TÄÄLTÄ saa ilmaisen käyttöjärjestelmän!

Helppoa se on!

17

4491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seiskaan potkua!

      Tuo on Windows 7:n tärkeä Service Pack. Jos sinulla on Windows 7 niin kannattaa jo tänään asentaa tuo Windows 8 sen tilalle!

      • Valehtelet

        Valehtelet, mikä on linux hihhulille tyypillistä.


      • Anonyymi

        siitä parhaudesta voidaan ola kyllä eri mieltä, vaihka kymppiä onkin parempi, se ei vielä paljoa ole!


    • Helppoa se on!
      • väärä on tuo

        linkki, jotakin tuputusta siinä vaan tyrkytetään, kyllä tuo eka linkki meni ihan oikeeseen paikkaan josta sen win-kasin saa !


    • herää epäilys

      Mitä takaportteja kasi sisältää kun tilantarve on kaksikertainen seiskaan nähden?

      Kiintolevytila: 16 Gt (32-bittinen) tai 20 Gt (64-bittinen)

      • ei vie noin

        paljon win8beta tilaa, mitähän olet tunaroinut, oliko linkkuraa samalla levyllä ?


      • c]A|L!}H

        Nykyisin ohjelmat ovat möhköfantteja. Esimerkiksi Debianin täysi asennuspaketti on 8 DVD:tä tai 53 romppua.


      • 13
        c]A|L!}H kirjoitti:

        Nykyisin ohjelmat ovat möhköfantteja. Esimerkiksi Debianin täysi asennuspaketti on 8 DVD:tä tai 53 romppua.

        Ei niitä kaikkia levyjä tartte ladata ja asentaa. Netinstall, CD1 tai DVD1 riittää asennukseen.


      • Totuus esiin
        13 kirjoitti:

        Ei niitä kaikkia levyjä tartte ladata ja asentaa. Netinstall, CD1 tai DVD1 riittää asennukseen.

        Kyllä ne kaikki debiili-cd:t vaan pitää ladata että saa haluamansa palikat asennettua.


    • 14+2

      Ubuntu 12.04 CD-perusasennus vie 4 Gt, hakee mm. kielipaketit verkosta ja sisältää esim. Libreoffice ja Flash, mutta ei vielä restricted-extras (codecit java) tai VLCtä. Ja gnome-panel kannattaa asentaa jos unity ei miellytä, sillä saa entisen käyttöliittymän unityn tilalle. Ja synaptic, jos on tottunut käyttämään sitä.

      • Ubuntu 12.04 on jo melko vanha. Ubuntu 16.04 vie siinä 6G. Pitää muistaa lisäksi tarvitaan swapille ja /home kansiolle tilaa. Alle 10G tilaan en kyllä asentaisi. Mieluiten 20 tai yli. HTPC:ni systeemi taitaa olla alle 4G. Kovasti siivoamalla saanee alle - tuskin alle 3G


    • ZPR

      Valehtelet, mikä on pekse hihhulille tyypillistä.

    • Mark_lupasi
      • KaliOSOP

        Kyllä se Kali pitää olla. Sekin on ilmainen.


    • oiva.neuvo

      Yritä kakru aikuistua.

    • Anonyymi

      Amikset eivät osaa käyttää Windowsia niin asentavat kämäisen Linuxin. 😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe