Itsensä seksikkääksi tunteminen

Sex appeal

Mikä saa sinut tuntemaan itsesi seksikkääksi? Onko tunne sinulle tärkeä?

Olen kuullut ja lukenut naisten ajattelevan niin ja minulle miehenä ajatus on erikoinen. Vai mahtaako jotkut miehetkin tuntea itsensä seksikkääksi?

97

6788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nfdgjfdgv

On se tärkeää. Se sitten tunteeko itsensä seksikkääksi tulee monesta asiasta. Ensin se, että on omaan ulkonäköön tyytyväinen ja sitten, että mies jota tapailee kohtelee niin, että siitä huokuu se, että pitää tärkeänä.

• bvbb bvxv

ja päinvastoin jos harmittaa omassa ulkonäössä joku silloin ei syty ja jos mies jota tapailee kohtelee kuin yhdentekevää ja sitten vonkaa seksiä niin ei kyllä syty

• Voi pelle nöyränen
        bvbb bvxv kirjoitti:

ja päinvastoin jos harmittaa omassa ulkonäössä joku silloin ei syty ja jos mies jota tapailee kohtelee kuin yhdentekevää ja sitten vonkaa seksiä niin ei kyllä syty

Aloittaja on perus nöyristelijä, sinulla on ihan kaikki oikeudet tuntea ja olla ihan mitä haluat ilman sitä kainoa kikatusta häveliäänä salaa käsilläsi suuta peitellen.

• laulutar

Haluan tuntea itseni seksikkääksi. Siihen vaikuttaa se että pitää omasta vartalostaan ja hysäksyy sen virheineen päivineen. Täytyy osata olla ylpeä itsestään.
      Esim. makuukammarin puolella tällaisen itsensä hysäksymisen jälkeen seksi on parantunut huomattavasti. (aikuistuttua siis) Kun ei tarvitse häpeillä mitään.
      Tunnen itseni seksikkääksi eniten silloin kun näen mieheni katseesta himon ja tunnen hänen olevan hekumoissaan juuri minusta.
      Minulle on myös tärkeää että mieheni tietää ja tuntee olevansa minusta maailman seksikkäin ja että en saa kyllikseni hänen koskemisesta ja katsomisesta.

• Moosan Manne

Hai silloinpa tietenkin Kun Moosa hankkii piikatyttösen.Hmm.Avukseen.

• tuula-neiti

Tunnen itseni seksikkääksi kun sonnustaudun seksikkäisiin alusasuihin ja keikistelen makuuhuoneen ison peilin edessä. Kyllä, se on tärkeää tuntea edes joskus itsensä seksikkääksi.

• xopaavo100

juuri näin, seksikkyys on halukkuutta jos liittyy monien asioiden summa, olla seksikäs jolloin tunnet itseäsi kohtaan halukkuutta jolloin saat myös vastapelurin tuntemaan samoin, pieniä tuhmia asioita joista syntyy halukkuus ja haluttavuus olla seksikäs.

• Moosan Manne

Hai sie tytön tyllerö,tarttetteko porukka avuksi.Hmm.Peiliä pitelemään?

• Ei mikään

En tiedä, en ole ajatellut asiaa. ööh..silloin kai kun panettaa..en tiedä.

• en koe oloani

seksikkääksi juuri koskaan.... innostun vain vastapuolesta ja aniharvoin kukaan kiinnostaa "siinä mielessä." En liene yhtä seksuaalinen mitä muut.

• estis2012

Olet oikeilla jäljillä. Kuulin sanan sex appeal ensimmäisen kerran mieheltä ja hän pohti omaa vetovoimaansa ja sen vaikutuksia.

Sex appeal ei ole vain naisten omaisuutta. Naiselle se on ominaisuus, jonka siinä oletetaan olevan ja ympäristö hanakasti tuputtaa omia vaatimuksiaan aiheesta. Se on naiselle kaksiteräinen miekka. Sitä pitää olla, mutta sen käyttämisestä tai pelkästään näkymisestä voidaan myös syyttää ihmistä.

Naisen ja miehen tulisi tuntea oma voimansa..muillakin alueilla.

Ja kyllä, uskoisin monien miestenkin pohtivan omaansa.

• xopaavo100

juuri näin, kun on seksuaalista vetovoimaa molempiin suuntiin niin molemmat tuntevat olevan seksuaalisesti haluttuja jolloin seksikkyys syttyy molemmille

• Se miten mies kohtelee minua, vaikuttaa hyvin suoraan siihin millaiseksi seksuaaliseksi olennoksi itseni koen. En juurikaan koskaan ajattele omaa ulkoista seksuaalisuuttani, se ei ole minulle tärkeä muulloin, paitsi silloin kun mieheni kokee minut seksikkääksi ja haluttavaksi.

Se seksuaalisuusteni uinuu sen aikaa ja herää kun se herätetään.

• yksy nainen vaan

Tunnen itseni hyvin harvoin seksikkääksi, vain silloin tällöin jos mies osoittaa todella haluavansa minua. Valitettavasti kun en seurustele, niin ei ole usein sellaisia kokemuksia. Päinvastoin tuntuu nykyään vaikeelta uskoa, että kukaan mies haluaisi mua seksuaalisesti, eivät he sitä ainakaan millään osoita.

• ..

Se, että jotkut tuntemattomat himoitsevat ulkokuortani ei saa minua tuntemaan itseäni seksikkääksi, päinvastoin. Se on jotain niin loukkaavaa, että olen ulkoistanut sen...jonkinlaiseksi näytellyksi ulkokuoreksi. Se että jotkut miehet niin julkeasti lupaa kysymättä ottaat oikeuden näyttää himonsa on loukkaavaa, se on lähes väkivaltaa ja valtaa. Se heidän himo ei mene henkilökohtaiseen positiiviseen tunnekerrokseen.

Ainoa mikä saa minut tuntemaan seksikkääksi, on oman rakkaani tuntema himo ja että suhde toimii.

• 1+3

Rupea muslimiksi ja käytä burghaa niin pääset eroon ongelmastasi. tai kai sitä asua voi käyttää ilman kääntymistäkin.

• ..
        1+3 kirjoitti:

Rupea muslimiksi ja käytä burghaa niin pääset eroon ongelmastasi. tai kai sitä asua voi käyttää ilman kääntymistäkin.

Sinähän sen tiedät kun olet jo.

• Cloetta...

En halua tuntea itseäni seksikkääksi muutoin kuin mieheni kanssa. Ja se toimii. Meillä kemiat on aina natsanneet ja mieheni katse silloin kun on erotiikka mielessä, saa minut tuntemaan itseni haluttavaksi ja seksikkääksi.

Itsensä kokeminen tai tunteminen joksikin on naisen korvien välissä, eikä riipu ulkoisista seikoista tai miesten palautteesta. Samoin on naisellisuuden tmv. kohdalla. On ihan sama mitä miehet minulle sanovat; kohteliaisuuksia toki on kiva kuunnella mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, millaisena itse itseni koen. Johtunee osittain siitä, että olen jo aikuinen nainen.

• I'm not even...

>Mikä saa sinut tuntemaan itsesi seksikkääksi?

Se, kun saa naisen kosteaksi pelkällä henkäisyllä.

>Onko tunne sinulle tärkeä?

Ei se huonokaan tunne ole...

• Kyllä se oma mies ja hänen suhtautuminen minun seksuaalisuuteen saa sen seksikkyyden tunteen aikaiseksi. Lähinnä se seksikkyyden tunne on mulle sitä, että olen miehestäni haluttava. Mutta se ei ole mitään suorittamista, vaan luonnolliseen vetovoimaan perustuvaa.

Ts. en keikistele hepenissä enkä puunaa itseäni mega seksikkääksi. Ne on pieniä juttuja meidän välillä mitkä saa säkenöimään. Kaukana kaikesta lavastetusta ja teatraalisesta showsta.

• voe voe_2013

Voe Voe näitä juttuja täällä .. ei voi muuta sanoa:) Onko kirjoittaja perverssi , tai homo :)DD
      Naisen seksuaallisuus löytyy iän myötä :)
      On totta että naisen seksuaallisuus on eri kuin miehen , miten siitä kirjoittajan täytyy jutella tyttökaverinsa kanssa.

• Mawalex

No, lähinnä tuo "lepotilassa" roikkuva kunkku, mikä on jo päässyt 32cm pituuteen. se kuulemma saa minu näyttämään seksikkäältä.

• ,,,,

Niin se vaan maan vetovoima vaikuttaa siihenkin. Rakenteet löysistyy iän mukana ja kudos venyy maata kohti.

• leikkikalujäppinen

Kuten aloittajakin kysyi, myös minua sinkku miehenä kiinnoistaisi tietää mikä mihestä naisten mielestä tekee seksikkään? Miten minä voisin herättää naisten mielenkiinnon minua kohtaan?

Itse haluaisin kokea olevani naisten silmissä seksikäs ja haluttava mies joka herättäisi naisten mielenkiinno minua kohtaan.

Mikäli sattuisi niin onnekkaasti, että joku nainen olisi kiinostunut minusta, mistä tiedän sen?

• xopaavo100

juuri näin, seksikkyys on halukkuutta jos liittyy monien asioiden summa, olla seksikäs jolloin tunnet itseäsi kohtaan halukkuutta jolloin saat myös vastapelurin tuntemaan samoin, pieniä tuhmia asioita joista syntyy halukkuus ja haluttavuus olla seksikäs.

• dfgrethg

Miehiä joilla on sex appeaalia

George Clooney
      Harrison Ford
      Sean Connery

Itsevarmuus on avainsana!

• makuasiaaa

Moni kakku päältä kaunis....
        Luonne voi olla paskamainen ja se ei ole todellakaan seksikästä. Minusta ainakaan....

• Lyhyesti: itsevarmuus tuhmat ajatukset

Itsevarmuus sitten koostuukin monesta tekijästä, mitä on päällä, kuinka toinen ottaa vaikka viettelyn vastaan jne.. Millaiseksi kokee oman kehonsa ja sen kauneuden ja viehättävyyden, miltä tuoksuu ja onko puhdas.. Seksikkääksi olon tekee aistien herättely, vaahtokylpy, tuoksukynttilät, höyhenet, ruusunlehdet.. :P

Voisi sanoa, että nainen tuntee olonsa seksikkääksi silloin, kun tuntee olevansa täynnä naiseutta. Sama miehillä, veikkaisin. Mitä miehekkäämmäksi itsensä tuntee, sitä seksikkäämmäksi.

• noeivoiollatotta

Nainen tyylikkäässä hameessa ja korkom kengissä on aina tyylikäs ja seksikäs , Ja hyvät naiset jos haluatte tuntea olonne seksikkääksi , jos ette ole ennen niin nyt on korkea aika opetella kävelemään korkkareilla ,,,,,,,,,,,,,,,,------------------ Minun nais kaveri sanoo että kun hän liikkuu kaupungilla hameessa ja korkkareissa , niin hän saaenemmän hyvää kohtelua ,ovia avataan kiireinenkin autoilija näyttää hymyillen että ole hyvä ylitä katu......... Ja hän sanoi sen tärkeimmän asia mikä vaikuttaa ,, Miehet ajakaa parta vaikka se olis kuinka muotia , niinse on törkeän huolimattoman näköistä , Hän sanoi että tulee mieleen että pitääkö muutenkaan huolta siisteydestään jos ei saa ajettua partaansa

• noeivoiollatotta kirjoitti:

Nainen tyylikkäässä hameessa ja korkom kengissä on aina tyylikäs ja seksikäs , Ja hyvät naiset jos haluatte tuntea olonne seksikkääksi , jos ette ole ennen niin nyt on korkea aika opetella kävelemään korkkareilla ,,,,,,,,,,,,,,,,------------------ Minun nais kaveri sanoo että kun hän liikkuu kaupungilla hameessa ja korkkareissa , niin hän saaenemmän hyvää kohtelua ,ovia avataan kiireinenkin autoilija näyttää hymyillen että ole hyvä ylitä katu......... Ja hän sanoi sen tärkeimmän asia mikä vaikuttaa ,, Miehet ajakaa parta vaikka se olis kuinka muotia , niinse on törkeän huolimattoman näköistä , Hän sanoi että tulee mieleen että pitääkö muutenkaan huolta siisteydestään jos ei saa ajettua partaansa

Mulle hyvin usein annetaan miesten osalta tietä, jos ylitän katua, vaikken hameita käytäkään ;) tai korkkareita.

• oksuttaa

ällöromanttisuutta

• niin se on

Pitää olla kaunis ja nuori.

• harppukurppajakorppu

Nuori on vielä raakile seksuaalisuudessa.

• xopaavo100

juu, kyllä seksikkyys lähtee korvien välista, hyväksy omat seksikkäät puolen ja anna astikkuus kukkia siellä, vältä itsesi ali-arvostus, nauti itsestäsi.

Nauti seksikkyydestä ihanilla alushousuilla ja puhtaalla, tuoksuvalla iholla.

• vanisco__

Kyllä tuo on pelkästään naisten juttu ihan siitä syystä, että valtaosa naisista on ainakin joidenkin miesten mielestä seksikkäitä. Harva mies taas on naisten mielestä seksikäs, pois lukien kaiken maailman muusikot, Mr Finlandit, huippu-urheilijat ja vastaavat. Eli miehen on paljon vaikeampi olla seksikäs, sen takia tavallinen tallaaja ei tuollaisia asioita edes mieti.

• vanisco__

Toki miehillä on sellainen oljenkorsi, jos ei ulkonäkö riitä (eli naama, kroppahan ei merkitse mitään jos naama ei ole kunnossa): miljoona tai pari pankissa, niin johan alkaa naisten silmissä olemaan kiinnostava mies kyseessä. Harva vaan onnistuu järjestämään asiansa niin hyvin, että noin paljon varalisuutta löytyy.

• &&&&joika 22

Olen yli 60 nen mies ja mulle on käynyt ainakin kerra niin että ,tanssiessa minua 20 v nuorempi nainen alkoi puristella peffaa , minä säikähin että mitä nyt ,,????? johon nainen että anna minä vähän puristelen kun on niin hyvä kuuloinen ,, olen kyllä kunnossa Rullaluistelen ym

• mamaÖ

No ei kyllä. Tavallinen, ihana mies voi olla hyvinkin seksikäs ilman mitään ylettömiä lihaksia tai suittuja ulkomuotoja.

• SeksuaalisestiSäikky

Että tuntea itsensä seksikkääksi. Naiset markettien kassajonoissa ovat vapaaehtoisesti seksuaalisuudestaan luopuneiden häköisiä ja yhtä tylsiä ja harmaita kuin Merihaka räntäsateessa.

Kauheita väljiä riepuja päällä ja pelätään sen pyöreän seksikkään perseen pientäkin näkymistä. Juostaan persettä pienemmäksi lenkeillä ja aherretaan saleilla kun homomies pitää miesmäisestä sutkulasta.

Kurjat vaatteet päälää ja lenkkarit tai rumat sandaalit eivät pidä ketään seksikkäänä. Kaikki naiset näyttävät nykypäivänä seksuaalisesti säikähtäneiltä surkimuksilta.

• kyllä on

Kyllä tunnen ja tiedän että olen seksikäs.
      Sitä on minulle hoettu jo 20 vuotta, aina 25 vuotiaasta asti.
      Sitä ennen rakastin ja himoitsin vain yhtä miestä joka hylkäsi minut, mutta vasta sen jälkeen tajusin että minulla olikin sex appeal jota kaikki muut miehet arvostivat..

• tunnen itseni seksikkääksi 25 päivää / 30 --- no problem...ne viis päivää on ...ne päivät :)

• " Vai mahtaako jotkut miehetkin tuntea itsensä seksikkääksi? "

-Minulle ainakin itsensä "seksikkääksi" tunteminen on täysin vierasta ja jotenkin utopistista.
      Kyseinen ajatus tuntuu absurdilta ja enempi sellaiselta "naisten jutulta".

• sinä oletkin

seksikäs, ainakin kuvien perusteella :-)

T: mies 28v.

• Tunnen itseni

seksikkääksi, omalla tavallani. Olen mies. Miten seksikkyys määritellään, riippuu myös siitä. Mutta viimeksi tänään kun olin kaupassa niin minulle tuli seksikäs olo kun nainen ( minua vanhempi n. 15vuotta ) oli vieressäni katselemassa tuotteita ja katsoi minua. Ei stondannut mutta tuli sellanen hyvä tunne, seksikäs olo jota on vaikea kuvailla. Minulle tapahtuu tätä usein julkisilla paikoilla, etenkin kaupoissa. Treenaan peppulihaksia ja en olo homo, mutta pidän jos huomaan että joku ( vaikka olisi mieskin ) katsoo peppuani. se on seksikästä, ja varsinkin jos joku hipaisee sitä, se on ihanaa....

• vanisco__
        Tunnen itseni kirjoitti:

seksikkääksi, omalla tavallani. Olen mies. Miten seksikkyys määritellään, riippuu myös siitä. Mutta viimeksi tänään kun olin kaupassa niin minulle tuli seksikäs olo kun nainen ( minua vanhempi n. 15vuotta ) oli vieressäni katselemassa tuotteita ja katsoi minua. Ei stondannut mutta tuli sellanen hyvä tunne, seksikäs olo jota on vaikea kuvailla. Minulle tapahtuu tätä usein julkisilla paikoilla, etenkin kaupoissa. Treenaan peppulihaksia ja en olo homo, mutta pidän jos huomaan että joku ( vaikka olisi mieskin ) katsoo peppuani. se on seksikästä, ja varsinkin jos joku hipaisee sitä, se on ihanaa....

Noh, siinä tapauksessa et kuulu suureen tavismiesten porukkaan. Tavallisia miehiä ei (Suomessa) kyllä naiset vilkuile missään tilanteessa. Onni yksillä, kesä kaikilla. :)

• Hyvin pettynyt

Eiköhän jokainen nainen haluaisi tuntea olonsa seksikkääksi , ainakin sellaisen miehen seurassa joka naista kiinnostaa . Mut valitettavasti miehet osaa pilata senkin . Joskus kannattais miettiä mitä sanoo :( .

• vanisco__

Eli toisin sanoen se baarin komein playeri ei olekaan ollut susta kiinnostunut? :D Tuo on niiiin tyypillistä suomalaisille naisille: kun ei se Mr Finland olekaan oikeasti kiinnostunut, niin syyllistetään kaikki miehet. :) Ps. kyllä ne naiset moninkertaisesti pahempia asioita sanovat miehille ja ihan päin naamaa. Ei sinänsä ylläri, miksi nuoret suomalaiset miehet ovat niin huonoitsetuntoisia. Mutta ulkomaalaiset naiset, siinä on upeita ihmisiä. Avoimia, puheliaita, iloisia, helposti lähetyttäviä, inhimillisiä. Suosittelen tutustumaan heihin, he ainakin antaa siihen mahdollisuuden! :)

• 'tyttönen'

En ole vielä kertaakaan tuntenut itseäni seksikkääksi ja sen takia neitsyys on vielä tallella vaikka olen yli 19 vuotta.

Noh mikä sitten saa tuntemaan itseni seksikkääksi?
      Ei ainakaan se, että känniset/pelimiehet heittelevät/vihjailevat/viittovat likaisilla
      ajatuksilla minusta saati sitten yhden illan ehdotukset. ( Ajatuskin siitä inhottaa.)

Olen sen verran huonossa itsetunnossa, etten voisi olla alasti ihan kenen tahansa kanssa joten ainoa mahdollisuus on oma poikaystävä. Mies joka on tuttu,turvallinen ja oikeasti rakastaa minua sellaisena kuin olen. Tunnen itseni aidosti halutuksi vaatteet päällä tai ilman jotta rakastelu ( mikä ei voi tapahtua kohdallani ilman seksikkyyden tunnetta) edes olisi mahdolllista.

Tunne tuossa jo taisikin tulla.

• Tällähetkellä tunnen oloni erittäin seksikkääksi silloin,kun olen laittanut huulipunaa huuliini.

• ei seksikäs

olet vanhan näköinen 19-vuotiaaksi

• ei seksikäs kirjoitti:

olet vanhan näköinen 19-vuotiaaksi

Muutaman kuukauden päästä tulee yksi vuosi lisää.

• oll_vm86

Nojaa. Tunnen itseni ihan komeaksi. Luoja on minua lykästänyt sillä että olen pitkä (185cm), tumma ja kasvoitkin ovat ihan miehekkäät. Jotenkin minulle itsensä komeaksi tunteminen on sama kuin seksikkääksi tunteminen. Jotenkin toi seksikkääksi itsensä tunteminen liittyy enemmänkin naiselliseen ajatusmaailmaan. Mutta joo. Tiedän että olen monen naisen silmissä kohtuullisen komea.

• 87k

Minä tunnen itseni erittäin seksikkääksä, kun pukeudun tyylikkäästi. Olen miehekäs bi_mies.

• leather man

Kun puen ylleni kiiltävät mustat nappanahkahousut tunnen itseni seksikkääksi ja olen mies. Naiset tuntuvat kiinnostuvan miehestä joka pukeutuu nahkahousuihin. Johtuneeko siitä että mies nahkahousuissa on harvinaisuus Suomessa.

• E

Mulle seksikkyys ei merkitse mitään. Mä en tartte stringejä, hepeniä, korkkareita tai mitään muutakaan vaatetta/meikkiä/sälää. Mä laitan päälleni just sitä mitä sillä hetkellä miellyttää, kunhan ne vaan näyttää hyvältä päällä (ei purista jne.) ja miehiltä, enimmäkseen vanhemmilta, tulee kehuja hyvännäköisestä naisesta. Nuorilta tulis vaan kehut, jos olis ne korkkarit ja tissit esillä. Seki "kehu" olis kuolaamista. Miehet järkiintyy vanhemmiten tuossa asiassa. Omat vaatteet kun kantaa kunnialla niin homma toimii.

• Semi simo

Eli toisin sanottuna tykkäät olla pinnallinen, muttet tykkää olla pinnallinen?

Mieti loppuun asti mitä haluat, koska nyt olet vähän kuin keskeneräinen mielipide joka on ja ei ole.

• 42v mies

Vähän vanhempi mies näkee niiden vaatteiden alle... kuvainollisesti ja ehkä vähän kokemuksen tuhmalla mielikuvituksella ;)

Jos nainen tuntee olonsa seksikkääksi, niin silloin on kivaa luvassa.

• E
        Semi simo kirjoitti:

Eli toisin sanottuna tykkäät olla pinnallinen, muttet tykkää olla pinnallinen?

Mieti loppuun asti mitä haluat, koska nyt olet vähän kuin keskeneräinen mielipide joka on ja ei ole.

Jos se on pinnallisuutta, että vedän vaan omat vaatteet päälle ja katton, et ne istuu hyvin päällä ja jonkun mielestä se sattuu olemaan hyvännäköistä, niin sitten olen pinnallinen.

• Ole jotain!
        E kirjoitti:

Jos se on pinnallisuutta, että vedän vaan omat vaatteet päälle ja katton, et ne istuu hyvin päällä ja jonkun mielestä se sattuu olemaan hyvännäköistä, niin sitten olen pinnallinen.

Jos se on pinnallista "jonkun mielestä", kukas muukaan tuota ehdotti kuin sinä, eli sinun mielestä.

Itse tarkoitin sitä että se on pinnallista kun tykkäät saada kehuja ulkonäöstäsi, ja kaiken huipuksi en edes kertonut tuosta pinnallisuudesta onko se mielestäni hyvä vai huono asia, nyt kerron, ihan hyvä olla pinnallinen, ei mitään väärää.

Se mitä tarkoitin tällä koko hommalla oli se, että ole jotain tai älä ole, EIKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niin että olet jotain ja joudut puolustelemaan ja esittämään samalla olevasi kuitenkin jotain toisenlaista.

• Näin se vaan on

Yhteenvetona voisi todeta että mies on vastuussa sekä omasta että naisen seksuaalisuudesta. Nainen on vain statisti.

• En varsinaisesti seksikkääksi... mutta on päiviä kun tunnen olevani vähän vetävämmän näköinen. Päiviä joina lyhyt parta tuntuu toimivan juuri oikein ja ehkä "pumppi" päällä kanssa. Noina päivinä tuntuu vaatteet istuvan paremmin niskassa ja sitä rataa.

Eli kun on jokunen päivä kulunut pään ja naaman sileäksi ajamisesta ja takana on hyvä yläkropan treeni... niin todennäköisyys moisen päivän koittamiseen on suuri.

• hiirulainen E-S

Kyllä mä luulen, että miehellekin on tärkeää se, että esimerkiksi parisuhteessa nainen ei jatkuvasti torju miehen aloitteita. Olen jutellut joskus miespuolisen ystäväni kanssa (olen nainen) ja mies sanoi, että hän tuntee itsensä ihan nollaksi, kun vaimo torjuu yhä uudestaan ja uudestaan. Jos mies ei vonkaa, niin sitten vaimo on kysynyt, että mikä on vikana, enkö mä oo enää seksikäs, kun et yhtään vonkaa. Aika erikoista logiikkaa vaimolta.

Minä en halua, että minua katsotaan himoiten. Minulle riittää ystävällisyys, hymy, oven aukipitäminen ja muu kohtelias käytös. Sen sijaan seurustellessa ja parisuhteessa on tärkeää, että mies osoittaa minulle, että olen tärkeä ja että hän himoitsee minua. Nimenomaan se on tärkeää, että hän himoitsee_minua_eikä ketä tahansa naista. Jos mies ei haluaisi rakastella kanssani eikä koskaa kehuisi ulkonäköäni, niin kyllä se tuntuisi pahalta.

Tunnen oloni seksikkääksi joskus enemmän ja joskus vähemmän. Sinkkuna ollessa se tunne on enemmän taka-alalla, koska en harrasta yhden yön juttuja enkä halua antaa väärää signaalia miehille. Jos ihastun ja saan vastakaikua, niin oman seksikkyyden tunne kasvaa satakertaiseksi. En halua mennä heti sänkyyn, koska haluan vakuuttua, että mies haluaa muutakin kuin vain yhden yön juttua, mutta nautin myös siitä, että saa "saalistaa tai olla saalistettavana". On mahtavaa sitten vihdoin, kun pääsee tositoimiin.

• Ei mikään o ikuista

No yksi tai sata yötä, samanlainen horo olet sinä aikana kun parempaakaan ei löydy, moni sitä aikaa kutsuu parisuhteeksi ja todella hävyttömät avioliitoksi.

Vai onko tosiaan kiveen kirjoitettu ja profeetat ennustaneet joidenkin loppuelämät yhdessä?

• Kyllä mä uskon, että mies voi samoin kuin nainenkin tuntea itsensä seksikkääksi ja luultavasti samoissa tilanteissakin. Jos ajattelen miehiä joita tunnen tai olen tuntenut niin tulee mieleen tiettyjä tilanteita:
      Katson miestä tietyllä tavalla ja hän lukee ajatukseni. Uskon, että hän on tuntenut olevansa seksikäs. Samoin kuin jonkun tietyn katsoessa minua tietyllä tavalla.
      Kosketuksella voi saada toisen tuntemaan olevansa seksikäs. Ehkä etenkin kosketus jossain tilanteessa salaa (ei voi pitää näppejä irti hänestä/minusta, pakko hipaista, vaikka tilanne/paikka on epäsovelias)
      Sanatkin voivat saada miehen/naisen tuntemaan olevansa seksikäs. Joskus "salakieli" muiden läsnäollessa, jonka vain mies ja nainen keskenään ymmärtävät.

Sana seksikäs on vähän kulunut ja tulee mieleen helposti ihmisen pinta,vaikka ainakin itselle seksikkyys on jotain siellä pinnan alla kuplivaa.

• Iryeates
    • pinkstaaaaar

pyrin pukeutumaan seksikkäästi ja olemaan kuin Johanna Tukiainen. Hänen tyyliään toteuttaen minuakin sanotaan glamouriseksi kaunottareksi vaikka en ole edes julkkis vielä (bb-hakemus on tosin jo vetämässä:)
      Petri Pennan olen tavannut livenä

• Mitäs sitten?

Teitä on noin 2 kymmenestä, joka kulman takana.

• älyttömän seksikäs..

Minä ainakin tunnen ja tiedän että olen euroopan seksikkäin mies.
      OOn niin seksikäs, että en uskalla enää nykyään esim. kustan keskellä kaupunkia
      porttikäytävään tai jonkun kerrostalon seinään kuten esin. Helsingin keskustassa on tapana. Pelottaa, että joku nainen menettää maltin ja tarttu minun Jormaan.

• Biaatchh

Tunnen itseni seksikkääksi tukevassa humalassa kun joku vanha äijjä kehuu mut maasta taivaisiin.

• ioioio

pitää vain tykätä itsestään ja heittäytyä elämään..

• Mies-Henkilö

Minä tunnen itseni seksikkääksi, koska lompakkoni on niin paksu. Jotkut naiset puolestaan selvästikin tietävät, että mies tuijottaa heitä kuola valuen heidän kävellessään ohi ja se saa heidät tuntemaan itsensä seksikkäiksi. Kyllä sen huomaa päälle päin, koska nainen tietää olevansa seksikäs.

• En ihan ymmärrä

Täytin juuri 42v ja on todella hämmentävää, miten varsinkin nuoret naiset kokevat tällaisen huomattavan ylipainoisen ja otsalta aivan harvahiuksisen hämähäkinseittitukan muka kiihottavana tai muuten vaan mielenkiintoisena. Toiset varmaan haluavat kokeilla leikkiä tulella, testata omaa viehätystaitoa ja millaista olisi, jos itseä selvästi vanhempi kiinnostuisi. Monet eivät voisi edes ajatella suhdetta saati seksiä saman ikäisen kanssa.
      Joskus on aika huvittava tunne kun parikymmentä vuotta itseäni vanhempi rouva katselee siihen malliin, että olisi luvassa muutakin kuin ne pakolliset kahvit kotonaan. On todella häkellyttävä tunne tuolloin. En kehu viehätysvoimallani, sillä en osaa iskeä naisia ollenkaan ja olen ollut sinkkuna 20v. ja loppua ei näy ennen hautapaikkaa varmaan.

En edes ymmärrä, mitä naiset näkevät minussa muuta kuin, että olen 185cm eli hiukan perusjamppaa pidempi ja silmäni ovat todella kauniit kauriin silmät. Voitte vaan kuvitella, kun lenkillä pysähdyn pyörältäni huilaamaan yltä päältä hikisenä pää höyryten syyskylmässä ja siihen tulee joku nuorehko nainen, joka söisi melkein elävältä. Itsellä niin nihkeä hikinen olo ja tukka aivan länässä ne muutama karva, joten mieletön sex appeal täytyy varmaan olla.

Vähän kuin naisella on varmaan ravintolajonossa mielettömän sexy olo, kun sataa räntää, tukka länässä, meikit levällään, palelee, jumalaton kusihätä ja epäilee itsekin olevansa niin kännissä, että taitaa olla turhaa odotella toista tuntia jonossa ja ei pääse sisälle. Siinä on sex appealia kerrakseen:D

• Shinyballs

Minä yleensä ajelen pallit kiiltävän sileäksi ja valan ne sen jälkeen Extra Virgin italialaiseen oliiviöljyyn ja sitten käytän silkkiboxereita. Tämä saa minut tuntemaan itseni erittäin seksikkääksi. Silkki ei oikein pidä öljystä, ja boxereihin ja mustia rantuja, mutta kyllä ne pesussa lähtee puhtaaksi.

http://www.oliveoiltimes.com/extra-virgin-olive-oil

Kannattaa kokeilla!

• k@@mikk@

pajellut allit on seksikkäitä, naisilla zilggarit vaimoilla valggrit anopilla alkkarit..
      makuasioista ei voe kiistellä notta nääin onn

• .....

Ei mikään.

• nyyhnyyhitku.

Tunne oli minulla ennen viimeisintä parisuhdetta ja sen alkuaikoina, parisuhdetta joka loppui juuri..
      Tunsin itseni seksikkääksi, kun minulla vielä oli rinnat ja mies esim kosketteli niitä ja selvästi halusi minua. Laihduttuani mies on avoimesti kertonut että rintani ovat rumat, eikä kosketellut minua enää mistään esim seksin aikana. En enää tuntenut olevani seksikäs, kun minua ei voinut koskettaa edes seksin aikana. Joskus laittoi käden rinnalleni ja vaihtoi hyvin äkkiä paikkaa pois iholtani. Vielä kun tuli pettämiset mukaan ja ne kaikki isompirintaisten naisten kanssa päälle kaikki webkamstrippauskamerat ynnä muut, en enää osaa tuntea itseäni kovin seksikkääksi. :( Kiitos vaan pettäjämiehet.

• .........

Tunnen itseni seksikkääksi urheilessa. Salilla, lenkillä yms. En tiedä miksi... ehkä se on se hyvä mieli mikä tulee liikkuessa. Mekot yms. muut naiselliset härpäkkeet saa vaan ahdistuksen aikaiseksi.

• Kaino Vieno

Minä taas tunnen olevani onneni kukkuloilla kun mies aamulla sanoo ne kolme sanaa? Ota huora pullaa.....

• porno N

Mie tunne itseni kyllä yleensä pornoksi :) seksikkääksi vaatteet päällä :)

• Oloni on niin sexy

Aina kun pukeudun nalle-Puh kalsareihin.

• SEXIXÄX

sex ei tietä mitä. Mitä sexixäs? nainen minä maanosien tapaan ottaa siitä minä mies tietä olla sexixäx, ........................... Huuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiihhh JHa WORLDSVISIONERNA

• phumba

Olen mies ja ensin katson naisen kasvoja, hiuksia ja sitten alavartaloa ja peppua ja vaatteita. Jos yhdistelmä natsaa, nainen on mielestäni viehättävä. Myös sellainen naine jolla ei ole maailman näteimmät kasvot voi olla omalla tavallaan seksikäs, jos käyttää vaatteita joista vilahtaa paljasta pintaa esim halkioita hameenhelmassa tai syvään uurretut puserot.

Miehenä tunnen itseni seksikkääksi jos olen saanut karistettua liiat kilot pois niin että kehtaan näyttää paljasta vatsaani ja hiukset hulmuaa tuulessa. Tulee vähän sellaine villi olo siis ;)

• arabin kanssa

Olen aina ollut epävarma itsestäni. En ole koskaan ollut tyytyväinen vartalooni. Painoni on heitellyt aina (Olen ollut joko anorektinen alle 42 kg/164 cm tai normaalipainoinen 56 kg/164 cm) ja itsetuntoni on ollut huono entisen suhteen alistamisen (raiskaamisen) ja koulukiusaamisen menneisyyden takia. Tällähetkellä olen seuraavissa mitoissa 56/164/a80. Minulla on vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät ja korkeat poskipäät. Muiden mielestä on olen kaunis ja olen kuullut monen sanovan, että muistutan paljon Kiira Korpea. Itse en tuntenut kuitenkaan näin ennen, kuin tapasin nykyisen mieheni. Nykyinen mieheni on arabi. Monella voi olla ennakkoluuloja, mutta suhteemme on oikein vakaalla pohjalla ja meillä menee todella hyvin. Mieheni saa minut tuntemaan itseni vahvaksi ja arvokkaaksi naiseksi pienillä jokapäiväisillä eleillään. Ennen piilouduin meikin taakse ollakseni joku muu, kuin mitä olen.Ennen käytin provosoivia vaatteita saadakseni huomiota. Nykyään nautin naisellisesta tyylistä (en tarkoita burdaa, vaan ihan tavallisia vaatteita) ja osaan tuntea itseni kauniiksi ilman meikkiäkin. Mieheni sanat ja teot jokapäiväisessä arjessa ovat antaneet minulle varmuutta. Mieheni tuki ja rakkaus on saanut minut puhkeamaan taas jälleen kukkaan. Tunne, että kelpaan itsenäni, saa minut tuntemaan oloni seksikkääksi. Seksikkäin olo minulla on usein aamulla, kun herään mieheni vierestä suudelmiin ja halauksiin tai sitten illalla, kun painan pääni mieheni rintaa vasten ja saan kuulla, kuinka rakas ja tärkeä olen hänelle. Noina hetkinä olen itsevarma, en ajattele muuta, minun ei tarvitse keskittyä kilpailemaan kenenkään kanssa ja voin olla omaitseni.

Olen kotimaassamme ainoita vaaleita naisia. Kotimaassamme julkiset hellyydenosoitukset eivät ole suvaittuja. Meillä on kuitenkin sen verran rento naapurusto ja perhepiiri, että siellä voimme osoittaa hellyyttä julkisesti eli kävellä esimerkiksi käsikädessä tai suudella. Mieheni sanoo tuntevansa itsensä seksikkääksi, kun hänellä on vierellään eksoottinen kaunotar. Mieheni sanoo myös tuntevansa itsensä seksikkääksi silloin, kun kehun hänen parhaita puoliaan, eli hymyä, nappi silmiä ja täydellistä vartaloa. Hän sanoo myös tuntevansa olonsa seksikkääksi silloin, kun kaikki muu häviää ympäriltämme ja keskityn hetkessä pelkästään häneen ja annan hänelle kokonaan itseni.

Mieheni on yksi ainoita ihmisiä perheeni lisäksi, jonka seurassa voin olla omaitseni ja tuntea itseni hyväksi.

• Sexyä

Naisille tunne on selvästi tärkeä, muttei toki kaikille. Tämän näkee helposti esim. yökerhoissa ja kadullakin: jos nainen pukeutuu tiukkaan vartalonmyötäiseen lyhyeen hameeseen ja sukkahousuihin niin hän haluaa korostaa seksikkyyttään ja haluaa tuntea olossaan senkin kuinka seksikäs on ja varmasti nauttii miesten katseista. Esim. monet n. 20-vuotiaat hoikkareisiset nuoret naiset laittavat mustan lyhyen minihameen, joka oikein nuolee takapuolta ja lantiota ja hoikat reidet näkyvät kiiltävissä kauniissa sukkahousuissa ja pieni peppu saattaa vähän vilahdella, jos vielä on tiukka paita joka korostaa nuoria terhakoita pystyjä ja kiinteitä rintoja niin kun nainen menee keikistelemään ja keikuttamaan itseään esim. yökerhon tanssilattian korokkeelle ja saa runsaasti miesten katseita osakseen niin varmasti tuntee itsensä tuossa kovinkin seksikkääksi.

Sitten jos taas on pukeutunut esim. farkkuihin ja villapaitaan niin ei varmaankaan koe seksikkääksi tuntemista tärkeäksi osaksi itseään ainakaan siinä tilanteessa.

Miehet eivät koe tärkeäksi että tuntevat itsensä jotenkin seksikkäiksi, paitsi homo/bi/metroseksuaali -miehet ehkä.

Esim. bi-mies voi toki tuntea itsensä seksikkääksi tiukoissa nahkahousuissa joissa etumuksen pullotus vaikka näkyy jos vielä pitää esim. tiukkaa valkoista t-paitaa samalla tai esim. tiukoissa pienissä uimahousuissa voi homomies tuntea varmaan itsensä seksikkääksi rannalla jos vaikka rasvailee kroppaansa ja vaihtelee katseita, mutta yleensä miehet eivät koe tärkeäksi sitä että tuntevat olonsa jotenkin kovin "hotiksi".

• Sairaita kokeiluja

Tuo alun kertomasi nainen ainakin vaikutti seksikkäältä mutta kuinka ihmeessä tiedät miten 1 naiset tuntevat olonsa 2 nuo heterot miehet tuntevat 3 ja myöskin nuo metroseksuaali miehet näytit tuntevan suoraan heidän sisältänsä?

Olet siis tunnustellut kolmea täysin erillaista ihmistyyppiä suoraan heidän sisältään ja selvittänyt kuinka he tuntevat. Mutta miten teit sen?

• Sexyä
        Sairaita kokeiluja kirjoitti:

Tuo alun kertomasi nainen ainakin vaikutti seksikkäältä mutta kuinka ihmeessä tiedät miten 1 naiset tuntevat olonsa 2 nuo heterot miehet tuntevat 3 ja myöskin nuo metroseksuaali miehet näytit tuntevan suoraan heidän sisältänsä?

Olet siis tunnustellut kolmea täysin erillaista ihmistyyppiä suoraan heidän sisältään ja selvittänyt kuinka he tuntevat. Mutta miten teit sen?

Näkeehän sen ihmisen eleistä, olemuksesta, ilmeistä, liikkeistä, pukeutumisesta että tunteeko ihminen olevansa seksikäs vai ei.

Sen näkee selvästi kun nainen tuntee olonsa seksikkääksi esim. siitä millainen naisen olemus on, millaiset eleet, liikkeet ja vaatteet naisella on. Kiihottuneisuudenkin huomaa toisesta ihmisestä jos osaa lukea yhtään toisten tunnetiloja. Toki jos oikein lähikontaktiin pääsee niin kiihottuneisuuden voi huomata kostuneista pöksyistä, nöpöttävistä nänneistä, kasvojen punoituksesta, kiihtyneestä hengityksestä yms. jotkut naiset kokevat olevansa raskaana erityisen seksikkäitä, sen olen huomannut ja moni nainen on myöntänytkin kokevansa olevan raskaana seksikäs. Kaikkien miesten mielestä taas raskaana oleva nainen ei todellakaan ole seksikäs.

Miehistä huomaa myös käytöksestä ja olemuksesta kokevatko he olevnsa kovin seksikkäitä juuri sillä hetkellä. Miehillä esim. seisokista pystyy myös asian huomaamaan, helpomminkin kuin naisilla. Jos mies esim. yökerhossa tanssii hitaita naisen kanssa ja kovana oleva kalu painuu naisen peppua vasten ja mies ilmehtii seksikkään himoitsevasti niin siitä voi päätellä miehen tuntevan olonsa seksikkääksi. Tiukoissa uimahousuissa tai tiukoissa nahkahousuissa seisokki toki näkyy helpommin ja esim. hieman homomaisesti pukeutuvat metroseksuaalit tiukoissa housuissa ja pitkässä värjätyssä tukassa ja kevyessä meikissä ollessaan usein elehtivät siten että kokevat olevansa silloin juuri seksikkäitä.

Esim. taas aamulla herätessäm krapulassa kun vatsa on löysällä ja haisee pahalle ja on kuvottava olo ja ahdistaa henkisesti niin huomaa olemuksesta että silloin metroseksuaalikaan ei koe olevansa seksikäs.

• SEXY_AND_I_KNOW_IT

Tunnen itseni seksikkääksi kun mullon meikit naamalla ja omasta mielestä nätit ja tyylikkäät vaatteet päällä.

Seksikkyys tulee itsevarmuudesta ja miehet tykkää itsevarmoista naisista ;)

• ....

Mä en tartte meikkejä siihen, että tuntusin itseni itsevarmaksi.

• 14+2

Ihminen oppii kaikenlaisia ajatuksia ympäristöltään lapsuudesta lähtien, ja erittäin moni näistä ajatuksista on sitä että ajattelee mitä muut ajattelevat omasta henkilöstä. Tämä johtaa epävarmuuteen, sillä nuo ajatukset pyörivät mielessä esimerkiksi sosiaalisissa tilanteissa, ja toimivat estoina. Tämän takia luonnollinen sulavuus puuttuu hyvin monella.

Opituista ajatuksista voi kuitenkin päästä vapaaksi, mikäli alkaa tutkimaan itseänsä ja ajatuksiaan, ja oppii ymmärtämään miten niiden kanssa voi toimia.

Suosittelen tutustumaan kirjaan Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja. Kirjasta löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi, jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaa ohjaavana, tai estona, ilman että sitä edes huomaa. Tätä työtä tehdessä tietoisuus omasta itsestä kasvaa, ja sen myötä myös aito luonnollinen itsevarmuus.

Ajatukset vaikuttavat meihin kaikissa elämäntilanteissa, joten tästä on hyötyä muutenkin. Lisää löytyy täältä: www.alkuajatus.org

• ON AINOA SEX

Koen erittäin olla sex täysi varmaan tänään olen katsellut vähän sex ja niin minä vaikka tietää kaikki rikkaitten sexixst niin puoleen tiehen jään ..... (irstaan näkönen on seksikis muta työssä pitääkin olla kiltisti, joten .... ) Koen sexixkkxi itsnein täysisn tänäänkin aijoin otta a somalaityttö ajattelin vähän sama tapaa kun kohtaa maassa nää naaivat ja naimisest ei voi puhua seixst, jos köyhä ja nait ja rikas ja nait se ei sex. ei eroiticva mikkä hyvä ja hyvä seks sillai hyvän elämän ottaa ei pittä katto mitä mulla kun suomessakaan ei sanaa ilmaista se taitta olla rippikoululatuinastyi ja islamsiti se ei sietä seksikkääst, koen sekksikkäästi itteni alastomaaass (se kirijaki sanoo niin alastomana tulin ja lähdin) nii, olen minä sekskikkäästi silleen hyvässä olossa. ei oo pakko naita eikä runkata eikä onanoija eikä hinkkatta sitttä nais mies ei ja sillai, Hyvä seksi kun kattooo valtion päämiehii lieroi ja tiktaattoreita se vetää niin iloisesti nauruun suun sitä minä seksiksi .............. ONAANOIDA JA MAAASTOORBOIDA TIIRIKKAA

• .-..--...---....----

Minä en ole koskaan elämässäni tuntenut oloani seksikkääksi, en hetkeäkään.

Ja täytyy myöntää, että te naiset, jotka sanotte, että teidän miehenne haluaa juuri teitä, vähän säälittää minua. Pillua se mies haluaa, ei teitä. Mies ei edes voi haluta samaa naista kuin pari kertaa ja silloinkin sen naisen on oltava ihan superseksikäs, muuten mies haluaa vain seksiä ja se on ihan sama kenen kanssa sitä harrastaa.

Minulla on erittäin kaunis vaimo, mutta silti mietin aina muita naisia, kun olen sängyssä hänen kanssaan. En siksi, että hänessä olisi jotain vikaa, vaan siksi, että hänet minä olen jo nähnyt.

• "Mies ei edes voi haluta samaa naista kuin pari kertaa"

-Ja sinäkö tässä nyt sitten olet koko miessukupuolen puolestapuhuja vai?! Salli mun nauraa!! XD

Puhu ihan kuule vaan omasta puolestasi, mutta älä yleistä mitään noin naurettavaa ja paikkansa pitämätöntä meihin muihin miehiin.

• SEXIäsmi

Sexiäs olla terve kaikin puolin ja kokematon, ajatella ettei heitä pientä eroticaa harhaan, ei pyri pallille jolle ei kuulu, täytyy olla melkoinen taitaja Jumala suokoon, olla sexikäs, ja pitää rakkauden Jumalan asiana, omakohtainen sexiäs, kohotan käteni Heran puoleen!

• yököttää jo

Eikö elämässä ole muuta kun sexi tai pitää olla seksikäs?mainokset pursuaa seksiä jopa lasten vaatetus pitää olla seksiäym ym...

• stringimies

laitan vaimon stringit jalkaan ni huh että olo on seksikäs

• manboyyy

silloin kun mulla on jorma vapaana.

• Suomalainen mies

Olen hoikka urheilullinen hyvä ryhtinen, tupakoimaton ja raitis, erittäin viriili ja seksikäs mies ilman mitään sen kummoisempia kummervinkkejä. Nuoret naiset, muistakaa että vanhassa vara parempi. Mitä vanhempi puu, sitä kovempi on oksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5445
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4136
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3107
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      38
      2130
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2068
    Aihe