Kaunein ikä

Ikävuodet kaunistaa

Miten voi olla, että 34 vuotiaana äitinä on kauniimpi kuin nuorena, eikä ulkonäön eteen tarvi tehdä (juuri) mitään. Kroppa hyvässä kunnossa, vaikka mässää eikä liiku kuin hyötyliikuntaa. Ikävuodet 15-25 piti laskea joka suupala ja jumpata, nyt ei mitään.

5

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikä=just a number

Jokainen varmaan ajattelee olevansa kauneimmillaan juuri nyt

• diiipadaapa.

Eiks sitä sanota, että ihminen on parhaimmillaan 17-vuotiaana. Siis ulkonäöltään. En kyllä itse ole samaa mieltä, riippuu ihmisestä...

• kjhgfff

No niin. Minunkin karjalaissukujuuriltaan oleva mummo sanoi että sanontana on, että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Itse en kyllä ollut. Mutta se riippuu ihan ihmisestä, että milloin on kauneimmillaan. Joidenkin mielestä rypyt ja kokemus tuo kauneutta = vanhukset kauneimpia.

• Minäkin olin

Olin omasta mielestäni 33-34 vuotiaana kauneimmillani. Silloin myös iskin avomieheni, joka oli mielestäni maailman kaunein (ei komein!) mies. Mutta nyt kymmenen vuotta myöhemmin on ikä tehnyt tehtävänsä, emmekä ole mitään ruususia enää, en minä enkä mieheni.

• viiskymppisenä

Minulla oli 17-vuotiaana finnejä, huono ryhti, enkä osannut meikata ja pukeutua oikein. Kolmekymppisenä meikkasin liikaa ja yritin tulla huomatuksi ylipukeutumalla, tunsin itseni rinnattomaksi ja liian laihaksi. Nämä ongelmat helpottivat sitten raskauksien myötä. Nelikymppisenä tunsin olevani homssuinen perheenäiti, joka en ehtinyt hoitaa ulkonäköäni millään tavalla, enkä myöskään tuntenut oloani kauniiksi. Nyt viiskymppisenä ehdin hoitaa itseäni ja tunnen itseni kauniimmaksi. Olen löytänyt oman hius- vaate- ja meikkaustyylin ja saanut siitä itsevarmuutta. Ryhtikin on parantunut. Uskon että kauneus tulee tyylistä ja koko olemuksesta, ja rypyt tai muut persoonalliset piirteet tuovat iän lisääntyessä ulkonäköön viehätystä, jos sitä osaa oikein hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      158
      12109
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4550
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      134
      3643
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1656
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      362
      1609
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe