Nyt kysymys miehille,jos annatte naiselle puhelin numeronne ja haluatte yhteydenottoja,tarkoittaako se sitä,että olette tosissanne kiinnostuneita vai onko vaan joku temppu.
Muutaman kerran on käynyt niin,että kun sitten viesteilen,toinen ei ehkä olekaan niin kinnostunut viesteistäni.Minulle naisena merkitsee paljon se,että saan laittaa viestejä ja osoittaa toisen olevan itselleni tärkeä.En kyttää tai tivaa,missä toinen on ollut tai mitä tehnyt.Miten voi oppia toista tuntemaan muuten.Varsinkin kun välimatkaa on jonkin verran.
Mistä yleensä tiedän,että mies on oikeasti kiinnostunut,eikä vaan seksin perässä.
Neuvoja pliis
Epätoivoinen
1
119
Vastaukset
- täysin nolla
Kyllä olisin kiinnostunut jos antaisin numeroni jollekkin tai pyytäisin sitä.Ei kuitenkan kukaan ole koskaan pyytänyt mun numeroo tai antanut sitä kun olen pyytänyt. Sen verran ruma olen kuitenkin et ei naiset näin rumalle numeroita jakele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481