En saa ikinä naista

itsesääliin vaipunut

Olen jo niin lopen kyllästynyt miettimään syitä, etten enää taida. Huoh, haluisin jo pois tältä pallolta.

50

2668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjdgjgjgddj

Vielä joku nyyhkybiisi aloittajalle, niin itku on taattu? Itse en nyt löydä mitään hyvää JuuTuubista...

• usvametsanneito.....

No ihan varmana saat :)) mikä nyt on syynä siihen, että et sais?

• itsesääliin vaipunut

Nokun olen jo 18, olen ujo enkä uskalla lähestyä naispuolisia immeisiä vaikka tajuan vihjeet

• usvametsanneito.....
        itsesääliin vaipunut kirjoitti:

Nokun olen jo 18, olen ujo enkä uskalla lähestyä naispuolisia immeisiä vaikka tajuan vihjeet

Vasta 18.. Onko sun ulkonäössä jotain vikaa kenties? Ootko ees käyny treffeillä kenenkää kanssa? :)

• itsesääliin vaipunut
        usvametsanneito..... kirjoitti:

Vasta 18.. Onko sun ulkonäössä jotain vikaa kenties? Ootko ees käyny treffeillä kenenkää kanssa? :)

Ei kai ulkonäössä ole mitään etenkin koska mulle siis joskus saatetaan sillai vihjailla että vois jotain tapahtua. Mutta ei vain ole miestä tehdä vasta-aloitetta. Olen ollut treffeillä joitakin kertoja. Lisäksi olen myös koittanut nettipalveluja, mutta ei natsaa...

• Rus Rus

Ei kai ulkonäössä ole mitään etenkin koska mulle siis joskus saatetaan sillai vihjailla että vois jotain tapahtua. Mutta ei vain ole miestä tehdä vasta-aloitetta. Olen ollut treffeillä joitakin kertoja. Lisäksi olen myös koittanut nettipalveluja, mutta ei natsaa...

Ota itärajan takaa

• itsesääliin vaipunut
        Rus Rus kirjoitti:

Ota itärajan takaa

En osaa puhua ryssien kieltä. :P

• AT-elämä edessä

Ei 18 vielä mitään, vaikka ujous onkin huolestuttava piirre ja miehelle yksi varmimpia ikipoikuuden takeita. Jos 20 vuoden päästä et vielä ole nussinut niin sitten voi jo vähitellen alkaa harkita huorissa käymistä. Ja niin siinä taitaa käydä, koska vonkaamatta ei pillua saa, naiset ovat perseestä, ne eivät koskaan oma-aloitteisesti tule tarjoutumaan pantavaksi. Tämän tiedän kokemuksesta, vuosikymmeniä olen viettänyt omaa munaani omalla kädelläni itse runkaten, koska paskanaiset eivät anna paskapillujaan.

• acCACASC

Ohoh.Minä olen 67 vuotias ,enkä ole koskaan päässyt pukille.Enää runkkaaminekaan ei onnistu.Ei seiso.Mutta rahaa on.Voin valita uuden Mersun tai bemarin koska vaan.Mutta ,silti vituttaa.

• Shut the fuck up

Ei sinun tarvitsekaan kunhan pidät turpasi kiinni. Ap: miksi et ole löytänyt naista itsellesi?

• itsesääliin vaipunut

Nokun olen niin saatanan ujo vässykkä. :)

• Shut the fuck up

Ai vasta 18? Eihän sinulla mikään hengenhätä ole. Miksi et uskalla lähestyä naisia? Oletko epävarma jostakin tietystä jutusta vai mikä on syynä?

• itsesääliin vaipunut

En ole epävarma itsestäni, ja tiedän kyllä mitä haluan. Jotenkin tuo ylitsepääsemätön ujous on vain tullut perintönä, varmaan isältäni, kai...

• .......

En ole epävarma itsestäni, ja tiedän kyllä mitä haluan. Jotenkin tuo ylitsepääsemätön ujous on vain tullut perintönä, varmaan isältäni, kai...

Isäsi on kuitenkin kaikesta päätellen saanut naisen....joten miksi et siis sinäkin saisi? :)

• Kysy J_Atm:ltä

Ehkä kehosi ei vain vielä ole valmis yhdyntään. Jatka siis runkkaamista.

• hgjfdhkdglk

Oo sinä möhömaha hiliaa :)

• J_Atm
        hgjfdhkdglk kirjoitti:

Oo sinä möhömaha hiliaa :)

Painan 68 kg.

• tjjtjttjjt
        J_Atm kirjoitti:

Painan 68 kg.

Niinkö? Sitten minä olen vittu supermies. Tai ainakin tuntuu siltä tollasen kukkakepin rinnalla :D!

• J_Atm
        tjjtjttjjt kirjoitti:

Niinkö? Sitten minä olen vittu supermies. Tai ainakin tuntuu siltä tollasen kukkakepin rinnalla :D!

Sepä hyödyllinen tieto.

• Vittu mitä paskaa

Haista sinä haiseva huoran vittu. Sinä säälittävä ATM et saa naista joten älä kaada paskalastiasi muiden niskaan ja yritä tehdä muiden elämästä yhtä surkeaa kuin omastasi. Tällä nuorukaisella on kaikki mahdollisuudet saada itselleen nainen, sinulla taas ei joten jatka sitä runkkaamista vaan keskenäsi.

• J_Atm
        Vittu mitä paskaa kirjoitti:

Haista sinä haiseva huoran vittu. Sinä säälittävä ATM et saa naista joten älä kaada paskalastiasi muiden niskaan ja yritä tehdä muiden elämästä yhtä surkeaa kuin omastasi. Tällä nuorukaisella on kaikki mahdollisuudet saada itselleen nainen, sinulla taas ei joten jatka sitä runkkaamista vaan keskenäsi.

NIN JATKANKIN

• itsesääliin vaipunut

En taidakaan potea enää niin kovin tuota itsesääliä, se oli tuollainen lyhytaikanen tila. Kun sai avautua nais(puute) asioista Suoli24- foorumilla niin tulee aina heti parempi olo. :)

• ;DDDDDDD

JEE ELÄMÄ VOITTAA.....POIKA TULI KOTIIN

• Shut the fuck up

No se on mukava kuulla, kuule sulla on helvetin hyvät tsäänssit saada nainen, koko paketti jo kasassa, nyt vaan rohkaistut hieman lisää niin johan alkaa asiat etenemään. Uskalla vaan rohkeasti näyttää kiinnostuksesi silloin kun sinusta ollaan kiinnostuttu.

• Youf

En myöskään minä löydä miestä itselleni ja masennukseni vaikuttaa krooniselta. Onhan tässä syytä masentua kun on koko ajan yksin.

• Minä voin

Tulla kahville jos tarjoat pullat :) Voin tuoda myös jonkun elokuvan niin voidaan katsoa se kahvien jälkeen ;)

• Danaz

Minkä ikäinen olet? Miksi muka et löytäsisi itsellesi seuraa?

• Siis

Sitten kun olet yli 30v etkä ole koskaan saanut naista niin sitten on syytä huoleen. En halua pelotella mutta sellaisiakin miehiä on ja paljon mutta sinuna en vielä tuossa iässä olisi noin pessimisti.

• Seuroissa;)

Liity johonkin uskonlahkoon...niin johan löytyy

• Yök uskonnot!

Uskonlahkoon, hihhuliksi!? Ei helvetissä kannata, annoit paskimman neuvon minkä kukaan on koskaan antanut tällä palstalla. Ap tuskin on uskovaisiin päin joten ideasi on surkea.

• Lohkaisu
        Yök uskonnot! kirjoitti:

Uskonlahkoon, hihhuliksi!? Ei helvetissä kannata, annoit paskimman neuvon minkä kukaan on koskaan antanut tällä palstalla. Ap tuskin on uskovaisiin päin joten ideasi on surkea.

Lohkeaa varmasti....

• Yök uskonnot!
        Lohkaisu kirjoitti:

Lohkeaa varmasti....

Ei varmasti, uskovaiset tytöt eivät anna ennen avioliittoa ja tuskipa Ap:lla olisi mitään yhteistä jonkun uskovaisen kanssa.

• jk

ET NIIN

• Naisellinen nainen

Käy suihkussa ja ole oma itsesi niin saat naisen.

• Mies27

Kaikille tämän viestiketjun vittuilijoille: Fuck you all. Ja nuorukaisille: teillä on vielä elämä edessä, ei kannata pitää mitään kiirettä noiden asioiden suhteen, teillä on rutkasti aikaa. Ei kannata olla negatiivinen, sellaisella asenteella ei saavuta mitään.

• Pilluton

Just näin itsellä alkaa olla jo kiire löytää se ensimmäinen sillä ikää on jo lähemmäs 50 vuotta.

• dfhgrt
        Pilluton kirjoitti:

Just näin itsellä alkaa olla jo kiire löytää se ensimmäinen sillä ikää on jo lähemmäs 50 vuotta.

Tämän palstan pellekaljun mielestä olet ainakin korkeintaan vasta varhaisnuori, joten hyvin ehdit löytämään naisen vielä myöhemminkin. Keskity nyt vaan siihen varallisuuden kartuttamiseen, kun se on nuoren miehen elämässä kuitenkin kaikista tärkeintä.

• Reipas Mies

Tee palvelus itsellesi ja lainaa/varasta/pakota faijas ostamaan Pelimies-niminen kirja. Sen lukemisen jälkeen mieti miksi pitää olla säälittävä runkkari että pokailisi mielenkiintoisia naisia sen sijaan.

Se mitä nyt teet on pahinta miehelle- eli et mitään liikkeitä saadaksesi iskettyä naisen. Eivät muijat tule kotoa hakemaan. Koskaan. Miehen itsetunto voi vain nousta kunhan naisten käsittelytaidot karttuvat kokemuksen myötä!

Älä luule että tilanne helpottaa kunhan ikää kertyy. Väärin. Jokaikinen vuosi joka on heitetty hukkaan ilman naista, vie lähemmäs iki-atm kastia.

Seek and destroy. Etsi naiskokemusta laidasta laitaan, vain siten vältät demonisoitumisen atm-mieheksi.

• yksin.aina?

Mä pelkään myös jääväni yksin :/ On menny niin monen miehen kanssa pilalle, ja ei niitä miehiä loppupeleissä edes ole ollut kauheasti. Sellaisia pienen hetken säätöjä, tuntuu ettei kukaan jaksa katsoo mua viikkoa kauempaa.

Enintään on jaksanut n 3kk. En varmaan ikinä kykene löytämään sellaista omanlaista kumppania.

Hmm.. mutta oon ihan varma, että sä löydät vielä joskus:) naiset arvostavat sun kaltaisia miehiä. Itse ainakin. Ennen olin heikkona renttuihin ja pahoihin poikiin mutta nyt haluan rinnalleni miehen joka on turvallinen ja kiltti ja arvostaa just mua sellaisena kun olen.
      En halua mitään ylimääräistä draamaa tai vaikeuksia enää kenenkään kanssa.

Haluan vaan ihmisen joka on mun rinnalla huonoina ja hyvinä päivinä.

ja tosiaan oon kans 18, mut pelottaa et puhun näitä vielä 10 ja 20 vuoden päästä..

• Varmasti saat

Vaikutat mukavalta ja fiksulta pojalta, kyllä sinä varmasti vielä joskus löydät tytön.

• Pysy kartalla

Varmasti teet löydön vaikka iltarasteilta...

• Bad Advices

Tuskipa ap:n tarvitsee huoraamiseen ruveta, säälittävät paskahousut tekee niin.

• nostalgiaa juuh

Ja samat asiat vaivaavat vielä vuoden päästäkin?

• Näkökulmia

Taitaa syynä epätoivoon olla pikemminkin masennus kuin pelkkä seksin puute.

Tätä rataa tuskin kohtaat ketään naista, jolta saisi, mutta mene maksullisiin. Hoituupa ainakin poikuus pois. Siitä sitten on parempi jatkaa ja olo helpottuu ainakin joksikin aikaa.

• atm aina

Sitten tosiaan kun olet 35 tai vanhempi ja et ole saanut naista niin kannattaa vaipua itsesääliin ja luovuttaa. Itse en usko enään et minusta vois kukaan tykätä.

• 6+15

Älä nyt aloittaja jaksa naurattaa kertomalla olevasi "jo" 18, tänä vuonna siis 19 eikä sitä tiedä vaikka hän olis jo naisen löytänyt itselleen. Minä olen 24-vuotias enkä ole koskaan eläessäni seurustellut ja poikuuskin meni vasta vuosi sitten.

Kuulostaa aika naurettavalta vaipua jo 18-vuotiaana itsesääliin ja haluta itsemurhaa jos naista ei ole löytynyt. Tällä pastalla on yli 30-vuotiaita miehiä jotka ei ole koskaan päässeet pillun päälle eivätkä hekään ole tehneet itsemurhaa.

• Anonyymi00048

Olen 60v enkä koskaan ollut naisen kanssa, syy on tietysti ruma ja pienet Munat

• Anonyymi00049

Eikö näitä ikivanhoja keskusteluita voisi arkistoida pois S24:n toimesta? Ihan älytöntä, että joku nostaa välillä jotain 15 tai jopa 20 vuotta vanhoja keskusteluita uudelleen esiin 🙄

• Anonyymi00050

Ehdottomasti hanki kumppani ulkomailta! Tässä maassa naisilla on jalat ristissä ! Joka kylään tarvetta bortellille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      75
      6004
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      79
      4850
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      52
      4422
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4172
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3781
    6. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      4
      3509
    7. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      88
      2543
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2503
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2399
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      45
      2129
    Aihe