Ujo vai ei kiinnostunut?

JinnaIli

Mistä tietää eron, kun tuttu (ihastuttava) mies vastailee varsin lyhytsanaisesti ja ei puhu juuri mitään, mutta silti jostakin vaistoan, että jotain saattaa ola välillämme, kysymys kuuluu siis onko kyse ujoudesta vai tarkoittaako lyhytsanaisuus yksinkertaisesti vaan että ei kiinnosta. Menen itse lukkoon tämän ihastukseni lähellä ja lähden tilanteista aika nopeasti pois. (voi ei kun kuulostanut epätoivoiselta.. Ja niin olenkin epätoivoisen ihastunut)

13

2266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

Tarkkaile enemmän sen kehonkieltä. Ootte varmaan aika nuoria eikä kaikista tule supliikkimiehiä vanhempanakaan.

• nro 7

Lyhyt sanaisuus on mielestäni miesten keskuudessa normaalia.Joten se nyt ei vielä kerro mitään. Katsele vielä jonkin aikaa tilannetta miten se lähtee etenemään.
      Kyllä sen sitten huomaat kun mies alkaa olemaan kiinnostunut.Haluaa nähdä sinua,kyselee kuulumisia,viihdytte toistenne seurassa yms.
      Älä luovuta vielä.

• Jonnalle

Ei olla nuoria, yli 30-v.
      Olin jo alkanut unohtaa tämän ihmisen, kun aiemmat kohtaamiset johti aina siihen että menin sisäiseen paniikkiin ja lähdin pois ja henkilö ei ole kovin puhelias, tarkkailija enemmän.
      Nyt sitten tapasin sattumalta ja tervehdin iloisesti, tilanne oli niin yllättävä että en ehtinyt paniikkiin ja kysyin jotain lyhyesti. Vastaukset olivat lyhyitä. Sitten katsoin paremmaksi poistua paikalta, koska en halua tungetella seuraan. Mielestäni olin ystävällinen ja jos olisi halunnut kysyä kuulumisia tai jotain tilaisuus oli siinä. Emme siis tunne toisiamme hyvin.
      Nyt sitten taas menee muutama kuukausi että toivun tästä kohtaamisesta, Leiskun vetää puoleensa kuin magneetti ensi hetkestä.
      Mutta toisaalta on oltava järkevä: jos olisi kiinnostunut olisi varmaan jutellut jotain. Voi kyynel.

• kuvitelmia main

Voi voi oletko noin epatoivoinen ? Kylla asia on kuule niin, etta jos mies ON kiinnostunut, han sen tekisi selvaksi, eika tarttisi kirjoitella suomi24 palstoille kysyyn, onko mies kiinnostunut.

Sina taidat elaa omassa ajatusmaailmassasi, kuvittelet vain asioita.

• _maanantai_

Kysymyksessä voi olla yksinkertaisesti vaan ujo henkilö. Ja saattaahan olla että hänkin meni yhtä lukkoon yllättävästä tapaamisestanne, eikä oikein tiennyt mitä sanoa :)

Mistä päättelet "vaistoat" jos mies ei juttele, että hän voisi silti olla kiinnostunut? katseet? eleet?

Itse juttelen niitä näitä melkeinpä kenelle hyvänsä ja työpaikallakin tulen oikeastaan naisten kanssa paremmin toimeen kuin miesten kanssa. Ihastun hyvin harvoin kehenkään kunnolla. Sitten joskus kun tällainen henkilö osuu kohdalle niin menee kompassi aivan täysin sekaisin.. en saa sanotuksi juurikaan mitään järkevää ja käytöksestäni yleensäkin saa varmasti vähintäänkin oudon kuvan ja ei, alkoholi ei auta tässä asiassa sitten yhtään. Voihan olla, että hän ihastunut sinuun ja käyttäytyy siksi kummallisesti :)

Turha sitä on itseään kuukausikaupalla piinata... jos sinulla on miehen yhteystiedot niin pyydä häntä vaikka kahville tms :) Fiksu mies osaa kieltäytyä kohteliaasti ja naista kunnioittavasti jos nyt vaikka sattuisikin olemaan niin ettei hän olisikaan kiinnostunut sinusta :) Etenkin kun hän on ilmeisesti sinulle jollakin tavalla tuttu?

• Jinnalli

Aiemmin hän on katsonut joissakin tilanteissa ihmeellisen tiiviisti silmiin ja pari kertaa itse jäänyt juttelemaan mun kanssa, mutta niissä tilanteissa olen sitten itse mennyt ihan kummalliseksi ja lähtenyt nopeasti pois.
      Olen samanlainen kuin _maanantai_, juttelen kaikille ja paljon, mutta jos ihastun johonkin, en saa enää sanaa suustani.

Voihan olla myös, että aiemmin tyyppi oli kiinnostunut ja nyt ei enää ja siksi niin lyhytsanainen.
      Tai sitten kuvittelen kaiken ihastuneessa päässäni kuten joku täälläkin jo epäili ja se ei edes muistanut kuka ihme olen kun nyt tavattiin.
      Kahville pyytämiseen ei rohkeus riitä, paitsi jos näkisin sen vielä ja se juttelisi itse jotain voisin pyytääkin. En ole tarpeeksi vakuuttunut että kiinnostus on molemminpuolista, siksi en halua ottaa yhteyttä. Vaikka tiedän että se on ystävällinen tyyppi eikä vastaisi töykeästi.

• _maanantai_

Jos se on sulle tuttu tyyppi niin kyllähän se sut muistaa. Näetkö häntä sitten miten usein ja minkälaisessa ympäristössä? Minkälaisessa tilanteessa tapasitte nyt..? voihan olla että tilanne oli tai on tapaamisissanne sellainen että hän on sen vuoksi ollut "harvasanainen". Toivottavasti näette pian että voit kysyä häneltä :)

• Kästuntumalle
        _maanantai_ kirjoitti:

Jos se on sulle tuttu tyyppi niin kyllähän se sut muistaa. Näetkö häntä sitten miten usein ja minkälaisessa ympäristössä? Minkälaisessa tilanteessa tapasitte nyt..? voihan olla että tilanne oli tai on tapaamisissanne sellainen että hän on sen vuoksi ollut "harvasanainen". Toivottavasti näette pian että voit kysyä häneltä :)

"Taputtelemisiin"....

• Jcb
        Kästuntumalle kirjoitti:

"Taputtelemisiin"....

Mitä taputtelet?

• nro 7

Mitä sinä häviät jos pyydät kaveria kahville? Et menetä mitään.Saatpahan mielenrauhan jos selvität tilanteen.

• Jinnalli

Suurin piirtein meni näin: menin terassille ja kun olin istumassa alas tajusin että hän istuu lähellä, sanoin hei, sain vastauksen, kysyin onko tässä jo kylmä jo, hän sanoi 'on'. Menin hämmentyneeksi nousin ja sanoin ystävälle että siinä tapauksessa istutaan muualla ja lähdin.
      Mulla oli aurinkolasit päässä joten ehkä ei ollut varma kuka olen. Muuten en ymmärrä miksi vastasi noin lyhyesti, kun on mun mielestä ollut ihan ystävällinen vaikka hiljainen ja nyt oli melkein töykeä, niin sen koin. Eikä todella tulisi ton jälkeen mieleen ottaa yhteyttä.

• pepper

Miksi sitä nyt ei vaan voi kysyä suoraan, että kiinnostaako vai eikö kiinnosta? Arvuuttelu ei johda mihinkään, ja edelleenkään myöskään kukaan täällä olijoista ei voi tietää mitä jonkun päässä liikkuu, vaikka miten sitä käytöstä kuvailisit ja yrittäisit kertoa jotain merkkejä kiinnostuksesta. Joten kysy siltä itseltään, sillähän se selviää!!

• Naama kertoo

Sen näkee naamasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe