Eräs nainen, johon olen ollut joskus hieman ihastunut, tekee ohareita säännöllisesti. Nykyään en kyllä pidä häntä kuin kaverina, mutta kuitenkin oisin halunnut olla hänen kanssaan tekemisissä.
Hän monesti ottaa yhteyttä, kun hänellä on asiaa ja saatamme keskustella pitkäänkin. Sitten saatamme nähdä aina vähän väliä, sitten hän kuitenkin yhtäkkiä lopettaa yhteyden pidon, vaikka on sovittu jollekkin päivälle, että käymme syömässä tai kahvilla. Ei vastaa puhelimeen eikä viestiin. Sitten hiljaista on useita viikkoja, sitten hän aina taas soittaa, ja on kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tämä on nyt tapahtunut muutaman kerran. Kyllä minä ymmärrän sen, että sovittu tapaaminen perutaan, jos tulee muuta. Mutta miksi pitää aina vain jättää ilmoittamatta, ja sitten pitää hiljaisuutta.
Ja jos ei halua olla missään tekemissä, miksi sitten ottaa yhteyttä jonkin ajan kuluttua.
Nainen satuttaa tahallaan?
7
511
Vastaukset
- Jemina8
No minusta hän ei ole ihastunut suhun ja pitää sua kaverina, eli voi joskus kysellä kahville tai sitte peruuttaa jos tulee jotain menoa. Mikä tässä on se ongelma siis?
- ap
Hän ei peruuta tapaamista, hän vain jättää tulematta ja häntä ei saa kiinni. Vaikka hän olisi itse tahtonut nähdä.
- ap
ap kirjoitti:
Hän ei peruuta tapaamista, hän vain jättää tulematta ja häntä ei saa kiinni. Vaikka hän olisi itse tahtonut nähdä.
Ja en usko, että hän on ihastunut minuun. Omastakin ihastuksesta olen päässyt yli, että voisin olla kaveri. Mutta eipä taida tulla kaverinakaan olosta mitään.
- plääh...
Vähän niinku mun ex-kaveri. Likka teki kunnon ohareita ja pari kertaa annoin anteeksi. Sitten tuli se viiminen kerta ja pistin välit poikki kokonaan. Kyllä se perään laitteli textareita ja pyysi et sais taas olla mun kaveri "olen muuttunut" jne. peetä mut en taipunu. Eipä ole siitä enää kuulunut mitään.
- --
Tee itsekin samoin, kun hän pyytää sinua johonkin, ohari, ai niin oli muuta menoa.
Mistä ihmeestä suutuit. Jos hän lopettaa, anna mennä.- XIXIXI
Just näin, tee hänelle ohari oharin perään. Näin tyhmäkin nainen oppii tavoille.
- pöh!
Unohtaisin koko tyttelin. Eihän noin voi käyttäytyä. Jos muidenkin kavereiden kanssa noin tekee koko ajan niin mahtaisi olla kaverit vähissä kohta? Jos taas ei tee kenellekään muulle, niin eiköhän se kerro missä arvossa neiti sinua pitää. Jos nyt ei ihan älyttömän hauskaa seuraa ole ja jos sulla on muutakin elämää niin ei muuta ku potkut persauksille ihan kokonaan. Jos taas tarviit häntä tässä vaiheessa elämääsi johonkin niin jatka kaveruuttanne sen aikaa kun löytyy parempaa seuraa ja tekemistä ja dumppaa vasta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770