Olen -94 syntynyt poika ja minulla on meneillään pientä juttua erään -96 tytön kanssa. Ikäeroa ei ole kuin sen vajaa 2 vuotta, mutta se tuntuu olevan aivan liikaa tytön vanhemmille, jotka eivät päästä häntä kotoa minua tapaamaan. Kuulemma tyttö on vain yksinkertaisesti liian nuori(parin kuukauden päästä 16). Onko se 1v 10kk tosiaan liikaa tässä iässä?
Ikäero puhuttaa
11
258
Vastaukset
- suojelevatvaan
Ei se välttämättä ole, riippuu ihan teidän henkisestä kypsyydestä. Vanhemmat tuntuvat suojelevan tyttöään aika kiivaasti kaikilta pojilta? Ehkä tyttö on heidän mielestään liian nuori seurustelemaan kenenkään kanssa. Sinänsä kun tyttö on vielä lapseen verrastettavissa (15v) niin vanhemmilla on vielä hieman valtaa puuttua tyttönsä elämään. Hankala tilanne kyllä sinänsä, jos tyttö asuu vielä vanhempiensa luona. Sinänsä teidän pitäis saada olla yhdessä kunhan ette ihan vielä seksijuttuihin ala... Mutta ei tuo teidän ikäero ole iso eikä mikään. Ne syyt on jotain ihan muita.
Ei ole. Mutta aivan turhaan sitä tytön vanhemmille vakuuttelette. Yksinkertaisesti tapaatte heidän valvovan katseen alla, kun he oppivat luottamaan sinuun ettet ole mikään pahantekijä, tulevat kyllä sallimaan tapailut muuloinkin. Kärsivällisyyttä, mutta hän on sen arvoinen.
- -Maria-
Tämä neuvo lienee oikein hyvä! Voitte sopia tosiaan vaikka tytön vanhempien kanssa, että tapaatte vain silloin, kun vanhemmat ovat tytön kotona. Uskoisin, kuten myös assadaami edellä, että he alkavat luottaa sinuun ajan myötä ja saatte sitten tavata ihan kahdenkin kesken, mutta kärsivällisyys ja hyvä neuvotteluyhteys vanhempiin on kuitenkin valttia.
Vajaa 16-vuotias on vielä kuitenkin nuori ja hänen vanhempansa vain haluavat suojella tyttö, mikä on toki heidän tehtävänsäkin. Muista, että he eivät voi tietää, millainen nuori mies on kyseessä, joten ainut hyvä keino on tosiaan tuo luottamuksen voittaminen vanhempiin.
Hirmusti tsemppiä aloittajalle, vaikutat oikein mukavalta nuorelta mieheltä :)
- MItänytte??
Kiitos viisaista sanoista!! Pitää kokeilla tuota vanhempien kanssa tapaamista.
- -Maria-
Vanhemmista riippuen voit ihan vähän varautua siihen, että alkukankeutta saattaa olla havaittavissa, (tämä siis ihan omakohtaisena kokemuksena, kun olin yhtä nuori kun tyttöystäväsi) mutta älä säikähdä sitä. Ole reipas ja avoin, selviät varmasti hienosti!
- MItänytte??
-Maria- kirjoitti:
Vanhemmista riippuen voit ihan vähän varautua siihen, että alkukankeutta saattaa olla havaittavissa, (tämä siis ihan omakohtaisena kokemuksena, kun olin yhtä nuori kun tyttöystäväsi) mutta älä säikähdä sitä. Ole reipas ja avoin, selviät varmasti hienosti!
Oot ihan harvinaisen oikeessa :D
- eiongelma2
No itse olen 23-vuotias ja seurustelen 15 vuotiaan kanssa. :D Että ei toi musta kummonen ikäero ole.
- TÖRKEÄ SeXrikos!
Syyllistyt TÖRKEÄÄN lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön jos teet yhtään mitään seksuaalista, mukaan lukien pussailun ja hyväily.
Nykylain mukaan seksi alle 16-vuotiaan kanssa on AINA törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, josta tuomiona on aina VANKEUTTA!
Eli varaudu olemaan löysässä hirressä pitkälle toistakymmentä vuotta, minä aikana tyttö voi tehdä sinusta rikosilmoituksen, kun sattuu jostain syystä suuttumaan sinulle tai syyttämään sinua "ahdistuksestaan".
Joudut maksamaan jopa kymmeniä tuhansia euroja korvauksina ja oikeuden käyntikuluina. Mieti onko se sen arvoista?
Huom! Alle 16-vuotias ei ole "sakkolihaa" vaan JAILBITE eli "vankilalihaa".
Olet sen jälkeen ikuisesti seksuaalirikollisten rekisterissä, joka jaetaan ympäri maalilmaa etkä saa enää mistään opiskelu tai työpaikkaa, vaikka matkustaisit minne päin maailmaa.- Finlexxxxx
Lueppa rikoslaki luku 20 pykälä 7 rajoitussäännös a. Jotkut osaavat sentään lakia lukea...
- Alle suojaikärajan
Miten niin ei olisi rikos? 15-vuotias on alle Suomen suojaikärajan ja -94 syntynyt voi olla jo täysi-ikäinen. Eli tilanne on että "lapsi" harrastaa seksiä "aikuisen" kanssa!
Ruotsissa 16-vuotias tyttö sai tuomion kahdesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, kun bileissä pari 13-14 vuotiasta poikaa pani sitä.
Ruotsissa suojaikäraja kun on vain 15-vuotta.- Katohhan tarkemmin
Jos luet ekan viestin tarkemmin niin selviää että tyttö täyttää 16 ENNEN kuin -94 poika 18. Nyt he ovat 17 ja 15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251