Miksi??

tuulinen päivä..

Salasuhteeni halusi niin kovasti näyttää minulle kuvia missä asuu lapsistaan, puolisostaan, kodista, miksi halusi tutustuttaa ystäviinsä??
Ajattelin ensin etten katso, katsoin kuitenkin, en tiedä mitä halusi sillä viestittää:
Mitä olette mieltä???

81

1126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmm

hmmm mielenkiintoista halusi tehdä mustasukkaiseksi?????

• Tietysti näin!

Hän varmaan haluaa tutustuttaa sinut perheeseensä! Lapsiinsa ja tietysti vaimoonsa! Onhan se varmaan upeata viedä sinut kotiin näytille ja sanoa ylpeänä vaimolle: "Katso nyt mitä minä olen löytänyt!"

• ap

mut ihan oikeesti mietin vain.

• :))

Minun salaiseni kysyi viiden vuoden jälkeen haluanko nähdä avokin kuvan. Oli kännykässä joitain lomakuvia. Sanoin että jos haluat näyttää.
      Oli ruttuisemman näköinen kun minä vaikka pari vuotta nuorempi. En tietenkään sanonut sitä.

• ap

No hyvä mietin vain että suhde kestänyt jo tosi pitkään.

ap kirjoitti:

No hyvä mietin vain että suhde kestänyt jo tosi pitkään.

On kestänyt. Pari muutaman kuukauden taukoa ollut (minun aloitteesta) mutta aina jokin vetää takaisin puolin ja toisin. Ollaan jo keski-ikäisiä. Minä vapaa, toinen varattu.

• ap
        :)) kirjoitti:

On kestänyt. Pari muutaman kuukauden taukoa ollut (minun aloitteesta) mutta aina jokin vetää takaisin puolin ja toisin. Ollaan jo keski-ikäisiä. Minä vapaa, toinen varattu.

Kiva meillä suhde vasta vajaan vuoden, en vain pääse eroon, me kanssa keskiikäisiä :)

• Mariehelene

Inhimillistähän tuo on. Itsekin tiedän tuolta Suomen oikean lanteen seudulta viehättävän miehen , joka ei vaimoaan jätä, mutta pyörittää suhdeverkkoa monenlaisten naisten kanssa.

Mariehelene kirjoitti:

Inhimillistähän tuo on. Itsekin tiedän tuolta Suomen oikean lanteen seudulta viehättävän miehen , joka ei vaimoaan jätä, mutta pyörittää suhdeverkkoa monenlaisten naisten kanssa.

Ei minulla ole tarkoituskaan perustaa perhettä eikä parisuhdetta miehen kanssa. Säikähdin jo kerran että avokki jättää miehen ja minun pitää tehdä joku ratkaisu. En halua sellaista.

• Tuttua tuokin

Ei minulla ole tarkoituskaan perustaa perhettä eikä parisuhdetta miehen kanssa. Säikähdin jo kerran että avokki jättää miehen ja minun pitää tehdä joku ratkaisu. En halua sellaista.

Minäkin olen ihan hermostunut, kun mies on sanonut että haluaisi olla vain minun kanssa ja eroaisi vaimostaan. En todellakaan halua että eroaa ja olen sen kyllä napakasti sanonut ja lisännyt että jos eroaa, niin miestä ei ainakaan tule sitten mitään.

Olen ajatellut, että mies on tosissaan puheissan tai sitten se on sellainen ajatusleikki. Tai sitten vain testaa minun halujani hänen suhteensa. Joko haluaisi pönkittä itseluottamustaan tai sitten kokeilee tarvitseeko pelätä, että kipitän heidän oven taakse tekemään paljastuksia. No en kipitä.

• Kyssäriä??
        Tuttua tuokin kirjoitti:

Minäkin olen ihan hermostunut, kun mies on sanonut että haluaisi olla vain minun kanssa ja eroaisi vaimostaan. En todellakaan halua että eroaa ja olen sen kyllä napakasti sanonut ja lisännyt että jos eroaa, niin miestä ei ainakaan tule sitten mitään.

Olen ajatellut, että mies on tosissaan puheissan tai sitten se on sellainen ajatusleikki. Tai sitten vain testaa minun halujani hänen suhteensa. Joko haluaisi pönkittä itseluottamustaan tai sitten kokeilee tarvitseeko pelätä, että kipitän heidän oven taakse tekemään paljastuksia. No en kipitä.

Miksi te haluatte olla miehen kanssa jolla on jo nainen? Mä mietin sitä etten voisi ottaa ukkomiestä kun tykkään harrastaa seksiä miehen kanssa sillai että se ei niinkuin suoraan tulisi vaimon luota mun luo tai menis mun luota sen vaimon luo.
        Jotenkin tuntuu että se mies vois harrastaa kahden kanssa seksiä samana päivänä. Eihän sitä tietty noista vapaistakaan tiedä onko ne jo ollut jonkun kanssa tunti sitten mutta ukkomiehestä tietäis että toinen on.

• totuus on toinen
        Kyssäriä?? kirjoitti:

Miksi te haluatte olla miehen kanssa jolla on jo nainen? Mä mietin sitä etten voisi ottaa ukkomiestä kun tykkään harrastaa seksiä miehen kanssa sillai että se ei niinkuin suoraan tulisi vaimon luota mun luo tai menis mun luota sen vaimon luo.
        Jotenkin tuntuu että se mies vois harrastaa kahden kanssa seksiä samana päivänä. Eihän sitä tietty noista vapaistakaan tiedä onko ne jo ollut jonkun kanssa tunti sitten mutta ukkomiehestä tietäis että toinen on.

"kyssäriä" nimimerkille

Minä haluan olla varatun miehen kanssa sen takia että en halua parisuhdetta jotta voin harrastaa seksiä kenen kanssa haluan. En halua sitoutua juuri tuon takia, vapaus menee jos parisuhteen aloittaa. Minä haluan seksiä aina eri miehen kanssa ja miksei, jos on mukava mies, useamminkin. Jos hän sattuu olemaan sinkku niin valehtelen että olen varattu. Minua ei haittaa yhtään ukkomiehet vaikka olisvat just naineet vaimoaan tai menevät minun kanssa oltuaan vaimoaan sekstailemaan.

• aurinkosade*
        Kyssäriä?? kirjoitti:

Juuri tuo on asia, joka minua on suhteessani ukkomieheen alkanut oikeasti ahdistamaan. Rakastelu hänen kanssaan on aina ollut mieletöntä, mutta nyt minua ahdistaa, että hän hyvässä nykyssä on rakastellut aamulla vaimonsa kanssa ja sitten illalla rakastelee mun kanssa. Ajatuskin siitä tuntuu välillä käsittämättömän pahalta! Mutta se on asia, jolle minä en voi mitään, ja kun kuitenkin rakastan miestä ja haluan katsoa, mihin tämä polku vie, mun on vaan pystyttävä elämään niiden ajatusten ja tunteiden kanssa.

• 15

Taitaa mies olla rakastunut, haluaa että tiedät kaiken hänestä.

• Hellyyttävää...

Miehet kun on aina pikkuisen onnettomia noissa henkimaailman asioissa, niin usko vaan, että ihan hyvällä tarkoitti. Haluaa osoittaa edes jollain kömpelölläkin tavalla, että olet osa sitä kokonaisuutta ja haluaa sinun edes jotakin kautta tutustuvan siihen muuhun elämänpiiriinsä.

• älä kulje onnesi ohi

Teistä varma vielä tulee pari mä luulla niin. kyllä mies hyvää tarkoitti ja halusi sinun tietävän elämästään, nauti onnestasi, täällä sitä ihan liian vähän.

• Mies sieltä jostain

kai nyt kuka tahansa haluaa esitellä itselleen tärkeitä asioita....

• ???

Kyllä on sairasta...Pettäjä esittelee petetyn puolisonsa kuvia huoralleen!

• Ymmärtäväinen

Tarkoitit varmaan että esittlee kuvia rakastetulleen. No saat anteeksi näppäilyvirheesi.

• eipä hurskastella

No eikä! Polygamiahan on sallittua monissa uskonnoissakin, Suomessa siitä vain on tehty likainen juttu. Tosin se lienee sallittua vain miehille; jossakin Indonesian suunnalla lienee heimo, jossa esimerkiksi veljessarjalla voi olla yksi ja sama vaimo. Luonnollista on, että nainen tehdessään lapsia keskittyy yhteen mieheen, joka tuo leivän, muutenhan voisi elää kuin eläimillä on tapana: mennään sinne minne vietti vie?

• jkjkjkjk

Mun mies jäi hetki sitten kiinni reilu puolen vuoden suhteesta. Mies on myös lähetellyt tälle naiselle kymmeniä ja kymmeniä kuvia meidän lapsista, kodista, jopa autoista. Facebook päivityksissä mies on ollut ahkera, kaikki päivityksen tuon suhteen ajalta liittyy johonkin mitä meillä on tai mitä hän on lasten kanssa puuhannut.

Mitä tästä pitäisi ajatella?

Onko mies ollut ihan unpirakastunut? Toivonut oikeasti yhteistä elämää tuon naisen kanssa?

Omien sanojensa mukaan hän on vaan ylpeä lapsistaan ja siksi kuvia laitellut. Kuitenkin väittää ettei muusta kuin seksistä ja intohimosta ole ollut kyse. Ihastuminen alkuun, muttei muuten tunteita naista kohtaan. Suhde oli ollut hiipumaan päin jo pari kuukautta ennen loppua ja siinä kun sitä olivat lopettamassa, koko homma paljastui.

• totta tosiaan

Kyllä hän on ollut rakastunut naiseen.

• sicksicksick

Minä kutsuisin tuota luottamuksen pettämiseksi muutenkin kuin fyysisesti. Kertoo henkilökohtaisia asioita sinusta ventovieraalle. Sekö muka tervettä ja ok? Nöyryyttää samalla sitä reppanaa, joka on peliin lähtenyt nöyrästi hellyyden toivossa.

• mielissäsikö olit

Itsestäänselvä asia. Haluaa näyttää sinulle, että tiedäppä paikkasi. Näiden takia sinusta ei tule salapanoa kummempaa. Ilmiselvästi ylpeä perheestään.

• Kakkosen paikka

Ihan sama tuli mieleen, että kakkoselle on näytetty paikkansa. Pettäjä ei halua luopua vaimosta, lapsista ja kodistaan.

• tiedän..
        Kakkosen paikka kirjoitti:

Ihan sama tuli mieleen, että kakkoselle on näytetty paikkansa. Pettäjä ei halua luopua vaimosta, lapsista ja kodistaan.

Ja kakkonenko sitä haluaa? Että mies luopuu vaimosta, lapsista ja kodistaan. Ei ole itsestään selvää että kakkonen edes haluaisi miehen.

• yks kakkonen

Minun salarakkaani alkoi puhumaan lapsistaan nimellä ja näyttämään kuvia siinä vaiheessa kun homma alkoi menemään vakavaksi. Vaimostaan ei koskaan puhu nimellä, eikä kuvia näyttele.
      Kaiken muun kyllä jakaa kanssani. Osoittaa mielestäni luottamusta ja tarvetta jakaa asioita toiselle.

• Voi, voi!

Juupa juu...luottamusta, luottamusta... Kylläpä herättää sellainen petturi luottamusta! Säälittävää!

• ap

Ompa täällä katkeria ihmisiä, varmasti kaikki jätettyjä ja petettyjä vaimoja. Moni uusi parisuhde alkaa pettämällä, minkäs sille voi rakkaus kävelee vastaan, se on menoa niin se vaan menee :)

Ihanaa kesää kaikille, sain juuri viestin vietämme koko kesän yhdessä aivan ihanaa vastasin, ja totta se on ;)

Sellaista se rakkaus on kun oikeasti rakastuu :)

• hauska juttu

Mistäs nyppii, kun tänne tulet valehtelemaan. Mietipä sitä. Mut hyvää kesää sinullekin:))

• ap
        hauska juttu kirjoitti:

Mistäs nyppii, kun tänne tulet valehtelemaan. Mietipä sitä. Mut hyvää kesää sinullekin:))

Ajattelin että täällä asiallista keskustelua mutta ei täällä ole.
        Ihan kamalaa miten paha olo täällä tuleekaan.
        Oikeasti mikä teitä täällä vaivaa..minä ainakin lähen lenkille :)

• voihan..
        ap kirjoitti:

Ajattelin että täällä asiallista keskustelua mutta ei täällä ole.
        Ihan kamalaa miten paha olo täällä tuleekaan.
        Oikeasti mikä teitä täällä vaivaa..minä ainakin lähen lenkille :)

Häh?: "Mikä teitä vaivaa..." Mikä sinua vaivaa, kun et osaa ajatella kuin itseäsi ja omaa onneasi? Pidät luonasi petturia, valehtelijaa jonka oma vaimo ja omat lapset odottavat jossain isää kotiin... Miksi hän ei valehtelisi sinullekkin? Miksi hän ei pettäis sinuakin? Hän on imartelevilla puheillaan saanut sinut luulemaan itsestäsi jotain ihmeellistä mitä vaimo ei pysty antamaan...Vaimolle taas vannotaan rakkautta ja uskollisuutta...ja jossain vaiheessa tälläiset miehet tarvii vähän uutta seikkailua taas...

• No Huh..Huh..
        voihan.. kirjoitti:

Häh?: "Mikä teitä vaivaa..." Mikä sinua vaivaa, kun et osaa ajatella kuin itseäsi ja omaa onneasi? Pidät luonasi petturia, valehtelijaa jonka oma vaimo ja omat lapset odottavat jossain isää kotiin... Miksi hän ei valehtelisi sinullekkin? Miksi hän ei pettäis sinuakin? Hän on imartelevilla puheillaan saanut sinut luulemaan itsestäsi jotain ihmeellistä mitä vaimo ei pysty antamaan...Vaimolle taas vannotaan rakkautta ja uskollisuutta...ja jossain vaiheessa tälläiset miehet tarvii vähän uutta seikkailua taas...

No huh ...huh.. lueppa nyt tätäkin ketjua mitä pa....aa
        viesteissä lukee.Todella sairasta. Kyllä nyt vaan on niin
        että ihmiset ihan OIKEASTI rakastuvat täällä sitä ei vain YMMÄRETÄ .

• Amm.Apua on tarjolla
        voihan.. kirjoitti:

Olet kyllä aivan pihalla ihmissuhde asioista. Jos sinulla on niin paha olla mitä tekstistäsi välittyy, niin sinuna hakisin ammatti apua ja juttuseuraa. Sinulla on selkeästi vääristynut käsitys sekä parisuhteesta että rainnakkaissuhteesta ja niiden dynamiikasta.

• Ammattiapua tarjolla
        Amm.Apua on tarjolla kirjoitti:

Olet kyllä aivan pihalla ihmissuhde asioista. Jos sinulla on niin paha olla mitä tekstistäsi välittyy, niin sinuna hakisin ammatti apua ja juttuseuraa. Sinulla on selkeästi vääristynut käsitys sekä parisuhteesta että rainnakkaissuhteesta ja niiden dynamiikasta.

Edellinen viesti ei siis ap:lle vaan nimimerkille "voihan.."

• voihan..
        No Huh..Huh.. kirjoitti:

No huh ...huh.. lueppa nyt tätäkin ketjua mitä pa....aa
        viesteissä lukee.Todella sairasta. Kyllä nyt vaan on niin
        että ihmiset ihan OIKEASTI rakastuvat täällä sitä ei vain YMMÄRETÄ .

YMMÄRRETÄ? Varatun, naimisissa olevan, perheellisen ihmisen rakastuminen on ihan eri asia kun vapaat ihmiset rakastuvat toisiinsa! Rakastumiselle ei tietysti aina voi mitään, mutta pitää ottaa se petettykkin huomioon. Ajatella myös hänen kannaltaan.

• PiituTre

Älä ap välitä kateellisten ilkeilyistä.Ihmisiin vaan sattuu kun joku on rakastunut ja saa rakkautta. Nauti elämästäsi. Olet osa miehen elämää ja hän esitteli kuvat lapsistaan sen vuoksi.
      Minun mies esitteli aikanaan vaimonsa auton ikkunasta näytti naista bussipysäkillä.
      Lapsiin tutustuin kun haettiin heidät kesäleiriltä ja vietiin mäkkäriin syömään.
      Nauti elämästä ja miehestäsi, nauti rakkaudesta.

• ap

Kiitos ihanasta vastauksesta, elän vain tässä ja nyt tätä ihanaa hetkeä.
        Terveisiä muuten lenkiltä, menkää ihmeessä sieltä tulee hyvä olo.
        Sitten lukekaa vaikka sielunpeiliä elämän viisauksia elämään..
        Hyvää yötä :))

• yks mies
        ap kirjoitti:

Jatka samaan malliin älä välitä häiriköistä, kaikki me täällä onnea etsimme,jotkut sen löytää ja se vasta on arvokasta.Jatka vaan lenkkeilyä pysyy paikat timmissä kunnossa !!

• bondia@
        ap kirjoitti:

hei ap, elä ja anna toisten ilkeillä, olet kokenut jotain ainutlaatuista, rakkauden, mitä väliä pahoista puheista, aina kateellisia riittää, rakastakaa toisianne se kantaa

• ??
        bondia@ kirjoitti:

hei ap, elä ja anna toisten ilkeillä, olet kokenut jotain ainutlaatuista, rakkauden, mitä väliä pahoista puheista, aina kateellisia riittää, rakastakaa toisianne se kantaa

Kuinkahan "ainutlaatuinen" tunne on petetyllä vaimolla kun asiat selviää?

• Vääryyttä!

Joopa...kuka ajattelee petetyn vaimon kannalta? Se on vaan niin ihanaa kun rakastuu..,,mutta kuka haluaisi olla se petetty vaimo jonka mies liehuaa ties missä kun on NIIN rakastunut? Vaimo saa vaan kuunnella valheita. Rakastuminen on ihanaa, mutta se ei ole ihanaa jos on varattu ja yksi osapuoli kärsii ja tulee petetyksi. Rakastumiselle ei aina voi mitään, mutta vähintä mitä voi siinä tapauksessa tehdä on selvittää asiat puolisolleen eikä pyörittää häntä siinä sivussa petoksessaan ja pilata tuhlaten hänen elämäänsä. Vaimo saisi tosiasioiden pohjalta tehdä itseään ja omaa elämäänsä koskevat päätökset. Se olisi oikein.

• Niinpä niin

Niinpä ja sille kakkoselle tuskin tulee mieleen, että siellä kotona voi olla vaimo joka taas rakastaa miestään. Voisi sitten kakkonen miettiä sitäkin, että miksi mies ei eroa, vaikka on muka niiin rakastunut häneen. Ehkäpä siksi, että vain kakkonen on rakastunut ja mies vain pitää hauskaa.

• saunatyttli
        Niinpä niin kirjoitti:

Niinpä ja sille kakkoselle tuskin tulee mieleen, että siellä kotona voi olla vaimo joka taas rakastaa miestään. Voisi sitten kakkonen miettiä sitäkin, että miksi mies ei eroa, vaikka on muka niiin rakastunut häneen. Ehkäpä siksi, että vain kakkonen on rakastunut ja mies vain pitää hauskaa.

No voihan tuo totta olla, mutta tuskin se mies kerta toisensa jälkeen palaa takaisin vain pitääkseen hauskaa, teki nimittäin sauna remontin minulle. Ja en edes pyytänyt, olin työmatkalla ja kun palasin takaisin oli sauna uusittu. Tietää että pidän saunomisesta ja halusi yllättää lasi ja pullo kuohuvaa, itkin ihan onnesta, niin kamala se vanha sauna oli :)

• sääli..
        saunatyttli kirjoitti:

No voihan tuo totta olla, mutta tuskin se mies kerta toisensa jälkeen palaa takaisin vain pitääkseen hauskaa, teki nimittäin sauna remontin minulle. Ja en edes pyytänyt, olin työmatkalla ja kun palasin takaisin oli sauna uusittu. Tietää että pidän saunomisesta ja halusi yllättää lasi ja pullo kuohuvaa, itkin ihan onnesta, niin kamala se vanha sauna oli :)

"Itkin ihan onnesta"? Olisit itkenyt sairauttasi nimeltä tunnevammaisuus ja ikävää luonteenpiirrettäsi:itsekyyttä!

• 11/14
        sääli.. kirjoitti:

"Itkin ihan onnesta"? Olisit itkenyt sairauttasi nimeltä tunnevammaisuus ja ikävää luonteenpiirrettäsi:itsekyyttä!

Sinulle niinpä niin.

Eiköhän siinä suhteessa joku mättää, kun mies seuraa haluaa ulkopuolelta. Uskokaa nyt hyvät ihmiset että jos rakastaa ei petä toista, ei siihen vaan pysty, jos olet vähänkin normaali ihminen.
        Eikä ne toiset naiset mitään huoria ole, ihan tavalllisia naisia.
        Jos se vaimo rakastaa, niin miksei sitten rakasta niin paljon että pysyisi se mies siellä kotona.Lapsikin näistä viesteitä tajuaa miten katkeria vaimoja täällä on, eivät enään osaaa elää!! ap paljon onnea, sinä ainakin elät ja osaat rakastaa ja saat vastarakkautta :)

• Niinpä niin
        11/14 kirjoitti:

Sinulle niinpä niin.

Eiköhän siinä suhteessa joku mättää, kun mies seuraa haluaa ulkopuolelta. Uskokaa nyt hyvät ihmiset että jos rakastaa ei petä toista, ei siihen vaan pysty, jos olet vähänkin normaali ihminen.
        Jos se vaimo rakastaa, niin miksei sitten rakasta niin paljon että pysyisi se mies siellä kotona.Lapsikin näistä viesteitä tajuaa miten katkeria vaimoja täällä on, eivät enään osaaa elää!! ap paljon onnea, sinä ainakin elät ja osaat rakastaa ja saat vastarakkautta :)

Yleensä vika on pettäjän päässä. Ulkopuolelta haetaan itsetunnon kohotusta, vaihtelua arkeen. Monesti pettäjän kyky elää arjessa on huono. Vika ei siis ole aina parisuhteessa tai siinä, että vaimo ei rakasta tarpeeksi jne. Jotkut pettää vaikka kaikki olisi hyvinkin, kaipaavat vain vaihtelua. Jos taas parisuhde on jo ihan loppumetreillä, niin silloin pettäjä saattaakin erota ja alkaa parisuhteeseen toisen naisen kanssa. Muu sitten onkin peliä, vedätystä ja huvittelua. Todellinen elämä on siellä perheen ja vaimon luona.

Voi olla, että toiset naiset ovat ihan tavallisia naisia. En silti tajua, että miksi pitää alkaa loiseksi jonkun toisen ihmisen parisuhteeseen. Jos on katkeria vaimoja, niin sitten on kyllä pilvin pimein katkeria kakkosiakin. Toiset riippuvat vuosikausia toivottamassa "parisuhteessa" ja toiset katkerina suunnittelevat kostoaan kun tulevat jätetyiksi. Ei sekään ole mitään oikeaa elämää. Varjoelämää.

• sorryyy
        11/14 kirjoitti:

Sinulle niinpä niin.

Valitettavasti pettää vaikka suhteessa olisi kaikki hyvin. Miksi te kakkoset niin pinttyneesti uskotte että parisuhteessa on vika kun mies pettää? Kyllä se vika on siinä petturissa, jonka te luulette parantavanne rakkaudellanne ehjäksi...niin jos tajuatte sen että pettäjässä se vika on.

• lapset tavannut

Olimme tapailleet ukkomiehen kanssa muutamia kuukausia ja puhuneet jo paljon lapsistamme ja yhteisestä tulevaisuudesta. Sitten mies alkoi puhua, että haluaisi minun tapaavan hänen lapsensa. Meillä se ainakin oli "lopun alkua" heidän avioliitolleen ja merkki siitä, että mies oli tosissaan kanssani. Tapasin lapset, mies erosi vaimostaan ja nyt olemme olleet jo pari vuotta onnellisesti yhdessä.

• vaimo vaan

vaimo myöskin,
        mielestäni sinä et ole tehnyt mitään väärää, vaan nauti ihmeessä onnestasi! vaan mies joka on naimisissa, toimii vääri. siinä vaiheessa kun herää tunteita toista ihmistä kohtaan tulisi asiasta puhua aviopuolisolle ja tavallaan viheltää peli poikki siihen suuntaa ja esittää asia jollainlailla ymmärrettävästi toiselle.

• kaarnalaivat

Miettikääpä ap suhdetta kyllä siinä ollaan jo rakastuneita ajan kysymys millloin alkaa yhteinen taival.
      Ei kukaan muuten esittele omaa elämää ja tutustuta ystäviinsä.
      Ainakin tosi tärkeä on tämä rakas hänelle.

Näin tein aikoinaan myös itse, kun suhteeni syveni salaiseen ystävääni, nyt yhdessä jo 9v ja onnellisia ollaan.

• heko heko

Ja täällä uskottomuuspalstalla edelleen. Hahhaaa.

• Yksinäinen ei pett

Täällä on kyllä kaikkia ihmisiä lukemassa kohtaloista ja ihmisten ajatuksista.
      Ei kysellä ovella papereita, oletko petetty vai petturi. Tämä sivu koukuttaa.

• koukuttaja

Totta tuhiset
        tämäkin mielenkiintoinen
        viestiketju
        koukuttaa koukuttaa.

• 11/9

Elä ja nauti etkä ajattele mitä muut sanovat.

Follow your heart!!!

• ap tuulinen päivä..

Kiitos kovasti viesteistä, nyt en kyllä ymmärrä mitään.
      Mitä mieltä olette?
      Mies kutsui minut omaan kotiinsa, en todellakaan halua mennä
      niin yksityiseen paikkaan1
      En taaskaan ymmärrä miksi haluaa näin tehdä??

• XyzMies

Älä mene hänen kotiinsa, ymmärrän sivusuhteen, mutta ei ole oikein mennä toisen naisen kotiin. Ehkä mies haluaa tehdä vaikutuksen sinuun, miten hieno koti hänellä on ja viestittää tämä kaikki voi olla sinun.

• salaisestikko??

Jaaa a en tiedä haluaa varmasti näyttää kotinsa sinulle
      vaikea sanoa. Meinaatko mennä??

• XyzMies

Mies näytti kuvat koska haluaa olla avoin ja koki tarvetta jakaa tämän osan elämää mitä et näe kanssasi, uskon että hän rakastaa ja kokee tarvetta jakaa enemmän elämästään kanssasi kuin tällähetkellä pystyy. Ihmiset rakastuu, kaikilla suhteilla on oma elinkaarensa. Näillä palstoilla liikkuu paljon ääliöitä, jotka eivät pysty asialliseen keskusteluun.

• ap tuulinen päivä

Niin minäkin luulen että haluaa viestittää jotain sellaista.
        En ole ajatellut mennä, koskaan loukkaan silloin jotain, en tiedä itsekkään. Mutta avoin ja rehellinen tämä mies on, sen asitin ja vaistoan ja olen hänelle tosi tärkeä ja hän minulle.

Olen nähnyt kuvia kodista ihan tavallinen koti,ehkä vähän sotkuinen ;)

• aurinkosade*

Minusta tuntuu, että tällä palstalla ei tosiaan saa kunnon aitoa vertaistukea. Sellaista, jota oikeasti tarvitsisi ja kaipaisi silloin, kun tänne kirjoituksen avaa. Usein saa osakseen jo haukkuja tai halveksuntaa. Uskoton on tietenkin kelvoton retale ja kakkosen pitäisi ymmärtää, ettei viatonta puolisoa saa kiusata eikä se naimisissa oleva koskaan puolisoaan jätä. Hmm, näin se on monien täällä helppoa yleistää.

Itse kaipaisin nyt vertaistukea, koska olen elänyt pitkään suhteessa ukkomieheen. Rakastamme toisiamme todella paljon ja olemme puhuneet kauan yhteisestä tulevaisuudesta, mutta miehen tuntuu olevan valtavan pelottavaa ja vaikeaa erota. Hän on näyttänyt minulle kuvia lapsistaan, esitellyt minulle lapsensa, tosin esitteli minut työkaverina, koska ei halunnut sotkea lapsia (teinejä) aikuisten asioihin, mutta halusi minun näkevän, minkälaisia hänen lapsensa ovat. Halusi minun kerran näkevän kotinsa, jotta oppisin tuntemaan häntä paremmin. Hän on tavannut minun lapsiani muutaman kerran. On sanonut haluavansa oppia tuntemaan heidät, jotta voisi joskus oppia rakastamaan heitä. Uskon miehen vilpittömyyteen, mutta olen pohtinut paljon tuota suhteen elinkaariajattelua. En tiedä, miten tässä vielä käy; toivon parasta ja yritän olla pelkäämättä pahinta.

• Sadetta ja aurinkoa
        aurinkosade* kirjoitti:

Minusta tuntuu, että tällä palstalla ei tosiaan saa kunnon aitoa vertaistukea. Sellaista, jota oikeasti tarvitsisi ja kaipaisi silloin, kun tänne kirjoituksen avaa. Usein saa osakseen jo haukkuja tai halveksuntaa. Uskoton on tietenkin kelvoton retale ja kakkosen pitäisi ymmärtää, ettei viatonta puolisoa saa kiusata eikä se naimisissa oleva koskaan puolisoaan jätä. Hmm, näin se on monien täällä helppoa yleistää.

Itse kaipaisin nyt vertaistukea, koska olen elänyt pitkään suhteessa ukkomieheen. Rakastamme toisiamme todella paljon ja olemme puhuneet kauan yhteisestä tulevaisuudesta, mutta miehen tuntuu olevan valtavan pelottavaa ja vaikeaa erota. Hän on näyttänyt minulle kuvia lapsistaan, esitellyt minulle lapsensa, tosin esitteli minut työkaverina, koska ei halunnut sotkea lapsia (teinejä) aikuisten asioihin, mutta halusi minun näkevän, minkälaisia hänen lapsensa ovat. Halusi minun kerran näkevän kotinsa, jotta oppisin tuntemaan häntä paremmin. Hän on tavannut minun lapsiani muutaman kerran. On sanonut haluavansa oppia tuntemaan heidät, jotta voisi joskus oppia rakastamaan heitä. Uskon miehen vilpittömyyteen, mutta olen pohtinut paljon tuota suhteen elinkaariajattelua. En tiedä, miten tässä vielä käy; toivon parasta ja yritän olla pelkäämättä pahinta.

Voi iitu. Menit sitten toisen naisen kotiinkin. Oletko sä ihan dorka?

• XyzMies

Koska sinulla on lapsia niin en näe mikä kiire sinulla on. Itse olin suhteessa lapsettoman naisen kanssa. Ero pitkästä suhteesta on aina vaikeaa ja vaikka mies haluaisi erota ei se ole niin helppoa. Painostaminen ei auta päivastoin, se lopulta tuhoaa suhteen. Menkää päivä kerrallaan, ei kannata murehtia tulevaisuutta, nauttikaa suhteesta ja siitä mitä teillä on älkääkä murehtiko sitä mitä teillä on. Tulevaisuus näytttää miten käy.

• aurinkosade*

Joinain päivinä pystyn tuohon, toisina en. Erossa oleminen on raastavaa, haluaisi olla toisen kanssa. Sen miettiminen on raastavaa, eroaako toinen koskaan. Kunpa voisinkin olla vahvempi ja vain osata katsoa päivä kerrallaan ja nauttia suhteesta joka päivä ajattelematta jatkuvasti tulevaa.

• tuulinen päivä..
        aurinkosade* kirjoitti:

Joinain päivinä pystyn tuohon, toisina en. Erossa oleminen on raastavaa, haluaisi olla toisen kanssa. Sen miettiminen on raastavaa, eroaako toinen koskaan. Kunpa voisinkin olla vahvempi ja vain osata katsoa päivä kerrallaan ja nauttia suhteesta joka päivä ajattelematta jatkuvasti tulevaa.

Tee juuri noin miten kirjoitit, elä päivä kerrallaan ja nauti kaikesta.
        Aika näyttää miten teidän käy, niin minä teen elän vain tätä hetkeä, ja teen omia juttuja mistä pidän, älä vaan jää kotiin odottamaan ja ikävöimään, sitä ei miehesi varmasti halua, ja voit näyttääkin että haluat elää myös omaa elämää, en tarkoita että tapaisit muita miehiä, minä en tällä hetkellä edes pysty siihen, rakastan niin paljon ;) olisi kiva saada myös vertaistukea joltain kuka samassa tilanteessa :) eikä näitä kamalia haukkumisia, sillä monet uudet suhteet alkavat pettämällä, ja onnellisia ovat sitten kun pääsevät vihdoin yhteen :)

• pakko kysäistä että
        tuulinen päivä.. kirjoitti:

Tee juuri noin miten kirjoitit, elä päivä kerrallaan ja nauti kaikesta.
        Aika näyttää miten teidän käy, niin minä teen elän vain tätä hetkeä, ja teen omia juttuja mistä pidän, älä vaan jää kotiin odottamaan ja ikävöimään, sitä ei miehesi varmasti halua, ja voit näyttääkin että haluat elää myös omaa elämää, en tarkoita että tapaisit muita miehiä, minä en tällä hetkellä edes pysty siihen, rakastan niin paljon ;) olisi kiva saada myös vertaistukea joltain kuka samassa tilanteessa :) eikä näitä kamalia haukkumisia, sillä monet uudet suhteet alkavat pettämällä, ja onnellisia ovat sitten kun pääsevät vihdoin yhteen :)

aurinkosade ja tuulinen päivä: Miksi ette voisi molemmat tapailla muitakin miehiä, tehän olette vapaita naisia? Ette te ketään siinä pettäisi.Miehillä on vaimot kotona, joiden kanssa varmasti harrastavat seksiäkin. Te pysytte uskollisina miehille, jotka eivät ole uskollisia ketään kohtaan. Oletteko ihan oikeasti luvanneet heille, että pysytte muista miehistä kaukana? Kannattaakohan?

Itse olen myös kakkonen, mutta että olisin uskollinen pettävälle miehelle, ei mitään syytä tehdä niin. Tilanteeni on siinä mielessä erilainen, ettei lupauksia ja puheita yhteisestä elämästä ole heitelty kuin vitsinä. Teiltä voi mennä monta vapaata, mukavaa miestä sivu suun, jos noin uskollisesti odotatte miestä, joka tuskin eroaa.

• SIVUSTA...
        pakko kysäistä että kirjoitti:

aurinkosade ja tuulinen päivä: Miksi ette voisi molemmat tapailla muitakin miehiä, tehän olette vapaita naisia? Ette te ketään siinä pettäisi.Miehillä on vaimot kotona, joiden kanssa varmasti harrastavat seksiäkin. Te pysytte uskollisina miehille, jotka eivät ole uskollisia ketään kohtaan. Oletteko ihan oikeasti luvanneet heille, että pysytte muista miehistä kaukana? Kannattaakohan?

Itse olen myös kakkonen, mutta että olisin uskollinen pettävälle miehelle, ei mitään syytä tehdä niin. Tilanteeni on siinä mielessä erilainen, ettei lupauksia ja puheita yhteisestä elämästä ole heitelty kuin vitsinä. Teiltä voi mennä monta vapaata, mukavaa miestä sivu suun, jos noin uskollisesti odotatte miestä, joka tuskin eroaa.

Useat naiset vain eivät voi ja eivätkä halua rakastella kuin yhden miehen kanssa kerrallaan vaikka mies tekisikin toisin. Minäkin olen vapaa ja käyn ulkona miesten kanssa mutta koskaan en edes tapaile kuin yhtä miestä kerrallaan ja jos se ei suju, lopetan sen ja sitten vasta kiinnostun toisesta. Olemme vaan kaikki niin erilaisia ihmisiä.

• aurinkosade*
        pakko kysäistä että kirjoitti:

Me ei olla puhuttu siitä, ettenkö "saisi" tai "voisi" tavata muitakin. Toki mies on pari kertaa sanonut mulle, että häntä sattuisi todella paljon jos löytäisin toisen, kun hän vasta työstää eroprosessia. Tässä ei kuitenkaan ole kyse siitä, vaan siitä, että rakastan tätä miestä syvemmin kuin ketään koskaan, enkä voisi kuvitellakaan rakastelevani kenenkään toisen kanssa. En pysty tai halua edes käymään kahvilla muiden kanssa, koska tunteeni ovat tämän toisen miehen luona, niin miten ihmeessä voisin ajatellakaan rakastelemista?! Olen tämän miehen kanssa huomannut, että ilman tunteita se on vain seksiä, enkä saa siitä mitään, joten miksi vaivautua!

• pakko vielä kysäistä
        aurinkosade* kirjoitti:

Me ei olla puhuttu siitä, ettenkö "saisi" tai "voisi" tavata muitakin. Toki mies on pari kertaa sanonut mulle, että häntä sattuisi todella paljon jos löytäisin toisen, kun hän vasta työstää eroprosessia. Tässä ei kuitenkaan ole kyse siitä, vaan siitä, että rakastan tätä miestä syvemmin kuin ketään koskaan, enkä voisi kuvitellakaan rakastelevani kenenkään toisen kanssa. En pysty tai halua edes käymään kahvilla muiden kanssa, koska tunteeni ovat tämän toisen miehen luona, niin miten ihmeessä voisin ajatellakaan rakastelemista?! Olen tämän miehen kanssa huomannut, että ilman tunteita se on vain seksiä, enkä saa siitä mitään, joten miksi vaivautua!

Kun sä itse olet noin uskollinen pettävälle miehelle, niin miten suhtaudut siihen, että mies aivan varmasti rakastelee myös vaimonsa kanssa? Vai miellätkö sen vaimon kanssa tapahtuvan vain seksiksi, ilman mitään tunteita? Miltä susta oikeasti tuntuu, kun tiedät miehen niin tekevän?

• XyzMies

Vastaan omasta puolestani. Katsot, että pettäminen on jokin oikeus, mitä se ei ole. Pettäminen kielii aina parisuhteen ongelmista. Ei rakastunut ihminen kykene pettämään tai ole kiinnostunut muista ihmisistä romanttisessa mielessä. Itse et rakastanut miestä siinä se ero, sinulla oli vain haku päällä. Pettäminen lähes aina pilaa suhteen. Lisäksi voin sanoa, että seksi vaimon kanssa omalla kohdallani oli vedetty minimiin ja koin sen erittäin vastenmieliseksi.

• sorryyyy

Ja ainoa oikea tie oli sitten mennä ja pettää kun seksi minimissä? Kyllä se vika on sinun päässäsi!

• ap..tuulinen päivä..

Minä en odota ketään, elän omaa elämää, tätä päivää, jos kohtaan jonkun vapaan josta kiinnostun ,niin asia heti toinen.
      en vain ole kohdannut ketään kuka kolahtaisi, ja haluan katsoa loppuun tämän jutun,,sen tietää mieskin ja pelkää että tapaan jonkun ,olen kuitenkin kaunis nainen. Minulla ei ole mitään menettevää, jotenkin vaan viihdyn miehen seurassa..nyt näin..huomisesta ei tiedä :)

• tuulinen päivä..

Sinulle..pakko kysäistä vain!

Minulla vähän erilainen tämä suhde, mies asuu välillä pitkiäkin aikoja luonani, joskus jopa viikkoja. En koe tarvetta että hakisin muuta seuraa. Elämme silloin tiivistä arkea, hän pitää myös melkein aikuisita lapsistani.Kun hän ei ole luonani elän taas omaa elämääni, olen liikunnallinen, tapaan ystäviäni, en vain kohdannut ketään, kuka toisi sellaisen tunteen kuin tuo mies.Lapseni hyväksyy myös miehen! En juurikaan kysele onko hän vaimonsa kanssa fyysisesti, se ei minua kiinnosta,luulen ettei kovinkaan usein ainakaan,mies aina pyytää olemaan minua fiksusti! Miehelle ajatuksin että olisin toisen kanssa tuntuisi pahalta. Olen ehkä oppinut elämään asian kanssa, en odota mieheltä mitään, hän itse saa päättää eroaako koskaan,en ole sitä edes kysynyt, emmekä siitä asiasta keskustele, ihan muista asioista, elämän iloista ja suruista, molenpien menneestä elämästä, kai sekin elämän jakamista :)

• ei tuule nyt

Onnea sinulle elämään Tuulinen Päivä, uskon miehen olevan onnellin sinun luonasi. Kuulostat aikuiselta ja tuntevalta naiselta. Et roiku miehen lahkeessa rystyset punaisina ja vannota hänelle rakkauttaan. Olet voittaja omassa elämässäsi sanokoot muut mitä sanoo!

• voi voi sua

Sä todella olet päättömästi rakastunut mieheen. Tietävätkö lapsesi, että mies on varattu? Miten he siihen asiaan suhtautuvat? Itse en kyllä esittelisi lapsilleni yhtään varattua miestä. Mies pyytää sua olemaan fiksusti. Jonka johdosta sä kuvittelet, että mies on harvoin vaimonsa kanssa sängyssä. Tietääkö vaimon sinun olemassa olostasi?

• tuulinen päivä,,
        voi voi sua kirjoitti:

Sä todella olet päättömästi rakastunut mieheen. Tietävätkö lapsesi, että mies on varattu? Miten he siihen asiaan suhtautuvat? Itse en kyllä esittelisi lapsilleni yhtään varattua miestä. Mies pyytää sua olemaan fiksusti. Jonka johdosta sä kuvittelet, että mies on harvoin vaimonsa kanssa sängyssä. Tietääkö vaimon sinun olemassa olostasi?

Totta se on rakastunut olen!
        Minulla kohta aikuiset lapset, meillä myös avointa keskustelua kaikesta, tämä minun päätös ei lapsieni, ovat onnnellisia tietenkin minunkin puolesta! Elämää tämä on, eihän se muille kuulu.
        Rakkautta niin monenlaista, niinkuin ihmisiäkin, onko oikeaa vai väärää tapaa rakastaa?

• tuulinen..päivä..
        ei tuule nyt kirjoitti:

Onnea sinulle elämään Tuulinen Päivä, uskon miehen olevan onnellin sinun luonasi. Kuulostat aikuiselta ja tuntevalta naiselta. Et roiku miehen lahkeessa rystyset punaisina ja vannota hänelle rakkauttaan. Olet voittaja omassa elämässäsi sanokoot muut mitä sanoo!

Kiitos tosi paljon lämmitti sydäntä tämä viesti!!

• tuulinen päivä..

Mitä mieltä olette tästä..
      Mies esitteli minut parhaalle ystävälleen, en tajua miksi niin teki?? Olen kyllä iloinen siitä, oli todella mukava ja kohtelias ??

• uneton yö

Usko vaan saat vielä iloisesti yllättyä, taitaa haluta että kuulut hänen elämäänsä, onnea matkaan :)

• aikaisin aamulla
        uneton yö kirjoitti:

Usko vaan saat vielä iloisesti yllättyä, taitaa haluta että kuulut hänen elämäänsä, onnea matkaan :)

Mutkin on esitelty miehen parhaille ystäville jo vuosia sitten. Toinen paheksuu, ei ymmärrä millään koko asiaa, toisesta on tullut mullekin kaveri. Paheksujaan en luota yhtään, toiseen kuin vuoreen.

Noissa ystäville esittelyissä on aikamoinen riski. Jos ystäviltä meneekin välit poikki, niin se ystävä saattaa kyllä vihoissaan vaimolle asiasta kertoa.

• aina sattuu

Kohta varmasti käry käy, valmistaudu pahimpaan tai..mies haluaakin että käry käy, ilmeisesti heidän liitossaan ei enään mitään yhteistä ei rakkautta onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe