Voi helvetti, törmäsin muutama viikko sitten naisihmiseen suomi24:ssa jolla ei ollut mitään tarjottavaa edes itsellään.
Naikkonen ensi treffeillä pyyteli sitä sun tätä ja aluksi tarjosinkin. Kun seuraavaksi mainitsin että ota "meille" molemmille niin ko. lause ei tuottanut mitään tulosta. Ja kyseessä ei ollut pelkät drinksut. Yli 40-vuotias eukko kuvitteli että tarjoan hänelle ensimmäisenä iltana kaiken mitä hän haluaa. Voi j...kauta!
Miten nainen voi olla noin tyhmä vai kuvitteliko hän että ilmainen sänkypaini kuittaisi kaiken? No, kun ei kiinnostanut "painiskelu" heti ekan illan jälkeen niin otin etäisyyttä.
No äijänä tästä totesin että ko. mimmi saa jäädä kun ei hallitse edes perus tutustumisen taitoja.
Täytyy vaan ihmetellä, että miten joillakin ihmisillä ajatukset menee tuohon suuntaan....
Naisille "tarjoilu"
23
588
Vastaukset
- jaahasta
Itse en edes anna miehen tarjota kaikkea ekoilla (tai yleensä myöhemmilläkään) treffeillä.
Esim. viime treffeillä sen jälkeen kun mies oli tarjonnut leffan ja ekan drinkin, vaadin saada maksaa seuraavat, vaikka mies tarjoutuikin maksamaan. Mielestäni se on vaan reilua, ja lisäksi lähettää miehelle viestin, että osaan pitää huolta itsestäni ja en etsi mitään sugar daddya. ;)
Ei vaan, tietysti kaikki suhteet on erilaisia ja niin treffitkin, mutta kyllä viimeistään silloin jos toinen on jo enemmän tarjonnut ja sitten pyytää yhden juoman ostamaan, niin pitäisi terveen järjen ja alkeellisen sosiaalisen älyn sanoa miten toimitaan.Juuri noin. Itse en ensimmäisillä treffeillä lähtisi leffaan enkä esimerkiksi syömään, ja kahvikupillisen verran antaisin miehen tarjota jos hän itse sitä ehdottaisi, mutta viinilasillinenkin olisi jo siinä rajoilla. Jos mies sen tarjoaisi ja juttu luistaisi niin tarjoutuisin maksamaan molemmille seuraavat juomat.
- olin otettu
simasuuneiti kirjoitti:
Juuri noin. Itse en ensimmäisillä treffeillä lähtisi leffaan enkä esimerkiksi syömään, ja kahvikupillisen verran antaisin miehen tarjota jos hän itse sitä ehdottaisi, mutta viinilasillinenkin olisi jo siinä rajoilla. Jos mies sen tarjoaisi ja juttu luistaisi niin tarjoutuisin maksamaan molemmille seuraavat juomat.
Kyllä minun miesystävä tarjosi ruoat ravintolassa ja kahvit parissakin kahvilassa ja mitä vaan halusin ekoilla treffeillä. Mutta hän on voittanut sillä paljon...minun sydämeni. Jos hän ei olisi tehnyt ekoilla treffeillä niin, niin luulen, että emme nyt seurustelisi. Ei sen takia, ettei minulla olisi rahaa. Minulla on isommat tulot kuin hänellä. Vaan sen takia, että olin todella otettu hänen ystävällisyydestään ja kohteliaisuudestaan. Se sai minut soittamaan hänelle ja suostumaan toisille treffeille.
- älyhoi äläjätä
Aloitus on, kuin jonkun nuorukaisen kyhäelmä, kaikkine "sänkypaini" juttuineen.
Joten niin taitaa ollakkin...
Silti asiaakin tässä on. Ei ole sopivaa pulittaa toisella koko illan tarjoilut,
mutta viellä tökerömpää, jos mies kuittaa homman unohtuneella
rahapussilla ja painuu pöytään odottamaan, että kahvit tuodaan nokan
alle. - Tapani Tavaton
- On kohteliasta mieheltä (ja miksei naiseltakin) tarjota jotain pientä treffeillä.
- Nainen ei kuitenkaan voi olettaa, että mies ostaa heti ekoilla treffeillä jotain kalliita lounaita tms.
- On naiselta ERITTÄIN junttia ja täkeröä ruinata treffikumppania maksamaan sitä ja tätä. Jos mies tarjoaa, hän tekee sen omasta tahdostaan. Ei siksi, että nainen vonkuu miestä kustantamaan hankintojaan.
- Yhtä juntteja ovat naiset, jotka itse ruinaavat tuntemattomia miehiä ostamaan itselleen drinkkejä. Noloa toimintaa. - hrhrrh
Mä tarjoan naiselle omasta tahdosta,jos nainen haluaa maksaa itse omat ,kunnioitan hänen päätöstään.Ei pidä siitä että ruinataan osta mulle paukku,voi ystävällisesti kysyä, olisiko mahdollista,että tarjoaisit minulle juoman,pitäisi sen verran olla älyä ja käytös tapoja-
- reilu peli
Mä tapasin naisen baarissa, tarjosin sille viiniä eka yhen lasillisen ja sit kysyin et otetaanko toinen lasillinen. Se sano joo ja sit toisen lasillisen jälkeen nainen kysyi et lähdetäänkö sen luokse jatkoille. Ja sit kun päästiin sen luokse niin nainen melkein repi mun vaatteet pois päältä ja raahasi sängyyn. Eli hyvät kaupat tuli. Mä sain seksiä ja nainen sai pari lasillistä viiniä.
Eli se nainen ei saanut seksiä, siis tyydyttävää sellaista?
Ei ihme, ettei juttu jatkunut tuon pitempään.
- Suomi osa Eurooppaa?
Se, joka on kutsunut, tarjoaa. Se, joka on kutsuttu, tilaa suunnilleen samaa kuin kutsuja (jos toinen ei aio esim. syödä, sinäkään et syö).
Koskaan ei pyydetä seuralaista tarjoamaan mitään.- 17 + 6
Näin siis eurooppalaisen etiketin apinoimisella varmistetaan, että joko saa kärvistellä nälissään tai joutuu syömään väkisin jotain toisen tilaamaa pahaa ruokaa, teki mieli tai ei. Ja erityisen ihana aihe treffeillä on erikoisruokavaliot ("mä sitten saan laktoosista oikein tosi vetisen ripulin").
Ekoista treffeistä ei kannata tehdä vaikeaa. Jokainen voi ostaa itse kahvinsa ja pullansa, pääasia on tutustua. Ei kannata vaikuttaa ihmiseltä, joka haluaa toisesta rahallista hyötyä eikä myöskään saiturilta, jonka kauhein pelko on maksaa toisen kahvi.
- kljflkjfsldjfsdf
blaah.. ei tollasille naisille kannata tarjota mitään
- Pirjoritva
Onhan se tosi gentlemannii ja kaikkeen jos mies tarjoo. Mutta miehet hoi, jos nainen rupee pummimaan tai panee miehen maksamaan koko tarjoilun, niin kannattaa sanoo ei ja ottaa hatkat, siinä kun ei todennäköisesti menetä mitään. Jos nainen on oikeasti kiinnostunut teistä, ei hän halua teistä noin hyötyä. Tiedän naikkosia, jotka retostelee erityisesti sillä kuinka he ovat maksattaneet baarireissunsa baarista löytämällä miehellä, joka ei hommasta kostu loppupeleissä mittään.
- kyllä on
Parempi kun maksaa kumpikin omat sumppinsa. Säästää nekin rahat.
- pihi muutenkin pihi
Kyllä mielestäni on tosi pihi mies, jos ei kahvia edes ekoilla treffeillä tarjoa, muuta en tarjoamista odotakaan. Tulee huono vaikutelma. Pihi sellainen tulee olemaan sitten muussakin asioiden jakamisessa. Ja jos on esim. työtön eikä varaa ole edes kahvia tarjota, voi kutsua vaikka kävelylle. . .
Kyllä ne tarjoomiset on aina tasoittunut molemmille, sitten kun tuttavuus on jatkunut.- 12+20
"Kyllä ne tarjoomiset on aina tasoittunut molemmille, sitten kun tuttavuus on jatkunut."
Siinäpä se onkin, "sitten kun tuttavuus on jatkunut". Todellisuudessa kun hyvin harva tuttavuus jatkuu, niin tarjoamiset jäävät yleensä hyvin yksipuolisiksi. Siksi treffeillä pitäisi katsoa muita asioita kuin sitä tarjoamista. Tarkoitus pitäisi olla tutustua toinen toiseen eikä odottaa toiselta jotain palveluksia.
- Ööh
Jos aatellaan, että treffeille pyytäjä on nainen, niin eikös hänen kuuluisi tarjoutua maksamaan kahvit, (pieni kupponen) hih.
Mutta jos mies haluaakin ravitolaan, oikein pitkällä kaavalla illastaan,
niinpä öhöm, kumpi kaivaa kuvettaan. Mies kenties, kun sitä ehdottikin.
Mitäs meni suurenteleen. - olut maksaa vaan 5 e
Kyllä mä ainakin naisena oon tarjonnut iltaa istumaan lähteneelle miehelle tuopillisen, jopa ihan opiskeluaikoina. Ja tutut miehet on voinu mulle tarjota ja sellaset kivanoloset tuntemattomat, jotka haluaa seuraansa juttelee.
Eikö äitinne oo opettanu teille mitään alkeellisia käytöstapoja? Keitättekö edes kahvit, jos joku tulee kylään? Voi jeesus näitä foorumin ihmisiä! - juhla mokka
Joo kahvit keitetään ja naisvieraalle on kermat kans,omasta takaa
- 5162
Pussikermaa siis.
- tyttönen
Mulla on ollu treffeillä käydessä sellainen tapa että otan rahapussin esiin kahvilan kassaa lähestyessä tai ravintolassa laskun saapuessa, siinä on miehellä hyvä tilaisuus ihan itse tarjoutua maksamaan :). Toki olen itsekin valmis maksamaan vaikka sen miehenkin kahvit ja syötävät, mutta ikinä ei oo tarvinu. Mä en ainakaan ikinä kehtais pyytää mieheltä mitään, ainakaan ennen kun seurusteluakin olis takana jo jonkun aikaa.
- ihan miten vain
Mä yleensä menen niin ajoissa treffeille, että haen oman kahvini ja odottelen miestä. Totuus on kuitenkin, että jos mies ehdottaa syömään lähtemistä ja tarjoaa, saa monta plus pistettä, herrasmies.
Parhaat suhteet on syntynyt heidän kanssaan. Kuka tykkää pihistä miehestä, en ainakaan minä. - pihimies
Pihistä.mulla laatikko täynnä pihtejä ,erilasia.
- panomies
Täytyy, heti kärkeen sanoa, etten ole käynyt yksilläkään nettitreffeillä, enkä tiedä tulenko koskaan käymäänkään, mutta treffeillä kyllä muuten on olen käynyt lukemattomia kertoja. Minulle on aina ollut aivan päivänselvää, että minä olen se joka tarjoaa. Toki sitten jos ja kun suhde vakiintuu, on se yks hailee kumpi on maksaja, varsinkin jos asutaan yhdessä.
En ole siis koskaan sokkotreffeillä käynyt, mutta minulle olisi ainakin päivänselvää, että minä olisin se joka tarjoaa koko lystin, oli lysti mikä tahansa. Kyllä minä kokisin epäluottamuslauseena ja kiinnostuksen puutteena, jos nainen ei antaisi minun tarjota. Enhän minä tietenkään tarjoaisi mitään isompaa, jos huomaisin heti kärkeen, että tämän naisen kanssa ei tapaamiset jatkossa kiinnosta, mutta siinäkin tapauksessa toki kustantaisin kaiken sen mitä siinä ensitapaamisessa nautitaan (kahvit, pari drinksua yms).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084751Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293473No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361463
- 381276
- 141182
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv211107- 271068
- 1641060