Oletteko kokeilleet St Tropez -itseruskettavia tuotteita ja mitkä ovat olleet kokemuksenne? Olen suunnitellut tilaavani tätä suihkutettavaa tuotetta, https://www.hyvinvoinnin.fi/st-tropez-naturals-self-tan-milk-itseruskettava-suihke mutta on sen verran suolainen hinta että ois kiva kuulla kokemuksia ennen kuin maksan itseni kipeäksi. Miten soveltuu hyvin vaalealle iholle, jääkö väriä lakanoihin tai vaatteisiin, tarttuuko kaikkien ihoon (omani tuntuu hylkivän kaikkia väriaineita...)? Onko vaivalloinen levittää? Kuinka pitkään yksi purkki kestää, jos käyttää tuon suositellun 2-3 kertaa viikossa?
Niin ja tietysti sellainen kysymys, että oletteko jotain toista tuotetta pitäneet tuota tuotetta parempana ja miksi? Tai onko joku St Tropezin omista tuotteista parempi kuin tuo suihkutettava?
St Tropez -kokemuksia?
WhiteAsGhost
1
619
Vastaukset
- ap
Ja vielä jatkokysymys, saakohan noita St Tropezin tuotteita muualta kuin netistä? Asun Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275