Hei!
Miten suhtaudutte jos joku kehuu sinua?
Jos on lahjakas ihminen ja häntä kehutaan, niin miten kehut pitäisi vastaan ottaa.
Usein vastaus on "nääh, oli tuuria pelissä" tai "no jaa, enhän minä oikeasti mitään osaa". Mutta jos vastaa että "kiitos, mielestäni onnistuin hyvin", niin tuomitaan leuhkasi ylimieliseksi paskiaiseksi.
Mikä on siis oikea tapa ottaa vastaan kehuja?
LAHJAKKUUS JA KEHUT
5
93
Vastaukset
- Iaskin..väärin
Jaana on hyvä laiskottelemaan :-)
Riippuu kehuista ja kehujasta. Toisista näkee, että ne nuolee vaan persettä, ovat siis aina sellaisia lips läps heti kun saa aihetta lipoa. Mut sitten kun hyvä palaute tulee ihan aiheesta ja asialliselta taholta, niin kyllähän se osaa lämmittää.
Lähinnä se, että oma panos on todella toiminut ja auttanut jotakuta. Hyvä mieli tulee siitä, että työpanos ei ole mennyt ns. hukkaan ja harakoille.- ...
Jos kehuille on syy, Niin tyynesti.
Mutta. Ikävä kyllä on sellaisiakin jotka kehuvat aiheetta ja .. no parempi etten sano mitään. - MrKaIIuppi
Olen otettu!
Vastaan tyynesti: Olen otettu! Miten suhtaudutte jos joku kehuu sinua?
- Jos olen nähnyt vaivaa jonkun asian eteen, tehnyt hartiavoimin töitä ja siitä annetaan positiiviista palautetta, niin otan sen tietysti kiitollisena vastaan.
Ei sellainen ole leuhkaa, vaan oman työn arvostamista.
Koskaan ei pitäisi vähätellä omaa, kovalla vaivalla aikaan saatua tulosta.
Mikä on siis oikea tapa ottaa vastaan kehuja?
- Sanoa kohteliaasti: Kiitos!, jos tilanne on aito ja kehuminen ansaittua.
Turhasta kehumisesa ja mielistelystä tulee vaivautunut olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305