oon 16 vuotias 100 kiloa painava tyttö.. oon ajatellu alkaa laihduttamaan ja siksi oonkin käyny nyt 3 viikon ajan joka päivä juoksemassa noin 7 km lenkin. mut mulla on alkanu nyt tulee vasemman puolen sääreen kauheeta kipuu, iha kui se olis luun kohalla. ku siitä painaa nii satttuu.. tiedän että asia vois parantuu jos jätän juoksemisen ja rehkimisen pariksi viikoks mut en millään haluis ku oon päässy nii hyvi vauhtii ku 7 kilooki lähteny... jote mitäs mieltä te ootte ? kannattaako mun jättää juokseminen? ku oon järkeilly että jos juoksen vielä kuukauden päästäki joka päivä nii jalka vissii aika huonos kunnos? enkä muute puhu nyt siitä pohkeen kivusta ku on tehny kunnon urheilu suoprituksen yms nii tulee kipeeks ! venyttelen aina lenkkiä ennen ja jälkeen. onko tää normaalii ett tulee nii kpeeks et käveleminenki sattuu ?
juostessa säärii hyvin kipeä
5
106
Vastaukset
- jooooh1981
Moi!
Sun on pakko jättää juokseminen nyt, nimittäin sulla on penikkatauti. Googlaa se niin näet siitä tietoa. Se johtuu siitä, että sulla on liikaa painoa juoksemiseen, ja juokset aivan liian usein tottumattomilla jaloilla.
Ei auta kuin lopettaa, ja vaihtaa esim. pyöräilyyn tai uintiin, jotka eivät rasita jalkoja samalla tavoin.- ninnuliiinii
kiitti tosi paljon tiedosta ! :)täsmäs kyllä tiedot täysin kun luin.. mutta pitäääkö mun siis pitää jonkun aikaa taukoa ja sitten saan taas alkaa liikkua?vai lopettaa kokonaan? oon vuos sitte laihduttanu juoksemisella , jolloin olin paljo kevyempi mutta ylipainonen eikä silloin ollu tämmöstä kipuu.. niiin totta, kai se vaa johtuu siitä ku oon näin ylipainonen
- ninnuliiinii
kiitti tosi paljon ! täsmäs kyllä tiedot täysin kun luin.. mutta pitäääkö mun siis pitää jonkun aikaa taukoa ja sitten saan taas alkaa liikkua?vai lopettaa kokonaan? oon vuos sitte laihduttanu juoksemisella , jolloin olin paljo kevyempi mutta ylipainonen eikä silloin ollu tämmöstä kipuu.. niiin totta, kai se vaa johtuu siitä ku oon näin ylipainonen
- Läskimöykky
Kysypä neuvoa vaikka terveydenhoitajalta. Jalassa voi olla hiusmurtuma tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715