Yrittääkö vai unohtaako?

apuvanainen

Olen tapaillut muutaman kerran yhtä miestä, on ollut tosi kivaa ja viihdyn hyvin. Olen aiemmasta ihmissuhteesta johtuen melko arka juuri nyt sitoutumisen kanssa ja toisaalta pidän miestä vähän pelimiehenäkin, joten olen tekstaillut tapaamisten välissä aika harvakseltaan, enkä ole muutenkaan ahdistellut sen kummemmin, kun tuntuu siltä, että haluan katsoa tilannetta rauhassa.

Huomasin kuitenkin, että oon miettinyt miestä aika usein viime aikoina ja aloin pohtia sitä, että pitäisikö mun nyt jotenkin olla aktiivisempi yhteydenotoissa sun muussa. Mies itse asiassa mainitsikin aiemmin, että voisin viesteilläkin useammin, mutta jotenkin otin sen vain puheena - ja kai sitä ajattelee jotenkin vanhanaikaisestikin, että mies ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa. En oikeasti osaa sanoa, kun tilanne on jotenkin uusi ja sitä haluaa edetä varovasti...

Neuvoja kellään? Miehet - millasta yhteydenpitoa uudelta naiselta odotatte? Ajatteletteko heti, että ei sitä kiinnosta, jos viikkoon ei mitään kuulu...

20

10685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jebjebuuu

Täsmälleen samanlainen tilanne. Yli viikkoon ei nähty ja minä tietenkin jo epätoivoisena ajattelin että hän on unohtanut minut tai välttää. Mut sit sain tietää että hän itse ootti että otan siihen yhteyttä.

En tajuu miehiä. Olette aidosti kiinnostuneita, ihania herrasmiehiä ja uhratte itsenne. Toisaalta huomaamatta käyttäydytte tylysti esim. vastatte lyhytsanaisesti ja kylmästi takasin tai ei ollenkaan. Sellainen käytös saa naisen luulemaan että vältätte. Ei ole kiva jos joutuu kaivaa tietoa ulos teistä.
      Eihän tietenkää enään uskalla ottaa teihin yhteyttä. Sitten itkette kun joku nainen haihtuu ilmaan.

• miehenkuvotus

No minulla on viimeissä "säädöissä" aina käynyt niin, että minä olen se, joka ottaa aluksi yhteyttä. Soittaa, viestittää tai yrittää sopia tapaamisesta. Ennen pitkää se vain alkaa vaikuttamaan siltä, että toista ei kiinnosta nähdä, koska ei tee missään vaiheessa aloitetta tapaamiseen tai mihinkään. Sen nyt vielä ymmärtää, että muutaman kerran on miehen velvoite tehdä aloite. Mutta jos nainen ei tee elettäkään niin se kyllä mielestäni kielii täydellisestä kiinnostuksen puutteesta.

• joo kai

Kyllä naisenkin kannattaa olla aktiivinen. Muuten mies kyllästyy ja häippäsee. Voit ihan hyvin pyytää sitä kahville kahvilaan ja nyt kun kesä on kohta niin kysy et lähteekö se rannalle loikoilee. Ota vaikka termospulloon kahvia ja meet rannalle sen kaa juttelee. Silleen vaan hiljaa hiipien..

• jebjeboojjf

Mielestäni on hyvin ristiriitaista että mies kertoo olevansa kiinnostunut, sitten itse iloisella mielellä laittaa 5-6 viestiä viikossa ja jätkä vastaa korkeitaan 1-2 krt.

Menee ihan yöunet!! Mies pitää sinusta mutta ei pidä yhteyttä tai hyvin heikosti. Selittäkää. Vai onko se niin että miehet eivät sano turhia sanoja eivätkä kerro mitään?

• anttiisotalo

mies toivoisi sinun viesteilevän myös hänelle ja samaan aikaan toteat että mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. tosiasia vain on, että jos et osoita kiinnostusta / anna huomiotasi vastaavasti takaisin ( tässä tapauksessa 'viesteile useammin') niin hänen puolelta se kiinnostus katoaa lopulta varmasti. luulee ettet ole kiinnostunut hänestä kun et laita viestiä.. Mies kun ei vissiin tiedä mitä mieltä olet hänestä?

• M-txt edes

Ei saa odottaa aina että vain mies ottaa yhteyttä! Mitä siinä häviää, että laittaa parin päivän päästä viestin. Älkää nyt hyvät naiset odottako VIIKKOA :D Me halutaan välillä saada rohkaisua teiltä.

Laittakaa joku ihan tavallinen viesti jos ette uskalla soittaa, sellainen viesti johon meillä on mahdollisuus vastata! Jos ei äijästä kuulu niin antakaa sitten olla.

Ja sinä, jolle mies on suoraan sanonut "voisit välillä laittaa viestiä" niin älä nyt ole niin pöljä että kun olet saanut miehen rohkaistumaan noin paljon että sanoo mitä haluaa niin et tee sitä. Mitä luulet sen kertovan miehelle?

• apuvanainen

No, kun siinä se ongelma onkin...kun mies vaikuttaa vähän pelimieheltä ja oon jo varovainen valmiiksi enkä halua vaikuttaa liian innokkaalta. Kun toki olen kiinnostunut, mutta jos tulee semmoinen tuntu, että siellä on useampaakin rautaa tulessa, niin väkisten sitä ehkä odottaa, että mies ottaa yhteyttä, koska jos ite sen tekee, niin sitten on jotenkin ahdisteleva tunne...en tiedä, välittyykö tää problematiikka nyt oikein tarpeeksi :D

Kyse ei ole todellakaan siitä, ettenkö uskaltaisi ottaa yhteyttä, kyse on enemmänkin siitä, miten tämmöisessä tilanteessa uskaltaa edetä, kun ei tiedä, mitä se toinen oikein sillä yhteydenottotoiveellaan tarkoittaa. Kun kyseessä on aika todennäköisesti pelimies...

• Kerran jo toisenkin

MItä turhaa pihtailet anna molemmille!

• suksiseppo

Onko sinulla kokemusta pelimiesten pyörittelemäksi tulemisesta? Entä jos mies nyt vain sattuu olemaan sellainen avoimempi ja flirttaavampi?
        Mitä ahdistelua siinä on jos kysyy vaikka "mitäs viikonloppuna aiot tehdä?" ottaahan hänkin sinuun yhteyttä etkä sitten ahdistu siitä, vai ahdistutko?

Että jos laitat viestiä hälle ja kysyt kuulumisia (useammin kuin kerran), viestit hänelle kiinostuksestasi, kun omasta halustasi kysyt mitä hän aikoo.. Tai sitten kysyt suoraan että mikä tämä teidän juttu on.. Tuskin kukaan historiassa on kuollut seurustelua yrittäessään muodostaa vain sen takia koska avasi suunsa ja puhui asiat halki ja poikki..

• täysin nolla

Jo mietit et se on pelimies niin sit ei kannata alkaa sellasen kaa olemaan. Siitä ei tule muuta kun itkua. Ja jos haluut se n miehen niin kannattaa tehdä heti selväksi että olet sit yhden naisen mies. Pettämisiä et suvaitse. Kannataa ottaa selvää et haluuko se oikeen parisuhteen ja onko se meossa joka viikonloppuna kavereiden kanssa baariin tai muualle viihteelle. En usko et tulee hyvää suhdetta jos se mies tekee kuten haluaa, eikä kuuntele mitä sinä haluat suhteelta. ..tai mistäs minä mitään tiedän kun naiset ei ede tykkää minusta..

• apuvanainen

Joo, onhan tämä jotenkin ärsyttävää, että miettii turhaan, mitä tehdä. Jotenkin sitä kaiten haluaisi, että asiat etenisivät omalla painollaan - ei mun aiemmatkaan suhteeni ole vaatineet sen kummempia pohtimisia, vaan on ollut alusta asti selvää, että yhdessä ollaan.

Nyt kun tämän tähän kirjoitin, niin vaikuttaa aika selvältä, että homma ei vaan tule toimimaan. :) Tosin, mitä miehet ovat mieltä? Siis, että jos kiinnostaa tarpeeksi, niin näitä asioita ei edes tarvitsisi miettiä? Vai voiko miestä kiinnostaa ilman, että ottaa hanakasti yhteyttä?

• mitämiehethaluaa

Nimim. "miehenkuvotus" vastasi tähän lähes osuvasti. Ja että mitä miehet mieltä... tuollahan niitä on liuta mielipiteitä. Yhteenvetona: jos et ota yhteyttä välillä omasta aloitteestasi etkä ehdota tai kysy kuulumisia häneltä, miehen kiinnostus katoaa lopulta, piste. Ellet sitten halua sitä. Ja tässäkin 'miehen' mielipide.

• jennnyriina

Milasia pelimiehen ominaispiirteitä miehestä löytyy ja millasia nää pelimiehet yleensäki ovat? Jos mies vaikuttaa pelimieheltä, niin kannattaa ottaa selvää kysymällä siltä suoraan mitä sillä on mielessä oikeen tai viemällä se ansaan, jotta se paljastuis ;) mutta jos mies vaikuttaa mukavalta niin kannattaa se tutustua paremmin,eipä sitä koskaan tiiä ku selvää ottamalla kuka se oikea on..

• apuvanainen

No, ei kerro itsestään niin paljoa ja tiedän, että on tapaillut/tapailee muitakin. En nyt ole asiaa niin pitänyt pahana, koska olen ollut itse melko etäinen ja ote on ollut "tunnusteleva", mutta mietin tossa aiemmin, josko lähtisi vakavammin vinkkaamaan, että mua kiinnostaisi enemmän. Toki sitä mieskin on varmasti varovainen, jos nainenkin on.

Kamalaa jahkailua :D

• apuamies

Ootko varma ettei se ole jo varattu mies?

• sini32

Mulla on aloittajan kanssa hieman sama tilanne. Mä tosin kysyin mieheltä suoraan että kiinnostaako vielä tapailla, ettei tarvi kummankaan haaskata aikaansa turhaan. Mies vastasi että kiinnostaa ja sitten oikeestaan mä olen ollut se aloitteellisempi, lähettänyt viestejä mitä kuuluu ja udellut viikonloppu suunnitelmista. Ja välillä mies on vastannut ja välillä taas ei. Nyt sitten olenkin miettinyt että lähetänkö vielä viestiä vai odotanko mieheltä sitä yhteydenottoa, ja jos sitä ei kuulu niin unohdan koko jutun. En haluaisi ahdistella toista, mutta toisaalta voisinhan ns. leikkiä tyhmää ja lähetellä niitä viestejä, mieshän näytti vihreää valoa aiemmin ja minä muka kun en osaa lukea rivien välistä tai arvailla mistä hiljaisuus johtuu. Vai onko hän nyt hätäpäissään sanonut olevansa kiinnostunut ja vastaamatta jättämällä viestittää mulle ettei kiinnosta. Mä kun itse taas olen sen asian aina halunnut tehdä selväksi, joko ollaan tai ei olla kiinnostuneita ja tekstarilla se on helppoa ilmoittaa. En mä ainakaan itse halua ketään perässäni vetää.

• apuna

Onko mies sanonut sinulle tapailevansa useampaa naista vai mistä tiedät hänen tapailevan? Kannattaa puhua asiasta miehen kanssa niin asiat selkenee nopeammin, eikä tarvitse jahkailla.

• Tarkennusta jäin kai

Oletko saastuttanut hänet jo tautisella huoranvitullasi ?

• sini32

No mä laitoin taas viestin, kysyin kuulumisia. Ei mitään ole kuulunut, eli nyt sitten hävitän numeron ja unohdan koko tyypin. Mies tietää varmasti että oon kiinnostunut, joten alotteet mun puolelta on tehty tän miehen kohdalla.

• huoojjjj

Sama täällä. Ite pistän viestejä ja olen mukava. jätkä jättää vastamatta tai peruu meidän tapamiset, silti sano olevansa kiinnostunut ja että aina voi tekstailla?

mitä helv.?? voiko joku mies kertoa mitä toi meinaa??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      106
      4542
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2952
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1819
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe