The Syy -sinkkuuteesi?

Romukauppias

Näitä varmaan on kyselty ennenkin, mutta minkä uskot olevan suurin syy omaan sinkkuuteesi?
Onko se ehkä epäsosiaalisuus tai että ympyräsi ovat kovin pienet (koti-kauppa-työ-koti-työ-kauppa jne.)?

Omalla itellä se vain on se yhtälö etten tapaa oikeissa ympyröissä naista joka kelpaisi minulle ja joka taas pitäisi minusta verrattuna siihen että lähden metsästämään naista avoimilta markkinoilta.

Hiljattain eräs uustuttava naikkonen laittoi viestiä ja puhui tapaamisesta fb:ssä. Tosielämässä tavatessa hän selkeästi oli kiinnostunut päätellen katseista ja hymystä, yritti pelata myös silmäpeliä.
Jouduin kiletäytymään seurasta koska hän on lyhyenläntä joka itsessään ei olisi ongelma, mutta samalla hän on hieman pyöreä. Facebookin perusteella meillä on ehkä yksi elokuva ja yksi tv-sarja joista molemmat ovat kiinnostuneita.

Syy on siis että olen liian ronkeli verrattuna siihen mitä minulla on tarjottavana (koska naisetkin ovat ronkeleita) yhdistettynä siihen että tietynlaisten sosiaalisten ympyröiden puuttuessa ei ole oikein mahdollisuutta tutustua pidemmän kaavan mukaan johonkuhun johon tekisi vaikutuksen sillä tavoin.

Uskon että kyse on aika usein kenen tahansa kohdalla tuurista että tapaa sen "oikean" ja siitä että miten paljon tuota sattumaa helpottaa kohtaamalla ihmisiä ja toisaalta millaista rimaa pitää.
Minun rimani on about nilkoissa tällä hetkellä ja jotenkin tuntuu että alkaa mennä nolouden puolelle jos sitä vielä lasken.

113

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinkkuMies79.

Tiedostan ihan kohtuu hyvin omat sinkkuuteni syyni, mutta syitä ei ole vain yhtä vaan niitä on kaksi.

1. En ota käytännössä lainkaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen treffimielessä
      2. Oma sosiaalinen elämäni on sellaista etten tapaa käytännössä lainkaan uusia ihmisiä joiden kanssa solmia mitään sosiaalisia suhteita

• ehkä sanoinkin

Reikä ei kiinnosta enkä kaipaa kotieläintä.

• The Syy!

kukatahansa ei kelpaa

• Total

kokemattomuus.

Päinvastoin kuin autoilla, uuden uutukaisella peräkammarimiehellä ei tee mitään ellei se ole Rolls Royce tai Ferrari.

Ventti tuli varmistuskuvaan. Sentään jossain on onnea.

• n

En huoli mitä tahansa taikinanaamaa.

• J_atm

Oletko itse sellainen?

• J_Atm
        J_atm kirjoitti:

Oletko itse sellainen?

Jäbä varasti nimimerkin.

• J_atm
        J_Atm kirjoitti:

Jäbä varasti nimimerkin.

No en muuten varastanut minä olen ainoa ja oikea J_atm ettäs tiedät.

• J_Atm
        J_atm kirjoitti:

No en muuten varastanut minä olen ainoa ja oikea J_atm ettäs tiedät.

Epic fail. Jos olisit oikeasti minä niin tietäisit että nikkini kirjoitetaan isolla A:lla.

No, nyt ainakin pystyt varastamaan sen, mut yks hailee -.-

Kysymys sinulle: mikä oli ensimmäinen lauluni tällä palstalla?

• J_atm
        J_Atm kirjoitti:

Epic fail. Jos olisit oikeasti minä niin tietäisit että nikkini kirjoitetaan isolla A:lla.

No, nyt ainakin pystyt varastamaan sen, mut yks hailee -.-

Kysymys sinulle: mikä oli ensimmäinen lauluni tällä palstalla?

Se kirjoitetaan kyllä pienellä a:lla. Minähän sen laulun postasin itse, olen aito j_atm, mitä ihmettä touhuat nickin varastaja? Tsiisus mikä tyyppi. Nickisi on väärin kirjoitettu., aijai paljastuit.

• J_Atm
        J_atm kirjoitti:

Se kirjoitetaan kyllä pienellä a:lla. Minähän sen laulun postasin itse, olen aito j_atm, mitä ihmettä touhuat nickin varastaja? Tsiisus mikä tyyppi. Nickisi on väärin kirjoitettu., aijai paljastuit.

Nevermind. Mutta et kuitenkaan koskaan tule yltämään samalla tasolle oman, yleisen vittumaisuuteni, sarkastisen huumorini ja itseironiani tasolle.

• J_atm
        J_Atm kirjoitti:

Nevermind. Mutta et kuitenkaan koskaan tule yltämään samalla tasolle oman, yleisen vittumaisuuteni, sarkastisen huumorini ja itseironiani tasolle.

Olet sairas, minähän olen tuota kaikkea ja paljon enemmän sinä mimimerkin varastaja! For Real.

• J_Atm
        J_atm kirjoitti:

Olet sairas, minähän olen tuota kaikkea ja paljon enemmän sinä mimimerkin varastaja! For Real.

Tee biisi.

• J_aTm
        J_Atm kirjoitti:

Tee biisi.

Saako tulla mukaan leikkiin?

• J_atm
        J_aTm kirjoitti:

Saako tulla mukaan leikkiin?

Tule vaan.

• J_aTm
        J_atm kirjoitti:

Tule vaan.

Minä olen käyttänyt tätä nimimerkkiä keltaisessapörssissä jo 90-luvun alussa. Ette voi millään todistaa ettenkö olisi käyttänyt! Tein monta kappaletta Kari Salmelaisen kanssa ennen kuin Kekkonen oli edes elossa.

Kuka meistä saa tämän salaperäisen n -neidon omakseen?

• Rottweil

Mulla on takana kolme karille mennyttä parisuhdetta, eiköhän se riitä yhdelle miehelle. Olikin jo korkea aika lopettaa pään seinään hakkaaminen.

• amatööri-

Olen liian ronkeli ja käytän tyylikkäitä sekä hyvin istuvia kauluspaitoja. Näytän ehkä myös naisten silmissä jopa homoseksuaalilta / pelimieheltä.

• syystä sinkku

En olisi sinkku jos minusta joskus olisi kiinnostunut mies josta on enemmän iloa kuin vaivaa. Iloa toisi hyvä huumorintaju, rehellisyys, sosiaalisuus, omista kuluista vastaaminen, siisteys. Löytynyt on vain niitä epärehellisiä, harhaluuloisia ja mustasukkaisia, naisen jääkaapin putsaavia pummeja.

• Peili kertoo

Mahdatko itse olla "puhdas pulmunen"....meinaan paistaa läpi kirjoituksestasi?
        Ootko katsonut peiliin...ai niin sieltähän katsoo juuri sen näköinen kun katsoja haluaa!!

• raitis nainen

Olen sinkku koska asun pienellä paikkakunnalla ja tarinani tiedetään. Kukaan ei kiinnostu minusta..ainakaan enää koska ikää on jo liikaa, aika outoa sinänsä koska olen tyydyttävän näköinen ja melko varakaskin.

Haluaisin miesystävän jonka luona viettäisin lomiani, arki on jo liian rutiinia että sekoittaisin sitä toisella ihmisellä. Olen kyllä jo tainnut hukata sen kuuluisan kirveen jonnekin kaivoon.

• Ratkes

Mene paikalliseen ravintolaan....yökyläilijä löytyy varmasti ja kyläläiset ei tiedä kun käy vain yöllä....ei tule juoruja;P

• qwerty

Kukaan hoikka katseenkestävä mukava nainen ei ole ollut elämän aikana kiinnostunut, en oikein ymmärrä miksi.

• Mistäköhän johtuu...

Et ole kelvannut näille naisille, eli et ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Jos olisit he varmasti olisivat tulleet juttelemaan sinulle. Sinun pitää tyytyä tavallisemman näköisiin naisiin.

• Santapaperia
        Mistäköhän johtuu... kirjoitti:

Et ole kelvannut näille naisille, eli et ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Jos olisit he varmasti olisivat tulleet juttelemaan sinulle. Sinun pitää tyytyä tavallisemman näköisiin naisiin.

Niin niihin "kirveellä veistettyihin", joista on loppuhionta jäänyt pois;P

• Santapaperi?????????
        Santapaperia kirjoitti:

Niin niihin "kirveellä veistettyihin", joista on loppuhionta jäänyt pois;P

Täh?

• nainen 1

Suurin syy? Riippuu onko sinkkuna vapaaehtoisesti vai pakosta.
      Itsellä suurin ja ainoa syy on vapaaehtoisuus. Parisuhteessa olleena en halua ainakaan nykytilanteessa uutta parisuhdetta. Haluan nauttia vapaudesta ja elämästä itsenäisesti.
      Eli tämäkin voi olla syy sinkkuuteen.

• pieni.

8 cm velttona.

• ...

Tuo on ongelma, jos se ei siitä jäykisty...

• Monia.

Juuri muistutin tuossa salilla käydessä itseäni yhdestä syystä... Miten ois hymyillen sanoa vaikka vaan "Anteeksi.", kun on menossa ovesta, jonka tiellä melkein on hyvännäkönen muija... eikä vaan mennä siitä napit korvissaan. Tai kun kurkottautuu tiskin eessä seisovan naisen ohi leimaamaan korttiaan...

Eikä ees kyllä siitä että en joteki uskaltas. Mutta mä kun kuulokkeet korvissa salilla olen, niin keskityn niin omaan juttuun, en kuule enkä paljoa näe.

Ja se oven eessä oli kyl hyvännäkönen, epäilen että se vilkuili mua välil... Toiveajattelua tosin, vaan tuskin vilkuilee ensikerralla tämmöstä juro urpoa... jos nyt vilkuili tälläkään kertaa.

Vaan siis tuo nyt oli vaan yksi tämän päivän asioista. Minussa vika joka tapauksessa.

• llm

Kukapa sua ei nyt vilkuilis. Et yhtään hassumman näkönen oo ;)

• llm kirjoitti:

Kukapa sua ei nyt vilkuilis. Et yhtään hassumman näkönen oo ;)

Voi kiitos kiitos, vaan voi olla että tuo ei vilkuile ensikerralla, jos vilkuili nyt. On jopa mahdollista, että tuo sanoi minulle hymyillen anteeksi, väistyessään ovelta, mutta joku käveli siitä vaan ohi mitään kuulematta tai vilkaisematta.

• llm
        hahmotelma kirjoitti:

Voi kiitos kiitos, vaan voi olla että tuo ei vilkuile ensikerralla, jos vilkuili nyt. On jopa mahdollista, että tuo sanoi minulle hymyillen anteeksi, väistyessään ovelta, mutta joku käveli siitä vaan ohi mitään kuulematta tai vilkaisematta.

No pitää ens kerralla korjata vahinko jos satutte vielä ovella törmäilemään :)

• 1908
        llm kirjoitti:

No pitää ens kerralla korjata vahinko jos satutte vielä ovella törmäilemään :)

Pari lusikalllista lirahti jo toosaan... ;P

• llm
        1908 kirjoitti:

Pari lusikalllista lirahti jo toosaan... ;P

lirahtele vaan yksinäs sielä.

• 1908
        llm kirjoitti:

lirahtele vaan yksinäs sielä.

Herkkä toosa....kostuu parista sanasta;P

• 1908 kirjoitti:

Herkkä toosa....kostuu parista sanasta;P

Toosahan on "Paska laite" tai jotain sinne päin.

• 1908
        hahmotelma kirjoitti:

Kyllä se on alapäänlaite....varsinkin tässä tapauksessa;PP

• llm
        hahmotelma kirjoitti:

Näinpä juuri. Toosa on telkkari, joka ei toimi.

• 1908
        llm kirjoitti:

Näinpä juuri. Toosa on telkkari, joka ei toimi.

Joo no toki tonne naisen alapäähän voi työntää naamansakin....lähikuvaa HD.
        Taitaa llm:llä käydä ylikuumana;P

• llm
        1908 kirjoitti:

Joo no toki tonne naisen alapäähän voi työntää naamansakin....lähikuvaa HD.
        Taitaa llm:llä käydä ylikuumana;P

No jääppä sinä sinne kattelemaan lähikuvaa. en mee siihen lankaan, että alan tähän toosa-keskusteluun sun kanssa.

• 1908
        llm kirjoitti:

No jääppä sinä sinne kattelemaan lähikuvaa. en mee siihen lankaan, että alan tähän toosa-keskusteluun sun kanssa.

Lähit jo;P

• tlt.1

Kaikki:

- Ikävät kokemukset aloitteiden teosta ja naisten ilkeydestä - haukkumista ja nauramista. Selvästikään siis en kelpaa. Tästä on taas seurannut huono itsetunto: entistä suurempi epävarmuus itsestä ja epäluulo muiden aikeita kohtaan kun muutenkin on aina ujous vaivannut.
      Ja seurauksena on ollut totaalinen henkinen lukko: En uskalla tehdä enää aloitteita ollenkaan kun kerran nauretaan ja haukutaan vain ja sitten on vain entistä paskempi olo.

- Kukaan nainen ei ole ikinä ollut musta kiinnostunut saatika tehnyt aloitetta. Eli olen kai niin saatanan ruma ja iljettävän näköinen kans. Vaikka en edes ole sen kamalamman näköinen kuin muutkaan. Pian 30v täynnä mutta kun en kelpaa muuta kuin kivisydämisten naisten pilkanteon kohteeksi niin ei sitten.

• TT

Ei pidä antaa periksi, vaikka olisikin kohdalle sattunut pari ilkeää tyyppiä. Kannattaa ottaa kauempaa katsekontantia ja hymyillä, kyllä siinä yleensä toisen reaktio paljastaa kannattaako lähestyä vai ei. Lisäksi voi pysyä sen verran kaukana, että ei edes kuule jos naikkonen päättää olla biatch ja esim. kommentoida ilkeästi kavereilleen. Omasta mielestäni on muutenkin hauskaa ensin pitää vähän silmäpeliä miehen kanssa ennen kuin hän tulee minuun tutustumaan...

Itse en ainakaan ikinä ole kenellekään nauranut tai ollut ilkeä, jos on minusta ollut kiinnostunut. Ja kyllä miehetkin välillä osaa olla aika ikäviä. Noin yleisesti kannattaa välttää naisia, jotka ovat isossa tyttöporukassa ja erittäin laittautuneita. Saman olen todennut pätevän miehiin (tosin siis vältän sellaisia, jotka ovat isossa miesporukassa kaikki hiukset sliipattuina jne.).

• minä30
        TT kirjoitti:

Ei pidä antaa periksi, vaikka olisikin kohdalle sattunut pari ilkeää tyyppiä. Kannattaa ottaa kauempaa katsekontantia ja hymyillä, kyllä siinä yleensä toisen reaktio paljastaa kannattaako lähestyä vai ei. Lisäksi voi pysyä sen verran kaukana, että ei edes kuule jos naikkonen päättää olla biatch ja esim. kommentoida ilkeästi kavereilleen. Omasta mielestäni on muutenkin hauskaa ensin pitää vähän silmäpeliä miehen kanssa ennen kuin hän tulee minuun tutustumaan...

Itse en ainakaan ikinä ole kenellekään nauranut tai ollut ilkeä, jos on minusta ollut kiinnostunut. Ja kyllä miehetkin välillä osaa olla aika ikäviä. Noin yleisesti kannattaa välttää naisia, jotka ovat isossa tyttöporukassa ja erittäin laittautuneita. Saman olen todennut pätevän miehiin (tosin siis vältän sellaisia, jotka ovat isossa miesporukassa kaikki hiukset sliipattuina jne.).

Siis jos minuun joku mies ottaisi kontaktia tavallisessa arkielämän tilanteessa, niin en ikinä olisi ilkeä tai nauraisi. Käytöstavat voivat puuttua joiltakin, valitettavasti. Olisin erittäin otettu jos edes joku ottaisi kontaktia. Mutta harvoinpa suomalaiset ovat niin rohkeita....en minä itsekään.

• Peppu-Reino.

Toosa on myös nimitys pillulle jos et sitä tiennyt.

• Voi tiesin. Yläasteella oli kavereita jotka käytti sitä nimitystä. Toinen oli römpsä. Se ärsytti jo silloin.

• hahmotelma kirjoitti:

Voi tiesin. Yläasteella oli kavereita jotka käytti sitä nimitystä. Toinen oli römpsä. Se ärsytti jo silloin.

Kaikista pahin jonka olen kuullut, lienee ollut lompsa. Teki mieli lyödä.

• Peppu-Reino.
        hahmotelma kirjoitti:

Kaikista pahin jonka olen kuullut, lienee ollut lompsa. Teki mieli lyödä.

Älä lyö se sattuuuuu. Toosa toosa toosa toosa römpsä römpsä römpsä römpsä lompsa lompsa lompsa lompsa lompsa, riittääkö?

• Lalli09
        Peppu-Reino. kirjoitti:

Älä lyö se sattuuuuu. Toosa toosa toosa toosa römpsä römpsä römpsä römpsä lompsa lompsa lompsa lompsa lompsa, riittääkö?

Toosan väärinkäyttöä;P

• Peppu-Reino.
        Lalli09 kirjoitti:

Toosan väärinkäyttöä;P

Ei ole.

• Gone

Ei sinänsä mitään hajua ja oon miettiny tosi monesti et mitä ihmettä mä teen väärin...

Oon ihan semikomee hoikka ja normaali nuorimies (tosin vähä pätkä, jotai 175cm), aiemmin kyllä järettömän ujo mut siitä päässy yli (onneks).

En oo mitenkää eristäytyny vaan mulla on monta hyvää kaveria joiden kanssa pyörin vapaa-ajallakin ja käydään ulkonakin vähintäänkin riittävästi että kauniimman sukupuolen edustajia näkee vielä koulunkin lisäksi. En kuitenkaan heitä koskaan minkään sortin flirttiä tms.

Kunto on ihan ok, lenkkeilen, käyn jonkun verran salilla, pelailen kavereiden kanssa jos sattuu kelit kohdilleen tai saadaan sali vapaaksi ja niin ees päin.

Koulussa arvosanat hyviä eikä muutenkaan mitään ongelmia elämässä. Harrastuskin löytyy ja se jaksaa innostaa mukavasti.

Ainoa mikä mättää on tää sinkkuus, kai mä sit oon vaa nii lapanen ettei ketään kiinnosta :D
      Sekin tietty saattaa vaikuttaa että kun ei tuota kokemusta ole näistä asioista niin voi olla että se jotenki karkottaa tyttöjä? Ainakin sellanen kuva vähä tullu o_o Ja ikää siis huimat 20v (ei mulla siis mikää kiire tän asian kans oo mutta kun... :D)

• Mies1985

Sanotaan vaan kaikki rehellisesti että naisten miniseksuaalisuus eikä turhaan piiskata itseämme tyyliin "Jumala ei ole automaatti".

• Työttömyys ja liikuntavamma on ne pahimmat. Toisaalta olen jo pettynyt niin monesti, että en jaksa tehdä aloitteita nykyään. Musta tuntuu, että ainoa tapa päästä treffeille jonkun kanssa on tehdä jotain valtaväestöstä poikkeavaa. Siksi luenkin aktiivisesti aritmeettista geometriaa, koska sitä ei tee kovin moni muu Suomessa. Naisten vaatimustaso on vaan niin älyttömän korkea, että en usko kenenkään kiinnostuvan meikäläisestä.

• TTRo

Työtön...on naisten mielestä arvoton....
        näin se on vaan nykyään:((

• (ToToro)

Saanko kysyä että minkälainen liikuntavammasi on? Oletko pyörätuolissa?

• (ToToro) kirjoitti:

Saanko kysyä että minkälainen liikuntavammasi on? Oletko pyörätuolissa?

Vammani on lievä. Kävelen ontuen.

• (ToToro)
        Rehellinen82 kirjoitti:

Vammani on lievä. Kävelen ontuen.

Okei, ei se pitäisi mielestäni olla este naisen löytämiselle, oletko milloin viimeksi tehnyt aloitteen naiselle?

• N33..

Täällä myös yksi liikuntarajoitteinen,tuki- ja liikuntaelin sairaus. Vaikuttaa arkeen niin paljon etten viitti juuri missään liikkua. Ja kuka jaksaa ainaisia kipujani ja sitä etten todennäköisesti koskaan tule enää olemaan työelämässä.

Keskittynyt vuosien ajan vain itseeni ja lapseeni,mietin vain mitäs sitten kun lintu lentää pesästään. Kurja yksinäinen sinkkuelämä..huoh.

• (ToToro) kirjoitti:

Okei, ei se pitäisi mielestäni olla este naisen löytämiselle, oletko milloin viimeksi tehnyt aloitteen naiselle?

Taisin aloittaa juttelun naisen kanssa viimeksi 21.5. tai 22.5., josta ajattelin, että siitä voisi kehkeytyäkin jotain. Lisäksi 25.5. luulin naisen tehneen aloitteen minulle, mutta hän paljastuikin varatuksi. Pari tuntia aiemmin toinen nainen alkoi juttelemaan kanssani bussipysäkyllä, mutta ei mua vielä kuusikymppiset kiinnosta seurustelumielessä. Sitä ennen olikin useita kuukausia kun viimeksi kävin treffeillä. Se oli kai heinäkuuta 2010.

• mfjgjfh

En tapaa naisia misään muualla kuin töissä. Vakituiset varattuja ja kesätypyt liian nuoria. En käy baareissa.

• jyyyyy

Avaa silmäsi pahvi: vaikka ensi kerralla kaupassa;P

• hjfjfhgjf
        jyyyyy kirjoitti:

Avaa silmäsi pahvi: vaikka ensi kerralla kaupassa;P

No olen minä naisia kaupassa katsellut, mutta aina paikalle saapuu joku mies sen naisen seuraan. Olisiko noloa alkaa iskemään naista jonka mies on eri osastolla ja tulee paikalle.

• Kässiä
        hjfjfhgjf kirjoitti:

No olen minä naisia kaupassa katsellut, mutta aina paikalle saapuu joku mies sen naisen seuraan. Olisiko noloa alkaa iskemään naista jonka mies on eri osastolla ja tulee paikalle.

Kassaneidille....

• tyreyertytry
        Kässiä kirjoitti:

Kassaneidille....

Niille nyt flirttailee joka toinen ukko. Menisi vain asiakaspalvelun piikkiin kassaneidin osalta.

• Ytm Boy

Mitkä ihmeen vakituiset? Ai parhaatko? Typerä sanonta joka ei edes pidä paikkaansa, kauniita sinkunaisia kyllä on mutta he odottavat että mies tekee aloitteen ja jos mies on liian ujo niin ei siitä mitään tule ellei rohkaistu.

• Unperfect

No en nyt tiedä vielä ketään, kenelle kelpaisi mitäänsanomattoman näköinen 18-vuotias naisenalku, joka kuuntelee rockia? Jolla on reilu vuoden suhde takana, ei koskaan käynyt treffeilläkään. Sekä, jolla on mustaa huumoria?

Kelpaisiko? (Tuskin.)

• Abua

Minule sinä sopia. Olen Abu 46 v.

• utelias_82

Miten pääsit suhteeseen jos et ole käynyt koskaan treffeillä? Vai lasketko esim. vuoden pituisen kirjeenvaihdon suhteeksi?

• Bella1986

Oliks tää vaan miesten palsta, vai saako naisetkin käydä avautumassa sinkkuudestaan. Mä en oikeesti ymmärrä tätä juttua. Mä olen hyvännäkönen. Meikkaan. Urheilen. Rintoja löytyy kaksi kappaletta. Täysjärkinen. Huumorintajuinen. Jätkä kiinnostuu. Mennään jopa baarista himaan. Joskus jopa nähdään parikin viikkoa. Ja sit se oli siinä. En tajuu, en tajuu, en tajuu, en tajuu. Joka ikinen kerta. "Joo mä pidän yhteyttä" ja sit ei mitään. Kertokaa nyt mikä ihme siinä on, että mättää. Ja laihdutettu on, ja musiikki makua muutettu on, ja välillä oon kiltti ja välillä piti olla tuhma. Ja ja ja ja... Ei kelpaa. :( Hirvee harmihan tästä vaan tulee.

• Kiirettä pukkaa

Kun on niin kauhee kiire....duuni painaa jne. Yritä ymmärtää.

• Bella1986
        Kiirettä pukkaa kirjoitti:

Kun on niin kauhee kiire....duuni painaa jne. Yritä ymmärtää.

... siis ei vaan kiinnosta. Kaipa siinäkin on jonkinlainen syy. Däääm.

• Pyhä yritys
        Bella1986 kirjoitti:

Se on tää stressi, joku on aina vaatimassa jonnekkin...

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

Saattaisin olla kiinnostunut :)

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

Saattaisin olla kiinnostunut :)

Jos lupaat sinnitellä 2 ja puol viikkoa, niin mennään kaffelle! Edistystä katsos ;)

• Rane T
        Bella1986 kirjoitti:

Jos lupaat sinnitellä 2 ja puol viikkoa, niin mennään kaffelle! Edistystä katsos ;)

Reilu meininki

• Bella1986
        Rane T kirjoitti:

Reilu meininki

No eikös tossa joku ollu pari viestiä takaperin valittamassa, että ei saa vaatia liikoja :D

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

No eikös tossa joku ollu pari viestiä takaperin valittamassa, että ei saa vaatia liikoja :D

Jaksan kyllä ihan hyvin odottaa kaks ja puol viikkoa :)

Missä asut?

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

Jaksan kyllä ihan hyvin odottaa kaks ja puol viikkoa :)

Missä asut?

Gorkin puistossa

• It`s not worth it

Ei itseään kannata lähteä muuttamaan kenenkään toisen takia, ottakoon tai jättäköön omapahan on asiansa, tuollaiset miehet kannattaa unohtaa jotka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet.

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

Gorkin puistossa

Ok... missä se on?

Anteeksi jos oli typerä kysymys...

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

Ok... missä se on?

Anteeksi jos oli typerä kysymys...

Hyvä gentlemanni....kookleta!

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

Hyvä gentlemanni....kookleta!

Onks se Helsingissä? Nikki Kaisaniemen puistolle? Kun toi haku ehdotti että se joku oikee Gorkin puisto löytyy Moskovan suunnalta -.-

(Sori tästäkin).

• SeventH heaveN
        mies 86 kirjoitti:

Onks se Helsingissä? Nikki Kaisaniemen puistolle? Kun toi haku ehdotti että se joku oikee Gorkin puisto löytyy Moskovan suunnalta -.-

(Sori tästäkin).

Tais nainen kusettaa sua, aika ketku.

• mies 86
        SeventH heaveN kirjoitti:

Tais nainen kusettaa sua, aika ketku.

No jos näin teki niin jatkakoon etsimistä -.-

Olisin kyllä edelleen kiinnostunut mut tarvis vähän tarkennusta että missä ja millon tavattais.

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

No jos näin teki niin jatkakoon etsimistä -.-

Olisin kyllä edelleen kiinnostunut mut tarvis vähän tarkennusta että missä ja millon tavattais.

Tää bella joutui menemään nukkumaan eilen illalla ja asuu stadissa. Gorkin puistosta ei ole hajuakaan. Mutta ois edelleen myös kiinnostunut tapaamaan mikäli viestejä jonkun toisen kanavan kautta aiheesta vaihdetaan. :)

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

Tää bella joutui menemään nukkumaan eilen illalla ja asuu stadissa. Gorkin puistosta ei ole hajuakaan. Mutta ois edelleen myös kiinnostunut tapaamaan mikäli viestejä jonkun toisen kanavan kautta aiheesta vaihdetaan. :)

No kiva! Voisin pistää sulle mun sähköpostiosoitteen mutta mun pitäis vissiin vaihtaa se ensin koska se on omalla nimellä. Pistän sulle osoitteen tänään tai huomen :)

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

No kiva! Voisin pistää sulle mun sähköpostiosoitteen mutta mun pitäis vissiin vaihtaa se ensin koska se on omalla nimellä. Pistän sulle osoitteen tänään tai huomen :)

Sori vaan oon jo varattu:)

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

Sori vaan oon jo varattu:)

Hyvä yritys, trolli...

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

Hyvä yritys, trolli...

Jo 3 kierrossa..

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

Jo 3 kierrossa..

Nevermind. Pidä hauskaa.

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

Nevermind. Pidä hauskaa.

Elämä on

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

Uu jee! Se olis kivaa :) Niin missä päin sä asut?

• mies 86
        Bella1986 kirjoitti:

Uu jee! Se olis kivaa :) Niin missä päin sä asut?

Länsi-Suomessa.

• aito mies 86
        mies 86 kirjoitti:

Länsi-Suomessa.

vedä kätees, trolli.

• mies 86
        aito mies 86 kirjoitti:

vedä kätees, trolli.

Vetele ite!

• Bella1986
        mies 86 kirjoitti:

Vetele ite!

Kova trollaus menossa. Mutta katsotaan miten meidän käy :D

• yksin..aina..

1. Olen todella hankala ja vaikea ihminen. Monet eiväh kestä sitä tai monet eivät pysty tykkäämään minusta juuri tälläisenä kun olen.

2. Olen lähinnä baarista treffaillu tyyppejä, niin eihän sieltä oikeen ketään löydy.

3. Oon ollut herkillä nii viime vuode, että ei ole ollut tilaa oikeen kellekkään enkä tiedä olenko edes valmis seurustelemaan.. vaikka kerran olenkin seurustellut,,

• asdfsdfasdfsdafsdafs

Eikai ole yhtä ainoaa syytä vaan ongelmien kimppu. Introverttiudesta ja herkkyydestä nujerrettun lapsuuden kautta kehittynyt ulkopuolisuus. Aivan liian tavallinen syrjäytyneeksi, ei edes rikollinen, alkoholisti tai huumeidenkäyttäjä, mutta silti kaveriton ja työtön, kuin heimoton intiaani. Parisuhteen saadakseen olisi kai pitänyt kuulua johonkin heimoon, olla sioux, tai apache, rikollinen tai töissäkäyvä veronmaksaja, omata joku ryhmäidentiteetti, olla paljon kavereita. Mutta ilman heimoa, sitä on vain yksinäinen äpärä.

Vastaavaa naista joka olisi ulkopuolinen, mutta ei rikollinen, on aika mahdotonta löytää, jos ei päädy hullujenhuoneelle. Toisaalta kenenkään ns. normaalin elämääkään halua olla pilaamassa. Olen oikeastaan lakannut haluamasta ketään normaalia naista, jopa yhä enemmissä määrin normaalia elämää. Ei siksi että normaalissa olisi vikaa, vaan koska elämäni suunta ja päämäärä ovat jo toisia.

Kaikki haavat eivät parane, jotkut erot ovat lopullisia ja joistakin risteyksistä ei enää voi kääntyä, kun suuntansa on kerran valinnut. Minä olen jo sillä yksinäisellä tiellä, jolta ei voi kääntyä takaisin muiden luo. Sillä miten tuolle tielle on joutunut tai eksynyt ei lopultakaan ole väliä, koska paluuta ei vain ole. Kulkija voi ainoastaan löytää syvän hyväksynnän omalle matkalleen ja yksinäisellä tiellä sen voi löytää vain itsestään.

• Yksin vai yhdessä?

Oletko tietoisesti valinnut yksinäisyyden vai joudutko olemaan yksin vasten tahtoasi, eikö sinulla ole kavereita? Etkö halua edes hankkia? sellaisen kuvan saa tuosta tekstistäsi, haluaisit kuulua johonkin ryhmään mutta et edes yritä, kerro minulle jos olen ihan väärässä.

• asdfasdfsdfasdfasdfs
        Yksin vai yhdessä? kirjoitti:

Oletko tietoisesti valinnut yksinäisyyden vai joudutko olemaan yksin vasten tahtoasi, eikö sinulla ole kavereita? Etkö halua edes hankkia? sellaisen kuvan saa tuosta tekstistäsi, haluaisit kuulua johonkin ryhmään mutta et edes yritä, kerro minulle jos olen ihan väärässä.

Minulla ei ole ollut kavereita sitten yläasteen, ainakaan sellaisia joiden kanssa olisin tekemisissä myös vapaa-ajalla. Jollain tasolla taas olen tiedostanut jääväni yksin jo 12-vuotiaasta.

Mutta juuri se ei ole lainkaan oleellista. Miten tai miksi ei lopultakaan merkitse lopputuloksen kannalta. Ainoa mikä todella merkitsee on hyväksyä traumansa ja oman tiensä vääjäämättömyys katkomalla egon väärät kiintymykset kuten itsesääli ja turha katkeruus, jotka estävät kulkijaa astumasta uudelle tuntemattomalle tielle.

Epätoivon vimmalla vastaan taisteleva tekee itsestään vain naurettavan. Sellainen ihminen ei halua olla oikeasti oma itse, vaan vain kuten kaikki muutkin. Mutta hänen egonsa on siihen aivan liian vahingoittunut. Parhaimmillaankin hän on jalkapuoli.

Se mistä todella kirjoitin on murskatun egon ja itsen teiden erkaantumisesta, sen lopullisuudesta ja siihen liittyvästä haikeudesta, kun ego ikävöi takaisin laumaansa. Murskatun egon traumoja on kuitenkin turha parantaa, ne voi vain hyväksyä, jos haluaa kulkea itsen tiellä.

• miehenkuvotus

- Ruma ja ylipainoinen, ylipaino kylläkin vähenemään päin.

- Sosiaaliset ympyrät rajoittuneita. Ystäväpiireissä ei ole vapaita naisia. Kavereita on jonkin verran, mutta kaikki seurustelevat. Illanvietoissa, juhlissa yms. tapahtumissa olen aina ainoa yksinäinen, yleensä pariskuntia ja minä. Töissäm koulussa tai harrastuksissa ei tapaa vapaita naisia. Baarit olisivat varmaan ainoa mahdollisuus tavata, mutta niissä en viihdy eikä ole oikein sellaisia kavereita, jotka enään lähtisivät seuraksi.

- Puuttelinen parisuhde CV, ei yhtään pitkää suhdetta ja ikää jo 27v. Muutamia lyhyitä tapailuita ainoastaan viimeiseen 9 vuoteen.

• M-23v

Kaksi tärkeintä syytä sinkkuuteeni:
      - Huono itsetunto
      - Rumuus

Opiskelen naisvaltaisella alalla, joten minulla on melko paljon naispuolisia kavereita. Minun kohdallani sinkkuus ei siis ole kiinni ainakaan sosiaalisista tekijöistä. Valitettavasti olen sitä tyyppiä, joka päätyy AINA naisten kaveriksi.

• Stonesto

Minulla se, että olen syntynyt niin "onnettomien tähtien alla".....ainainen epäonnistuja...aina väärässä paikassa väärään aikaan:((
      Mikään ei onnistu:(

• Naishirviö

Olemattoman pienet rinnat, paska itsetunto ja masennus vaikeiden kokemusten takia, tylsyys. Siinäpä se, luulisin, mutta elämä on.

• Stonesto
        Naishirviö kirjoitti:

Olemattoman pienet rinnat, paska itsetunto ja masennus vaikeiden kokemusten takia, tylsyys. Siinäpä se, luulisin, mutta elämä on.

Sinähän olet "pirteä pakkaus".....

• Toivo mennyttä?

Voisitko kertoa mikä saa ihmisen ajattelemaan noin? Mitkä ovat sellaisia juttuja?
        Onko masennusta minkä takia on tuollaisia epäonnistumisajatuksia päässä vai onko oikeasti niin montaa kertaa pettynyt tähän elämään ja ihmisiin että ajattelutapa on muuttunut noin pessimistiseksi.

• &&&
        Stonesto kirjoitti:

Sinähän olet "pirteä pakkaus".....

Etpä ole itsekään mikään positiivisuuden lähettiläs, nyt enemmän sitä kehiin!

• Toivo Uus
        Toivo mennyttä? kirjoitti:

Voisitko kertoa mikä saa ihmisen ajattelemaan noin? Mitkä ovat sellaisia juttuja?
        Onko masennusta minkä takia on tuollaisia epäonnistumisajatuksia päässä vai onko oikeasti niin montaa kertaa pettynyt tähän elämään ja ihmisiin että ajattelutapa on muuttunut noin pessimistiseksi.

Aina on Toivoa;P

• Stonesto
        &&& kirjoitti:

Etpä ole itsekään mikään positiivisuuden lähettiläs, nyt enemmän sitä kehiin!

Ajatuksia; häntä aattelen....positiivisesti: uskomattoman upea persoona, pilkettä silmäkulmassa

• Kaveriton nussimaton

Kun pitää olla niitä vitun kavereita. Ilman niitä vitun kavereita ei anneta

Kaveriton -> nussimaton -> sinkku.

• sinkku nro.24537

Yksin on helpompaa.
      Aina olen yksin elänyt, enkä varmaan parisuhteessa edes osaisi elää vaikka sellanen mahdollisuus tulisikin eteen.

Ihmiset kun jostain syystä tuntuu väkisin haluavan monimutkaisen elämän täynnä turhaa ylimäärästä draamaa ja hampaiden kiristelyä.
      Sitä en ole koskaan ymmärtänyt miksi.

• Vapaaehtoisesti

Tuntuu olevan vallalla kumma käsitys, että sinkkuus automaattisesti on tila, josta ihminen haluaa pois.

Itsellä se on tietoinen valinta, takana pitkä 12 v. suhde, jonka pättäessä totesin, että asuminen ilman miestä on todella mitä kaipaan. Haluan olla ihan yksin omassa kodissa ilman toista ihmistä.

Nautin joka viikonloppu kun tiedän saavani omaa rauhaa. Kun oma elämä on ok, työ on kivaa, kiva siisti koti(miehen kanssa mahdotonta), tulot riittää omiin kuluihin, riittävän vanha ettei jaksa alkaa pelleilemään ja pelaamaan mitään parisuhde pelejä, en jaksa alkaa toistamiseen aikuisen miehen äidiksi, en piiaksi, kavereitakin on, tyytyväinen omaan itseensä, seksiäkin saa jos sitä sattuisi haluamaan ( yksinkin pärjää), ja miestä en tarvi myöskään töihin ( auton huollatan ihan itse huoltoliikkeessä) .Mitään baariruusua en huoli tai mies jolla on lukuisia suhteita ( varsinkin jos niihin kuuluu ns yhdenillan jutut). Joten miehen kriteeri on noussut joka vuosi korkeammalle. Joten jotta edes harkitsen parisuhdetta pitää miehen olla minusta loistava ( huom minusta) ja jotta tilanne olisi lähes mahdoton olisi minun oltava sitä myös miehelle. Tätä mahdollisuutta pidän niin mahdottomana etten edes vaivaudu sitä suhdetta etsimään. En viihdy baareissa joten siellä minua ei näe roikkumassa, humalaista miestä en edes noteeraa, naurettavan lapsellisia iskuja en vaivaudu edes käsittelemään. Fiksut ja asialliset miehet ovat todennäköisesti jo varattuja tai heillä ei ole tarvetta vakiintua. Joten otan elämän realistisesti. Nautitaan siitä elämästä mikä nyt on, eikä murehdita sitä mikä jäi saamatta. Elämä voisi olla täyttä paskaa - olla huonossa suhteessa - kokemusta on ihan riittävästi.

Joten sinkkuus voi olla ihan oma valinta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe