Huvittavaa ,kuinka naiset ottavat pulttia. Jos miehet hylkää ne läskien takia. Tehkää asialle itse jotain, ettei täällä tarvitse siitä valittaa. Tai olkaa sit hiljaa. Joo, ja lihaksikkaat naiset. Kyllähän se "lihas" painaa enemmän ku läski. Sen pitäis vaan sit näkyä myös vartalos. Vai onko ne piilos läskien alla. Kyl sen eron huomaa. Mulle ei tulisi mieleenkää olla laittamatta oikeata painoa näkyviin. No. eipä tuota ole yhtään liikaa. Onneksi. Eikä tule. No, toiset tykkää hoikista ja toiset niistä läskeistä. Kyl se ulkoinen olemus ensimmäisenä kiinnittää huomion. Vaikkei kaikkein tärkeintä sit loppupelis olisikaan.
Ei läski....Läski
28
425
Vastaukset
- aiheeseen kyllästyny
En ole huomannut pulttien ottamista, sinulla sen sijaan on pakkomielle aiheeseen. Olet varmasti saanut sen verran monta potkua perisiisiin, että pääsi on seonnut.
- Veera..
Taitaa olla sulla omat ongelmat painos kans. Ei toisten läskit ole hoikille ihmisille pakkomielle. Päin vastoin. Jääpä ne vähät herkutki ostamatta ku joku ylipainoinen äiti karkkihyllyllä yhtä aikaa. Ja lapset myös monesti jo pulleita. Vanhempien vika kyllä. Tämä viesti =Aiheeseen kyllästyneelle.
- edelleen kyllästynyt
Veera.. kirjoitti:
Taitaa olla sulla omat ongelmat painos kans. Ei toisten läskit ole hoikille ihmisille pakkomielle. Päin vastoin. Jääpä ne vähät herkutki ostamatta ku joku ylipainoinen äiti karkkihyllyllä yhtä aikaa. Ja lapset myös monesti jo pulleita. Vanhempien vika kyllä. Tämä viesti =Aiheeseen kyllästyneelle.
Aika sekava on viestisi. Kyllä aloittajalle joko toisten läskit ovat ongelma tai sitten hänellä on itsellään ongelma omien läskiensä suhteen, sinun logiikallasi.
Sinulla tuntuu myös olevan ongelmia toisten läskien suhteen, kommentistasi päätellen. Kumma juttu, muiden läskit eivät ole minulle ongelma, sen sijaan jatkuvasti aiheesta aloituksia tekevä, pinnallinen ja lapsellinen henkilö kyllä on rasittava. Palstan aiheena ei muuten ole painonhallinta.
Ja tämä viesti on "Veera.."lle
- ap oli oikeassa
heti tuli lihavat naiset ottamaan pulttia :)
- AP
Kiitos sulle. Aattelin vaan laittaa oman mielipiteeni : ) Ku ärsyttää noi toiset naiset jotka asiasta valittaa. Taitaa olla niille arka paikka. Lenkille hus hus...Ja ruokavalion muutos. Tai olkaa sit hiljaa.
- LaardiLyyti
Mutta treffeille kyllä lihavakin pääsee, kun vaan muistaa sopivasti sieventää painoa alaspäin. Kun sinne saakka on päässyt niin aina voi sitten lopun selitellä parhain päin.
- sopusuhtainen
säälittävää...
- dsffdfagf
Miehenä viestini kaikille naisille on: aloittajan kaltaisista kusipäistä on turha teidän välittää.
- sivusta seurannut
Näyttää siltä, että aloittaja on aiheensa kanssa melko yksin.
"E::A ", "Veera..", "ap oli oikeassa", ja "AP" ovat selvästi yksi ja sama henkilö. Onkohan hän ajatellut hakea apua ongelmaansa? - TT
Mikä siinä on, että jos toisen paino vaikuttaa siihen haluaako treffeille, on samantien itse paholainen, mutta ei ole väärin esim. haluta, että naisella on pitkät hiukset? Eikös kaikilla ole erilainen maku ja eri piirteet tärkeitä; toiset tykkää blondeista, toisten mielestä naisen pitää olla pitkä ja jotkut haluaa hoikan tytön. Maailma on täynnä erilaisia makuja.
Painoonsa voi kyllä vaikuttaa jos niin paljon se torjutuksi tuleminen häiritsee. Ja eikös tässä E::A lähinnä valittanut sitä, että naiset valehtelevat asian suhteen? Ei siis sitä, että maailmassa on pulskia naisia. Kyllä minuakin ärysttäisi, jos luulisin meneväni treffeille jonkun kivannäköisen urheilijapojan kanssa ja paikalle ilmestyisi joko luiseva tai paksu sohvaperuna. - melko selvää
Mielestäni aloittaja puhuu hyvin ala-arvoisesti ihmisistä, joilla ei ole paino kohdallaan hänen haluamallaan tavalla. Näitä samoja aloituksia on nytkin ensimmäisellä sivulle lukuisa määrä. Kyllähän aloittaja saa olla pitämättä lihavista ja olla käymättä treffeillä näiden kanssa, jatkuva jankuttaminen aiheesta ei kuitenkaan oman näkemykseni mukaan ole enää asiallista.
Tuskin ketään häiritsee oma paino aloittajan ongelmien vuoksi. - Jos ihminen on
ylipainoinen, niin fakta on, että se on huomattava terveysriski. Ja se ei ole vaan yksilön ongelma vaan kansanterveydellinen ongelma.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ylipaino
Siinä mielessä ap on oikeassa ja lihavuuden puolustelu on pelkkää typeryyttä. - 149 kg lihasta
Mä olen megaläski ,aloittaja hiljenisi kerralla,tarttes vaan kerran istua päälle,nimittäin lärvin päälle,et ,ole sinä vikisijä rimpula ite hiljaa.
- menen leivokselle
Ylipaino ei ole tämän palstan aiheena, jos aloittaja haluaa jatkaa kansanvalistustaan aiheesta, hän voi tehdä sen asiaan kuuluvalla palstalla.
Asiallisen käytöksen edellyttäminen ei muuten ole lihavuuden puolustelua.- oikea palsta?
Eikös tässä viestissä pointti nyt siis ollut se, että miksi ihmiset valehtelee painonsa NETTIDEITTI ilmoituksissa? Tai niin ainakin kuvittelin... Että kyllä se ihan tälle palstalle pitäisi sopia.
- jepulis jee
oikea palsta? kirjoitti:
Eikös tässä viestissä pointti nyt siis ollut se, että miksi ihmiset valehtelee painonsa NETTIDEITTI ilmoituksissa? Tai niin ainakin kuvittelin... Että kyllä se ihan tälle palstalle pitäisi sopia.
Palstan etusivua lukemalla voi tulla siihen johtopäätökseen, että ylipaino on palstan aihe. Lisäksi se tuntuu antavan joillen heidän omasta mielestään oikeuden nimitellä ihmisiä.
Kuvittele mitä kuvittelet, mutta useimmat tähän aiheeseen liittyvät kommentit ovat asiattomia, eikä palstan aiheena ole edelleenkään ylipaino.
Ei muuta puheenaihetta kuin toisten lihavuus? Mene vaikka lenkille.
- 123456798
"No. eipä tuota ole yhtään liikaa. Onneksi. Eikä tule."
Ei kannata uhota tai pullistella liikaa. Jonain kauniina päivänä ehkä sairastut sairauteen, joka sekoittaa aineenvaihduntasi tai joudut popsimaan lääkkeitä, jotka keräävät nestettä kroppaasi.
Voi miten vastenmieliseltä näyttäisit joidenkin silmissä, varsinkin niiden jotka olisivat täysin tietämättömiä mistä "tilasi" johtuu.
En toivo sitä sinulle, mutta olet jo kerännyt itsellesi paljon pahaa karmaa....kannattaisiko pikkuhiljaa lopettaa? Paha näet yleensä saa palkkansa, ennemmin tai myöhemmin.- Huvittavaa miten
lihavat naiset ovat ottaneet nokkiinsa.
"Jonain kauniina päivänä ehkä sairastut sairauteen, joka sekoittaa aineenvaihduntasi tai joudut popsimaan lääkkeitä, jotka keräävät nestettä kroppaasi."
Tarkoittaako tuo, että nettideiteissä olevat lihavat naiset ovat sairaita ja popsivat kahmalokaupalla lääkkeitä, jotka keräävät nestettä kroppaan?
Aa no hyvä tietää, minäkö erehdyin luulemaan sitä laiskuudeksi ja mukavuudenhaluksi; D - 123456798
Huvittavaa miten kirjoitti:
lihavat naiset ovat ottaneet nokkiinsa.
"Jonain kauniina päivänä ehkä sairastut sairauteen, joka sekoittaa aineenvaihduntasi tai joudut popsimaan lääkkeitä, jotka keräävät nestettä kroppaasi."
Tarkoittaako tuo, että nettideiteissä olevat lihavat naiset ovat sairaita ja popsivat kahmalokaupalla lääkkeitä, jotka keräävät nestettä kroppaan?
Aa no hyvä tietää, minäkö erehdyin luulemaan sitä laiskuudeksi ja mukavuudenhaluksi; D"Tarkoittaako tuo, että nettideiteissä olevat lihavat naiset ovat sairaita ja popsivat kahmalokaupalla lääkkeitä, jotka keräävät nestettä kroppaan?2
No ei tarkoita. Mutta on väärin vetää suoria johtopäätöksiä siitä, miksi joku on lihava. Vai pitäisikö asiat selvittää juurta jaksain profiilissa tyylliin "lihomiseni historia"?
Ja kaupungilla pitäisi kulkea lappu kaulassa jossa lukee esim. "Sori, että olen läski. En vain saa kilpirauhastani toimimaan normaalisti." Tai ""Mun mies kuoli viime kesänä ja söin lääkkeitä masennukseeni, ruokahaluni oli hillitön ja tuli valitettavasti sen verran syötyä, että elopainoni pääsi nousemaan yli normaalin. Anteeksi että olen olemassa ja ällötän teitä terveitä, onnellisia ja täydellisiä ihmisiä":
Jos kyse on vieraasta ihmisestä, niin mistä h*lvetistä voit satavarmasti tietää, miksi se on ylipainoinen?
- ap
No,jotkut kyllä ymmärsi aloitukseni. Elikkä miksi jotkut valehtelevat painonsa nettideitti kaverillensa? Kyl ne miehet/naiset sen huomaa kun tapaavat. Kyllä myös mulla on pulskia kavereita. Jotkut sairauden takia myös. Eikä heidän läskinsä mua haittaa. Kaikki kantaa painonsa itse. En siis "halveksi" lihavia ihmisiä. Luonne kuiteski ratkaisee ystävyyden. Jos joku hakee esim. hoikkaa. Niin, miksi pulleat ihmiset vastaa tai ottaa yhteyttä. Siinä oli ajatukseni aloituksessa. Sori vaan kaikille jos tuli paha mieli. Ihmiset vaan haluaa eri asioita. Eikä siitä tarvi toista syytää kun ei kelvannu.Jos on itse valehdellu.
- täysin nolla
Näin eilen kaupassa pariskunnan jossa kaunis nainen 165cm n 24 v tosi hyvä kroppainen ja sillä oli mies joka oli ainakin 182 cm ja 115 kg, kalju ja läski. Sil oli siis maha kuin jalkapallo, sellanen tosi pyöree. siinä ne pussaili pelikoneitten vieres. mä vaan ihmettelen et miten se laskimaha oli saanut sen muijan itelleen.
- o_o
Herää kysymys, että miksi live elämässä ulkonäkö ja paino ei näytä
olevan tärkeintä joillekkin. Eikai sitä olla kenenkään kanssa, vain siksi, että
kunhan joku on.
Mutta mutta..
Totuus mun kohdalla on kuitenkin, etten voi, siis en vain voi ajatella
lihavaa kumppaniksi. Se jäisi vain kaveruudeksi, koska seksuaalinen
vetovoima puuttuisi, niin miksi pitäisi olla yhdessäkään.
En ainakaan sen vuoksi, että joku ei pääsis pinnalliseksi haukkumaan.
Muut voi sitten olla just sellaisten kanssa, kuin haluaa. Se ei mun napaani
hierrä mitenkään. - Mtm kg liikaa
Olen kohdannut netissä miehiä, jotka valehtelevat pituutensa ja sekä naisia että miehiä, jotka valehtelevat ikänsä. Kaikenlainen valehtelu on erittäin huono pohja minkäänlaiselle suhteelle.
Mun mielestä kiloja ei tarvitse profiiliin laittaa, mutta onhan se kiva nähdä ennen treffejä kuva henkilöstä, jota on menossa tapaamaan. Jos kokonaisuus miellyttää, mulle on ihan sama painaako mies 10 kg enemmän tai vähemmän. Jos taas mies ei ollenkaan harrasta liikuntaa, en todennäköisesti ole hänen kanssansa samalla aaltopituudella.
Kävelen, hölkkään, käyn salilla ja jumppaan kotona säännöllisesti ja huolehdin muutenkin itsestäni. Minulla on noin 5 kg ylipainoa, mutta koska se ei ole terveydellisesti vaarallista, en ota siitä stressiä, vaan katson, ettei paino ainakaan enempää tästä nouse. Jos jollekin tällainen 5 kg:n ylipaino on kynnyskysymys, ei haittaa mua, jos hän ei halua mua tavata.
Jotenkin tuntuu, että hoikkuus on miehille niin tärkeä kriteeri, että on ihan sama millainen nainen muuten on. Ilmeisesti tupakoivakin on suositumpi kuin ylipainoinen. - hirveälaardinainen
Asiasta älyllisempään: oletteko muuten huomanneet että nämä Suomi24:n idiootit miehet ovat päätyneet jo radiomainokseen. Siihen: "hanki parempaa kesäseuraa"
- hrwgevdsx
Onkohan jotain näitä liukuhihnalla valehtelijoita löytävien omassa asenteessa vialla? Itse en ole vielä tavannut yhtäkään, jolla olisi ollut tarvetta kaunistella totuutta.
- ....
Eihän täällä kukaan muu otakkaan aiheesta pulttia kuin sinä. Lopeta jo näiden älyttömyys-aloitusten tehtailu.
- ItsekinKuosissa
Ihminen saa vapaasti olla läski mutta on väärin pettää itseään ja muita kutsumalla itseään "normaalipainoiseksi" tai "urheilulliseksi" jos BMI on kuitenkin enemmän kuin normaali.
Siinä säästetään kaikkien aikaa ja vaivaa kun ei tartte kirjoitella/treffailla henkilöä turhaan.
On toki ihmisiä joille läskillä ei oile merkitystä ja sitten taas on meitä jotka haluavat terbven, elinvoimaisen ja silmälle kauniin kumppanin. - 5+18
Itse deittaillessani laitoin ruksin kohtaan "ylipainoinen", koska pyöreä ei kuvasta minua. Pyöreästä tulee mieleen sellainen pehmoinen nainen, itse olen enemmän kuin pehmoinen. Painoa en ilmoittanut ollenkaan, koska en näytä niin painavalta kuin todellisuudessa olen. Kuvasta kyllä näkyi vartalonmalli, oli kuva jossa näkyi kasvot ja kroppaa. Tässä olen nyt sitten jokusen kuukautta jo seurustellut miehen kanssa, jota ei haittaa ylimääräiset kiloni. Itseäni häiritsee jotkut kohdat, mut se on korjattavissa. Lenkille siis taas huomenna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744