiitos en silti nähny ku noin 5 sekuntia tot, se kyllä riittikin jo tälle vuodelle :)


      • Toljake kirjoitti:

        Paljon mahdollista :)
        Mutta sekin kertoo aika paljon. Tai no, lähtöjäänhän toi kisa on ollut nimenomaan kansallista kulttuuria esittelevä liennytysohjelma, joten siihen noo babushkat on ihan täydellisiä.
        Luojan kiitos en silti nähny ku noin 5 sekuntia tot, se kyllä riittikin jo tälle vuodelle :)

        pöh, mun lapsetkin oli ihan ekstaasissa noista, sää oot liian vanha :(


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        pöh, mun lapsetkin oli ihan ekstaasissa noista, sää oot liian vanha :(

        Enkä oo, mutta kyyninen ja tylsä kylläkin :)
        Eiku oon mä liian vanhakin, kerpele...


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        pöh, mun lapsetkin oli ihan ekstaasissa noista, sää oot liian vanha :(

        Toi pikkuruisin mummo on mun suosikki. Se kuulemma nukahtelee siellä Euroviisujen odotteluissa vähänväliä, leuka vaan loksahtaa..ikää vissiin tuommonen 90 ? ja pituutta 130 ? :)


    • ?

      Onko ne tännään?

      • puskalisko

        niin, onko? Ehtisin juuri käydä ostamassa antenniletkua. Telkkarini ei toimi.


      • Aito Seilori
        puskalisko kirjoitti:

        niin, onko? Ehtisin juuri käydä ostamassa antenniletkua. Telkkarini ei toimi.

        Tietääkös Liskuli sen, että suomalaiset ovat alkujaan näitä udmurtteja Volgan mutkasta eli ne neitoset ovat Rysslandin ALKU-SUOMALAISIA


      • puskalisko
        Aito Seilori kirjoitti:

        Tietääkös Liskuli sen, että suomalaiset ovat alkujaan näitä udmurtteja Volgan mutkasta eli ne neitoset ovat Rysslandin ALKU-SUOMALAISIA

        kyllä


      • puskalisko
        puskalisko kirjoitti:

        kyllä

        tarkennus: ei pidä kuitenkaan sekoittaa kielisukulaisuutta ja geneettistä sukulaisuutta


      • AitoSeilor
        puskalisko kirjoitti:

        tarkennus: ei pidä kuitenkaan sekoittaa kielisukulaisuutta ja geneettistä sukulaisuutta

        Liskuli on historiantunnit ollut kelkkamäessä,kuten tavallisesti!!!111!!!!
        Tämä Kalevalainenkansa eli suomalaisettulivat udmurtian jaKirovin aluueelta slaavejakarkuun ja kyöräsivät saamelaiset Lappiin

        Totta pirkule---jos joku esim.ruåtsia puhuva ruåtsalainenkin, joka tulee Tukholmanlauatalta onRUÅTTALAINEN!!!!111!!!!
        JA SUOMEA PUHUVA UDMURTTI RYSSLANTILANEN

        JA UUSIMAALAINEN BÖNDE SINÄ KUIN VANHAMAALAINENKIN
        HYVINKÄÄKIN ON UUDELLAMAALLA......WDN WILD WEST AMMUSKELIJAT

        NJET PONIMAI? FÖRSTÅRÖDLA???!!!???


      • puskalisko
        AitoSeilor kirjoitti:

        Liskuli on historiantunnit ollut kelkkamäessä,kuten tavallisesti!!!111!!!!
        Tämä Kalevalainenkansa eli suomalaisettulivat udmurtian jaKirovin aluueelta slaavejakarkuun ja kyöräsivät saamelaiset Lappiin

        Totta pirkule---jos joku esim.ruåtsia puhuva ruåtsalainenkin, joka tulee Tukholmanlauatalta onRUÅTTALAINEN!!!!111!!!!
        JA SUOMEA PUHUVA UDMURTTI RYSSLANTILANEN

        JA UUSIMAALAINEN BÖNDE SINÄ KUIN VANHAMAALAINENKIN
        HYVINKÄÄKIN ON UUDELLAMAALLA......WDN WILD WEST AMMUSKELIJAT

        NJET PONIMAI? FÖRSTÅRÖDLA???!!!???

        ei, kommettini oli erittäin oleellinen täsmennys. Fenno-ugristiikan perusasioita.


      • Aito Seilori
        puskalisko kirjoitti:

        ei, kommettini oli erittäin oleellinen täsmennys. Fenno-ugristiikan perusasioita.

        PÖH!!!111!!!
        fenno =suo
        suksikaa suolle Volgalta karanneet lautturit RYSSLANDIN BÖNDET
        http://www.youtube.com/watch?v=8WD0WVL-HjE

        SIINÄ ON SUOMALAISTEN LAULU


      • Aito Seilori
        Aito Seilori kirjoitti:

        PÖH!!!111!!!
        fenno =suo
        suksikaa suolle Volgalta karanneet lautturit RYSSLANDIN BÖNDET
        http://www.youtube.com/watch?v=8WD0WVL-HjE

        SIINÄ ON SUOMALAISTEN LAULU

        Russiän juopoilla on samat alkoholistgeenitkin, ku kehä 3
        Armfeltin toimesta ja Russian keisari Nikolai ekan käskystä

        suomaalainen (uusimaalainen) jopa ylpeä juoppoudestaan


      • puskalisko
        Aito Seilori kirjoitti:

        Russiän juopoilla on samat alkoholistgeenitkin, ku kehä 3
        Armfeltin toimesta ja Russian keisari Nikolai ekan käskystä

        suomaalainen (uusimaalainen) jopa ylpeä juoppoudestaan

        nyt on Anselimilla fenno-ugristiikan perusteet hukassa. Tiedät paljon kaikenlaista ja olet huippuälykäs, mutta joskus tulee kaikille niitä tilanteita, että huomaakin että on ymmärtänyt väärin tai jättänyt ymmärtämättä jotakin oleellista. Geneettisen sukulaisuuden ja kielisukulaisuuden ero on perusasia.

        Tarkista nyt hyvä ihminen asiat ennenku alat enempää länkyttää.


      • Aito Tietäjä
        puskalisko kirjoitti:

        nyt on Anselimilla fenno-ugristiikan perusteet hukassa. Tiedät paljon kaikenlaista ja olet huippuälykäs, mutta joskus tulee kaikille niitä tilanteita, että huomaakin että on ymmärtänyt väärin tai jättänyt ymmärtämättä jotakin oleellista. Geneettisen sukulaisuuden ja kielisukulaisuuden ero on perusasia.

        Tarkista nyt hyvä ihminen asiat ennenku alat enempää länkyttää.

        Suomaa urologia ei yhteen kuulu
        skatologia todistaa suomaan russiaksi--pascakin haisee kaalisopalt
        eritoten uusiomaalaiset ujot liskonhöynät

        Moon jokase Russlandin sataman nähnySiberiassakin
        ihan ovat kuin muutkin suomalaiset--RUSSIA PRKL

        Haista Laura liskonpaskot!!!111!!!


      • AitoLaardis
        Aito Tietäjä kirjoitti:

        Suomaa urologia ei yhteen kuulu
        skatologia todistaa suomaan russiaksi--pascakin haisee kaalisopalt
        eritoten uusiomaalaiset ujot liskonhöynät

        Moon jokase Russlandin sataman nähnySiberiassakin
        ihan ovat kuin muutkin suomalaiset--RUSSIA PRKL

        Haista Laura liskonpaskot!!!111!!!

        LISKOT RUSSIASSA NÄÄ NÄÄÄ NÄÄÄ LÄLLÄLLÄLLÄÄ
        http://www.youtube.com/watch?v=2yMNWlAxOYw


      • puskalisko
        AitoLaardis kirjoitti:

        LISKOT RUSSIASSA NÄÄ NÄÄÄ NÄÄÄ LÄLLÄLLÄLLÄÄ
        http://www.youtube.com/watch?v=2yMNWlAxOYw

        jos meinaat mun kans toimeen tulla ,niin huomautuksen sana tulee tässä: jossain menee joku raja. Ole hyvä äläkä vittuile.


      • On kyllä tusina tavaraa ihan tommosen popinkin mittapuulla.



      • hahmotelma kirjoitti:

        On kyllä tusina tavaraa ihan tommosen popinkin mittapuulla.

        Onhan se kyllä joo. Mutta euroviisuissa harvoin on mitään mitä jaksaisi ees loppuun kuunnella. Toi nyt menee ees taustamusiikkina.


      • teevadit kirjoitti:

        Onhan se kyllä joo. Mutta euroviisuissa harvoin on mitään mitä jaksaisi ees loppuun kuunnella. Toi nyt menee ees taustamusiikkina.

        Itse ihmettelen miksi viisut eivät ole isojen nimien joka keväiset sinkkujulkkarit, mutta jostain kumman syystä isot nimet kiertävät viisut kovin kaukaa. Tai kuten Suomessa, heitä ei sinne päästetä?


      • hahmotelma kirjoitti:

        Itse ihmettelen miksi viisut eivät ole isojen nimien joka keväiset sinkkujulkkarit, mutta jostain kumman syystä isot nimet kiertävät viisut kovin kaukaa. Tai kuten Suomessa, heitä ei sinne päästetä?

        Viisuista on ajan kanssa tullut semmoset verraten idols tai kykyjen etsintä tyyppinen uusien ponnistuslauta. Ei siellä tosiaan kovin tuttuja isoja nimiä näe, eikä ainakaan minusta sieltä enää mitään musiikillisesti uutta tai mielenkiintoista juurikaan löydä. 15-20 vuotta taaksepäin viisuja jopa odotti nähdäkseen.

        Kaikki värssyt on nykyisin kokolailla samaa rainaa jokaisella maalla, jokaisena vuotena.

        Lordi oli tietyllä tapaa piristävä poikkeus siinä tarjonnassa. En tiedä mikä on idea koko hommassa. Ketkä sinne pääse ja ketkä ei. Suomi ainakin yleensä valitsee ihan perseestä kaikki esiintyjät sinne.


    • Ihan sama. Jollain euroviisuilla on sama merkitys kuin babtistikirkon gospelnöösikipaleella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe