Olemme seurustelleet n. vuoden ja itseäni kiristää paljonkin hänen vilkas menneisyys ja eikä vain se menneisyys vaan se, että näitä entisiä miehiä kumpuaa esille koloistoon joka kuukausi uusi. Listaan alemmas muutaman jutun, kertokaa mietteitä.
Rakastan tyttöä hirveästi ja haluaisin hänen kanssaan tulevaisuuden, mutta nämä asiat ei lukuisista keskusteluista huolimatta ole muuttuneet ja hän pitää minua syyllisenä ja epänormaalin mustasukkaisena. Ikää naisella on 25v, ja kerennyt olemaan hänkin aikaisemmassa elämässään pidemmässä parisuhteessa, n. 3v.
- Hän lähti viettämään miespuoleisen serkkunsa kanssa iltaa johkin kotibileisiin. Törmäsimme illalla baarissa ja näin hänet kahden tuiki tuntemattoman miehen kanssa liikenteessä, Miehillä ei ollut myöskään mitään hajua kuka minä olin ja toisesta miehestä näki varsin selkeästi minkä perässä hän oli muijastani. Selvisi, että ks. mies oli hänen entinen fuckbuddynsä, joka oli ollut istumassa samassa paikassa iltaa ja oli hänen serkkunsa hyvä kaveri. Naiseni ei ollut koko illan aikana kertonut tälle seurustelevansa edes, eikä tosiaan raportoinut minulle että pyörii ex-panon kanssa baarissa. Seurasin myös touhua vierestä ja huomasin kuinka flirtti oli molemmin puoleista. Hän kertoi loppuillasta kuka mies oli ja sanoi että tiesi kokoajan että tämä mies olisi halunnut hänet mukaansa. Hän ilmeisesti nautti tilanteesta, kun sai huomiota tai koki itsensä halutuksi. Mainittakoon, että kehun häntä joka päivä.
- Myöhemmin hän tunnusti, että kun meillä oli ollut riitaa tuohon aikaan suhteessa, niin hän oli avoimesti flirttaillut tälle miehelle alkuillallakin. Jopa serkkunsa oli kysynyt häneltä mitä touhuat. Hänen mielestään asia on kuitenkin ihan mitätön ja että minä suutuin turhaan tästä aiheesta.
- Minua rassaa se, että hänellä on ollut n. 25 petikumppania, näistä suurinosa pelimiehiä. Tunnen näistä miehistä n. 10-15:sta ja törmään johonkin heistä n. kerran-kaksi viikkoon arkielämässä. Vähitään kerta kuukaudessa joku on minulle kertonut että "hei muijasi on ollut muuten tän kanssa, seurustellut tuon kanssa ym.". Jos esim. ollaan lähdössä vaikka johonkin mökille, niin hän kertoo olleensa parina vuonna samalla seudulla mökillä jonkun panonsa kanssa jne.
- Jos mainitsen hänelle aiheesta, että minua häiritsee tämä. Hän yleensä suuttuu ja syyttää minua sairaalloisen mustasukkaiseksi tai vastaavaa, eli asiaa ei oikein tahdo saada purettua hänen kanssaan. Hänen mielestään on ihan ok, hengata ex-panojen kanssa, skypetellä heidän kanssaan jne. Minulle näistä ei tarvitse edes kertoa.
- Viimeisimpänä olimme taas viime vkl yöelämässä. Ilta meni ihan fine, kunnes joku uusi karpaasi tuli käytävällä vastaan ja naiseni minulle mitään sanomatta tarrautui tähän mieheen ja oli kuin olisi joulupukin nähnyt. Hän jutteli miehelle n. 15min, minulle sanomatta sanaakaan tai edes katsonut saati esitellyt minua tai häntä. Hän myös hieroi miehen käsivarsia aivan kuin tämä mies olisi tyyliin minä. Kysyin sitten että kukas tämä adonis oli, johon hän vastasi, että hyvä ystävä johon pitää usein yhteyttä. Ei liene sattumaa että hyvä ystävä oli myös entinen pano, jonka kanssa hän on aikaisemmin pyörinyt.
Näitä vain alkaa kasaantumaan liikaa päälle ja, kun itse olen taas sellainen kun olen suhteessa niin unohdan nämä ex-panoni, moikkaan kaupungilla ja se siitä. Aivan eri asia sinkkuna taas. Hän taas haluaa pitää ja pitääkin yhteyttä näihin ja pitää minua outona, kun pahotan mieleni tälläisistä.Jos sanon että olemme tänä vuonna olleet yhdessä viettämässä iltaa 6 kerta niin näistä neljänä on hänen "ystäviään" tullut vastaan. Olen myös monesti kysynyt, että mistä vaikka tunnet tämän tyypin jos on yhteinen tuttu niin vastauksen voitte arvata..
Meillä ei ole muita ongelmia, mutta tästä on syntymässä iso sellainen. Hän ei ymmärrä minua ja pitää minua syyllisenä, joten käytös ei ole hänen osaltaan muuttunut. Jos mainitsen aiheesta, niin hän väittää että pidän häntä huorana ja loukkaan häntä.. Asiasta ei oikein tunnu voivan keskustella riitelemättä ja tämä repii meitä erilleen. Mainittakoon että suhde on vielä kaukosuhde kaiken bonuksena.
Ymmärrän kyllä, että meillä kaikilla on entinen elämä. Ei minua hänen entiset oikeat poikaystävät haittaa pätkääkään, olen jopa hyvissä väleissä yhdenkin kanssa. Vaan nämä panot/ystävät ja heidän kanssaan yhteydenpito. Vaikea kuvitella, kun joku pelimies on häntä pannut ja sitten ollaan ystäviä, että jos meille tulee heikkoa ettei nämä miehet koittaisi käyttää tilannetta hyväkseen tjsp. Luotan kyllä naiseen, mutta tilanne ei ole minulle mieluinen. Yksi syy varmaan miksi nämä kaikki äijät on pelimiehiä on se, että tyttö on äärettömän nätti ja hyvä kroppainen.
Mainittakoon että entisessä parisuhteessa joka kesti 5v ei ollu tälläisiä ongelmia..
Mietteitä? Olenko mustasukkainen luolamies vai miten saan naiseni käyttäytymään minun mielestä jotenkin kunnioittavemmin minua kohtaan.
Onko hyväksyttävää käytöstä tyttöystävältä vai olenko luolamies?
27
1912
Vastaukset
- 24
Mitä helvetin simpansseja te oikein olette? :D. "Jos mainitsen aiheesta, niin hän väittää että pidän häntä huorana ja loukkaan häntä..". Siis jos et pidä häntä huorana vielä niin voisit aloittaa. Muijas on oikein kunnon lutka! Aseta hyvä mies jotain arvoa itselles ja jätä se. Hierokoon adonisten käsiä muiden horatsujen kanssa :D.
Jos sä olisit luolamies sä olisit laittanut stopin tolle paskalle jo ajat sitten.- kylän varminja helpo
just niin Tämän sortin nainen löytää aina ja sanon aina isomman munan vaikka naapurista. Ei mitään perhearvoja. Roiku siinä niin kauan kun hän haluaa
- mmmmmmmmmmmm88
Kuten epäilitkin, naisesi käytös on melko kummallista. Tietysti jokaisessa parisuhteessa sovitaan erikseen pelisäännöt, mutta en usko, että monikaan tuollaista käytöstä hyväksyisi.
Toisten miesten kanssa flirttailu ja se, että antaa ymmärtää olevansa sinkku, eivät ole mielestäni mitään pikkujuttuja. Vaikuttaa siltä, että naisesi yrittää pönkittää itsetuntoaan ja haluaa itsensä halutuksi.
Mielestäni tiivis yhteydenpito entisten panojen kanssa on myös kummallista. Harva pitäisi edes sinkkunakaan kovinkaan tiiviisti yhteyttä satunnaisten panojen kanssa. Tietysti on eri asia, jos välit säilyvät kaverillisina entisen pitempiaikaisen poikaystävän kanssa tai jostain satunnaisesta panosta on tullut aikaa myöden ystävä, mutta kuulostaa erikoiselta, että näiden kanssa muutoin yritettäisiin erityisesti lähentyä, vaikka ihminen olisikin sosiaalinen. Onko naisellasi suuret joukot myös naispuolisiakin ystäviä joiden kanssa hän pitää yhteyttä? Skypettääkö hän myös "etäisempien" naistuttaviensa kanssa samalla tavalla? Vai hallitsevatko entiset panot merkittävää osaa hänen sosiaalisesta kanssakäymisestään?
Vaikka naisellasi olisi täysin vilpitön mieli, eikä hänellä olisi tuntemuksia ketään muuta kuin sinua kohtaan, niin käytös ei silti ole ok. Hänen tulisi ymmärtää, että hän nolaa tuolla tavalla käyttäytymällä sekä sinut että itsensä. - zoordman
Joskus nuorena poikana eli parikymppisenä elin samanlaisessa suhteessa. Tosin se ei ollut etäsuhde, mut toisaalta ei asuttu virallisesti yhdessäkään. Sama meininki ja flirtti aina baarissa. Hiukan kun sai viinaa päähänsä, niin flirtti sen kuin koveni. Minä olin aina ilmaa, eikä minua todellakaan esitelty kenellekään. Oli helvetin paska fiilis olla aina yhdessä baarissa, kun tiesi mitä tuleman pitää. Sit nää kyseiset tyypit oli vielä sellasia kusipäitä, ettei niillä ollut hajuakaan toisen suhteen kunnioittamisesta. Ottivat kyllä ilon irti ja suhtautuivat minuun ylimielisesti. No, nyrkkirysyksi astihan se sit pahimmillaan meni, muutamia kertoja. Tosin olisi silloin pitänyt tajuta, että kaikki tämä johtui ainoastaan tyttöystaväni käytöksestä.
Taidettiin siinä sit n. kaksi vuotta taiteilla. Tyttöystävän viehättävyys siinä kuitenkin sokaisi pahemman kerran, enkä päässyt suhteesta eroon, vaikka tiedostin, ettei tämä lopu hyvin. Lopulta hänen loputon flirtti ajoi minut pettäjän tielle. Hän antoi kyllä takaisin hyppäämällä parhaan kaverini kanssa sänkyyn. Siinä oli sitten lopulta show pystyssä ja on-off jatkui siinä vielä hetken aikaa. Sitten ainoa vaihtoehtoni oli muuttaa useamman sadan kilometrin päähän toiseen kaupunkiin ja aloittaa alusta. Mut ei me muuten toisista eroon päästy. Tai koston kierre olisi ollut loputon. Ja viehättävällä naisella siinäkin tietysti etulyöntiasema.
Mutta ohjeeni sinulle on, että mietipä tarkkaan seuraavaa siirtoasi. Yksi vaihtoehto teillä voisi olla yhteen muutto, mutta toiselle paikkakunnalle. Ei tartteis katella niitä entisten hoitojen naamoja.
Toinen vaihtoehto pistää välit poikki, ennen suurempia vaurioita.
Kolmas vaihtoehto on, että annat samalla mitalla takaisin ja avaat hiukan menneisyyden arkkua ronskimmalla kädellä ja kokeilet onko tällä mitään vaikutusta. Eli tajuaako hän silloinkaan, ettei ex-hoitojen tarinat kiinnosta? Saatikka niiden näkeminen ...
Kyseessä on kuitenkin narsistinen persoona, jonka huono itsetunto ajaa hänet tollaseen käytökseen. Haluaa huomiota loputtomasti muilta / entisiltä miehilta, mutta valitettavasti sun kustannuksella. Puhu hänelle asiat suoraan, ja jos häntä ei silti kiinnosta muuttaa tapojaan, niin nosta kytkintä! Enkä kyllä usko, että tollaset käytöstavat käskemällä edes muuttuiskaan. Ne kun tulee hänellä niin selkärangasta. Osa hänen mahtavaa persoonaansa.
Mikäli hän ei muutu, tarkoittaa se vain sitä, että hänen narsismi menee suhteenne edelle ja koko suhde päättyy lopulta ikävästi. Hankalat ajat ja ratkaisut sulla joka tapauksessa edessä. Ja tietäähän sen, että toi juttu sun on todennäköisesti loppuun asti katottava, niin ikävää kuin se onkin. Niin se vaan on, tavalla tai toisella. Toivotaan kuitenkin, että saatte suhteenne kuntoon. Ja jos suhteenne ongelmat kulminoituu ainoastaan ravintolamaailmaan, niin lopettakaa baaris käynti kokonaan.
Tsemppiä jatkoon! - Wandering man
Kerroit rakastavasi tätä naista. Onko tämä nainen kertonut, että rakastaa sinua?
Jos ei ja meno on tuollaista, niin kylmetä tunteesi ja juokse karkuun.
Jos on, toivoa ehkä viel on. Edellinen vastaaja antoi hyvät neuvot.
Tollanen nainen voi jättää sut kylmästi ja hän on samalla pedannut peliä valmiiksi näiden entisten hoitojen kanssa.
Onko hän ollut koskaan yksin? - true life..
Naises ei arvosta sinua ja sun tunteitas ehdotan, että jätät tällaisen naisen ja etsit sellaisen joka välittää sinusta.
- Tuon siitä saa kun
ottaa käytetyn naisen. Kannattaa korkata itse oma naisensa niin ei tule tuollaisia ongelmia.
- ei näin
Tunnet 10-15 tämän naisen petikumppaneista. Huh, piiri pieni pyörii.
- respect man
Voi vittu mikä huora, laita se sika uudelleen kiertoon vaan!
- 6
-> ap
Taidat olla hiirimies, oikea mies olisi jo hokannut pelin hengen.
Panomies ei puhu panee vain, toi sun naises ei hae hiirimiehiä vaan panomiehiä. Miksi olet hänen kanssaan? Koska hän on niin kaunis ja seksikäs?
Menneisyydestä viis, mutta annat kohdella itseäsi kuin kynnysmattoa.
Toisen ihmisen muuttaminen on tuhoon tuomittu yritys, vain itseäsi voit muuttaa. Joko hyväksyt että sinua pidetään salassa tai toteat ettei pelkkä kaunis ulkokuori riitä parisuhteen pohjaksi ja etsit naisen joka arvostaa sinua.- Vanha mutta kokenut
Ikävä kyllä naisesi käytös ei tule muuttumaan kun et alunperin ole selkeästi näyttänyt että et voi sitä hyväksyä. Tuskinpa kukaan mukaan voisi sitä tehdä.
Olisi itsesi vuoksi helpompaa alkaa etsiä uutta ystävää. Ja sitten loppupeleissä kertoa naisellesi miksi suhteenne loppui. Ehkä se saisi hänet miettimään käytöstään ja sen seurauksia.
Kaikkea hyvää! - oppeliini1
Mikä ihme teitä oikein riivaa???
Sinä haluat tyttoystävän joka kunnioittaa sinua, välittää ja arvostaa sinua. Kuitenkin teet kaikkesi että aivan varmasti loydät kyläsi tunnetuimman huoran joka viisveisaa sinusta. Tuo lutka on kiinnostunut kaikista muista paitsi sinusta. Kaiken päälle sinä väität "rakastavasi" häntä etkä "välitä lainkaan" edellisistä panokavereista.
Te kumpikin olette hyvin pahasti kieroutuneita joille ainoa apu on suurin mahdollinen pulloharja toisesta korvasta sisään, toisesta ulos -jynssäys parituntia. Ehkä se saisi kirjaimellisesti nuo sairaat unelmat, ajatukset ja TEOT aivoistanne ja kykenisitte elämää tervettä ja kehittävää elämää!
Ehkä se avaisisi sinut olemaan paljon kriittisempii ystäviä valitessasi. - kauniit vaarallisia
mitä tota mietit. Pelinaiset on peli naisia kok ikänsä. Kun niitä panettää , ne ottaa vaikka vanhan ex:n , tuurijuopon , työttömän polkupyörän omistajan ja vanhan kännykän.
Rakkaus on teiltä kaukana nyt. Se on jo naiseltasi kuollut. - Järki hoi
Älä hyvä mies luota tuohon naiseen. Hän on kehityksestään jälkeen jäänyt, eikä muutu. Pettää sinua varmaan aina kun mahdollista.
Älä mittaa rakkautta ulkonäön mukaan, vaan hae itsellesi arvoisesi Nainen. - hirweaakka
Ole luolamies ja unohda tunteet naista kohtaan. Etsi itsellesi uutta, kunnollista naista ja jätä tämä huomiohuora, kun olet sellaisen löytänyt. Käytä häntä vain "pussien tyhjennykseen", joskin muista suojautua sukupuolitaudeilta. Älä anna tunteille valtaa. Laita päähäsi ajatus, että tämä nainen ei ole arvoisesi.
Jos et kykene tällaiseen toimintaa. Jätä nainen suoraan, ilman että käytät häntä pussien tyhjennykseen. - Nihtti
Nainen ei vaikuta mistään hinnasta vieklä olevan valmis parisuhteeseen. Käytös on jäänyt sinkkutasolle ja koska hän niin kovasti tuota halajaa, niin anna mennä vaan.
Käytös voi muuttua ajan kanssa (ja ajalla tarkoitetaan vuosia), mutta suuremmalla todennäköisyydellä tulet joku ilta kotiin ja löydät sängystä jonkun ex-panon, jonka edestä sana ex on kadonnut. - jabalajabala
Mun mielestä on ymmärrettävää, jos haluaa johonkin pidempiaikaiseen ex-poikaystävään pitää silloin tällöin yhteyttä, voihan he olla kavereitakin erosta huolimatta. Mutta kokonaisuudessaan kuulostaa kyllä siltä että muija ei oikein kunnioita sua, tai ei edes tajua miten hänen toimintansa vaikuttaa.
Varaudu ainakin eroon. Ehkä ennen sitä kannattaa keskustella että hänen käytöksensä ei joiltain osin vaan käy. Tiettyä kunnioitusta pitää saada naiseltaan, tai muuten alkaa kalvaa liikaa. - gggghnyjhtyj
Luolamies, toi tarinasi kuulostaa melkein samalta kun meillä.
Minua kiusattiin alasteella ihan järkyttävästi koska olin se pömppö akne naamainen lapsi varsinkin pojat, mulle jäi järkyttäviä traumoja miespuolisista, oma isän kanssa olen riidellyt ihan kamalasti. Olen ollut ihastuneena monta kerta teinikäisenä ja minua ollaan joku hylätty tai sitten olen joutunut tukahduttaa kaikki tunteet.
Eräänä päivänä ilmestyi prinssi joka pelasti elämäni, olen nyt ollut hänen kanssa 4v.
Nooh asia meni niin että laihduin kauheasti ja minusta tuli kuulemma älyttömän kaunis, hyväkroppainen ja fiksu, miehet ovat minun perässä jatkuvasti, monet ovat tulleet iskemään minua vaikka ne näki että olen käsikädessä poikaystävän kanssa. Jopa vanhat papat IHAN KAIKKI! isäni ei tykkää jos liikun yksin koska sen mielestä olen liian nätti.
Nyt menikin niin että kauneuden vuoksi poikaystäväni kärsii ihan liikaa, hän vihaa sitä että hengailen miesten kanssa ja halailen niitä. Niin teen koska meen hyvin toimeen miesten kanssa ja se että minua kerrankin kehutaan ja minusta pidetään tuntuu taivalliselta ja olen imarrellut. En tosiaan halu koskaan huomiota mutta ku sitä saa niin otan siitä kaiken irti.
Joskus mietin että miten tämä juttu on nyt mennyt siihen ekaks kiusattiin ja melkein hakattiin ja nyt minua kohdellaan kuin harvinainen prinsessa.
Minua harmittaa paljonko kärsimystä olen aiheuttanut ihanalle herrasmies poikaystävälleni joka kohta menee kirvellä murhaa kaikki miehet. Baarissa se ei muuta tee kuin katsoo minua ja muut jätkät.
Poikaystäväni toisaalta ymmärtää että minulla on syy nauttia kerrankin huomioista mitä en ole koskaan saanut.
Tyttöystävästäsi en kyllä osaa sanoa, minusta tuntuu siltä että hän ei ymmärrä miltä silmissäsi näyttää kun hän hengailee ex- panojen kanssa.
Minäkin tekstailen ja halailen mieskaverit ja tutut ja nyt tajusin miltä poikaystävän silmissä näyttää. Surullisinta on se että oikeasti pidän miehiä hyvinä tyyppeinä, mutta kuulemma heillä on muuta mielessä. - 43fsnloiufs
No aloitetaan nyt yhdestä selkeästä asiasta, jonka täytyy muuttua: tyttöystäväsi on esiteltävä sinut poikaystävänään kavereilleen.
Flirttiä harrastaa ja sietää kuka enemmän, kuka vähemmän, ja on lopulta usein kyse persoonien yhteensopivuudesta sen suhteen. Mutta sitä ei tarvitse sietää, että parisuhdetta jotenkin "piilotellaan" ja annetaan tahallaan vaikutelma, että ollaan sinkkuja. Eikä se ole ihan oikein näitä muita miehiäkään kohtaan, vaikka sanojesi mukaan pelimiehiä ovatkin, mistä sitä tietää vaikka joku niistä olisi rakastunut tyttöystävääsi ja elättelisi turhia toiveita. (Siitäkin voi muuten huomauttaa, tyttösi ei ole ehkä tullut ajatelleeksi.)
Aloita nätisti. Kerro, että haluat olla hänen kanssaan parisuhteessa, että rakastat häntä, ja että kerrot mielelläsi sen vaikka koko maailmalle. Siksi sinua satuttaa, että hän haluaa pitää suhteenne vain pienen piirin tietona. Ehkä hän siten ymmärtää, että jos hän kerta haluaa olla kanssasi, saa luvan haluta sitä muidenkin edessä. Ei kukaan ansaitse sitä, että on kumppani vain kotona, ja muualla "joku vaan". - dex.r
Valitettavan moni nainen on samanlainen, tullut tavattua tälläisiä itsekkin useampi. Ja että kaukosuhde, uultavasti on jo pettänyt sinua, itse en jäisi tuohon parisuhteeseen, asiat eivät parane siitä. Valitettavaa mutta totta.
Pönkittävät itsetuntoaan, ja kuten sanoit, he todellakin nauttivat huomiosta ja siitä, että tietävät olevansa haluttu.. Lapsellista sanoisin, mutta saattaa johtua huonosta itsetunnosta ehkä liittyen aikaisempaan suhteeseen, jossa hän oikeasti itsekkin välitti mutta tuli kohdeltua huonosti eikä arvostettu? - SheikingSheila
Paras ystävättäreni on tällainen tyyppi ja on samanlainen vielä yli nelikymppisenä kuin parikymppisenä. Halailee ja sivelee takapuolesta jotain miestä ravintolassa jo heti vartin päästä siitä kun ollaan tultu paikalle. Tosi helppo ja miehiä riittää. Se on vähän kuin miksi naiset rakastuu renttuihin niin miksi miehet rakastuu tällaisiin?
- kokemusta naisista
Olet selkeästi joku jämämies naiselle. Sellainen lutuinen kaveri jonka kanssa ollaan ja varmana petetään jos mahdollisuus tulee.
Ei parisuhteessa tarvi halailla mitään exiä, flirttailla näille tai kyllä nyt kumppani pitää esitellä.
Todennäköisesti on parempi että lähdet lätkimään suhteesta tai suhtaudu itsekin naiseen pääosin panoja ja älä odota mitään ikuista suhdetta. - rattaat kohdallaan
Kiitos aloittajalle! Luin tekstisi ja sisälläni kolahti. Sisälläni kolahti jokin ratas oikeaan asentoon ja silmäni avautuivat. Näen erään naisen siinä valossa kuin minun tuleekin hänet nähdä.
- rakkausonhyve
Ei ole todellista, kuinka heikkoja ja epävarmoja ihmisiä on olemassa.
Tapaus on ilmiselvä; nainen käyttää sinua vain hyväkseen. Ei hän rakasta sinua. Suhtaudu sinä naiseen samoin, tai jos se ei onnistu, jätä nainen kokonaan. Olet heikko ihminen.
Etsi itsellesi joku toinen nainen, joka oikeasti rakastaa sinua. Silloin tiedät, millaista rakkaus on. Mietit itseksesi, kuinka typerä oletkaan ollut. - Mie Itte
Kai olet jättänyt lutkan taaksesi?
- sneakyman
Itsellänikin noin 7kk kokemus tuollaisesta lutka ämmästä.
Kun selvisi mitä hän touhuaa silloin kun en ole läsnä niin suhde loppui siihen.
Tuossa terveiset kaikille tuollaisille lortoille
http://www.youtube.com/watch?v=KyCRhokiKdA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145