avoero

-tiedoton_

Olin melkeen 3 vuotta avoliitossa,nyt tuli avoero.exäni ei anna minun joitain henkilökohtaisia tavaroitani,jotka jäivät vielä hänen luo.on nostanut ne ulos. Onko minulla oikeus hakee ne sieltä?

8

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lellu..

Jos tavarat on ulkona, minä hakisin ne, jos exä ei ole väkivaltainen.
      Minkä muun takia hän olisi ne ulos nostanut ?

• se panttaa

Sinulla on oikeus hakea KAIKKI henkilökohtaiset ja itse hankkimasi tavarat sieltä pois, myös sisätiloista.
      Ilmoita hänelle päivämäärä ja kellonaika, jolloin menet paikalle jonkun ystäväsi kanssa ja haette tavarasi sieltä pois. Jollei exäsi suostu moiseen kerro hänelle, että sitten annat asian poliisille, omaisuutesi anastuksena.
      Tavaran määrällä ei ole merkitystä, aivan sama vaikka kyseessä olisi vain hammasharja, niin sinulla on oikeus hakea omasi pois.

• -tiedoton_

jeps,sain lopputavarani tänään haettua ,kylläkin poliisi-saattuessa ;) vaikeeta oli herralla antaa omistamiani tavaroitani,mut nyt olen tyytyväinen,että pääsin semmosesta narsista eroon.

• Aurinkoista elämää!

Ihan varmasti oli ja olisi sinun omaisuutesi pitänytkin ilman poliiseja. Näin se narsku kuvittelee pysyvänsä vallankahvassa vielä erottuaankin! Hienosti toimittu, ottakaa muut mallia, kuinka päästä narsistista eroon.

• -tiedoton_

nyt tämä ex-avomies,on tehnyt poliisille tutkintapyynnön. Minä asuin hänen velkaisessa talossa koirani kanssa melkeen 3 vuotta,niin hän on tehnyt vakuutusyhtiölle vahinkoilmoituksen,että koirani on kuluttanu hänen parkettia,raapinut yhden ovenpielen. taloon ei ole koskaan tehty mitään pintaremontti,muuta kuin maalausta ja tapetointii,jotka minä maksoin,minun pitäisi hiotuttaa parketit,uusia väliovet,uusia 10 vuotta vanha sähköhella,koska olen senki pilannu.tämä mies on täys narsisti,meinaa tuhota minunki elämäni,onnex olin viisas ja lähdin ajoissa sieltä hänen luota asumasta,ennenkuin hän olisi tuhonnut minut kokonaan.

• Hyvä sinä :o)
        -tiedoton_ kirjoitti:

nyt tämä ex-avomies,on tehnyt poliisille tutkintapyynnön. Minä asuin hänen velkaisessa talossa koirani kanssa melkeen 3 vuotta,niin hän on tehnyt vakuutusyhtiölle vahinkoilmoituksen,että koirani on kuluttanu hänen parkettia,raapinut yhden ovenpielen. taloon ei ole koskaan tehty mitään pintaremontti,muuta kuin maalausta ja tapetointii,jotka minä maksoin,minun pitäisi hiotuttaa parketit,uusia väliovet,uusia 10 vuotta vanha sähköhella,koska olen senki pilannu.tämä mies on täys narsisti,meinaa tuhota minunki elämäni,onnex olin viisas ja lähdin ajoissa sieltä hänen luota asumasta,ennenkuin hän olisi tuhonnut minut kokonaan.

No anna hänen tehdä vahinkoilmoituksiaan, ja tutkintapyyntöjään. Ei siitä mitään seuraa. Vakuutusyhtiössä katsotaan, että ko. kuluminen on normaalia asumisen jälkeä, eikä siitä tule sinulle maksettavaa. Yhdessä asuessanne olet maksanut kuluja hänen kanssaan, joten et joudu korvausvelvolliseksi jälkikäteen. Saavat poliisitkin oikean kuvan hänen vääristyneestä mielestään, kun "tutkivat sinun tuhojasi".

Älä ota kantaa hänen nykyisille toimilleen vaan nauti täysin palkein vapaudestasi ja kiitä itseäsi järjen käytöstä, kun jätit hänet.

• vastaveto

Ei ole poliisin asia tutkia onko parketissa naarmuja. mieheds tekee kaikensa häiritäkseen ja piinatakseen sua. Haasta sinä se oikeuteen pahoinpitelystä ja kaikesta muusta mitä se on sulle tehnyt. Ala sinäkin keksimään juttua siitä. Ja vakuutusyhtiä ei voi periä sulta mitään koska et omista sitä taloa. sinä voit puolestasi vaatia oikeudessa rahat takaisin pintaremontista ja maalauksesta jos olet ne maksanut. Hae myö korvauksia henkisitä kärsimyksitä ja sileen.

• nasse-setä.

Älä ota todesta näitä nimimerkki mk:n "vastavetona" tuputtamia hölmöjä neuvoja. Hyvä kun pääsit eroon, pysy miehestä kaukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe