vaalea, erittäin kaunis, upean vartalon omaava n 160cm nainen koskaan täällä käydä? Olet töissä E-Pohjanmaalla. Arvaatko jo?
Mahtaisitko sinä päiväkodin hoitaja
11
556
Vastaukset
- Täällä olen...
Päiväkoteja on E-P alueella monia. Mikähän Kaupunki? Lisää tuntomerkkejä :) n.ikä? Kiitos.
- Mies huomioinut
E-P:n "pääkaupunki"! Sanoisin, että ikäluokka 25-30. Muistatko kun syksyllä katseltiin toisiamme?
- EP SJK
No. kyllä sitä tulee katseita vaihdettua monenki kanssa. Täytyy olla sen verran ystävällinen et katsoo silmiin kun puhuu. Ja joskus kyllä muutenki...
- Mies huomioinut
Just! Sinäkö sitten tämä vaalea kaunotar upeine vartaloineen?:-)) Tämä on kylläkin tapahtunut viime syksynä!
- EP SJK
Ikä ei täsmää. Mut onnea sulle etsintääsi. Hauskaa kesää... T: Toinen vaalea.
- Mies huomioinut
Hmm. Minkä ikäinen sinä sitten olet? Voithan näyttää niin nuoreltakin, että luulwn sinua nuoremmaksi!:-)
- EP SJK
"vanha"oon. Missä päin S.jokea? Uskallakko vastata? Ei sua täällä kukaan tunnista.... Oletko isukki vai joku ohi kulkija?
- Mies huomioinut
Älä hätäile kaunokainen kaikkeen saat vastauksen aikanaan. Annan jonain päivänä spostiosoitteen niin kirjoitellaan? Voisit kaunokainen oikeasti kertoa ikäluokkasi. Minä olen noin 40.
- Mies huomioinut
Minne katosit?
- EP SJK
Olen kyl melko varma, et en ole etsimäsi henkilö. Mut käy katsomassa siellä missä hänet näit. Moni kyl nyt jo lomallla.
- Mies huomioinut
No jos näin ajattelet, niin pitäisikö minun laittaa mailiosoite? Voitaisiin kirjoitella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237799- 121759