Meillä mies jäi juuri kiinni puolen vuoden suhteesta. Suhde oli jo hiipumassa ja kumpikin osapuoli oli päättänyt sen tahoillaan lopettaa. Paria päivää ennen homma tuli tietooni ja kaikessa komeudessaan paljastui viikon päästä. Mies oli sopinut naisen kanssa, että suhde loppuu ja pyytänyt naista valehtelemaan puolestaan. Nainen oli suostunut, koska halusi itsekin lopettaa suhteen. Mies oli pyytänyt valehtelemaan jos naiselle soittaisin, ettei seksiä ole ollut ja suhteen keston ja sisällön paljon vähäpätöisemmäksi, kuin se todellisuudessa oli. Naisellekkin oli samalla paljastunut, että mies on hänellekkin valehdellut suhteemme tilasta. Mies oli kuitenkin sanonut, että hänellä on tunteita minua kohtaan ja tahtoo yrittää minun kanssani korjata asioita. Naisen mielestä hän voi hyvin valehdella, ettei meille ainakaan lisää hankaluuksia koidu.
Nyt mies ei ole yhtään pahoillaan. Syyttelee minua mitä ihmeellisimmistä asioista koko suhteemme aikana. Kokee itsensä todella kaltoin kohdelluksi minun puolestani. Syyttelyä, syyttelyä ja syyttelyä. Ei minkäänlaista hyvitystä tapahtuneesta.
Sanoo haluavansa tilaa suhteeseemme ja muuttavansa hetkeksi omilleen. Miettii millaisia tunteet minua kohtaan ovat ja haluaako jatkaa minun kanssani.
Mitäköhän tässä pitäisi ajatella? Miksi hän käyttäytyy näin?
Mitä tämä on?
2
208
Vastaukset
- hämmästyttää myös
On niitä kaikenlaisia tapauksia?!. Tuollainen ukko kyllä kuulostaa jo jotenkin vinksahtaneelta? Onhan jonkinlainen häpeäntunto, ja pahoillaan olo, selvästä valehtelusta ja pettämisestä kiinnijäädessä terveen omantunnon omaavan ihmisen melko luonnollinen reaktio,
Kannattaako tuollaista enempää pohtia, jos ukko kerran jokatapauksessa on poiskin muuttamassa. Sano nyt sinäkin että mietit näiden tosiasioiden valossa tosi tarkkaan haluatko jatkaa. - sdgdzfhxdh
Projektiivinen identifikaatio. Näkee sinussa omat virheensä. Luonne. Syyttää sinua omista tekemisistään, koska ei kykene kestämään omia virheitään.
Siis oikeasti paha ongelma. Älä anna sen satuttaa sinua. Vika ei ole oikeasti sinussa. Älä usko miestä. Kun nyt tiedät ongelman. se katkaisee terän pahimmilta loukkauksilta joita hän voi laittaa sinun syyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774