Erityisesti miesten kokemuksia kuulisin mielelläni. Itse en ole tässä ikinä onnistunut.
( Kirjoitin yli A4:n verran tekstiä aiheesta äsken, ja sitten suomi24 bugitti sen taivaan tuuliin, kun yritin lähettää. Laitanpa siis omia näkemyksiä aiheeseen vasta sitten, kun muutama on vastannut.)
Miten kaveruudesta pääsee suhteeseen?
15
1033
Vastaukset
- ride the lightning
Itse en ole siinä koskaan onnistunut ja nekin muutamat tapaukset joissa näin on väitetty tapahtuvan, jotka tiedän, on oikeasti olleet kaiken aikaa sitä kohti menossa ja se mitä on kaveruudeksi kutsuttu on ollut vain seurustelun esivaihetta, joka on saattanut pitkittyä siitä syystä, että jompi kumpi on ollut suhteessa ennestään, ja siitä syystä on puhuttu vain kaveruudesta.
Kokemukseni mukaan naiset laittaa miehet tiettyihin lokeroihin ja jos päädyt epäseksuaaliseen kaverilokeroon, niin sieltä päätyminen seksuaaliseen poikakaverilokeroon on yhtä todennäköistä kuin kuoleminen salaman iskuun - jota siis tapahtuu aina välillä jollekin.- sillitrooli
Itse uskon myös tähän lokeroteoriaan. Sitä puoltaa itselläni mm. se, että vaikka kamunaiset ovat aina kyykyttäneet, niin olen kyllä saanut suhteita aikaiseksi lyhyellä aikajänteellä ensitutustumisesta, sanotaan n. 1 vrk - 1 kk tutustumisesta suhteen alkamiseen.
Palstalla on kuitenkin kirjoittanut muutama mies, joka ovat sanoneet kaverinaisten ihastuvan heihin helpommin kuin muut naiset. Eli heidän kokemuksensa on täysin vastakkainen tuolle lokeroteorialle. Siksi olisikin kiinnostavaaa kuulla miten he ovat tämän tehneet. - joosafat
Joo. Alussa pitää jo päästä potentiaalisten, seksuaalisten miesten "ehkä"-lokeroon, ja sen seksikkyyden täytyy pysyä yllä, niin myöhemmin voi suhde tai seksi olla mahdollista.
Täysin kaveripojalla on melkein mahdoton tie edessään, jos alkaa haluta jotain kaveriaan.
- mustispeppers
Mun kohdalla on toiminut, kun kaveri-mies on sanonut, että "hei, mä tykkään susta, otettaisko seuraava askel?"
- sillitrooli
Kaverimiehesi oli varattu pelimies, jos oikein muistan. Puhutaan siis täysin erilaisesta miehestä kuin me palstalaiset, huonoa naistuuria valittavat miehet.
- mustispeppers
sillitrooli kirjoitti:
Kaverimiehesi oli varattu pelimies, jos oikein muistan. Puhutaan siis täysin erilaisesta miehestä kuin me palstalaiset, huonoa naistuuria valittavat miehet.
tjaa... tuo on sinun päätelmäsi.
- mustispeppers
sillitrooli kirjoitti:
Niin, me tosiaan yritimme seurustella... sen jälkeen kun hän ei ollut enää ollut 1,5 vuoteen parisuhteessa, mutta jos tuo on sinun mielestäsi parisuhteessa oloa, niin olkoot.
- sillitrooli
Eikö ole paikalla ketään, kuka osaisi kertoa jotain kokemuksia tähän?
- ...........
Minusta tuossa jossain ylempänä jo vastattiin kysymykseen.
Eli naisen kaveriksi voi päätyä seksitön mies, jota nainen ei yksinkertaisesti halua. Naisen kaveriksi voi päätyä myös "seksikkäs" mies, jonka kohdalla vakavaa juttua ei synny siksi että ollaan liian erilaisia seurusteluun, naisella on muuta meneillään tai nainen ei ole seurustelutuulella. Tuollainen mies voi ruveta myöhemmin kiinnostamaan olosuhteiden muuttuessa.
Omasta lähipiiristä tiedän myös tapauksen, jossa iän tuoma miehistyminen on herättänyt naisten kiinnostuksen. Kyllä naiset pitivät häntä aikaisemmin jollain tapaa haluttavana, mutta liian poikamaisena. - ..............
........... kirjoitti:
Eli naisen kaveriksi voi päätyä seksitön mies, jota nainen ei yksinkertaisesti halua. Naisen kaveriksi voi päätyä myös "seksikkäs" mies, jonka kohdalla vakavaa juttua ei synny siksi että ollaan liian erilaisia seurusteluun, naisella on muuta meneillään tai nainen ei ole seurustelutuulella. Tuollainen mies voi ruveta myöhemmin kiinnostamaan olosuhteiden muuttuessa.
Omasta lähipiiristä tiedän myös tapauksen, jossa iän tuoma miehistyminen on herättänyt naisten kiinnostuksen. Kyllä naiset pitivät häntä aikaisemmin jollain tapaa haluttavana, mutta liian poikamaisena.-siis iän tuoma miehistyminen on herättänyt (myös) kaverinaisten kiinnostuksen.
- Totuus esiin
.............. kirjoitti:
-siis iän tuoma miehistyminen on herättänyt (myös) kaverinaisten kiinnostuksen.
Oletko mies vai nainen?
- sillitrooli
........... kirjoitti:
Omasta lähipiiristä tiedän myös tapauksen, jossa iän tuoma miehistyminen on herättänyt naisten kiinnostuksen. Kyllä naiset pitivät häntä aikaisemmin jollain tapaa haluttavana, mutta liian poikamaisena.Niin mutta siinä ylempänä ei ollenkaan pohdittu sitä, miksi esimerkiksi minä olen onnistunut suhteiden aloittamisessa lyhyellä tutustumisella, mutta sitten taas jotkut palstalla kirjoittaneet ovat onnistuneet suhteiden aloittamisessa lähinnä kaveruuden kautta.
Opettele lukemaan. - Harpistina ollut
Totuus esiin kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
H:huulet turpeina oleva sinkku-uranainen.....joka viisastelee täällä;P
Profiloi kovasti miehiä.....joku patouma?? - Orbisonin Roy
sillitrooli kirjoitti:
Niin mutta siinä ylempänä ei ollenkaan pohdittu sitä, miksi esimerkiksi minä olen onnistunut suhteiden aloittamisessa lyhyellä tutustumisella, mutta sitten taas jotkut palstalla kirjoittaneet ovat onnistuneet suhteiden aloittamisessa lähinnä kaveruuden kautta.
Opettele lukemaan.Kuinkahan yleistä tuo suhteiden aloittaminen kaveruuden kautta on? Omassa kaveriporukassani suhteet ovat syntyneet muutamien viikkojen - muutaman kuukauden sisällä ensitapaamisesta.
- harmaa-alue
Kaitpa ystävyys - kaveruus o aika eri asia kuin suhde.
sillo ku juttu menee kaveruudesta suhteeseen, nii kaikki voi särkyä.... ihmisnen on kahdessa modessa erilainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776