On taas pitkässä suhteessamme meneillään peli, että kun toinen lähestyy toista, niin toinen lähtee etääntymään. Sitten kun lähestyjä kyllästyy ja alkaa itse vetäytymään, niin tuo toinen alkaa lähestymään/roikkumaan.
Siihen tautiin kuuluu myös, että kun toinen on pois, niin on ikävä, mutta kun toinen on lähellä, niin haluaa ertäisyyttä.
Voisko joku selittää, mitä tämä peli/pelleily on nimeltään?
Tule lähelle, mene pois -peli
5
5978
Vastaukset
- lkjdlfjsd
Joo mua itseänikin kiinnostaisi tietää, mistä johtuu se että kun olen toisen kanssa niin alkaa ärsyttää mutta kun en ole toisen lähellä niin on ikävä!
- 15
-> ap
Perusdilemma, haluaa olla kanssasi mutta ei oikeasti halua olla.
Sinussa on joku jonka yli ei pääse, joko ominaisuus tai menneisyys.
Joka tapausksessa kun asia on nyt noin niin se ei siitä jatkossa parane, pahenee vain. Suhteenne ei koskaan tule olemaan tasapainoinen. - yhu6i8
Mulla kävi noin suhteen alussa.. oli aina kova ikävä mutta sitten kun pääsin taas hänen luokseen niin odotin jo päivän kuluttua että pääsisin taas pois hetkeksi? tätä kesti jonkun aikaa (olin epävarma) jonka jälkeen tuo tunne hävisi ja luultavasti tottusin toiseen ja siihen yhdessä oloon...
- 2+5
Juu tää on ihan totta, epävarmuus suhteen alussa omasta itsestä teettää kaikenlaista.
- asdgsadgadsg
Läheisyys/riippuvaisuusongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770