Mulla on pitkät, mutta suorat ripset. Tarvitsen siis sellasen ripsivärin, joka ei paakkuunnu, eli ei tarvi olla mitään pidentäviä palasia värin seassa. Olen valmis maksamaankin, kunhan vaan kunnon väri löytyy. Ärsyttää jo kun kaikki värit on paakkuja täynnä!!! Tietäiskö kukaan kunnon "sileetä" väriä, sellasta, mikä erottelee ripset nätisti toisistaan eikä liimaa niitä yhteen?
hyvä ripsiväri
10
5702
Vastaukset
- .elluska.
Itselläni on myös aika pitkät ja suorat
ripset ja käytän
Nivea Beaute Lash Revolution ripsiväriä.
Siinä on mielestäni hyvä harja joka erottelee ripset eikä liimaa ripsiä kiinni toisiinsa. - *ID*
Lorealin Lash Architectia. Erottelee nätisti ja pidentää jonkin verran. Vedenkestävänä toimii tosi hyvin, pitää ripset taivutettuina.
- Mimmi
toimii Estee Lauderin Illusionist.
- Sissi
Olen monta kertaa miettinyt ostavani vedenkestävän Illusionistin, joten mietin että minkälainen tuo harja sinusta oikein on. Omasta mielestäni se näyttää hieman huolestuttavalta, sillä se on mielestäni suhteellisen pörröisen näköinen (joka yleensä tarkoittaa sitä että se sottaa liikaa ja aiheuttaa klönttejä). Sanoit että olet ollut siihen tyytyväinen.. Miten olet ripsiväriäsi käyttänyt?
Kiitos vastauksistasi. :-) - Mimmi
Sissi kirjoitti:
Olen monta kertaa miettinyt ostavani vedenkestävän Illusionistin, joten mietin että minkälainen tuo harja sinusta oikein on. Omasta mielestäni se näyttää hieman huolestuttavalta, sillä se on mielestäni suhteellisen pörröisen näköinen (joka yleensä tarkoittaa sitä että se sottaa liikaa ja aiheuttaa klönttejä). Sanoit että olet ollut siihen tyytyväinen.. Miten olet ripsiväriäsi käyttänyt?
Kiitos vastauksistasi. :-)harjan päähän tosiaan tulee välillä klöntti väriä, mutta pyyhkäsen sitä vähän pois ja harjaan yksittäisillä vedoilla ensin ulkonurkan sitten siirryn sisänurkkaan, annan kuivahtaa ja laitan uuden kerroksen puolesta välistä ripsiä.
Väri pysyy ja lähtee normaalilla puhdistuksella pois.Minulla ei siis ole vedenkestävää ripsaria.
Kannattaa ostaa ripsari vaikka laivalta, jos ei sitten olekaan tyytyväinen.Itse kyllä olen ja ostan oman ripsarin laivalta.
- kokemus
kanebon 38 astetta, on hyvä!
Lähtee pois pesussa 37 asteisella vedellä, joten lähes vedenkestävä- kanebo
kanebon 38 on huippu! en suostu käyttämään muita ripsareita ja samaan päätökseen ovat tulleet kaikki tuttavani jotka ovat kaneboa kokeilleet!
- tyttö
kanebo kirjoitti:
kanebon 38 on huippu! en suostu käyttämään muita ripsareita ja samaan päätökseen ovat tulleet kaikki tuttavani jotka ovat kaneboa kokeilleet!
edellisiin kanebon 38 on paras mitä itse olen koskaan kokeillut. Hinta on vain jonkin verran kalliimpi kuin "tavallisilla" Maksaa noin.19 euroa mutta on kyllä hintansa veroinen.
- määää
Oon tykännyt Maybellinen Full n Softista, ei vedenkestävä. Saa myös vedenkestävänä, luulisin että on yhtä hyvä sekin. Myös Lancome Definicils (define, erotella) on hyvä mutta kalliimpi. Se kyllä sitten pidentääkin aika paljon ja pitää vähän varoa hämähäkinseitti-ripsiä :)
Erottelee nätisti ripset, säilyy avattunakin useita kk hyvänä, helppo poistaa. Inhoan ylikaiken kun ripset klimmppiintyy yhteen, tämä ei tee sitä juurikaan.
Kannattaa myös ottaa kunnon ripsikampa tm käyttöön. Itselläni on metallinen.
Olen kokeillut myös joitain Clinique, Nina Ricci ym ripsareita mutta kokeilemani olivat kaameita. Edullinen Full n Soft voittaa monen kalliin ripsarin mennen tullen. - myös
paras ripsari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913168Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729611Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959103Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207746Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486148Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153124En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911199Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84990