Suhde tökkii

Minun mies on viime aikoina hieman kärttänyt minulta tietoa, että onko minun hänelle kertomani miesmäärä oikea. Hänen mukaansa kun minä olen varsin kokeneen oloinen sängyssä ja sekstatessa. Ihmettelen vain, että mistä hän sen havaitsee, kun hän itse sanoo olevansa aika kokematon (vain yksi suhde takana ja vähän seksiä silloinkin)? Olen kyllä pysynyt alkuperäisessä luvussani, joka ei mielestäni ole kuitenkaan iso (17 "suhdetta" joista suurin osa on ollut ennen täysi-ikäisyyttä ja joissa seksi on ollut enemmänkin pussaus & hyväilylinjaa kuin naimista, toki joskus sitäkin). Välillä oikein ahdistaa se kärttäminen, tulee mieleen, että pitäisikö antaa hänen etsiä joku siveyden sipuli itselleen minun tilalleni. Kun olen joskus sanonut hänelle siitä, niin hän saa oikein "vettä myllyynsä" ja hän alkaa jankkaamaan, että tekeekö minulla toisia miehiä mieli ja naimaan heidän kanssaan? Yleensä aikamme riideltyä se on sovitettu lohtuseksillä, mutta en oikein jaksa enää tätä samaa. Mitä pitäisi oikein tehdä?

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dafsdfhsdfh

Olet sitten ottanut riippakivekseen tyypillisen sinkut-palstan ATM:n joka halveksuu naisen seksirikasta menneisyyttä.

Dumppaa tuollainen urpo. On niitä parempiakin miehiä olemassa.

• vissiin

Su miehelläs on huono itsetunto ja purkaa sitä nyt sinuun ja yrittää saada sua pahalle mielelle ikään kuin et olisit joku jakorasia ollut ennen. Jotkut eivät vain voi hyväksyä sitä et nainen osaa harrastaa seksiä ja miellyttää miestä. Toiseks se on todella mustasukkainen ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Mustasukkaisuudesta ei pääse eroon ja tilanne pahenee vielä. Sanot sille suoraan et jos se kuulustelu ei lopu niin pistät suhteen poikki heti.

• lkjhgfddd

Noh kyllähän se nyt kertoo jotakin ihmisestä, jos on 17 suhdetta takana tuohon ikään mennessä. Varmasti semmoinen kyrsii kumppania, jolla ollut vain se 1. Kertoo paljon arvomaailmasta.

Ja kyllähän se niin on, ettei se seksikumppaneiden määrä mitenkään takaa sitä, että mitä enemmän seksikumppaneita, sitä kokeneempi ja myös parempi panemaan. Ihan yhtähyvin voi sen yhden ja saman jannun kanssa opetella ja kokea kaiken tarpeellisen, jopa paremmin kuin silloin kun jotenkin vaan häslää milloin kenenkin kanssa. Jotkut vaan on taitavampia, luovempia ja kiimaisempia kuin toiset.

• Siis mitä se määrä minusta sitten kertoo? Varsinkin, kun avauksessani sanoin, että suurin osa niistä "suhteista" on ollut vain pussaus & hyväilylinjaa. Miten joku mies voi ottaa nokkiinsa sellaisesta? Varsinkaan, kun tosiaan ei ole seksiä harrastettu. Suhdehan se on silloinkin vai pitäisikö alkaa laskemaan suhteiksi vain ne, joissa on sekstattu? Kertoo tällainen miesten kumppanimääräajattelu paljon heidän arvomaailmastaan ja tasa-arvosta ja sen suhteuttamisesta naiseen.

• nainen 52

Näinhän se menee. Jos nainen on aktiivinen sängyssä ja pitää seksistä, on tietenkin suurinpiirtein maannut puolen kaupungion kanssa. Jos taas sängyssä on vähän aloitekyvyttömämpi, niin lahnaksi haukutaan.

Lähde meneen ja käske sen etsiä neitsyt itselleen, niin ei tarvi ruikuttaa. Voihan tuo toisaalta olla kateuttakin, kun olet kokeneempi kuin mehesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1229
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1169
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe