Voisi luulla että masennun, kun vuoden olen jo tikuttanut negaa miehen kanssa.
Tiedänhän minä että minussa on todellakin vikaa ja käyn tutkimuksissa..
Mutta yks asia on varma; Mieluummin rohkeasti lapseton, kuin säälittävä yhäri! ;) ;)
Jos joskus eroan, niin eipä tarvitse yh:na tulla tänne vinkuun.
Hihii, raskaustestit nega :P
25
91
Vastaukset
- Minttumariia
Hienoa ja lapsettomuus on nyt muutenkin in. Vapaaehtoinen, sekä jostain sairaudesta johtuva kuten ilmeisesti sulla. Eipä tarvitse sun sitten kun istua ja naureskella kun kaverit alkaa sikiämään ja valittaa päivien raskautta.
Joskus lapsettomuudella voi olla myös tarkoitus - näin uskon itse.
Aloin itse myös nuorena yrittää miehen kanssa ja eihän siitä lasta tullut, vaikka 2 vuotta yritettiin. Nykyään olen todella kiitollinen, että kehoni ei salli tulla raskaaksi.- Lapseton..
Niin, naisen keho on joskus fiksu kun nainen itse ei ole :) Ei tietenkään sellainen raskaus alakaan jolla olisi liian huono pohja.
- Luonto hoiti homman
Lapseton.. kirjoitti:
Niin, naisen keho on joskus fiksu kun nainen itse ei ole :) Ei tietenkään sellainen raskaus alakaan jolla olisi liian huono pohja.
Lapseton nainen....on luuseri....suvunjatkokyvytön....LUONTO HOITAA HOMMAN....KAIKILLE EI LAPSIA SUODA....TUSKIN OLISITTE KUNNOLLISIA ÄITEJÄ;P
- Lapseton..
Luonto hoiti homman kirjoitti:
Lapseton nainen....on luuseri....suvunjatkokyvytön....LUONTO HOITAA HOMMAN....KAIKILLE EI LAPSIA SUODA....TUSKIN OLISITTE KUNNOLLISIA ÄITEJÄ;P
Sulla ei sitten auta kun ottaa yhäri, niin tiedät että 100% varmasti lisääntyy. ;)
- Luonto hoiti
Lapseton.. kirjoitti:
Sulla ei sitten auta kun ottaa yhäri, niin tiedät että 100% varmasti lisääntyy. ;)
Siemeneni korkealaatuisia...toimivat kaikissa olosuhteissa:)
Sinulle on ilmeisesti juuri luonto hoitanut hedelmätttömän maaperän..."maantie ei ruohoja kasva" sanotaan;P
Tuskinpa edes löytyisi äidin taitoja - Lapseton..
Luonto hoiti kirjoitti:
Siemeneni korkealaatuisia...toimivat kaikissa olosuhteissa:)
Sinulle on ilmeisesti juuri luonto hoitanut hedelmätttömän maaperän..."maantie ei ruohoja kasva" sanotaan;P
Tuskinpa edes löytyisi äidin taitojaSulle siis tehty siemennesteen analyysi Väestöliitossa tai muualla, vai onko sulla lapsia? Ainoastaan tuolla analyysillä voit saada selville minkälaista on sperma.
Ei itsessään ole hedelmätön maaperä kun ei rakenteellista vikaa.. Vaan hormoneissa vikaa ja lääkitykset ei tepsi. Inseminaatiota ennen saa taas "yrittää" toisen vuoden, eli toisin sanoen odottaa toisen vuoden :) Eikä sekään välttämättä onnistu ja inseminaatiollakin alkanut raskaus voi hyvin mennä kesken.
Siinä olet kyllä oikeassa ettei löydy äidin taitoja. Hieno juttu, jos sinulta löytyy isän taitoja nimittäin suurelta osalta miehistä niitä ei löydy. - Luonto hoitelee
Lapseton.. kirjoitti:
Sulle siis tehty siemennesteen analyysi Väestöliitossa tai muualla, vai onko sulla lapsia? Ainoastaan tuolla analyysillä voit saada selville minkälaista on sperma.
Ei itsessään ole hedelmätön maaperä kun ei rakenteellista vikaa.. Vaan hormoneissa vikaa ja lääkitykset ei tepsi. Inseminaatiota ennen saa taas "yrittää" toisen vuoden, eli toisin sanoen odottaa toisen vuoden :) Eikä sekään välttämättä onnistu ja inseminaatiollakin alkanut raskaus voi hyvin mennä kesken.
Siinä olet kyllä oikeassa ettei löydy äidin taitoja. Hieno juttu, jos sinulta löytyy isän taitoja nimittäin suurelta osalta miehistä niitä ei löydy.Kiitokset viimeisestä lauseesta (oliko kehut lipsahdus?)
Asiaan: luonto kyllä siis hoitaa homman; tuollaiset keinojutut....luonnonvastasia.
Mikä peruste keinohedelmöitykselle?
Se on muuten parempi ettei edes hommaa lapsia keinolla hyvänsä....varsinkin jos kasvatustaitoja ei ole olemassa...näkyy kyllä tämän päivän lapsissa....huonostikasvatettuja. - Lapseton..
Luonto hoitelee kirjoitti:
Kiitokset viimeisestä lauseesta (oliko kehut lipsahdus?)
Asiaan: luonto kyllä siis hoitaa homman; tuollaiset keinojutut....luonnonvastasia.
Mikä peruste keinohedelmöitykselle?
Se on muuten parempi ettei edes hommaa lapsia keinolla hyvänsä....varsinkin jos kasvatustaitoja ei ole olemassa...näkyy kyllä tämän päivän lapsissa....huonostikasvatettuja.Ei, vaan ihan oikeasti hyvä että niitä kasvatustaitoja omaat jos meinaat tosissaan jonkun naisen kanssa lapsia saada. Luuletko etten ole huomannut nykyajan pentujen käytöstä? Kehun vaikka ihmistä josta en ollenkaan pidä, jos häneltä kasvattajan taitoja löytyy sillä se on niin harvinaista nykyään. Mistään muusta osasta sinussa en sitten välttämättä pidä yhtään.
No keinohedelmöitys, ei edes varmaa vielä saadaanko. Sitten kun ollaan kauan aikaa yritetty ja olen syönyt toista lääkettä voidaan saada. Luonnotonta se toki on, mieluummin kai jokainen tekisi lapsensa luonnollisesti. Uskon, että jos niin on tarkoitettu etten saa lapsia, niin sitten ei tehoa inseminaatiokaan. - Luonto hoitelee
Lapseton.. kirjoitti:
Ei, vaan ihan oikeasti hyvä että niitä kasvatustaitoja omaat jos meinaat tosissaan jonkun naisen kanssa lapsia saada. Luuletko etten ole huomannut nykyajan pentujen käytöstä? Kehun vaikka ihmistä josta en ollenkaan pidä, jos häneltä kasvattajan taitoja löytyy sillä se on niin harvinaista nykyään. Mistään muusta osasta sinussa en sitten välttämättä pidä yhtään.
No keinohedelmöitys, ei edes varmaa vielä saadaanko. Sitten kun ollaan kauan aikaa yritetty ja olen syönyt toista lääkettä voidaan saada. Luonnotonta se toki on, mieluummin kai jokainen tekisi lapsensa luonnollisesti. Uskon, että jos niin on tarkoitettu etten saa lapsia, niin sitten ei tehoa inseminaatiokaan.Aika "ufo" lause tuo ensimmäisen kappaleen viimeinen. Ei edes tunneta toisiamme tai minä ainakaan. Sehän aikamoinen terveysriski raskaus naiselle, meinaan jos on ikää karttunut, yhtäläinen riski syntyvälle lapselle....voi tulla "vajaita lapsia"...mites olet asiaan valmistunut? Onko käynyt mielessäkään?
- Lapseton..
Aika "ufo" lause tuo ensimmäisen kappaleen viimeinen. Ei edes tunneta toisiamme tai minä ainakaan. Sehän aikamoinen terveysriski raskaus naiselle, meinaan jos on ikää karttunut, yhtäläinen riski syntyvälle lapselle....voi tulla "vajaita lapsia"...mites olet asiaan valmistunut? Onko käynyt mielessäkään?
En tiedä mistä tuon iän tähän keksit, sillä en usko että liian vanhana yrittäisinkään. 23-vuotias olen, joten on vielä aikaa. Tosin en tiedä mitä sinä pidät "liian vanhana".
