Mikä Nasdaqin kirjoituksista

Nasdaq-fani

tällä sivulla on mielestäsi paras?

Pikaruno avoatualle?

Puun kimallus?

Kuinka häikäistään suomalaisessa kiinalaisessa?

Värihierarkia?

Erehdyksiä?

Ja perustelut mukaan.

Mistä pidit vähiten? Miksi?

26

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Mukava niitä on kaikkia lukea.

• Nasdaq

Tää tuli niin yllättäin.

Mä oon sitä mieltä, että jos haluaa maailmanrauhaa on jäävättävä itsensä.

• selaw

Pikaruno avoatualle, koska se kertoo niin paljon.

Puun kimallus oli hyvin elävä eli todentuntuinen.

Muihin en ehtinyt niin paneutua.

• jepa jep

Eniten: Kuinka häikäistään kiinalaisessa.. (hyvä oivallus)

Vähiten: Värihierarkia (vaikuttaa matkailumainokselta ja siltä että halutaan kehua, että on joskus ollut matkoilla)

• Nasdaq

Nyt pitää miettiä miten suhtautua murskakritiikkiin, sillä tämä pikku 'jutska' on mun elämäni minimalistisin kohokohta.

No, varastettavissa se ei ole koska sillä ei ole mitään arvoa

• jepa jep
        Nasdaq kirjoitti:

Nyt pitää miettiä miten suhtautua murskakritiikkiin, sillä tämä pikku 'jutska' on mun elämäni minimalistisin kohokohta.

No, varastettavissa se ei ole koska sillä ei ole mitään arvoa

En arvotele kohokohtaasi vaan kirjoituksesi painotuksia. Se ei vaan kolahtanut. Vaikutelma oli kehuskelu, vaikka se ei olisi sitä ollut. Vaikeasti samaistuttava.

• Nasdaq
        jepa jep kirjoitti:

En arvotele kohokohtaasi vaan kirjoituksesi painotuksia. Se ei vaan kolahtanut. Vaikutelma oli kehuskelu, vaikka se ei olisi sitä ollut. Vaikeasti samaistuttava.

Mutta ethän sinä voi siihen samaistuakaan. Kuinka ja miten voisit? Silloin sinun pitäisi olla minä ja minun tajuta että on järjetöntä julistaa.

(naurua aaltoilevalta pohjalta)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mutta ethän sinä voi siihen samaistuakaan. Kuinka ja miten voisit? Silloin sinun pitäisi olla minä ja minun tajuta että on järjetöntä julistaa.

Kuunnellaan musiikkia välillä. Musiikki rauhoittaa.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=OWcxWzsKeT8

• jepa jep
        Nasdaq kirjoitti:

Samaistuminen on tärkeää. Kun luen hyvää kirjaa, samaistun kirjan päähenkilöihin ja tunnen että itsekin olen kokenut jotain saman kaltaista.

• Nasdaq
        jepa jep kirjoitti:

Samaistuminen on tärkeää. Kun luen hyvää kirjaa, samaistun kirjan päähenkilöihin ja tunnen että itsekin olen kokenut jotain saman kaltaista.

Tässä tapauksessa se on voimavarojeni tuolla puolen. Eli siis kokemus jää omakseni tällä planeetalla.

Surullisen kaunista ja kannustavaa, todellista.

• jepa jep
        Nasdaq kirjoitti:

Tässä tapauksessa se on voimavarojeni tuolla puolen. Eli siis kokemus jää omakseni tällä planeetalla.

Surullisen kaunista ja kannustavaa, todellista.

Niin, kuten sanoin, en arvostellut kokemustasi, vaan kun pyydettiin arviota, kirjallisena tuotoksena. Kerroin suosikkini ja ei-niin-suosikkini.

• kriitikko.
        jepa jep kirjoitti:

Tuosta ollaan samaa mieltä.

Milloin ollaan thaimaassa ja milloin etelän matkoilla.

Muuten kirjoitukset ovat loistavia ja viihdyttäviä ja ajatuksia herättäviä ja :)

• .
        kriitikko. kirjoitti:

Muuten kirjoitukset ovat loistavia ja viihdyttäviä ja ajatuksia herättäviä ja :)

Tarkoitan siis. (alan kuullostaa sxths, kun pitää selventää)

Että asia tulisi selväksi ilman paikankin mainitsemista.

Mutta. Tämänhän te jo tiesitte.

• jepa jep
        kriitikko. kirjoitti:

Jos hän ei oikeasti matkusta, se kertoo toki hyvästä mielikuvituksesta, joka on tarpeellinen kirjailijalle, runoilijalle, mutta tässä tapauksessa nuo matka- tai materia-kehuskelut eivät sytytä, olivat ne totta tai ei. Totuus ei minua kiinnosta, joten sillä ei ole väliä. Tunne on totta, hyvässä kirjoituksessa, vaikka miljöö olisi kulissi.

Mutta muuten pidän hänen kirjoituksistaan, kyllä.

• Nasdaq
        jepa jep kirjoitti:

Niin, kuten sanoin, en arvostellut kokemustasi, vaan kun pyydettiin arviota, kirjallisena tuotoksena. Kerroin suosikkini ja ei-niin-suosikkini.

Nyt, kun olemme saapuneet koko ajatuksen ytimeen, niin haluaisin mitä pikimmin suistaa radaltaan kaksi asiaa: kokemuksen ja kokijan.

Entä jos siirrän tajunnan tason kilpikonnaan ja siihen mihin se oli menossa ja jätän sillin kokemuksiensa laajuuksineen sikseen?

Sitten meillä on otteita eläimen elämästä ja turisti jää jälkeen räpylöineen.

Pitää miettiä. On käsittämättömän vaikea kertoa toisille ihmisille mullistavista kokemuksista henkisellä tasolla.

• jepa jep
        Nasdaq kirjoitti:

Nyt, kun olemme saapuneet koko ajatuksen ytimeen, niin haluaisin mitä pikimmin suistaa radaltaan kaksi asiaa: kokemuksen ja kokijan.

Entä jos siirrän tajunnan tason kilpikonnaan ja siihen mihin se oli menossa ja jätän sillin kokemuksiensa laajuuksineen sikseen?

Sitten meillä on otteita eläimen elämästä ja turisti jää jälkeen räpylöineen.

Pitää miettiä. On käsittämättömän vaikea kertoa toisille ihmisille mullistavista kokemuksista henkisellä tasolla.

Voi olla kokeilemisen arvoista. Huomaan, että vähän kavahdat arvostelua. Pidän kirjoituksistasi. Muuten en olisi osallistunut koko ketjuun.

• Nasdaq
        jepa jep kirjoitti:

Voi olla kokeilemisen arvoista. Huomaan, että vähän kavahdat arvostelua. Pidän kirjoituksistasi. Muuten en olisi osallistunut koko ketjuun.

En minä kavahda kritiikkiä. Minä olen kritiikki.

Mutta jääköön, tällä kertaa.

• .
        jepa jep kirjoitti:

Jos hän ei oikeasti matkusta, se kertoo toki hyvästä mielikuvituksesta, joka on tarpeellinen kirjailijalle, runoilijalle, mutta tässä tapauksessa nuo matka- tai materia-kehuskelut eivät sytytä, olivat ne totta tai ei. Totuus ei minua kiinnosta, joten sillä ei ole väliä. Tunne on totta, hyvässä kirjoituksessa, vaikka miljöö olisi kulissi.

Mutta muuten pidän hänen kirjoituksistaan, kyllä.

Ehkäpä hän kirjoittaa itselleen ?

Ja murusia putoilee sitten meille muillekkin nautittavaksi.

• jepa jep
        . kirjoitti:

Ehkäpä hän kirjoittaa itselleen ?

Ja murusia putoilee sitten meille muillekkin nautittavaksi.

Kaikki kirjoittavat "vain itselleen" mutta kuitenkin myös muille,jos kirjoitus ei jää pöytälaatikkoon, vaan tulee julkiselle palstalle.

• ?
        jepa jep kirjoitti:

Kaikki kirjoittavat "vain itselleen" mutta kuitenkin myös muille,jos kirjoitus ei jää pöytälaatikkoon, vaan tulee julkiselle palstalle.

Olet yybee?

• ? kirjoitti:

Olet yybee?

Minusta matkustaa.. tai siis matkustanut. Minun meri oli saman värinen ja kirkas, niin että silmiin koski. Uidessa katselin pohjaa, johon heijastui jostakin suuria varjoa, tai sitten se oli suuri ja lattea pohjakivi. Säikähdin. Se näytti valtavalta ja liikkuvan minun alla. Alkukantainen pelko otti vallan, mutta huomasin sen pian tarpeettomaksi.

Se olisi voinut olla suuri hiljaa liukuva kilpikonna, joka olisi voinut puraista varpaista tai vetää syvyksiin. Mutta se oli likuvavarjo tai kivi.

• Luin vaan yhden eli se. :-)

• Pikaruno avoautolle oli suosikki noista. Tosin en nähnyt siinä avoautoa (mikä ei ole haitaksi, koska en niin autoista piittaa)

Kuinka häikäistään.. oli myös jees. Ja kyllä muutkin.

Värihierarkiasta kolahti minuunkin ehkä vähiten.

• Tää kohta oli paras, muutenkin hyvässä kokonaisuudessa:

"Olet ovissa ja ikkunoissa, saranoissa.
        Postiluukusta lässähtävät tassunjäljet, status."

Tuli kaikenlaisia mielikuvia ja tunnelmia mieleen. Jopa tuoksuja, tarkemmin määrittelemättömiä, mistä ja milloin.

• yybee kirjoitti:

Tää kohta oli paras, muutenkin hyvässä kokonaisuudessa:

"Olet ovissa ja ikkunoissa, saranoissa.
        Postiluukusta lässähtävät tassunjäljet, status."

Tuli kaikenlaisia mielikuvia ja tunnelmia mieleen. Jopa tuoksuja, tarkemmin määrittelemättömiä, mistä ja milloin.

Juu. Hieman erillaista nasua tuo. Jäi minunkin mieleen :)

Parasta palsta,
        saada ilmaiseksi ajassa ja paikassa,
        josta kirjakauspassa pitäisi maksaa.

Joku tasuttaa palstalla,
        se on minun ovella,
        koira tuli kotiin.

:)

• haluan nähdä
        sxthsens kirjoitti:

Juu. Hieman erillaista nasua tuo. Jäi minunkin mieleen :)

Parasta palsta,
        saada ilmaiseksi ajassa ja paikassa,
        josta kirjakauspassa pitäisi maksaa.

Joku tasuttaa palstalla,
        se on minun ovella,
        koira tuli kotiin.

:)

sinun "sen" ja "sen"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe