Hei,
olen 17 vuotias tyttöpartiolainen ja olen rakastunut 21 vuotiaaseen poikaan, johon tutustuin pari vuotta sitten partioleirillä. Silloin en vielä ollut rakastunut, muttaihastunut kyllä. Nyt siitä on siis pari vuotta ja nyt menen Havu 2012 partioleirille ja hänen lippukuntansa on samassa savussa (eli "ryhmä" jonka kanssa nukutaan leirin ajan samalla alueella teltoissa) ja hän hoitaa lippukuntansa asoita ja minä omani. Olen tavannut hänet nyt muutaman kerran savun tapaamisissa ja rakastuin. Hän katsoi minua aina välillä kun muut juttelivat. Juttelin hänelle, mutta en hirveästi. Nyt olen hänen facebook kaverina, mutta en uskalla/ tiedä mitä hänelle sanoisin. Meillä tulee vielä kokouksia ja sitten vielä se viikon kestävä leiri, jolloin näen hänet siis joka päivä.
Nyt kaipaankin neuvoja. Miten voisin aloittaa keskustelun facebookissa ja kertoa hienovaraisesti että rakastan häntä? Haluasin että hän tietäisi sen, mutta pelkään että hän ei tunne samoin yms.
Rakastunut, mutta ei tiedä mitä tehdä
10
486
Vastaukset
- näin jotenkin
Pyydä se vaikka elokuviin tai ihan vaa kahville ensin. Voit jutella ihan mistä vaan melkein. Kysele et mitä se harastaa muuta kuin partioo ja mitä musaa se kuuntelee. Pyydä se sun kaa rannalle uimaan ja hengailee muuten ja sit sanot jossain vaihees et tykkäät siitä. Kehu sitä ja halaa sitä niin kyllä se siitä sit lähtee.
- Rakastunut94
No mitä jos se kyselee esim. miksi se tulis mun kans kahville yms.??
- Simo 77v
Kysy naapurin Simolta....
- näin jotenkin
No, sanot et se on mukavan ja haluut tutustua siihen ja et tykkäät tutustua uusiin tyyppeihin silleen muutenkin kuin partio leirillä.
Ei kai sitä tarvii alkaa keksiä mitään muuta selitystä. Sit voit vietellä sen kun oot sileen paremmin tutustunut. Alat ehdotella leffa iltoja ja sellasta. - Rakastunut94
Kiitos oikein paljon neuvoista!!
- näin jotenkin
Kerro sitten miten homma etenee..
- Rakastunut94
No nyt olen saanut puhuttua hänelle facebookissa ja hyvin on menny. Nyt vain pitäs tavata ja jutella lisää.
- Rakastunut94
Uskomantonta, mutta tämä poika tarjosi kyytiään huomisesta kokouksesta ja kaiken huipuksi pyysi minua elokuviin kanssaan. En voi uskoa tätä todeksi. aloitin vaan keskustelun ja puhuimme muutama päivä sitten yhteensä 4 tuntia ja nyt hän pyytää elokuviin. Nyt toivon vaan että hän haluaa olla enemmän kuin ystävä. No onpahan ainakin aikaa kun leirikin on vielä tulematta. KIITOS OIKEIN PALJON VINKEISTÄ!!!
- näin jotenkin
Jippii hurraa :) Mun ansiota! Lähetätkö mulle sitten kutsun häihinne parin vuoden päästä?
- Epätoivoinen...
No mulla taas on se ongelma että: oon ihan umpirakastunu yhteen poikaan, mut en usko et se tuntee samoin! :( Tuntuu etten ikinä löydä ketään, pitäiskö vaan olla ikuisesti sinkku? ;o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862