On käynyt mielessä riski kehitysvammaiseen lapseen, se on tutkimusten mukaan minulla sama todennäköisyys kuin terveilläkin, koska sairauteni ei siihen riskiä aiheuta. - Luonto hoitelee
Lapseton.. kirjoitti:
En tiedä mistä tuon iän tähän keksit, sillä en usko että liian vanhana yrittäisinkään. 23-vuotias olen, joten on vielä aikaa. Tosin en tiedä mitä sinä pidät "liian vanhana".
On käynyt mielessä riski kehitysvammaiseen lapseen, se on tutkimusten mukaan minulla sama todennäköisyys kuin terveilläkin, koska sairauteni ei siihen riskiä aiheuta.Kirjoittelusi vaikuttaa "kypsemmän ihmisen" kirjoittelulta.
Kuis monta kertaa aattelit yrittää? Tuosta riskistä olen kuullut, että on huomattavasti suurempi ja erityisesti raskaana olevalle "keskenmenoriski"... - Lapseton..
Kirjoittelusi vaikuttaa "kypsemmän ihmisen" kirjoittelulta.
Kuis monta kertaa aattelit yrittää? Tuosta riskistä olen kuullut, että on huomattavasti suurempi ja erityisesti raskaana olevalle "keskenmenoriski"...Melkein menit niin säälittävälle linjalle että aloit kehumaan. Muistathan että vaikken ole nelikymppinen, minulla on nelikymppisen katkeruus ja viha kaikenlaisia tolloja kohtaan. Eli kai se tekstiini heijastuu.
Vuosi vielä "luonnollisesti" ja sen jälkeen yksi yritys inseminaatiolla riittää.
Siinä on minun rajani. - Luonto hoitelee
Lapseton.. kirjoitti:
Melkein menit niin säälittävälle linjalle että aloit kehumaan. Muistathan että vaikken ole nelikymppinen, minulla on nelikymppisen katkeruus ja viha kaikenlaisia tolloja kohtaan. Eli kai se tekstiini heijastuu.
Vuosi vielä "luonnollisesti" ja sen jälkeen yksi yritys inseminaatiolla riittää.
Siinä on minun rajani.Eka lause taas "ufoilua"? Katkeruus ja viha....aika äärijuttuja..kuis noin?
Mitäs tohon "keskenmenoriskiin"....siinä tulee kiire sairaalaan...hahmotatkos sitä ollenkaan? Iästä muuten... olen 31 v. - Lapseton..
Eka lause taas "ufoilua"? Katkeruus ja viha....aika äärijuttuja..kuis noin?
Mitäs tohon "keskenmenoriskiin"....siinä tulee kiire sairaalaan...hahmotatkos sitä ollenkaan? Iästä muuten... olen 31 v.Niihin on omat perusteet miksi tunnen katkeruutta ja vihaa tätä yhteiskuntaa kohtaan.
Ai ihanko kiire sairaalaan? Kotisohvalle ajattelin jäädä makaamaan ja katsomaan Emmerdalea, jos saan keskenmenon. Siis pitääkö siinä sairaalaankin ihan mennä?
Ikäsi ei tähän liity yhtään mitenkään, eikä minulla ollut sitä pienintäkään kiinnostusta tietää. Mutta jos olet 31-vuotias, niin eikös se kohta ole kiire siittää joku nainen? Vai aiotko sitten nelikymppisenä? - Lapseton..
Eka lause taas "ufoilua"? Katkeruus ja viha....aika äärijuttuja..kuis noin?
Mitäs tohon "keskenmenoriskiin"....siinä tulee kiire sairaalaan...hahmotatkos sitä ollenkaan? Iästä muuten... olen 31 v.Niihin on omat perusteet miksi tunnen katkeruutta ja vihaa tätä yhteiskuntaa kohtaan.
Ai ihanko kiire sairaalaan? Kotisohvalle ajattelin jäädä makaamaan ja katsomaan Emmerdalea, jos saan keskenmenon. Siis pitääkö siinä sairaalaankin ihan mennä?
Ikäsi ei tähän liity yhtään mitenkään, eikä minulla ollut sitä pienintäkään kiinnostusta tietää. Mutta jos olet 31-vuotias, niin eikös se kohta ole kiire siittää joku nainen? Vai aiotko sitten nelikymppisenä? - Luonto hoitanee
Lapseton.. kirjoitti:
Niihin on omat perusteet miksi tunnen katkeruutta ja vihaa tätä yhteiskuntaa kohtaan.
Ikäsi ei tähän liity yhtään mitenkään, eikä minulla ollut sitä pienintäkään kiinnostusta tietää. Mutta jos olet 31-vuotias, niin eikös se kohta ole kiire siittää joku nainen? Vai aiotko sitten nelikymppisenä?Nyt kuule "viisastelet" turhia:) Et varmasti niin tyhmä ole kuin 2.kappaleessa kirjoitit.
Joo just sohvalle vaan....heh heh...ei vai. Ei naurun paikka...vaikka tv:stä tulisi just sen niminen ohjelma:)
Varmaan tiedät, että miespuolella ei ole ikäkriteerejä asiaan....no olihan se raamatussakin joku Sara synnytti ikäihmisenä;)
Tuosta keinohedelmöitysasiasta: mistä sitä ennakolta tietää kenen siemenet saa? - Luonto hoitanee
Lapseton.. kirjoitti:
Niihin on omat perusteet miksi tunnen katkeruutta ja vihaa tätä yhteiskuntaa kohtaan.
Ikäsi ei tähän liity yhtään mitenkään, eikä minulla ollut sitä pienintäkään kiinnostusta tietää. Mutta jos olet 31-vuotias, niin eikös se kohta ole kiire siittää joku nainen? Vai aiotko sitten nelikymppisenä?Tsekkaa edellinen viesti:)
- moi.
Ei miehet tule raskaaksi vaikka kuinka tikuttaa.
- 14+11
Mielestäni sinulla on hyvä asenne tuohon lapsiasiaan. Eikä kaikkien ihmisten tosiaan kuulukaan saada lapsia. Luonnon kiertokulkua on josku vaikea ymmärtää. Nykyäänhän on kaikenlaisia hoitoja. Lähemmin tarkastellen niillä kuitenkin tuhotaan se biologinen tarkoitus, jonka mukaan kaikkien yksilöiden ei kuulu saada jälkeläisiä tai synnyttää niitä.
- :)
Aika vakava teijän suhde ku suunnittelet eroa:D ikää vissii 16v :D
- Jos joskus eroan
"Jos joskus eroan" aivan, siis riskien ennakoiminen on suunnittelua ;) Olet päättänyt että olen 16-vuotias, joten mitäpä tuohon sanomaan. Veikkaisin että olet minua nuorempi.
Jos joskus eroan kirjoitti:
"Jos joskus eroan" aivan, siis riskien ennakoiminen on suunnittelua ;) Olet päättänyt että olen 16-vuotias, joten mitäpä tuohon sanomaan. Veikkaisin että olet minua nuorempi.
olen 23v mut mul ei o väliä olenko sinua nuorempi,itsekään en viel lapsia halua ku kesä ja terassit houkuttaa :D Lapset on ihania ja ne kaverini heidän lapset ovat luokseni tervetulleita mut jos lapsi alkaa kiukkaa ni voin tyytyväisenä ajatella et onneks lapsi ei ole minun ja kohta se lähtee kotiin.
- Lapseton..
:) kirjoitti:
olen 23v mut mul ei o väliä olenko sinua nuorempi,itsekään en viel lapsia halua ku kesä ja terassit houkuttaa :D Lapset on ihania ja ne kaverini heidän lapset ovat luokseni tervetulleita mut jos lapsi alkaa kiukkaa ni voin tyytyväisenä ajatella et onneks lapsi ei ole minun ja kohta se lähtee kotiin.
Miksi ylipäänsä tyhmät yhärit edes päästät kylään? :) Jää enemmän aikaa sinne terassille ilman. Ja jos on paljon yhäreitä tai lapsekkaita yleensäkin kaveripiirissä meidän ikäisenä, niin kyllä se valitettavasti jo jotain kertoo vaikkei omia lapsia olekaan.
- Minkä takia
Lapseton.. kirjoitti:
Miksi ylipäänsä tyhmät yhärit edes päästät kylään? :) Jää enemmän aikaa sinne terassille ilman. Ja jos on paljon yhäreitä tai lapsekkaita yleensäkin kaveripiirissä meidän ikäisenä, niin kyllä se valitettavasti jo jotain kertoo vaikkei omia lapsia olekaan.
Sulla paha yh-vastaisuus. Millä perustelet?
Lapseton.. kirjoitti:
Miks kaik yh:t sun mielest tyhmiä? :D ja 1,kaikil kavereillani ei o lapsia . 2,yks heistä on yh ja ihansamanlainen ihmisenä kuinmuut ystäväni 3,toivottavasti et IKINÄ saa lasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862