Voisitko seurustella itseästi reilusti nuoremman naisen kanssa?

Kysynpähän vaan.

Esimerkiksi noin 40-vuotias mies noin 25-vuotiaan naisen kanssa? Entä jos elämäntilanteetkin ovat vielä erilaiset, nainen edelleen opinnoissa ja miehellä jo pitkä työkokemus takana? Tai jos miehellä on jo perhettä edellisistä suhteista, nainen vielä lapseton?

Mikä nuoressa naisessa kiehtoo? Entä mikä on totaalisen turn-off?

40

4188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito kysynpähän vaan

Tuo viesti ei ole minun kirjoittama, ainoastaan "turn offit naisessa" on minun kirjoittamani, joku näköjään käyttää samaa nimimerkkiä.

• 2+14

Mitä ihmettä? Jos sinulla on joku vakituinen nimimerkki niin mikset rekisteröi sitä? Kysynpähän vaan voi olla sellainen mikä voi tulla kenen tahansa mieleen, kenen tahansa joka haluaa vaan kysyä jotain asiaa.

(kohta joku tulee valittamaan että on alkuperäinen joka käytti juuri tuota tiettyä roskapostirobotinivarmistusyhteenlaskua ensimmäistä kertaa)

• Aito 2+14
        2+14 kirjoitti:

Mitä ihmettä? Jos sinulla on joku vakituinen nimimerkki niin mikset rekisteröi sitä? Kysynpähän vaan voi olla sellainen mikä voi tulla kenen tahansa mieleen, kenen tahansa joka haluaa vaan kysyä jotain asiaa.

(kohta joku tulee valittamaan että on alkuperäinen joka käytti juuri tuota tiettyä roskapostirobotinivarmistusyhteenlaskua ensimmäistä kertaa)

Tuo ei ole minun kirjoittama.

• Kysynpähän vaan.

Haun mukaan "kysynpähän vaan" on kirjoittanut suurimman osan viesteistä päivällä, jotne sinä et ainakaan ole aito ;)

• Aito aito 2+14
        Aito 2+14 kirjoitti:

Tuo ei ole minun kirjoittama.

Ja tuo ei muuten ole minun kirjoittama.

• Kysynpähän vaan

Jeps, en valittanut asiasta, ilmoitin vain, en ole katsonut asiakseni rekisteröidäkysesitä nimimerkkiä, ei ole sille tarvetta.

• Kysynpähän vaan

*rekisteröidä kyseistä

• the real one

Olet hullu crazyassmotherfucker!

• Kelpaa....

Luulen, että aika monelle miehelle kelpaa nuorempi nainen. Nuoressa naisessa yhdistyy monet halutut piirteet, kuten nuoruus, kauneus, hedelmällisyys, iloisuus, avoimuus uusille kokemuksille jne.

• Nelkytmies

Nuorempi nainen kyllä, mutta jotain rajaa. Harva mies haluaa näyttää naisensa isältä.

• mieluummin yksin

"Nuoressa naisessa yhdistyy monet halutut piirteet, kuten nuoruus, kauneus, hedelmällisyys, iloisuus, avoimuus uusille kokemuksille jne." = seksi, seksi, seksi, seksi, seksi jne.

Miehen aivot on taas kartoitettu :D

Miehiä ei oikeasti kiinnosta kuin paneminen ja se että nainen kuuntelee.

• TAMPERE 44
        mieluummin yksin kirjoitti:

"Nuoressa naisessa yhdistyy monet halutut piirteet, kuten nuoruus, kauneus, hedelmällisyys, iloisuus, avoimuus uusille kokemuksille jne." = seksi, seksi, seksi, seksi, seksi jne.

Miehen aivot on taas kartoitettu :D

Miehiä ei oikeasti kiinnosta kuin paneminen ja se että nainen kuuntelee.

Jopas on ajatukset hukassa.Jospa löytäisi aidon ja rehellisen itseäni nuoremman naisen iältään 35 - 45 vuotiaan jolle olisi uskollisuus ja vain yhden kanssa oleminen selvä asia , niin se olisi jotakin. Mutta , kun naiset kaipaavat vain rahaa , omaisuutta ja monissa on lisäksi se alkoholi ongelma. Monessakaan en ole vielä tavannut rehellistä ja lämmintä rakkautta vaikka kuinka ovat sitä vannoneet. Jos rakkaus ja hyvä ystävyys on vain rahasta ja omaisuudesta kiinni niin silloin ihminen on hyvin kaukana siintä mitä ainakin minä kaipaan. Olen jo kokenut usean pettymyksen ja kyllä se on niin , että oli nuori tai vanha niin se raha ja omaisuus on aina pinnalla. Kukaan ei tunnu arvostavan uskollisuutta , lämpöä , raittiutta ja viihtyisiä koti iltoja taikka kesäisin luonnossa liikkumista. Jos vielä todellisen aidon rakastavan ja sanansa pi
        tävän naisen tapaisin olisi se kuin lottovoitto. Naiset menkää itseenne. Miehet älkää antako rahaa jos sitä joku pyytää , rahalla ja omaisuudellako te etsitte kumppania?

• kolmekyt

Ei ainakaan nyt kiinnosta koska ei olisi mitään yhteistä. Haluan et ollaan samalla viivalla. Hävettäis jos seurassani kuunneltais jotain lady gagaa ja katsottais gossip girliä. Mut mua reilusti nuoremmat onkin vasta parikymppisiä.

• säälittävääää

aikuiset miehet, jotka "seurustelevat" parikymppisten tyttösten kanssa, eivät pärjäisi aikuisten naisten kanssa, pikku tyttö on turvallinen vaihtoehto miehelle, joka ei itsekään tiedä seurustelemisesta tai avoliitosta mitään.

• ?????
        säälittävääää kirjoitti:

aikuiset miehet, jotka "seurustelevat" parikymppisten tyttösten kanssa, eivät pärjäisi aikuisten naisten kanssa, pikku tyttö on turvallinen vaihtoehto miehelle, joka ei itsekään tiedä seurustelemisesta tai avoliitosta mitään.

Onpa taas ylimielistä asennetta, noin 25-vuotias pikkutyttö? Monella on tuossa iässä ammatti hankittuna, voi olla jo jälkikasvuakin jne.

• 19vee

ei kaikki alle kolkytvuotiaat kuuntele lady gagaa tai kato gossip girliä ;)

itse kuuntelen vanhoja hyviä, led zeppelin, lynyrd, ozzy yms... radio novakin on parempi kuin joku nrj..

enkä töllöstäkään kato koskaan esim mitään salkkareita... tai muuta ihQmassa sarjoja.. actionleffat lähinnä sydäntä :)

ja täälläkin huutelee ihan normaali tyttönen.

• Itselläni on se 25v alaraja, että voin edes harkita vakavaa suhdetta naisen kanssa. Sitä nuorempi käy kyllä satunnaiseksi tuttavuudeksi, mutta ei mihinkään vakavempaan.

Alle 25v naisilla kun on usein vielä koulut kesken tai biletysvaihe vielä päällä tai muuten vaan etsii itseään.

• nelkytmies

Juu ei kiinnosta niin paljon nuorempi nainen. Sellainen -5 vuotta omaan ikään on ihanteellisinta. Ei tietenkään ihan ehdoton ikäraja, mutta mitä kauemmas noista rajoista menee, sitä todennäköisemmin ei oikein natsaa. 15 vuotta on jo aika kaukana. Kyllä se sellainen suht yhtä pitkä elämänkaari takana takaa synkkausta edes jossain määrin.

Eipä sillä että yleensäkään parikymppiset enää nelikymppisistä harvoin juuri kiinnostuvat, mutta kyllä ne ihmiset aika lapsellisilta tuntuvat tässä nelikymppisenä. Vaikka älykkyyttä voi ollakin, niin se tietty puute siinä elämän kokemisessa alkaa jossain vaiheessa lähempää tutustumsita näkyä.

• ap.

Kiitos vastauksista.

Oikeassahan te olette, kyllä elämäntilanne vaan on hyvin erilainen opiskelijalla ja jo vähän enemmän elämää nähneellä miehellä. Vaikka itselläni ei ole mitään biletysvaihetta ollut enää vuoteen jne, niin silti esimerkiksi valmistuminen on vielä vasta vuosien päässä eli opiskelijaelämä jatkuu edelleen. Ja ulkonäöltäni olen ikäistäni nuoremman näköinen, joten helposti minua voitaisiin luulla jopa ihastukseni tyttäreksi!

• ap.

Jaa, tuli vieläpä kirjoitushärökin, piti kirjoittaa "Vaikka itselläni ei ole mitään biletysvaihetta ollut enää vuosiin..."

En ole näemmä oppinut edes oikeinkirjoitusta tähän ikään mennessä... Toisaalta jotkut eivät näytä oppivan koskaan.

• N.T.

Heip. Oma mieheni on 38, minä 24.. Aikalailla heti suhteen alussa minun oli pakko kysyä avioliitosta ja lapsista, halusiko hän sellaista enää. Hänellä on siis jo lapsia jne. Sanoi olevansa valmis siihen, jos asiat menevät siihen pisteeseen.

En näytä hänen tyttäreltään, kyllä sen ikäeron huomaa, mutta kai mieheni sitten on sen verran vähän ukkoontunut, että ei vaikuta sellaiselta.

Mutta jos kumpikaan ei halua joustaa elämäntilanteestaan niin eihän se sitten tietenkään onnistu. Toista kun ei voi väkisin muuttaa (tai voi mutta siitä ei seuraa mitään hyvää)

• ap.

Hmm, aika kova ikäero teilläkin. Mutta silti toimii? Oletko itse opiskelija vai työelämässä ja onko muutoin ylipäätään suhteellisen samanlaisest elämäntilanteet, tietysti lukuunottamatta toisen lapsia?

Totta tuo ettei toista voi väkisin muuttaa ja ikä nyt on kaikista asioista vähiten sellainen seikka johon voisi jotenkin vaikuttaa.

Onneksi fantasiointi sentään on sallittu :)

• N.T.

Kyllä tuo tähän asti on toiminut. Vähän reilu vuosi ollaan oltu yhdessä, syksyllä kihlauduttiinkin. Olen työelämässä, mutta tarkoitus jossain vaiheessa ainakin yrittää opiskelua.

Elämäntilanteet on sinällään samantapaiset ja henkilökemiat toimii. Toki sanottakoon, että tulen vanhempien ihmisten kanssa paremmin toimeen kuin omanikäisteni. Tietysti on muutama omanikäinenkin kaveri, mutta yleensä ystävät ovat 30-45 vuotiaita. Ja ei, en ole ns vanha sielu, vaan eloisa ja välillä aika remuava, spontaani ja sensellainen, mutta kuitenkin "kypsä"..

Sillon kun asuin ekassa asunnossani, tupakalla piti käydä yleisellä parvekkeella. Naapurin rouvan kanssa siellä välillä juteltiin, yleensä hän valitteli teini-ikäisistä lapsistaan, kuinka vaikeaa teinien kanssa on. Sitten kun muutin pois asunnosta, sanoin naapurille, että olin 17 vuotias, vain vuotta vanhempi kun hänen tyttärensä :) Kysy henkkarit ku ei uskonut. :D

• Ikä on vain numeroit

Tottakai voisin. Olen itse noin nelikymppinen ja työni kautta olen tekemisissä monen ikäisten naisten kanssa ja loppujen lopuksi se kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa ei, ei ole kiinni numeroista (iästä). Nelikymppinen mies on varmaan itsekin joskus ollut opiskelija ja ehkä hänellä on silloin ollut kumppani, joka on tienannut enemmän kuin hän, joten tuskin siitäkään ongelmaa tulee. Toisaalta jos raha tai sen tekeminen on ongelma parisuhteen muodostumiselle, niin ei se suhde pidemmän päällekään sitten sen arvoinen olisi. Tiedän pari tuttua miestä, joista toinen teki toisen lapsena nelikymppisenä, kun eka pääsi jo ripiltä, sekä toinen vasta aloitti lasten teon tuolloin, joten lapsettomaksikaan ei tarvitse jäädä, jos siltä tuntuu. Taitaa naiselle se ikä olla lasten kannalta hankalampi juttu. Tietenkin jos miehellä on pieniä lapsia, niin sinun täytyy tulla lasten kanssa toimeen, sillä oma lapsi on aina lapsi ja heiltä et voi välttyä, jos lapsellisen kanssa suhteeseen alat.

Mikäkö sitten kiehtoo.. no yleensä se optimistisuus ja iloisuus, valtaosalta vanhemmista naisista se on kadonnut, sillä huono parisuhde ja perhe- tai työelämän raskaus vie monelta kaiken ilon (kännissä on sitten mukakivaa). Tämän lisäksi kroppa on usein paremmassa kunnossa ja mieskin ymmärtää, että naisen pitää tehdä kauneuden eteen töitä, jolloin ainakaan hän ei rajoita sinun kauneuskylpyjä tai muita kosmeettisia hankintoja. Ja varmaan satsaa muutenkin mieluummin nuoreen ja pirtsakkaan naiseen kuin vanhaan ja äkäiseen.. eikä harmita läheskään niin paljon jos suhde kaatuu, sillä onhan saanut nauttia jostain mistä ei enää 20v kuluttua voi nauttia (ellei ole miljonääri).

• ap.

Hei, kiitos viestistäsi!

Olennainen pointti tosiaankin on tuo, että kenen kanssa löytyy yhteys ja kenen kanssa ei. Itselläni on ystäviä ja kavereita monenikäisinä, jotkut ovat lähemmäksi 10 vuotta nuorempia, toisaalta eräs läheisimmistä ystävistäni on yli 20 vuotta vanhempi ja silti meillä riittää keskusteltavaa päivittäin ja käymme kaljalla jne.

Mutta pelkäänpä pahoin että parisuhteen muodostamisen kannalta nämä ikäseikat helpommin ovat olennaisempia kuin vaikkapa ystävyyden kannalta :(

• gkjhjljkkl

"Mikäkö sitten kiehtoo.. no yleensä se optimistisuus ja iloisuus, valtaosalta vanhemmista naisista se on kadonnut, sillä huono parisuhde ja perhe- tai työelämän raskaus vie monelta kaiken ilon (kännissä on sitten mukakivaa). "

Katkeroituminen on kieltämättä pahinta, mitä ihmiselle voi tapahtua, mutta ei raskailla kokemuksilla aina ole negatiivinen vaikutus: ne voivat lisätä empatiakykyä ja halua ymmärtää ihmisiä ja ilmiöitä muustakin kuin oman navan näkökulmasta. Ei tiedostavuus ja kokemusrikkaus tietenkään täysin korreloi iän kanssa, mutta jos nuoruuden viehätystä perustelee hieman naiivilla elämänkatsomuksella, herättää se ainakin minussa vähän vastareaktiota. Omia elämän ylä- ja alamäkiä haluaa kuitenkin kohdata ja pohdiskella ihmisen kanssa, joka on myös omia mäkiään nähnyt eikä ole vasta ihan alkutaipaleella, jossa elämä on kulkenut sujuvasti odotettua suuntaansa koulusta toiseen. Ei raskas elämä aina vie iloa, se vaan tekee siitä suhteellisuudentajuista.

• Vastaan vaan

Mitä muuten tarkoittaa vaan kysyminen? Miten se eroaa tavallisesta kysymisestä?

• .....

Voisin.

• vastauslöytyi

Tulipa mieleen tuosta Lipposten mainitsemisesta avain ison ikäeron onneen. Heillähän ei ulkonäöllisesti ja olemuksellisesti näyttäisi olevan läheskään niin iso ikäero kuin oikeasti on. Hyvinkin kävisivät samanikäisistä. Samoin pari tuntemaani pariskuntaa, joilla on isohko ikäero, ovat juuri tällaisia. Lähimmin tuntemastani parista hämmästyin, onko nainen todella yli kymmenen vuotta nuorempi, toisesta parista luulin että nainen on hieman vanhempi kuin mies, ja oli kuitenkin kymmenisen vuotta nuorempi!

Sitten taas ison ikäeron parit, joissa molemmat näyttävät ikäiseltään, ei onni kukoista pitkään. Miettikääpä mitä tahansa sellaista paria, just nämä Loiri ja Stina, eivät he kovin kauan yhdessä viihtyneet.

• niin :)

Alkuhuuman hiipuessa nuori nainen tajuaa saavansa parempaakin kuin vanhan kurttu-ukon.

• Miksi?
        niin :) kirjoitti:

Alkuhuuman hiipuessa nuori nainen tajuaa saavansa parempaakin kuin vanhan kurttu-ukon.

Tai miehen (mahdolliset) aivot palaavat toimintaan, ja hän muistaa eläneensä nuoruutensa jo kerran...

Tätä minä ainakin tavallaan toivoisin (oikeasti pelkään), että Hän (elämäni sekoittanut mies) hylkäisi minut. Kuinka paljon helpommalla pääsisinkään? Ei moraalisaarnoja, ei paineita - vain keskinkertainen keskivertainen normaali Tavallisen Ihmisen elämä jäisi jälkeen (hmm, no kai muitakin vaihtoehtoja jää). Mutta voi kun ei tunteitaan voi estää, ne voi vain tiedostaa. Itse tiedostan olevani naurettavan rakastunut ensi kertaa 27-vuotisen elämäni aikana, minua 20 vuotta vanhempaan mieheen. En ole enää tyttönen, mutten vallan keski-ikäinenkään. Ja taloudelliset erot ja minun opiskeluni tekevät asiasta ulkopuolisten silmissä hyvin kyseenalaisen.

Pitäisi vain sulkea silmät ja korvat kaikelta arvostelulta, helpommin sanottu kuin tehty. Etenkin kun kaiken tuntemasi painostuksen jälkeen alat epäilemään omia tunteitasi ja tarkoitusperiäsi. Mikä sitten rakkauden tarkoitusperä on? Lisääntyminen? Onnellisuus? Elämän eläminen? Hetkellinen mielenhäiriö rakastuminen ainakin on...

• ..

Olen 19v nainen ja kihlattuni on kohta 34v ja hyvin menee. Ei ole ollut ongelmia iän suhteen :) Ehkä siksi koska olen kypsempi kuin ikäiseni yleensä. Ja meillä niinpäin että minä käyn töissä ja mies ollut jo 1,5v työtön.

• Rikas&Komea.

34v. ja työtön, säälittävää! Pakko olla ruma ukko, ja kuinka säälittävää että nuori nainen elättää perheen! HUH HUH!

• lifemocker

jos nyt joku alaikäraja olisi 23-24

• TAMPERE 44

Jopas on ajatukset hukassa.Jospa löytäisi aidon ja rehellisen itseäni nuoremman naisen iältään 35 - 45 vuotiaan jolle olisi uskollisuus ja vain yhden kanssa oleminen selvä asia , niin se olisi jotakin. Mutta , kun naiset kaipaavat vain rahaa , omaisuutta ja monissa on lisäksi se alkoholi ongelma. Monessakaan en ole vielä tavannut rehellistä ja lämmintä rakkautta vaikka kuinka ovat sitä vannoneet. Jos rakkaus ja hyvä ystävyys on vain rahasta ja omaisuudesta kiinni niin silloin ihminen on hyvin kaukana siintä mitä ainakin minä kaipaan. Olen jo kokenut usean pettymyksen ja kyllä se on niin , että oli nuori tai vanha niin se raha ja omaisuus on aina pinnalla. Kukaan ei tunnu arvostavan uskollisuutta , lämpöä , raittiutta ja viihtyisiä koti iltoja taikka kesäisin luonnossa liikkumista. Jos vielä todellisen aidon rakastavan ja sanansa pi
        tävän naisen tapaisin olisi se kuin lottovoitto. Naiset menkää itseenne. Miehet älkää antako rahaa jos sitä joku pyytää , rahalla ja omaisuudellako te etsitte kumppania?

• rhrhaerhae

En kyllä pystyisi seurustelemaan, kokemukseni nuorista on tympeä. Ei sillä, hauskojahan he ovat mutta että seurustelisin, rakastelisin tai ylipäätään keskustelisin vakavasti minua reilusti nuoremman kanssa... nääh.

• Viiskybää

Ihan hvyin voisin. Voisin seurustella vaikka 16 vuotiaankin kanssa, jos hän tuntuisi kiehtovalta. Nuori nainen on seksikkäin. Lisäksi vaittomuus ja kokemattomuus tarkoittavat myös sitä, ettei ihminen ole vielä pilaantunut., kyynistynyt, kovettunut.

Seksuaalisesti turn off on, jos nainen ei voi saada enää lapsia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      89
      3772
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      195
      1487
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1400
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1090
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1020
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      325
      1005
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      917
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      899
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      889
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      126
      870
    Aihe