Kun mietitään ihmisiä, joita pidetään yleisesti kiinnostavina niin yleensä niillä on joku juttu, josta heidät muistetaan. Ulkonäössäkin on usein jotain persoonallista niin että se jää ihmisten mieleen esim. Aira Samulin, Jorma Uotinen, Mikko Alatalo, Riitta Väisänen..ym.
Onko sinulla ulkonäössä joku juttu, jolla jäät ihmisten mieleen.?Joillakin sellainen voi olla luonnostaan esim. suuri koko, hillitön hiuspehko, hätkähdyttävän väriset silmät, rako hampaiden välissä tms. Jotkut jäävät ihmisten mieliin omalla tyylillään esim. lävistykset, korut, asusteet, vaatetus...ym. Mikä on sinun konstisi erottua muista vai tykkäätkö mielummin sulautua ihmisten joukkoon sieltä sen suuremmin erottumatta?
Mistä sinut muistetaan?
14
134
Vastaukset
Mä olen kuullut ihmisiltä jotka mut tuntee tai tietää nettiä paremmin. Että muistaa aina mut mun jutuista. Siis asioista joista olen heidän kanssaan jutellut tai vitseistä joita olen viljellyt.
Ilmeisesti mun ulkonäkö on plus miinus nollaa. Siitä ei ole koskaan tullut mitään mainintaa. Mulla ei ole konstia erottua muista. Muistaa tai unohtaa, ei sen väliä.Aijoo, naurusta olen kans kuullut. Jostain syystä ihmiset muistaa mut kauheen kovana nauramaan. Tuli mieleen tosta Sue.Ellenin kirjoituksesta.
- Jazuli.
Sama vaiva rahikaisella.
Vuosienkin jälkeen saa kuulla omia höpinöitään. Ulkoisesti en tosin ole koskaan yrittänytkään erottua mitenkään. Jazuli. kirjoitti:
Sama vaiva rahikaisella.
Vuosienkin jälkeen saa kuulla omia höpinöitään. Ulkoisesti en tosin ole koskaan yrittänytkään erottua mitenkään.En kyllä itsekään koe yrittäneeni erottua.
Nopeasta tyylistä kävellä, jos talvella on pitkä takki, niin kuulemma sen takin helma pitää olla riittävän lyhyt että näkee jalat. Muuten voisi luulla että takin alla on pieni moottori joka vetää minua eteenpäin. Näin siis toiset sanoo.
Ja sitten on väsymyksen tuottaman veltto nauruääni, en tiedä itse mikä siinä on niin hassua.
Näistä minut muistetaan.- lienee totta
Nuorena sain kuulla junassa sinisistä silmistäni niin naisilta kuin miehiltäkin.
- kisskiss4371
http://www.youtube.com/watch?v=hYkD21Jo5ro
Piristää tuo aika mukavasti:) - Unusual suspect
Ulkonäköni perusteella jään tuskin kenenkään mieleen. Olen niiiin tavallinen.
Mutta tiedän jääväni monen mieleen, jos kerron itsestäni, elämästäni ja tekemisistäni asioita. En ole koskaan pyrkinyt elämään yleisten normien mukaan, en myöskään ole pyrkinyt tietoisesti rikkomaan normeja. Olen kuitenkin elänyt oman näköistä elämää ja tehnyt sekä saavuttanut asioita, joihin harva on pystynyt.- No niin Monte
Olet siis palstaillut viikkoja putkeen 24/7. Yötäpäivää.
- puhuit kauniisti
Kiitos:)
Ois kiva jos kertoisit :) Oukei. On mulle sanottu et oon reilu ja kiva vaikka olen... no jaa, se ainakin piti minusta :D
Niin ja osaan vähän kaikkea. "Et voitko kuvitella, kun kerroin sille, et täällä kävi yksi nainen joka".. :)
sxthsens kirjoitti:
Niin ja osaan vähän kaikkea. "Et voitko kuvitella, kun kerroin sille, et täällä kävi yksi nainen joka".. :)
Ja et mun kanssa on helppo olla. Et istun porukkaan mukaan ja viihdyn vaikkei mua palveltaisi :)
sxthsens kirjoitti:
Ja et mun kanssa on helppo olla. Et istun porukkaan mukaan ja viihdyn vaikkei mua palveltaisi :)
Ööh. Vieläkö mä saan kehua itseäni? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872