kaksi kuukautta eräästä nettipaikasta löysin kivan pojan ja aloin juttelemaa hänen kanssaan ja olemme facebook ystäviä juttelemme monta tuntia päivittäin hän on myös pyytänyt numeroni ja siis olen hieman ihastunut häneen mutta ongelmani on onko hän minuun koska hän antaa välillä ymmärtää sanoo kivoja asioita ja että haluaisi tulla luokseni käymään ja tuntuu olevan pikkuisen mustasukkainen miespuolisesta ystävästäni , mutta joskus tuntuu että hän heittää kaiken puoliläpällä ja on turhauttavaa miettiä tarkoittikohan hän nyt oikeasti vai ei hän on komea joten uskon hänellä olevan valinnan varaa mielinmäärin sitten toinen ongelma hän asuu minua 400kilometriä kauempana ...en näe sitä esteenä mutta hidasteena mutta siis auttakaa olenko kuvitellut kaiken hänen sanomansa koska haluan itse pääni sisällä vai nähdä asiat niin vai onko mahdollisuus että häntä voisi kiinnostaa :D en haluaisi häneltä ruveta asiaa tivaamaan koska en halua nolata itseäni täysin enkä laittaa häntä kiusalliseen tilaan mutta kaikki apu ja vinkit on kivoja ja vittuilut voi jättää ihan pois koska olen ihastunut
miehet mikä ihana päänvaiva
miksumiksumiksu
1
107
Vastaukset
- kysy pois!
Ei sun auta muu kuin kysyä. Et muuten saa ikinä tietää ellei tää poika sitten suoraan ilmaise kiinnostustaan. Ja mitä sä itteäsi siinä muka nolaat, jos kysyt miten asian laita on? Jos ei ole kiinnostunut niin sittenhän olet senkin selvittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564244SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1653650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä853111Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312477Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680