Löytyiskö kokemuksia sekä SimplyNatural ja GreatLenghts-pidennyksistä..?? Varsinkin sinetein laitettavista. Mitää hyvää ja mitä huonoa.
Pidennyksistä
7
237
Vastaukset
- kokemuksia
Moikka!
Mulla on ollut monia hiustenpidennyksiä, kaikki sineteillä. On ollut Blong-merkkistä tukkaa ja viimeksi GreatLenghts. Blong on pysynyt TODELLA hyvin,monia kuukausia ja hius on ollut hyvää. Viimeksi kuitenkin jouduin pettymään GreatLenghts-pidennyksiin.. Ne olivat päässäni 1,5kk jonka jälkeen jäljellä oli vain muutama sinetti. Itse hius oli kyllä hyvälaatuista mutta en tiedä miksei ne pysyneet... En siis suosittele tätä merkkiä. Simpy Naturalista ei kokemusta mutta oon kuullut siitä hyvää. Mut omien kokemuksien perusteella ei kannata tuhlata rahoja GreatLenghts-pidennyksiin... Ja hoidin kyllä pidennyksiä aivan oikein. - Puppuakokohairium
Hmm. Minä taas en ole pitänyt yhtään Hairiumin/ID hairin Blong pidennyksistä. Latvat jo heti alkuun hamppuiset ja niistä pitää leikata n5cm heti pois. Ja muuten, takkuuntuu helpommin kuin muut pidennysmerkit
- Peppiliina
lisää kokemuksia
- Peppiliina
Eikö kellään ole simlynatural-pidennyksistä kokemuksia?
- snonhyvä
minulla on ollut simplyn pidennys jo monta vuotta. Hiukset on erittäin laadukasta hiusta. Hiukset nostetaan 3 kk:n välein ja vakiokampaajani osaa laittaa uudet sinetit, joten käytän samoja hiuksia n. vuoden kerrallaan ja sitten ostan uudet. Toki hoidan shammppoolla ja hoitoaineella, jotka on tarkoitettu pidennyshiuksille.
- Simply Natural
Mulla ollut kahdesti Simply Naturalin teipit. En yleistä, varmasti jokaiseen merkkiin sisältyy myös huonoja eriä, mutta omani eivät olleet kovin kaksiset. Kummatkin "kestivät" sen puolisen vuotta muistaakseni. Kumpiakin hoidin ohjeiden mukaan, mutta ensimmäiset pääsivät niin mukavasti rastottumaan harjaamisista huolimatta, että kampaajalla meni useampi tunti selvitellä niitä pois mun päästä kajoamatta omiin hiuksiini. Toiset ohenivat ihan mitättömäksi muuten vaan. Aluksi tosin olivat todella upeat jne.
- tyytyväinen
mulla on ollu kaks kertaa simplyn pidennykset ja nyt otan kolmannen kerran. Olen ollut tyytyväinen. Kunhan muistaa harjaa käyttää säännöllisesti ettei takkuunnu. Mut hyvin on säilyny :) enkä ole käyttänyt ees niille tarkoitettuja tuotteita.. mutta hyviä kampaamotuotteita kyllä.
ja ne oli sineteillä mitä oon käyttänyt :) kestää joku 3-4kk sitten kannattaa ottaa pois tai nostattaa takas tyveen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406