Mitä vikaa epätoivossa on?

Kunnollinen mies

Miksi monelle naiselle epätoivo on niin suuri turnoff?
Epätoivoisuushan on romanttista, kun se on merkki siitä, että mies kaipaa epätoivoisesti omaa kultamussukka hanipöötä jota voisi helliä, halata ja pussata.

Sitten naiset ottaa miehen, joka ryyppää hakkaa ja pettää ja sitten valittavat siitä kuinka miehet ei ota naista huomioon eivätkä ole romanttisia.
Minä asettaisin naisen jalustalle ja palvoisin häntä kuin jumalatarta.

Mikä teitä naisia vaivaa, kun teille ei kelpaa romanttinen mies?

31

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masapallon asukkaat

Epätoivo on yksi mielisairaan oireista josta kela ei anna kuntoutusta.Kun koko maamme on pantu varattomaksi annetaan suuntaus jatkua panematta ketään vastuuseen,kuten rajavartiostomme käytännön puuttumisestakaan.Uskovaiset eivät ole sairaita vaan usklovaisia. Kuitenkin heitä on mielisairaaloissakin? ymmärtää hyvin että maamme leveyspiiri aiheuttaa asukkaidemme kroonisuuden,kuten maapallon muillakin ihmisillä.Villieläimiäei ole enää kuin eläinpuistoissa vedet ja ilma ovat saastuneita.Ruoka on keinotekoista kuten pappien saarnatkin maallistuneita.Uskokaa mihin hyvänsä terveyteenne,niin kyllä se vaivaista on.Ei autonne ja mökkinne asiaa pelasta sen paremmin kuin huumeennekaan.

• Nousukkaat

ette pysty terveyttä luomaan ,koska ette ole mitään muutakaan luonnut Taivaassa tai maanpäällä.Omaa tähteänne olette kyllä kiillottaneet päännepäällä,josta kansakunnat ovat aina pitäneet.Mitä yhteistä hyvää olette saanneet aikaan?

• Tyhmäkö olet??

Yksinkertaista: Etsi sellainen nainen jolle epätoivo ei ole turn off.

• honeyrider

Olen mies, mutta sanon kuitenkin että eiköhän siinä ole syynä jotain sellaista, että epätoivoinen mies vaikuttaa olevan naisen "alapuolella". Voi olla että nainen vaistomaisesti kokee, että mies ajattelee että hänellä on parisuhteessa vähemmän annettavaa kuin naisella, tai naisilla yleensä. On varmaan turn-off.
      Nainen haluaa jollain tavalla ihailla miestä. Nostaa mieluummin miestä jalustalle kuin toisinpäin.

Ajattelen, että naiset puhuvat romanttisista eleistä, koska ne eivät ole suomalaisissa suhteissa varmaan mitään arkipäivää. Suhteen aloittamiset eivät kyllä perustu klassisiin romanttisiin eleisiin.

• Riippuu naisesta. Tunnen naisia, jotka nauttivat yläpuolella olemisesta ja naisia, jotka haluavat esittää heikkoa naista. Itse kuitenkin etsin kumppania, en palvojaa tai palvonnan kohdetta.

• Epätoivo on yleensä heikkouden merkki. Tai tulkitaan heikkoudeksi. Heikkous taas on näinä maailman aikoina pelottaavaa, koska ihmiseltä vaaditaan tietynlaista luonteen lujuutta ja vahvuutta kestää monenlaisia vastoinkäymisiä.

Eli suoraan sanottuna epätoivo ei herätä luottamusta ja turvallisuuden tunnetta. Mies joka näyttää heikolta, ei tunnu turvalliselta. Jotenkin näin?

• 20

Niinpä, siksi naiset ovat niin kovasti rahan perään koska se luo turvallisuuden tunteen.

• Rahallinen Nainen
        20 kirjoitti:

Niinpä, siksi naiset ovat niin kovasti rahan perään koska se luo turvallisuuden tunteen.

Mitäs pahaa siinä sitten on? Itse ainakin voin myöntää rehellisesti ja avoimin mielin että minä en tule hyväksymään rahatonta/persaukista miestä itselleni.

• jallatijallaa
        Rahallinen Nainen kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä sitten on? Itse ainakin voin myöntää rehellisesti ja avoimin mielin että minä en tule hyväksymään rahatonta/persaukista miestä itselleni.

No ei sille nyt oikein voi peukkua pystyynkään nostaa.

• 20 kirjoitti:

Ei mulle ainakaan raha ole koskaan luonut turvallisuuden tuntua. Ei sellaista turvallisuuden tuntua mitä minä miehestä haen. Rahaa ja omaisuutta minä pystyn kerimään itsekin kasaan, ei siihin miestä tarvita. Nimimerkillä kokemusta on.

Luotettava kumppani ei hylkää, kun häntä eniten tarttee tuekseen. Tää toimii sekä mieheltä naisella että naiselta miehelle päin. Ainakin meillä. Se toimii tukipilarina, kumpi sillä hetkellä on se vahvempi osapuoli ja siinä kohtaa pystyy enemmän kantamaan.

• 5
        teevadit kirjoitti:

Ei mulle ainakaan raha ole koskaan luonut turvallisuuden tuntua. Ei sellaista turvallisuuden tuntua mitä minä miehestä haen. Rahaa ja omaisuutta minä pystyn kerimään itsekin kasaan, ei siihin miestä tarvita. Nimimerkillä kokemusta on.

Luotettava kumppani ei hylkää, kun häntä eniten tarttee tuekseen. Tää toimii sekä mieheltä naisella että naiselta miehelle päin. Ainakin meillä. Se toimii tukipilarina, kumpi sillä hetkellä on se vahvempi osapuoli ja siinä kohtaa pystyy enemmän kantamaan.

Kyllä useimmiten nainen häippää kun köyhyys tunkee ovesta sisään, että se siitä luotettavuudesta ja uskollisuudesta.

• 5 kirjoitti:

Kyllä useimmiten nainen häippää kun köyhyys tunkee ovesta sisään, että se siitä luotettavuudesta ja uskollisuudesta.

No se on silloin rahakumppanuutta, ei aitoa soulmate kumppanuutta silloin. Kurjaa. :-(

• 12
        teevadit kirjoitti:

No se on silloin rahakumppanuutta, ei aitoa soulmate kumppanuutta silloin. Kurjaa. :-(

Soulmate-kumppanuuskin voi olla kärsimystä, seilunkumppaneita on moneen lähtöön.

• Myönnä se sitten
        Rahallinen Nainen kirjoitti:

Sille Miehellekin, että hän ei luule sinun olevan hänen itsensä takia siinä suhteessa. Vahvasti epäilen, että et uskalla sanoa sitä koska luulet miehen jättävän sinut. Miksikö epäilet? Epäilet siksi koska tiedät itsekin sen, että se ei ole oikein sille toiselle olla vain rahojen takia suhteessa. Toisaalta jos Mies hyväksyy sen, että olet vain rahojen takia suhteessa niin sitten ansaitsette toisenne.

• 12 kirjoitti:

Soulmate-kumppanuuskin voi olla kärsimystä, seilunkumppaneita on moneen lähtöön.

Nojaa, soulmate niin kun mä sen ymmärrän ei ole kuka tahansa ja moneenlähtöön. Se on enemmän ja parempaa.

• realismus

Ihan jo käytännön seikka, onhan se inhottavaa lähteä aamuisin töihin jollei ole mitään tietoa siitä, onko kumppani hengissä vai köyden jatkona palatessa.... Siinähän menee parketitkin pilalle...

• "Epätoivo on yleensä heikkouden merkki. Tai tulkitaan heikkoudeksi. Heikkous taas on näinä maailman aikoina pelottaavaa, koska ihmiseltä vaaditaan tietynlaista luonteen lujuutta ja vahvuutta kestää monenlaisia vastoinkäymisiä."

Samasta syystä ujoja ei katsota hyvällä.

• Riippakivi.

Epätoivoisesta miehestä tulee mieleen, että tarvii äitiä pyyhkimään pyllyä.

• Rottweil

Eihän kukaan nainen halua olla miehen kanssa, jolle kelpaa kuka tahansa. Naiselle on tärkeää kokea olevansa aivan erityinen ja omaavansa jotain ainutkertaista. Nainen haluaa miehen, jota kaikki muutkin naiset haluavat, mutta jolle kelpaa vain hän.

• Reikä kun reikä

Mutta tuo on pelkkää itsepetosta. Ei se reikä ole mitenkään ainutkertainen. Kaikilta se löytyy.

• les ultra

"Nainen haluaa miehen, jota kaikki muutkin naiset haluavat, mutta jolle kelpaa vain hän."
        Tuo keskimmäinen olikin tärkeä lisäys. Ei tietenkään kaikki, mutta siihen suuntaan.

Onhan paljon sellaisia miehiä, joille kelpaa vain joku nainen, mutta joka ei miehenä kiinnosta.

• wadwq

Ite ihmetellyt samaa, varmaan taika uskoa ja kaupunkilekendaa

• Psykolokiaalukenut

Olen yliopistossa lukenmut psykolokiaa tosi fiksu.

Tällainen selitys, yleensä lapsena pahoinpitelyä ja muuta ikävää kanssa henkilöitä kokenut ihminen pyrkii aikuisena toistamaan raumansa.

Eli Nainen joka etsii ryypääjä hakkaajaa, tulee huonosta kodista hänen isänsä oli ryyppääjä hakkaaja ja sillee.

Lisää teoriaaa Tällaset naiset on niin helppoja verrattuna tavallisiin naisiin että ja heidän iskemistaktiikka on niin pitkälle analysoitu että siitä on tullut standardi kaikkien naisten iskemisessä.

• ..

ihanko psykolokiaa

• 20

tutkinto ja psykoterapia ovat eri asioita

• Sama vika,

kuin esimerkiksi jos sulla on elämä reilassa ja joku epätoivoinen nainen, jolla elämä ei ole reilassa, etsii sinusta pelastajaa itselleen ja elämälleen. Saattaisi haiskahtaa jokin, vai mitä?

Suurilla Tunteilla ja epätoivoisella naisen/miehen puutteella on vissiin ero...Tai onko...?

• Taas..

Mitä vikaa katkeruudessa, mitä vikaa epätoivossa? Niin, mitä vikaa on vioissa? Miksi ostaisit viallisen auton, kun samalla hinnalla saa ehjänkin?

• YTM

Naisilla ei saa olla sellaisia kriteerejä jotka sulkisivat ATM:t ulos.

Niitä ovat tämän palstan mukaan ainakin koulutus, ulkonäkö, luonne, varallisuus, sosiaaliset taidot, kokeneisuus ja naisvihan puute.

• Halveksunta ja palvonta ovat kolikon kaksi puolta. Järkevä ei valitse kumpaakaan ääripäätä.
      Minä ainakin etsin kumppania en alamaista.

• no thanx

epätoivoiset miehet ovat liian "needy" suhteessa. jos joku ei kykene olemaan tasapainoinen ja onnellinen sinkkuna hän olettaa parisuhteen tekevän hänet onnelliseksi. hänellä on epärealistiset odotukset kumppanilta ja suhteelta ja hän tulee todennäköisesti olemaan liian takertuva.

• Kunnollinen mies

Naiset olette masokisteja, kun ette kelpuuta epätoivoista miestä, joka ei hakkaa ei lyö eikä ryyppää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe