Mikä pettäjää loukkaisi eniten?

vihatar

Mies jäi kiinni puolen vuoden suhteesta. Sanoo sen olevan ohi. Haluaa kuitenkin muuttaa itsekseen asumaan ja miettimään tunteitaan minua kohtaan. Uskoo voivansa palata kotiin jos siltä tuntuu. Itse en tähän osaa sanoa nyt juuta enkä jaata. Toisaalta rakastan vielä kovasti ja olen pitänyt elämääni hyvänä. Toisaalta eihän tuollaista kuulu saada anteeksi..

Nyt olen viikon verran vuoroin itkenyt ja vuoroin ollut ilkeä ja vihainen, juuri niin kuin tunteenikin ovat heitelleet. Enempää yllätyksenä tämä ei olisi voinut tulla.

Millainen käytös minulta loukkaisi miestä nyt pahiten? Millainen käytös saisi hänet olemaan vielä enemmän pahoillaan?

13

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman kokenut

Mene vieraisiin ja heti!

Olen tosissani ja puhun kokemuksesta. Kun vaimoni petti, eikä suostunut edes puhumaan asiasta, niin tein saman. Jopa alkoi aiheesta "pettäminen ja sen seuraukset" keskustelu kiinnostaa. Emme ole eronneet. vielä.

• ÄläAinakaan"Kosta"

Jatka elämääsi ilman pettäjää. :)

• Er

Tee näin: Mene sen naisen luokse ja pane hänen miestään. Toimii :)

• herranpieksut

Näytä tämä tekstisi, niin mies on tasan varmasti pahoillaan siitä että koskaan aloittikaan kanssasi. Päätöksentekokin helpottuu huomattavasti.
      Tätä vielä jotkut kutsuvat rakkaudeksi...

• vihatar

En siis tarkoittanut mitään kostoa, todellakaan. Sille linjalle en lähde ollenkaan.
      Kiukunpurkaukset, itkukohtaukset, vai tyyni rauhallisuus oli lähinnä omat vaihtoehtoni..

Itsekkään en tiedä onko miehellä mitään asiaa kotiin, jos sellaiseen päätökseen tulee. Kyllä tässä miehen arvostus ja luottamus meni ihan täysin.

• kaikkijärjestyy

Ole välinpäitämätön, älä kosta samalla mitalla. Hymyile ja jatka elämääsi ja ole onnellinen. Ajan saatossa saat ihmisen joka arvostaa sinua monella tapaa.

• totuus on toinen

Pettämisestä tehdään liian suuri numero, ei se tavara siitä kulu. Itselläni on monta ukkomiestä jotka käyvät hakemassa "lohtua" luotani kun oma muija on pihi. Eikä hommassa ole mitään tunteitä mukana. Miksi vouhottaa joutavasta asiasta?

• Ettäkö ihan totuus?

Tavaraa vaihdetaan ja ostetaan rahalla, mutta uskollisuus ja luottamus pitääkin ansaita ihan muilla avuilla. Mutta tietty jos ymmärtää vaan sitä tavaraa, niin ei tajua muuta olevankaan ja pitääkin sitä joutavana.

• vihatar

No ei kulu ei. Mutta minä arvostin parisuhteessani enemmän luottamusta ja rehellisyyttä..

• Lululululu

Mies, joka puolen vuoden suhteen jälkeen luulee sun vielä nielevän tilapäisen asumuseron, ei alun alkaenkaan ota sun suuttumusta kovin vakavasti. Toi on niin paksua, että en löydä sanoja. Hän siis todella kuvittelee, että sulle riittää hänen hyväntahtoisuutensa ja sääli, jos hän suuressa anteliaisuudessaan päättää palata? Oletteko käyneet läpi edes tota toista suhdetta? Kumpi sen lopetti, mies vai rakastajatar? Haikaileeko ukko vielä rakastajattaren perään ja onko sun luota pois muuttaminen tapa todistaa tai lepytellä rakastajattarelle, että hän voisi jättää sut, jos se toinen vain ottais hänet takaisin?

Et voi rakastaa häntä enemmän kuin itseäsi. Älä ota mieheen yhteyttä vaan mieti nyt, minkälaisen suhteen haluat. Sulje pois se, että tää on mies, jota rakastat. Tosi asiassa voit varmasti rakastaa muitakin ja valinta tapahtuukin siinä, millaisen suhteen haluat. Miltä nyt vaikka kuulostaisi suhde, jossa ollaan uskollisia ja kunnioittavia toista kohtaan?

• 1921

Onhan noita luusereita jotka ns. miettivät puoli vuotta ja sitten muuttavat takaisin yhteen ja pettäminen jatkuu. Ei osata elää omaa elämää eikä kunnioiteta itseä. Kuvitellaanko tosiaan että mies muuttuu harkinta-ajan aikana?

• ..Kimi..

Siinä olet oikeassa, että ei tällaista asiaa voi antaa anteeksi. Sun tulee tajuta, että kerran pettäjä on aina pettäjä, sama asia kuin lyömisessä, aina seuraavalla kerralla helpompaa ja vaikka kuinka vannoisi, että ei koskaan enää niin näin vaan käy. Se pettäminen/lyöminen on niin perustavanlaatunen piirre ihmisessä, että ei se lähde pois sanomalla. Kumpaakaan ei myöskään SAA antaa anteeksi, näin myös estät miehen tulevia pettämisiä muita naisia kohtaan.

• Uusi näkökanta

"Kumpaakaan ei myöskään SAA antaa anteeksi, näin myös estät miehen tulevia pettämisiä muita naisia kohtaan."

Tämä oli erittäin hyvä pointti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe