Kysymys pettäville miehille

rakastunut kakkonen

Yksinkertaisesti, onko olemassa mitään keinoa tietää onko mies tosissaan, kun sanoo kakkoselle rakastavansa tätä koko sydämmestään, ja eron vaimosta olevan vain ajan kysymys. Mistä tietää, puhuuko mies noin vain että saa kakkosen pysymään kuvioissa?

Jos mies itse ehdottaa kakkoselle aikarajan asettamista, esimerkiksi että viimeistään kesän jälkeen eroaa, tai sitten suhde (kakkoseen) loppuu, onko tämä merkki, että mies on tosissaan?

Vai onko parempi vain olla uskomatta mitään mitä mies sanoo, ja yrittää päästä eroon suhteesta? Vaikka tuntuu että kuulutaan yhteen.

56

769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petetty osapuoli

Kakkosena on ikävä olla. Kokemusta löytyy kun vaimo piti sivusuhdetta.

On aivan turha uskoa mitä mies puhuu, voi puhua aivan läpiä päähänsä, varsinkin jos et tiedä faktoja missä hän asuu perheensä kanssa jne. Kaikki hänen antamansa tiedot voivat olla tuulesta temmattuja.

• sinun valinta

Tuo on täysin sinun oma valinta, siis lopulta. Jos haluat elää hetkessä ja päivän kerrallaan älä vaadi miestä tekemään päätöstä. Nauttikaa toisistanne ja onnen tunteesta. Asioilla on tapana järjestyä ajan kanssa . Mutta jos haluat heti varmuuden aseta aikaraja miehelle. Ei tietenkään mitään tyyliin huomenna mutta selvä päivä johon mennessä asiat on oltava selvillä jos hän sinut haluaa.
      Muista pitää narut käsissäsi, älä anna hänen pompottaa.

• Tavallisin tosiasia

Vaimo uhannut jättää kesän jälkeen. Niin kai se yleensä mitä mies lupailee.

• Näin!

Mies pettää ja valehtelee vaimolleen niin miksi ei myös kakkoselle?

• Hohhoijaaa

Ja siellä taas joku naivi kakkonen haluaa petturin itselleen. Eikös hälytyskellot soi? Voi hyvin olla, että mies onkin tällä hetkellä tosissaan ja aikoo tosiaan erota vaimostaan sinun takiasi. Kenties saat mitä haluat. Mutta haluatko sitä oikeasti? Kun rakastumisen huuma muutaman vuoden jälkeen alkaa hiipumaan, niin sinä voitkin olla se seuraava petettävä. Miksi kerjäät verta nenästäsi? Ai niin tietysti. Olet kauhean rakastunut ja teidän rakkautenne on tietysti ikuisuuksia kestävää ja sinuahan mies ei tietenkään koskaan pettäisi, jne. (Syvä haukotus).

• ei tiedä jos ei koe
        Hohhoijaaa kirjoitti:

Ja siellä taas joku naivi kakkonen haluaa petturin itselleen. Eikös hälytyskellot soi? Voi hyvin olla, että mies onkin tällä hetkellä tosissaan ja aikoo tosiaan erota vaimostaan sinun takiasi. Kenties saat mitä haluat. Mutta haluatko sitä oikeasti? Kun rakastumisen huuma muutaman vuoden jälkeen alkaa hiipumaan, niin sinä voitkin olla se seuraava petettävä. Miksi kerjäät verta nenästäsi? Ai niin tietysti. Olet kauhean rakastunut ja teidän rakkautenne on tietysti ikuisuuksia kestävää ja sinuahan mies ei tietenkään koskaan pettäisi, jne. (Syvä haukotus).

Minä olen ykkönen, kakkosena aloin tämän suhteen. Avioliitto kestänyt jo liki 30 v. Aivan tavallinen liitto tästä on tullut, kiintymys jatkuu vaikka huuma loppuukin.
        Onko mies minua pettänyt, en ole miettinyt vaan elänyt elämää eteenpäin .
        niin että ei kai se mies aluksi niin tosissaan ollut, todeksi se kuitenkin muuttui kun emme ilman toisiamme osanneet elää.

• curiouscat

Kolme jälkimmäistä vastausta aivan turhia. Tässä ei nyt kysytty mitään moraalisaarnoja jotka kaikki kyllä itsekin tietävät. Vastauksia niiltä miehiltä (jotka pettävät) nyt kiitos. En ole ap mutta kysymys kiinnostaa minuakin sillä minua liehittelee kovasti varattu mies ja kiinnostus on molemminpuolista vaikkakaan en ole vielä päättänyt otanko riskin lähteä juttuun kun mies kertoo olevansa pystyyn kuolleessa liitossa josta etsii "tietä ulos". Haluaisin tietää että mistä tiedän puhuuko hän läpiä päähänsä. Intuitio ja kokemus kertoavat ettei ole ns "petturi-pelaaja-kusettaja" tyyppiä .. mutta silti..Olisi kiva kuulla mitä miesten päässä liikkuu.

• Voi jessus

Just juu. Eli käyttää sinua keinona päästä ulos pystyynkuolleesta liitostaan?? Jos olisi rehti kaveri, hoitaisi homman vähän ryhdikkäämmällä tavalla. Kannattaisi ehkä soittaa miehen vaimolle ja vähän kysellä, tietääkö vaimokin että liitto on pystyynkuollut.

• curiouscat
        Voi jessus kirjoitti:

Just juu. Eli käyttää sinua keinona päästä ulos pystyynkuolleesta liitostaan?? Jos olisi rehti kaveri, hoitaisi homman vähän ryhdikkäämmällä tavalla. Kannattaisi ehkä soittaa miehen vaimolle ja vähän kysellä, tietääkö vaimokin että liitto on pystyynkuollut.

blaa blaa blaa

• pitääkö olla hölmö?

No niimpä tietenkin. Liitto pystyyn kuollut ja sä uskot, että on ekaa kertaa asialla. Aivan varmasti on tehnyt tuon ennenkin. Puhunut naisen pyörryksiin. Kysyhän mieheltä, onko heillä vaimon kanssa seksiä. Aivan varmasti sanoo ettei ole, vaikka panisivat joka päivä.

Hänet kun sänkyyn muutaman kerran päästät, niin se oli siinä. Mies jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja. Toisin sanoen uusia kakkosia. Eikö susta olisi fiksua odottaa, että mies eroaa? Jos hän sen jälkeen sut haluaa, niin sitten voit vasta luottaa.

• curiouscat
        pitääkö olla hölmö? kirjoitti:

No niimpä tietenkin. Liitto pystyyn kuollut ja sä uskot, että on ekaa kertaa asialla. Aivan varmasti on tehnyt tuon ennenkin. Puhunut naisen pyörryksiin. Kysyhän mieheltä, onko heillä vaimon kanssa seksiä. Aivan varmasti sanoo ettei ole, vaikka panisivat joka päivä.

Hänet kun sänkyyn muutaman kerran päästät, niin se oli siinä. Mies jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja. Toisin sanoen uusia kakkosia. Eikö susta olisi fiksua odottaa, että mies eroaa? Jos hän sen jälkeen sut haluaa, niin sitten voit vasta luottaa.

Edelleen blaa. En ole tehnyt mitään päätöstä, tajuan nämä asiat kyllä itsekin ilman tätä turhaa lätinää. Ja kiinnostaa ainostaan miesten vastaukset joilla on asiasta kokemusta.

• cat woman
        curiouscat kirjoitti:

Edelleen blaa. En ole tehnyt mitään päätöstä, tajuan nämä asiat kyllä itsekin ilman tätä turhaa lätinää. Ja kiinnostaa ainostaan miesten vastaukset joilla on asiasta kokemusta.

Harvoin täällä miehet vastaavat mutta sitäkin useammin nuo katkerat ruikuttujat joiden mies on lähtenyt kakkosen matkaan. He tuomitsevat kaikki parisuhteet. Just just ihan kaikki. Ovat kateudesta keltaisia.

• curiouscat
        cat woman kirjoitti:

Harvoin täällä miehet vastaavat mutta sitäkin useammin nuo katkerat ruikuttujat joiden mies on lähtenyt kakkosen matkaan. He tuomitsevat kaikki parisuhteet. Just just ihan kaikki. Ovat kateudesta keltaisia.

niinpä. en väitä että pettäminen olisi oikein mutta joskus miehet oikeasti haluavat muuttaa elämäänsä ja erota, joskus kakkossuhde antaa tähän kimmokkeen. Onhan se nähty monta kertaa. Olisi vaan kiva tietää milloin asia on näin milloin ei.. mutta ei kai siihen taida oikein vastausta edes olla muuta kun ottaa riski ja kokeilla. ja kantaa sitten oma vastuu siitä jos ei onnistu. hmm.

• pitääkö olla hölmö?
        curiouscat kirjoitti:

niinpä. en väitä että pettäminen olisi oikein mutta joskus miehet oikeasti haluavat muuttaa elämäänsä ja erota, joskus kakkossuhde antaa tähän kimmokkeen. Onhan se nähty monta kertaa. Olisi vaan kiva tietää milloin asia on näin milloin ei.. mutta ei kai siihen taida oikein vastausta edes olla muuta kun ottaa riski ja kokeilla. ja kantaa sitten oma vastuu siitä jos ei onnistu. hmm.

Mä kyllä kirjoitin ihan kakkosen roolissa. Halusin varoittaa sua liikaa luottamasta. Toki miehiäkin on erilaisia. Mulle sattui tuollainen varottava kerran. En todellakaan ollut ainoa, jolle lupasi kuunkin taivaalta. Lähipiirissä monta surullista esimerkkiä.

Nykyisen kanssa nautitaan vaan yhteisistä hetkistä ilman mitään vakavampaa. Sopii mulle hyvin.

• Lakonius

Sanat ovat halpoja.. Teot ratkaisevat
      eli jos kaikki on vain puhetta, ei sulla ole mitään syytä luottaa - halukas mies puhuu sut pyörryksiin niin että melkein itsekin uskoo juttunsa :D

• ihanaa aikaa

Kyllä minä ainakin uskon,luotan vaistooni saan hellyyttä niin paljon, rakastelu kanssa niin ihanaa ja sen jälkeinen aika se ihana lämpö ja hellyys mikä miehestä huojuu ihan sanoin kuvaamaton.
      Muutenkin vietämme aikaa emmekä aina edes rakastele hellyyskin riittää. kyllä vaistosi sanoo mihin luotat ja mihin et.
      Eikä rakastaa sanaa tarvitse niin sanoa, teot kaiken ratkaisee.
      Minulle riittää minun rakas :)

• eräs vain

Onko tämä sama mies joja hyrisee niin kuin hullu? Ihan vähän vain niin, että ennakkoaavistus huolestuttaa.

• aurinkoinenkukkanen

Mä luotan siihen, että sen vaan tuntee ja tietää, jos on itsellä yhtään herkkyyttä. Mä erosin omasta miehestäni puolitoista vuotta sitten ukkomiehen vuoksi, jonka kanssa rakastuimme syvästi. Hän puhui paljon siitä, miten omassa liitossa asiat eivät olleet hyvin, miten hän ei ollut onnellinen eikä oma itsensä, ja tajusi sen kunnolla vasta mun kanssa. Sai epämääräisille tunteilleen ikään kuin nimen.

Meidän on ollut alusta asti äärettömän hyvä ja helppo olla yhdessä, olemme henkisesti täysin samalla aaltopituudella vaikka ikäeroakin on reilut kymmenen vuotta. Rakastelu on taivaallista ja olemme vallan tehneet yhdessä kaikkea arkistakin, ja tavanneet myös julkisesti, joten en ole ollut varsinainen salasuhde.

Monet sanoivat, että mies vain pelaa kanssani, kun kuukausia kului eikä mitään tapahtunut ja minulle mies sanoi, että tämä ei ole hänelle helppo päätös vaikka tietääkin, ettei liitto muutu enää häntä tyydyttäväksi. Lapset, vaikka kohta aikuiset, ovat vaan niin isossa osassa. Jotenkin jaksoin koko ajan uskoa ja luottaa, vaikka se välillä olikin vaikeaa. Nyt mies soitti minulle lomamatkaltaan, että on sanonut vaimolleen haluavansa erota. Ja aloittaa yhteisen tulevaisuuden minun kanssani.

Ei kannata aina uskoa yleistyksiin vaikka niissä varmasti jokin kaava onkin olemassa, vaan kuunnella omaa sydäntään. NIin minäkin aina ajattelin, että jos jossain vaiheessa tämä kaikki käy ylitsepääsemättömän raastavaksi, niin sitten lähden (vaikka helskutin vaikeeta se olisi ollut!), mutta vaikka monet haasteet on vastaan otettu, niin loppujen lopuksi jaksoimme yhdessä niiden läpi. Huolimatta siitä, ettemme olleet "virallisesti" yhdessä, niin yhdessä kuitenkin olimme ja kun toisen usko horjui niin toinen kantoi. Ehkä mä tunsin jo aika varhain, että tämä on jotain, mistä todella kannattaa ja haluan pitää kiinni, sillä minusta ei oikeastaan koskaan tuntunut, että olisin "toinen nainen". Tunsin olevani nainen, jota se mies rakastaa ja että yhdessä meidän on hyvä olla.

• haysturjs

haha no nytpä haluan kuulla mitä nämä myrkyn nielleet tähän sanovat. jotka aina sanovat että ei onnistu ei ikinä. Voitko postata tämän ihan omaksi topiciksi ?

Tai no ettehän te nyt vielä ole onnistuneet ..mutta kuitenkin :)

• näinhän se on
        haysturjs kirjoitti:

haha no nytpä haluan kuulla mitä nämä myrkyn nielleet tähän sanovat. jotka aina sanovat että ei onnistu ei ikinä. Voitko postata tämän ihan omaksi topiciksi ?

Tai no ettehän te nyt vielä ole onnistuneet ..mutta kuitenkin :)

No vaikka sillai, että siinäpä mies hyppäsi valmiista huushollista toiseen valmiseen. Näkis joskus miehen, joka olisi ensin omillaan ja siitä siirtyisi uuteen suhteeseen. Mutta kun ei: passari olla pitää aina kotona - siinä entisessä ja siinä uudessa. Pääasia, että huolto pelaa: keittiössä ja kamarissa. Näin toimii luomakunnan kruunu.

• aurinkoinenkukkanen
        näinhän se on kirjoitti:

No vaikka sillai, että siinäpä mies hyppäsi valmiista huushollista toiseen valmiseen. Näkis joskus miehen, joka olisi ensin omillaan ja siitä siirtyisi uuteen suhteeseen. Mutta kun ei: passari olla pitää aina kotona - siinä entisessä ja siinä uudessa. Pääasia, että huolto pelaa: keittiössä ja kamarissa. Näin toimii luomakunnan kruunu.

Emme me todellakaan suunnittele heti yhteenmuuttoa tms. vaan mies muuttaa kyllä ensin omilleen. Toki varmasti vietämme päiviä ja öitä yhdessä hänen asunnollaan, kuten seurustelevat parit tekevät, mutta ei hän minun ja lasteni luokse ole suinkaan heti muuttamassa.

Se on totta, että hän ei eronnut ennen kuin tapasi minut, mutta se on elämää. Pitäisikö onnellinen ja hyvältä tuntuva ihmissuhde ja rakkaus heittää pois vain sen vuoksi, että "ensin pitäisi olla hetki yksin"?!

• kohtalotoveri

Kiitos tästä! Olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa nyt jo puolitoista vuotta ja usko toiseen horjuu väkisinkin välillä. En millään jaksaisi odottaa, mutta luotan toisen kykyyn hoitaa asiat oikein ja ajallaan.
        Peluriksi en tätä miestä voisi kuvitella, koska suhteemme on niin tiivis. Elämme myös ihan tavallista arkea yhdessä, teemme ja jaamme kaikki asiat yhdessä.
        Vaikeaa on, mutta kannattelemme toisiamme, vuorotellen kuten sanoit.
        Onnea Teille!!!

• Vedätystä vaan
        kohtalotoveri kirjoitti:

Kiitos tästä! Olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa nyt jo puolitoista vuotta ja usko toiseen horjuu väkisinkin välillä. En millään jaksaisi odottaa, mutta luotan toisen kykyyn hoitaa asiat oikein ja ajallaan.
        Peluriksi en tätä miestä voisi kuvitella, koska suhteemme on niin tiivis. Elämme myös ihan tavallista arkea yhdessä, teemme ja jaamme kaikki asiat yhdessä.
        Vaikeaa on, mutta kannattelemme toisiamme, vuorotellen kuten sanoit.
        Onnea Teille!!!

No huhhuh! Jos mies ei saa eroa aikaan puolessatoista vuodessa, niin tuskin saa koskaan. Ja mitenköhän voit muka elää tavallista arkea miehen kanssa, jos mies asuu yhdessä vaimonsa kanssa. Ja jos yhdessä viettämänne aika alkaa oikeasti maistumaan arjelta, niin mies lopettaa varmasti suhteen. Hän on luultavasti arjesta pakenija, kuten moni muukin pettäjä. Sua vaan vedätetään siihen asti kunnes itse vihellät pelin poikki. Surullista.

• kohtalotaveri
        Vedätystä vaan kirjoitti:

No huhhuh! Jos mies ei saa eroa aikaan puolessatoista vuodessa, niin tuskin saa koskaan. Ja mitenköhän voit muka elää tavallista arkea miehen kanssa, jos mies asuu yhdessä vaimonsa kanssa. Ja jos yhdessä viettämänne aika alkaa oikeasti maistumaan arjelta, niin mies lopettaa varmasti suhteen. Hän on luultavasti arjesta pakenija, kuten moni muukin pettäjä. Sua vaan vedätetään siihen asti kunnes itse vihellät pelin poikki. Surullista.

No aika näyttää kuinka käy. Ehkä vedätetäänkin, mutta sittempä kärsin, jos niin käy.
        Aika yksipuolisesti nähdään tällaiset salasuhteet ja helposti yleistetään tilanteet.
        Kyllä arkeakin voi elää yhdessä, jos esim. toisen työ mahdollistaa oleskelun toisella paikkakunnalla.
        Surullistakin se on, myönnetään, mutta enää ei voi perääntyä, vaan homma on katsottava (katkeraan?) loppuun saakka.

• Vedätystä vaan
        kohtalotaveri kirjoitti:

No aika näyttää kuinka käy. Ehkä vedätetäänkin, mutta sittempä kärsin, jos niin käy.
        Aika yksipuolisesti nähdään tällaiset salasuhteet ja helposti yleistetään tilanteet.
        Kyllä arkeakin voi elää yhdessä, jos esim. toisen työ mahdollistaa oleskelun toisella paikkakunnalla.
        Surullistakin se on, myönnetään, mutta enää ei voi perääntyä, vaan homma on katsottava (katkeraan?) loppuun saakka.

Olen ollut tilanteessasi muutama vuosi sitten, joten nyt jälkikäteen osaa katsoa tilannetta ilman ruusunpunaisia laseja. Suuri rakkaustarina olikin suuri vedatys ja huijaus. Olimmepa mekin niin rakastuneita ja yhteistä tulevaisuutta suunniteltiin. Mies jopa muutti pois vaimonsa ja lastensa luota vuokrakämppään. En tiedä mitä veruketta käytti, mutta minun olemassa olosta ei kuitenkaan kertonut.

Tyhmänä uskoin ja luotin. Vedätys päättyi siihen, kun mies sitten viimein tosipaikan tullen veti lapsi kortin esiin. Ei voi erota lasten takia. Perheen yhteisestä kodista pystyi muuttamaan pois, mutta ei eroamaan. Ero siitä tuli. Mies jäi vuokrakämppään asumaan ja kuulin myöhemmin, että sille oli ilmaantunut uusi kakkonen.

Katkera loppu siis tuli. "Suuret tunteet" paljastuivat kuplaksi. Jälkikäteen sitä ihmetteli itseään, että oli moista vedätystä uskonut. Ei pitäisi luottaa mieheen joka pettää vaimoaa ja valehtelee perheelleen. Ei ainakaan yllättyä, jos hän pettää sinutkin. Suututtaa ja hävettää, että tuli sotkeuduttua tuollaiseen juttuun.

• älä kulje onnesi ohi

Moni suhde on alkanut pettämällä, ainakin minun ystäväpiirissä monia sellaisia pariskuntia. Ovat nyt todella onnellisia yhdessä.
      Monet vaimot hanaavat vastaan eroa kun pelkäävät yksin jäämistä, ja kyllähän ne ex vaimotkin uuden rakkauden aina löytää, kun erosta selviävät, ja kova paikka se miehellekin ei aina niin helppo ratkaisu. Mutta kun se rakkaus kävelee vastaan mitä sille voit,et mitään,,näin se vaan menee :)

• lovelovelove

Juuri näin. Onnea ja rakkautta

• positiivistä ajttelu

Suku täynnä eronneita salarakkauden vuoksi! Ja onnellisia valitsemalleen tiellä.
      Toivottavasti kaikki menee Teillä hyvin.

• pilvipäivä

Täällä tätä rakkauslätinää riittää. Toisaalla vaimo puree hammasta yhteen ja yrittää jaksaa. Toinen on järkyttyneenä terapeutin sohvalla ja kolmas vetää nappia aamuin ja illoin. Päälle hymyillä ystävällisesti ja huomioidaan kaikkia rakkaita. Poika vetää perseet ja itkee ystäville kertomatta mikä painaa. Tyttö halveksii. On vaikea ymmärtää tämän miehen kaksi puolta elämän puolta.

• pilvipäivä

Rakastajatar odottaa sydän karrella milloin mies uskaltaisi viiltää riittävän syvältä, jotta perhe irtoaisi. Sitten on todellinen rakkaus todistettu.

• aikeowk
        pilvipäivä kirjoitti:

Rakastajatar odottaa sydän karrella milloin mies uskaltaisi viiltää riittävän syvältä, jotta perhe irtoaisi. Sitten on todellinen rakkaus todistettu.

Jokainen tietenkin tekee omat ratkaisunsa. Jos joku haluaa petturin ehdoin tahdoin itselleen, niin siitä vaan. Se vain kummastuttaa, että kun nämä kakkoset sitten itse vuorostaan tulevat petetyksi, niin sitten ollaan niin verisesti loukkaantuneita ja sätitään miestä, että se paska petti muakin ja ei olisi pitänyt uskoa sitä, jne. Minusta loukkaantumiseen ei ole mitään aihetta, koska on itse tietoisesti miehen valinnut ja tuntenut miehen taustan. Silloin kannattaa varautua pahimpaan. Mutta sitähän ykköistyneet kakkoset eivät koskaan tee, vaan elävät romanttisissa pilvilinnoissa uskoen, että minua kohtaan mies on kyllä erilainen. Ja usein onkin jonkin aikaa, mutta myöhemmin tulevaisuudessa voi tulla ikäviä yllätyksiä. Nyt joku tietysti sanoo, että voihan mies muuttua, kun löytää tosirakkauden. Niinpä, mutta oletko varma että sinä sittenkään olet se tosirakkaus? Ehkä se onkin joku kolmas nainen myöhemmin tulevaisuudessa?

• vaimoke

Varmaan kakkonen saa samalla tavalla varmuuden kuin se vaimokin. Sanoja on helppo heitellä, samoin lupauksia. Onko niillä katetta, selviää valitettavasti usein paljon myöhemmin. Joku jo sanoi, teot ratkaiseva. Ja vanha sanonta kuuluu "rakkaus on tekoja".

Hirveästi en pettäjän sanoihin luottaisi, on kyse sitten vaimosta tai kakkosesta. Tiettyyn pisteeseen asti voi päättää luottaa, mutta jos viikko, tai jopa kuukausi tolkulla jotain asiaa kiertää ja keksii "syita", luotto menisi. Ymmärrän, että joskus ei voi pitää lupaustaan tai sanojaan, esteitä tulee mihin tahansa, mutta toistuvuus....

• Markkix

Itse rakastan vaimoani yli kaiken. Kakkosen kanssa tunteet on leikkiä. Siihen kuuluu puhuminen todellisesta rakkaudesta ja yhteenkuuluvuudesta. Yksikään kakkoseni ei koskaan todellisuudessa vedä vertoja vaimolleni, vaikka joskus kuuluu vähän jutella "viilentyneistä" väleistä ja "velvollisuus-liitosta"... Sehän kuuluu siihen leikkiin: kakkonen saa hetken kuvitella olevansa todella tärkeä...

Läheisyys ja rakastelu... Just. Käy vaihtelusta ja on imartelevaa kun kakkonen on niin tosissaan... valmiina todistamaan olevansa niin paljon parempi kuin vaimo...

Lapseni ja vaimoni on minulle maailman tärkeimmät, sanokaa kuka mitä tahansa. Kakkoset ovat isojen poikien leluja.

• rtås'hrsokbg

Ja katin paskat, mitä lätinää!
        Vaimosikaan ei ole sinulle todellisuudessa minkään arvoinen - vai onko teillä ns avoin suhde ja olet saanut vaimon luvan vedättää mahdollisimman montaa kakkosta? Jos näin, niin sitten ei mitään...
        Mutta muussa eli ns tavallisessa tapauksessa olet yksi niistä lukuisista kus'päistä, jotka pettävät sekä itseään että vaimojaan vakuuttelemalla itselleen, että muut naiset ovat vain panoja ilman tunteita...
        Jos olet niin fiksu mies kuin mitä kuvittelet olevasi, luulisi sinun vierasta torttua saavan ilman p-askan jauhamistakin..? Toisilta se onnistuu näes niinkin, että ilmoittavat heti alkuunsa, että vaimostani en eroa ja etsin vain seksiseuraa... Ilmeisesti et torttua saa muuta kuin säälistä puutteessa elävää miespoloa kohtaan...

• 12345678890

Haluaisin tietää minkälainen mies olet oikeasti. Mitä ajattelet ja tunnet. Mitä teet työksesi.

Olet ottanut itsellesi oikeuden pitää kakkoslelua. Mitä siihen sanoisi vaimosi, vai oletko niin varma että hän antaa anteeksi. Koska olet niin upea aviomies ja lasten isä?

Hyväksytkö saman myös vaimollesi? Hänelläkin voisi olla kakkoslelu, vähän vaihtelua. Hänkin ehkä ansaitsee sellaisen mielestään.

Mitkä ovat elämän arvonne, mikä on elämässä tärkeintä?

• 1212

Ja tämän kirjoitti joku vaimo tittelin omaava, ei ole miehen kirjoittama kirjoitus.

• Oikea mies

Ja v**** toi ed teksti ole miehen kynästä tullut

• älävaanmuaalavongata

Aika säälittävä, ette saa seksiä muuten kuin valehtelemalla. Etkö uskalla suoraan sanoa vieraalle naiselle, että haluat vain seksiä ja jännitystä elämääsi? Huonosta liitosta ruikuttavat ukkomiehet on ihan oikeasti ällöttäviä. Sähän haet säälip****a!

Ukkomiehissä on näköjään eroja. Jotkut on rohkeita ja kertovat suoraan missä mennään. Musta silloin on kyse reilusta pelistä, molemmat tietäää suhteen realiteetit. Kun sellaiset suhteet päättyy, molemmille jää hyvä mieli. Sun kakkosesi arvatenkin vihaavat sua loppuikänsä. Onko mukavaa olla mies, jota ei arvosta kukaan?

• eikenenkäänvaimo

Vittu mikä sekopää.Puhuu läpiä päähänsä...ei mitään häpyä kusipäällä::)))Sinulle mark kukalie...

• transparent yes yes

Markkix ei oikein vakuuta meitä lukijoita, oisko sulla kuiteskin eri värkit siellä hameen alla kuin annat tuossa kirjoituksessa ymmärtää ;))

• Justus 2

Hullaantumista kivaa leikkiä jonka en toivokaan arjeksi muuttuvan.
      Roolipeliä, en minä jaksaisi olla herra hurmaava 24h/7pv. joskus täytyy saada röhnöttää soffalla pieremässä.
      Puseja ja haleja viesti on ihan kiva salamiten lähettää ja jatkaa perheen arkea.
      Salasuhteet loppuu kyllä ja tiedänhän minäkin ettei paskan jauhannalle mitään voi rakentaa.
      Tulee vaan jotenkin siistimpi fiilis kun vähän lempeekin sotketaan ihan silkkaan kiimaan.
      Ja onhan se hienoa olla jonkun palavien tunteitten kohde.

• mies

Sanot mitä tahansa niin on heti akkalauma kiljumassa päälle. Ensin kysytään, sitten ei kelpaa.

Rehellisesti. Tuli sanottua toiselle naiselleni ehkä hieman liian herkästi liian isoja asioita. Jotenkin sitä kuvitteli toisen peesavan ja ymmärtävän tilanteen. Tietynlaista peliähän se oli. Hävettääkö nyt jälkikäteen? Kyllä.

• eikenenkäänvaimo

Taas kerran nähdään sinisilmäisten leväperäisten hutsukakkosten tyhmyys eli älykkyyden puuttuminen ja oma ajattelu::)))Voi hyvää päivää...

• voi vitsi sentään

no ihan samalla lailla uskovat myös hutsuykköset muka uskollisen miehensä juttuja. Ihan samalla lailla valehtelevat molemmissa päissä ja joo pysyvät mutta mitä sitten?? Aina on joku kakkonen kehissä. Okei noita tollasia kuspää miehiä näköjään on mutta ei tarkoita että kaikki olisivat. Jotkut ei oikeasti rakasta vaimoaan enää. Ei voi yleistää. Mutta mielestäni silti ylläolevat miehet voi hirttää palleista.Oksettaa. P.S en ole kakkonen enkä ykkönen

• SANO NÄIN SILLE

Voi se olla tosissaan mutta sun ei kannattaisi sitä ottaa tosissasi. Nimittäin sun pitäisi sanoa että kun olet eronnut niin elät ainakin vuoden yksin ilman ketään naista ja käyt erosi lävitse jotta ymmärrät sen omankin osuutesi siihen miksi homma meni vaimon kanssa käteen. Älä tuo niitä omia paskojasi enään tähän meidän suhteeseen että meille ei käy samoin ja että osaat olla myös vertaamatta mua sun exvaimoosi. En ole lohduke onnettomalle miehelle joka nyt kärsii onnettomassa avioliitossaan vann tule sitten kun olet onnellinen yksin itsesi kanssa niin voimme jakaa sen onnellisuuden keskenämme. KIITOS

• Kokenut mies

AP:lle

Olen ollut elämäni aikana kerran salasuhteessa ja se oli niin raastava kokemus, etten halua kokea sitä uudellee. Salasuhteeni sai alkunsa ystävyydestä työpaikalla, teimme vuosi töitä yhdessä ja muodostimme loistavan tiimin. Oman kokemukseni perusteella miesten alttius pettää kasvaa silloin kun lapset ovat pieniä, koska nainen muuttuu kaverista ja partnerista äidiksi. miehet ovat ikuisia pikkupoikia ja tämä kaverin transformaatio äidiksi on useille miehille alkuun vaikeaa, niin minullekkin. Niinpä aloin kertoa enemmän ja enemmän henkilökohtaisista asioistani työkaverille joita ennen olin kertonut vaimolleni. Kun ennen menin salille tai golffaamaan vaimoni kanssa nyt otin työkaverini mukaan, koska asuimme ulkomailla ja meillä ei ollut juurikaan ketään jotka olisivat voineet auttaa lasten hoidossa joten, emme tehneet yhdessä yhtään mitään. Välillä minä hoidin lapsia ja välillä vaimo. Kehitin erittäin voimakkaan tunnesiteen työkaveriini jossain vaiheessa huomasimme olevamme rakastuneita ja sitten se alkoi eräällä työmatkalla.

Alku oli aivan käsittämättömän intohimoinen, tiesimme molemmat, että tämä ei ollut oikein mutta fyysinen ja henkinen side oli niin voimakas, että sitä oli aivan mahdoton katkaista. Sanoimme, että katsotaan päivä kerrallaan. Kotona olin täysin poissaoleva ja vaimoni joka on erittäin viisas nainen huomasi sen. Emme juurikaan riidelleet hän pakkasi tavarat ja lapset ja muutti takaisin Suomeen. Koska kävin Suomessa, joka toinen viikko, se mahdollisti sen että vietin suurimman osan ajastani työkaverini kanssa olimme erittäin rakastuneita. Parin vuoden päästä suhteen aloittamisesta hän alkoi painostaa minua eroamaan johon sanoin, että en ole valmis siihen, koska itselleni ja useille miehille on vaikea pala jos vieras mies kasvattaa omat lapsensa. Ja minun tapauksessani koska asuin ulkomaillani ei yhteishuoltajuus olisi edes onnistunut. Tiesin, että työkaverini haluaa perheen ja itse en, minä halusin rakkaus-kaveri suhteen, ihmisen jonka kanssa urheilla, kaydä teatterissa, kokata, filosofoida, matkustella. 2.5 vuoden suhteen jälkeen edelleen rakastuneina päätimme erota ja hän päätti vaihtaa työ paikkaa. Seuraavan vuosi oli aivan kamala oli kuin yritimme olla erossa toisistamme eikä siitä tullut oikein mitään.
      Soittelimme päivittäin. Hänen oli vaikeaa aloittaa uutta suhdetta, koska oli edelleen rakastunut. Sitten hän aloitti seurustelun tavallaan olin iloinen tavallaan surullinen siinä vaiheessa päätin muuttaa takaisin Suomeen. Olemme vaimoni kanssa monet kerrat keskusteellet tästä 10 vuotta sitten tapahtuneesta episodista ja viisas vaimoni ymmärtää minua meillä on 3 hienoa lasta joista olen ylpeä. Ja rakastan edelleen kahta naista vaimoani sekä ex työkaveriani. Ei ole päivääkään etten ajattelisi häntä, silloin kauan sitten olisin eronnut, jos lapsia ei olisi ollut, mutta paradoksaalisesti voin sanoa, ettei salasuhdetta olisi tullutkaan jos lapsia ei olisi ollut.
      Tapasin hiljattain hänen ystävättärensä, joka kertoi, että hänellä on ollut joitain seurustelu suhteita, mutta mikään ei ole tuntunut juuri miltään suhteemme jälkeen ja että hän edelleen puhuu paljon ja erittäin kauniisti siitä ajasta kun olimme yhdessä.
      Kymmeneen vuoteen en ole pettänyt vaimoani ja ei tulisi mieleenikään aloittaa uutta suhdetta opin kerrasta kuinka raastavaa elämää se on ja että näin pitkän ajan jälkeen olen edelleen rakastunut. Mitä olen oppinut on, että tärkeää ei ole se miten paljon saavuttaa unelmia vaan se miten osaat luopua unelmistasi.

• tuulinen päivä..

Luovuit unelmastasi mutta kaipaat häntä päivittäin.
        Uelmat pitää toteuttaa sen vuoksihan unelmidaan.

• Whybutwhy
        tuulinen päivä.. kirjoitti:

Luovuit unelmastasi mutta kaipaat häntä päivittäin.
        Uelmat pitää toteuttaa sen vuoksihan unelmidaan.

Samaa mieltä. Miksi luopua unelmista ja ikävöidä koko loppu elämä? Todella surullista.. vielä surullisempaa ettei tämä toinen nainenkaan ole mennyt eteenpäin.

• surullista

Kyllä jokainen vaimo ansaitsisi olla miehensä elämän tärkein asia. Jos edelleen olet sitä mieltä että "rakastat" kahta naista, anna vaimosi tietää se, jotta hän voi tehdä omat ratkaisunsa.

• Kokenut mies

Tuulinen päivä, Whybutwhy,

Ongelma salasuhteessa minulle oli se, että kun oli perheeni kanssa kaipasin rakastettuani ja kun olin hänen kanssaan vähän ajan päästä aloin kaipaan perhettäni. Olen ollut vaimoni kanssa 25 vuotta olemme käytännössä kasvaneet yhdessä ja hän on fiksu, kaunis kunnollinen nainen, hyvä äiti, jota arvostan ja rakastan. Rakastettuni oli oikeastaan ns poika-tyttö, sponttaani, iloinen, vähän rämäpää hän vei minut mm laskuvarjohypyn pariin. En tiedä kuinka olisi käynyt, jos olisin silloin aikanaan päättänyt jatkaa hänen kanssaaan, luultavasti olisin kaivannut perhettä. Kyllä se näin on, että vaimoni ja lapseni ovat elämäni tärkein asia, mutta en voi silti mitään, että minulle jäi ikuinen kaipaus tätä toista naista kohtaan. Emme ole tavanneet vuosiin ja yhteydenpitomme on lähinnä hyvää joulua, hyvää syntymäpäivää, hän kysyy lapsistani koska sanoo rakastavansa heitä. Vaimoni kanssa meillä menee ihan hyvin olemme parhaita kavereita ja kaikki hyvin, kyllä hän tietää, että minulla on tunteita häntä kohtaan olen sen sanonut. Yksiasia mikä on mielenkiintoista on, että en ole koskaan puhunut pahaa vaimostani hänelle eikä vaimoni hänestä minulle. Näillä naisilla on keskinäinen kunnioitus toisia kohtaa, jota arvostan

• Tuulinen päivä..

Kokenut mies!

En oikein ymmärrä miksi aloitit suhteen toiseen naiseen, annoit luvan itsellesi rakastua.Mielestäni sinun olisi jo pitänyt unohtaa tuo toinen henkilö, luulen että teillä on jäännyt jotain kesken, uskon myös siihen että palaatte vielä yhteen.( tämä vain minun mielipide) Olen moanasti miettinyt mikä ajaa miehen rinnakkaissuhteeseen, itselläni on tällä hetkellä suhde varattuun mieheen ollut kohta vuoden, elän elämäni onnellisempaa aikaa vaikka tiedän että se voi loppua milloin tahansa. Vaikka loppua ei vaan näy, päinvastoin tuntuu että menee vakampaan suuntaan. Hänkin puhuu vaimostaan kunnioittaen ja arvostan sitä, ei ole koskaan haukkunut, ainoa mitä on sanonut, on usein niin hermostunut, ja minä aina niin iloinen ja elämää rakastava, olen sellainen koko ikäni;) Olen pari kertaa yrittänyt jättää miehen en vain ole vielä onnistunut, aistin kyllä miehestä että olen hänelle tosi tärkeä, tärkeämpi jo kuin vaimo!!
        Tänään kyllä kävi ihmeellinen kohtaaminen kävelykadulla, vastaan käveli mies joka hymyili ja katsoi suoraan silmiin, tuntui mukavalle minäkin hymyilin,käännyimme molenmat vielä katsomaan perään tunne oli niin mukava, ehkä jonain päivänä kohtaamme uudelleen ja toivottavasti mies on vapaa niinkuin minäkin..ihanaa kesää :)

• Kokenut mies

Miksi annoin luvan rakastua? Vastaus on että siihen ajauduttiin. Itse tunteellisena ihmisenä en voi pakottaa tunteitani, tekoja toki. Tunsimme vuosia ennen kuin ajaiduimme suhteeseen. Tulimme loistavasti toimeen työtehtävissä minulle oli aivan järisyttävä kokemus miten hyvin fyysiset kemiat kohtasivat. Pelkkä hänen kosketuksensa sai lämpimän energia virran kulkemaan lävitseni, hänen ihonsa tuosu sai minut huumautumaan puhutaan paljon kemiasta yksilöiden välillä. Olen kokenut sen järisyttävällä tavalla ja se on voimakkaampi kuin huumeet. Mikään ei ole kurjempaa kuin lopettaa suhde jossa molemmat rakastavat toisiaan ja he joutuvat luopumaan siitä.
      Onnea itsellesi, tee itsenäisesti omat päätöksesi sillä sinä olet se, joka joutuu elämään päätöstesi kanssa eivät kaverisi, sukulaisesi js kaikkein vähiten suomi24 palstalaiset.

• tuulinen päivä..

niin aion tehdä en juurikaan mieti mitä täällä kirjoitellaan, paha olo tulee näillä sivuilla! Teen niinkuin sydän sanoo, minulla ei mitään hävittävää, olen aikuinen nainen ja osaan kyllä elää pettymyksen kanssa, nyt vaan suhde tuntuu niin hyvälle, en osaa sanoa miten se päättyy, en mieti sitä aika näyttää. En uskonut enään kokevani tälläistä tunnetta, minulla pitkä liitto takana josta ihanat kohta aikuiset lapset!

• Ajautumista..

Miehet aina ihmeellisesti ajautuu...ne ajautuu sänkyyn toisen kanssa ja ne ajautuu suhteeseen. Varsinaisia ajopuita.
        Eiköhän se ole niin että jos anta itselleen luvan johonkin homma on siinä. Minä törmäilen harva se päivä vetäviin miehiin mutta en helkutissa anna itselleni nyt lupaa ajautua suhteeseen kenenkään kanssa. Mielikuvissa teen kyllä mitä vain ja pärjään sen kanssa. Se riittää ja oma kulta kotona on se kenen kanssa ajaudun sänkypuuhiin.

• totuus on toinen

Jos te haluatte parisuhteen niin miksi olette varattujen miesten kanssa? Minä olen erittäin tyytyväinen kakkosena kun en halua muuta kuin mieheltä seksiä ja sen jälkeen saa painua kotiinsa. En tykkää sen takia sinkkumiehistä koska he rupeavat kantamaan kamojaan luokseni yhden yön jälkeen ja se ei minulle sovi koska en halua parisuhdetta, sinkkuna on kiva olla ja sekstailla ukkomiesten kanssa, niistä ei ole pelkoa että jäävät nurkkiin lojumaan. Jos miehen kanssa alkaa parisuhteeseen niin vapaus menee, ennen kaikkea vapaus vapaisiin seksisuhteisiin ja minä haluan niitä koska on mukava kokeilla erilaisia miehiä ja heidän taitojaan.

• tuurir

Itse en ole koskaan suostunut olemaan kakkonen. ukko saanut lähteä heti, mikäli on varattu. Varsinkin jos on naimisissa. Ei helvetti! Mutta, tiedän muutaman tapauksen tuttavapiirissäni, jossa kakkonen tosiaan oli vaan se panokaveri ja se kenenkanssa mies halusi pitää hauskaa. Lopputulos oli, että mies pitkitteli kokoajan "vaimon jättämistä" mutta koskaan sitä ei tapahtunut. suhdetta kesti noin. vuoden verran kunnes tämä toinen nainen (kakkonen) kyllästyi ja heitti hanskat tiskiin. Mies sai myös ansionsa mukaan, koska tämä kakkonen suuttui ja jotenkin jonkun kautta sai laverreltua vaimolle heidän suhteestaan. Noh, nyt on ukko yksin ja jaksaa ruikuttaa vaimokkeensa perään vieläkin...Jotkut miehet osaavat homman todella hyvin, valehtelu sujuu erinomaisesti niin vaimolle kun kakkosellekkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32