Kaupassa käynti

adfhasdhsdh

Olen tämän palstan takia alkanut kaupoissa kiinnittämään huomion siihen että kuka on minkäkin näköisen kumppanin kanssa ja sopivatko nämä toisilleen ulkonäöllisesti. Muutaman kerran olen törmännyt siihenkin että nainen on ulkonäöllisesti huonomman kumppanin kans. Yleensä tälläisissä tapauksissa miehen ulkonäön peruspiirteet ovat olleet samat, joten olenkin alkanut miettimään että onko tämä jokin ihanne:

-mies on luonnostaan isokokoinen(ei mikään bodattu vaan nallekarhumainen) ihan tajuttoman iso pää, selvästi pömpöttävä maha, muodoton perse ja hartia seutu
-hiuksia ei ole laitettu mitenkään vaan ovat kun 5v kakaralla, eli ylipitkä siilitukka pörhöttää joka suuntaan. No mut muodikkaat vaatteet näillä on kuitenkin ollut.

sitku näiden julkista kutemista kattoo ni tekis mieli mennä jo naiselta kysymään et toiko on nykyajan mies ihanne.

Itse pukeudun suht muodikkaasti ja kroppani on keskiverto suomipojua paljon paremassa kunnossa(säännöllinen bodaus) ja hiukseni on aina laitettu ja tuoksun hyvältä. komeaksi on kehuttu niin livessä kuin netti trefeilläkin ja pari aika hyvännäköistä tyttöä sano nettitreffeillä et kannattas mallintöitä harkita:S. Silti vietän kaiken aikani yksin ilman ketään ja alan katkeroitua. Oon 28v enkä näytä vanhalta, jäi esim röökiaski kassalle viimeks kun ei henkkareita ollut. No nettitreffeistä vielä sen verran että olen huoannut olevani siellä vaan huomion takia. Oon niin köyhä etten uskalla edes trefeille, ja tämän takia joutunut kieltäytymään treffikutsuista.

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98+

HANKI ELÄMÄ TAI KAKSI.....

• aloittaja....

elossa ollaan vielä

• Romukauppias

Ettet vain näytä liian nuorelta ikäiseksesi?

Itse taidan olla tuota nallekarhumallia ainakin osittain vaikka maha ei pömpötä.
      Pitäisi kaiketi olla enemmän sellainen massiivinen massaaja tyyppi ja myös kasvattaa jotain äiämäistä partaa tai vetää lookki överiksi vaikkapa noilla vaatteilla koska kiinnostuneet naiset eivät ole kyllä olleet minulle mieleen millään tavalla.

Osa voi tosin johtua luonteestani joka muuten on fiksuhko, terävä ja itsevarmakin, mutta usein ihmisten kanssa ollessa tekemisissä pehmenen koska en tahdo vetää mitään "oooon tosi mies ja äijä, mennääks ottamaan vähän kaljaa, kattomaan lätkää, saunomaan ja sit mä panen sua".

Toisaalta sun kannattaa miettiä sitä että tahdotko olla noiden naisten kanssa jotka valitsee noita miehiä kumppaneiksi. Ehkä teillä muissakin asioissa ei ihan nuo mielenkiinnon kohteet kävisi yksiin.

Itse en kaipaa mitään pintaliitoa ja vaikkapa hieman sivistynyt ja kulttuurista kiinnostunut hiljaisempi tyttönen kävisi joka ei hienostele liikaa. Valitettavan moni näistä vain tahtoo pukeutua vaatteisiin mallia teltta ja säkki koska vartaloa verhoamaan tarvitaan jotain pyöreää muotoa peittävää.

• Kehitä luonnettas

Sinä ilmeisesti elät siinä harhassa, että olisit kroppasi ja ulkonäkösi takia joku ihannemies, tai olet sitä mieltä, että sinun kuuluisi sellainen olla.

Olet ilmeisesti luonteeltasi niin tylsä/mulkku, etteivät naiset viihdy kanssasi. Ei se ulkonäkö pitkälle auta, jos toisen seurassa ei viihdy. Kannattaisi alkaa kehittämään sitä luonnetta jatkuvan bodauksen sijasta, kun se pelkkä ulkoinen puunaaminen ei selvästi mitään auta.

• Kurssille not

Niin että menis luonnekurssille.....hah hah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      121
      8454
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      141
      5364
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      128
      3582
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2624
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1552
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1547
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe